BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tytöllä ollut kaamee lapsuus se on varma..joku ammattilainen vois nyt vähän arvioida tuolla tuota!!
Onko niin että vuorotellen kauhistelet Eeviksen mahdollista kaameaa lapsuutta ja vuorotellen kiusaat häntä?
Tarinan nimeämiselle annettuja perusteluita:
- kauhea energiasyöppö jonka jutuista pitää vain innostua häntä miellyttääkseen,
- ei vaan jotenkin nappaa toi sen ajattelumaailma
- alkanut ärsyttämään sen olemus ja lässytys, suurin osa riidoista mitä tässä ollut johtuu vain hänestä, aina puuttumassa toisten asioihin
- maailmamme eivät vaan kohtaa
- kyllästynyt kuuntelemaan tarinointia, kaikki asiat mitä hän selittää mennään vaikeimman kautta, koko ajatusmaailma täysin poikkeava muista asukkaista, on aiheuttanut riitaa ja muodostanut kuppikuntia, uskon että Kevin ja Eevis liikkuisivat enemmän muiden kanssa ellei Tarina sitoisi heitä itseensä.
- nimeämiset käy viikko viikolta vaikeammiksi, olen kiintynyt kaikkiin lisää ja lisää mutta läksin pilkkomaan siten että miten talon sisäinen henki parasnisi eli jos konfliktit vähenisivät, jatkuva vastakkainasettelu asukkaiden välillä sai antamaan pisteet hänelle
Eeva-Leenan nimeämiselle annettuja perusteluita:
-Hänelle olisi epäedullista jatkaa
-vähiten tuun juttuun hänen kanssaan
-aika paljon ollut kritisointia ja kyseenalaistamista BB:tä kohtaan, makoilua vaikka onkin tosin aktivoitunut viime aikoina osallistumaan
Näitä, kun vertaa on aika selvää, että Tarina halutaan ulos, kaksinkertainen määrä nimeäjiä ja aika paljon painavammat perustelut.
Raiskaajan katse = paha poika.
Vierailija kirjoitti:
”Teille tulis söpöjä lapsia”
Kristian kyyhkyläisille.
Kehuu näiden ulkonäköä yksityiskohtaisesti.
Tolla menolla laskee suosio talon ulkopuolella. Esim itse en enää jaksa tota nuoleskelua puolin tosin noiden kolmen välillä, ja siksi on krisun pisteet laskeneet roimasti. Minulle ihan sama jo vaikka lähtis talosta.
Kohta saa Jukka keittiössä leipäveistä👻😂👻
Yksi asia mikä minua aina viehättää (tai ei viehätä ihmisissä) on heidän äänensä ja ulosantinsa. Äänen perusteella parhaat BB-asukkaat mielestäni ovat :
1. Kimmo (puhuu rauhallisesti ja selvästi, ei käytä täytesanoja)
2. Eevis (pienet puheviat eivät haittaa kun osaa muuten puhua selvästi ja puheella on selkeä alku ja loppu (kun kertoo jotain). On myös hyvä kuuntelija.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta nimeämisten jälkeen tännekin tulee kommentteja, missä ihmetellään, että nyt a kaveraa b:n kanssa, vaikka just antoi nimeämispisteitä, tosi kaksinaamaista. Mitä ihmettä? Pitäskö olla naama norsun*itulla, kun b tulee a:n seuraan ja luikkia heti pois? Ei tuolla olla missään ala-asteella, tiedetään, että toisille on annettava pisteitä ja vaikkei hirveästi tykkääkään, niin pitää silti jutustella normaalisti eikä huutaa, että "vi*tu mä vihaan sua, mä annoin sulle pisteitä".
Millan pitäisi sanoa Krisulle suoraan että hänen jatkuva vitsailu ei ole ok sen sijaan että antaa nimeämispisteitä salaa pk-huoneessa. Krisu jättäisi varmasti noita vitsejä vähemmälle mikäli Milla niin pyytäisi.
Mistä tiedätte vaikka Eevis olisikin raiskattu joskus ihan oikeasti? Ei olisi suuri yllätys noiden puheiden jälkeen esim. lapsella tuollainen raiskaus-barbileikki on tyypillinen merkki siitä, että lapsi on saattanut kokea seksuaalista häirintää.
Olen päiväkodissa töissä ja jos tuollaista näkisin, pitäisi lapsesta tehdä lastensuojelilmoitus. Kyllä voihan se olla vai leikkiäkin, mutta ei se nyt ihan normaalia ole.
Jotakin surullista tuon Eeviksen taustalta taitaa löytyä :(
Vierailija kirjoitti:
Tarinan nimeämiselle annettuja perusteluita:
- kauhea energiasyöppö jonka jutuista pitää vain innostua häntä miellyttääkseen,
- ei vaan jotenkin nappaa toi sen ajattelumaailma
- alkanut ärsyttämään sen olemus ja lässytys, suurin osa riidoista mitä tässä ollut johtuu vain hänestä, aina puuttumassa toisten asioihin
- maailmamme eivät vaan kohtaa
- kyllästynyt kuuntelemaan tarinointia, kaikki asiat mitä hän selittää mennään vaikeimman kautta, koko ajatusmaailma täysin poikkeava muista asukkaista, on aiheuttanut riitaa ja muodostanut kuppikuntia, uskon että Kevin ja Eevis liikkuisivat enemmän muiden kanssa ellei Tarina sitoisi heitä itseensä.
- nimeämiset käy viikko viikolta vaikeammiksi, olen kiintynyt kaikkiin lisää ja lisää mutta läksin pilkkomaan siten että miten talon sisäinen henki parasnisi eli jos konfliktit vähenisivät, jatkuva vastakkainasettelu asukkaiden välillä sai antamaan pisteet hänelleEeva-Leenan nimeämiselle annettuja perusteluita:
-Hänelle olisi epäedullista jatkaa
-vähiten tuun juttuun hänen kanssaan
-aika paljon ollut kritisointia ja kyseenalaistamista BB:tä kohtaan, makoilua vaikka onkin tosin aktivoitunut viime aikoina osallistumaanNäitä, kun vertaa on aika selvää, että Tarina halutaan ulos, kaksinkertainen määrä nimeäjiä ja aika paljon painavammat perustelut.
Asukkaat eivät äänestä varsinaisessa häätöäänestyksessä. Katsojat äänestävät.
Jos uskoisin että äänillä on jotakin merkitystä äänestäsin Eevistä jatkoon koska Eeviksen ja Jukan halailua on niin mukava katsella. Noin itsekin haluaisin jonkun kanssa lötkötellä sohvalla ja välillä pussailla.
Äiti ihminen makaa sohvalka ja Helmeri hyväelee käsiä. Nyt viinaa kehiin ja saunaa paljua. Siinä kans pari ettei oo sopusuhtainen. Anu näyttää vanhalta verrattuna Helmeriin.
Viikon päästä BB-talon sohva on täynnä vilttien alla toisiaan nylkyttäviä asukkaita.
Eevishän sanoi, että leikki raiskausleikkiä barbeilla, vaikka ei edes tiennyt mikä raiskaus on, eli on kuullut vain sanan jossain, näin käsitin.
Tai toinen vaihtoehto, että leikkivät raiskausta ilman, että tiesivät sille nimeä. Jäi vähän auki että kumpaa tarkoitti, jälkimmäinen kielii kyllä hyväksikäytöstä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä30778 kirjoitti:
Eevis pääsee ulos kohta! Joko HUORITTELIJOITA hermostuttaa?
Jos Eevis ei tee teistä rikosilmoitusta, minä teen. Tiedän, että kunnianloukkaus on asianomistajarikos. Teen sen silti ja soitan Iltasanomiin. Lienee tulee tutkimattajättämispäätös, mutta silti asia on käsiteltävä poliisissa!
PERÄSTÄ KUULUU JA SAUNAN TAKANA ON TILAA!!
Ei saatan..ku pelottaa👻☠️👻
Kuset..on jo housussa!!!
Työnnä kuule pää vaikka......
Hitto kaikki ne on vapaana??Eka kirjoittaja on oikeassa, vaikkakin kirjoitus muuten hieman yliampuva, myös netissä huorittelu on RIKOS. VRT. Tomi metsäkedon juttu. Poliisi pystyy selvittämään huorittelijoiden henkilöllisyyden!
Tämä loukkaa myös naisia yleisesti!
En ole osallistunut h uo ritteluun, enkä paheksu sitä että nainen on seksuaalinen.
Siksipä en osaa itse loukkaantua jos joku sanoo minua hu ora ksi. En pidä h uo ria/seksityöläisiä mitenkään huonompina ihmisinä kuin muitakaan.
Minua ei loukkaa h uo rittelu, vaan se on huvittavaa.
Minua naurattaa jos joku nainen loukkaantuu hu or ittelusta, koska se kertoo vain siitä että nainen pitää h u o ria ja seksityöläisiä huonoina ihmisinä.
Eihän normaali ihminen loukkaannu siitäkään jos häntä kutsutaan veturinkuljettajaksi tai hammaslääkäriksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte vaikka Eevis olisikin raiskattu joskus ihan oikeasti? Ei olisi suuri yllätys noiden puheiden jälkeen esim. lapsella tuollainen raiskaus-barbileikki on tyypillinen merkki siitä, että lapsi on saattanut kokea seksuaalista häirintää.
Olen päiväkodissa töissä ja jos tuollaista näkisin, pitäisi lapsesta tehdä lastensuojelilmoitus. Kyllä voihan se olla vai leikkiäkin, mutta ei se nyt ihan normaalia ole.
Jotakin surullista tuon Eeviksen taustalta taitaa löytyä :(
Itse veikkaan että tässä on vain tapaus jossa on yhdistynyt jonkinasteinen autismi ja pervous. Eevis on sitten näiden kahden asian summa.
Muistuttaako Anu Helmerin menehtynyttä äitiä?
Monettako kertaa tänään tuolla nyt ollaan syömässä? Kun Kevin mietti, että illalla vielä keittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta nimeämisten jälkeen tännekin tulee kommentteja, missä ihmetellään, että nyt a kaveraa b:n kanssa, vaikka just antoi nimeämispisteitä, tosi kaksinaamaista. Mitä ihmettä? Pitäskö olla naama norsun*itulla, kun b tulee a:n seuraan ja luikkia heti pois? Ei tuolla olla missään ala-asteella, tiedetään, että toisille on annettava pisteitä ja vaikkei hirveästi tykkääkään, niin pitää silti jutustella normaalisti eikä huutaa, että "vi*tu mä vihaan sua, mä annoin sulle pisteitä".
Millan pitäisi sanoa Krisulle suoraan että hänen jatkuva vitsailu ei ole ok sen sijaan että antaa nimeämispisteitä salaa pk-huoneessa. Krisu jättäisi varmasti noita vitsejä vähemmälle mikäli Milla niin pyytäisi.
Anu pyysi ettei Krisu säikyttelisi enää häntä ja Krisu lopetti. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Äiti ihminen makaa sohvalka ja Helmeri hyväelee käsiä. Nyt viinaa kehiin ja saunaa paljua. Siinä kans pari ettei oo sopusuhtainen. Anu näyttää vanhalta verrattuna Helmeriin.
Anu on nuorempi kuin Helmeri.
Toivottavasti nuo saa palkinnoksi jonkun sviitin ja paljon skumppaa..
Eevis jos ei tipu talosta, niin toivoisin että joutuu jukasta eroon.
Ilmankos tuo eukko on todella pelottavan näköinen esim.silloin jos nuo suutelee ja Jukka kääntyy pois ni tuon ilme menee välittömästi vakavaksi yleensähän sitä on pikkasen nautinnollisen näköinen(tai mä oon ainakin😍)