Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
44461/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi Miralle että luuletko sä että sulla on täällä jotain kavereita? Krisu vai? Mira ihmetteli miksi täällä saa koko ajan joku kiusata ihmisiä. Milla siihen lisää että tahallaan loukataan ja naamioidaan vitseksi.

Onneksi Mira itse ei kiusaa ketään...

Tämä. Mira itse mm. haukkuu Krisua ihmisperseeksi ja tosissaan, ei läpällä niinku Krisu. Eikä pyydä anteeksi, toisin kuin Krisu.

Suoraselkäistä olla pyytämättä anteeksi, jos ei kuitenkaan oikeasti tarkoittaisi sitä. Krisu on kyllä tuollaiset kommentit ansainnut, kun itse viljelee samanlaista kommenttia jatkuvasti muille.

Vierailija
44462/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahavimuki. Tuliko risulle pipi.

Ei ollut pahvimuki. Miksi puolustelet väkivaltaa? Olisipa mukava kuulla Anun exältä mitä kaikkea siellä kotona lensi hänen päälleen, tuskin edes jäi siihen. Väkivaltainen nainen ei ole naurunasia.

Bambu muovimuki😅😂🤣itseasiassa!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44463/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi Miralle että luuletko sä että sulla on täällä jotain kavereita? Krisu vai? Mira ihmetteli miksi täällä saa koko ajan joku kiusata ihmisiä. Milla siihen lisää että tahallaan loukataan ja naamioidaan vitseksi.

Siisi ketä Mira kiusaa systemaattisesti talossa. Ei ketään.

Mira kiusaa ihan kaikkia. Ihan minkä tahansa asian kuulee tai näkee, joka haluttaisiin pitää salassa tai josta ei haluta tehdä mitään numeroa tai joka on kerrottu luottamuksella, Mira kailottaa heti kaikille kovaan ääneen.

Mira on tyypillinen wt-persuläyhääjä.

Vierailija
44464/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se oli vain kysymys Anulle. Ei sen kummempaa. Ei Krisu oikeasti ollu menossa sen tenavia ampumaan. Ite oisin sanonut, että ammu mut tms. Miks kysymykseen pitää noin reagoida? Eikö Anulle tullu mieleen, että voisi ottaa esim itse luodin ja säästää lapset???

Ihan turhaa tommosesta riehua.

Kyllä mäkin voisin ihan hyvin kysyä joltain äidiltä saman kysymyksen eikä mua kylmäis yhtään, ja oon ite sentään vielä nainen. En kans nähnyt mitään pahaa tossa kysymyksessä.

Täällä on moni joka ei ymmärrä että kyseessä viikkostressitehtävä ja piinapenkki.

Toki olisi silti voinut ottaa erilaisen kysymyksen, vaikka että kenet BB talosta ampuisi, tosin mauton sekin olisi ollut. Hyvä maku on synnyinlahja.

Vierailija
44465/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha puolustella Krisua. Noin ei ahdisteta ketään kysyen kumpi lapsi tapetaan jos hällä ase tms. Krisulla menee ylija pitäisi poistaa talosta tai antaa vakava varoitus.

Älä kato koko ohjelmaa jos et kestä tollasia pikkuasioita ja Krisu ärsyttää sua. Aika montaa se ei ärsytä kun on jatkuvasti katsojien suosikki. Ei oo rikkonut sääntöjä niinku Anu, ni ei sitä poisteta!

Vierailija
44466/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Krisulla niin alkoholin tuska että humalan takia ärsyttää lauseillaan loukaten muita. Onko siis viina tärkeämpää kuin hyvä henki talossa. Krisu tekee hallaa bb pelilleen, noin ei voiteta peliä vaan joutuu häätöön ja veks. Hyvä pelaaja viikkotehtävässä voi stressata muutoin kuin haukkuen muita.

Ei vaan koittaa saada viikkotehtävän onnistumaan nostamalla muiden stressitasoja ja on mielestäni todella hyvin onnistunut siinä kun saa näköjään pienen osan katsojienkin stressitasot nostettua. Mitä noi muut asukkaat tuolla on tehneet että saisivat muiden stressitasoja ylös? Miten osa ihmisistä ei vaan näe tätä hyvinkin yksinkertaista asiaa?!

Muut on yrittäneet Krisulle selittää, ettei vitutus ja paha mieli ole stressaantumista, niinkuin ei olekkaan, kuten ei masennuskaan. Krisu on vaan päättänyt, että nyt pitää loukata toisia, huolimatta siitä että KAIKKI muut (ehkä Jukkaa lukuunottamatta) on sanoneet että EI.

Vierailija
44467/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo mies Helmeri ja itekin tunnusti itsensä. Osallistunut aktiivisemmin keskusteluun.

Vierailija
44468/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Krisulla niin alkoholin tuska että humalan takia ärsyttää lauseillaan loukaten muita. Onko siis viina tärkeämpää kuin hyvä henki talossa. Krisu tekee hallaa bb pelilleen, noin ei voiteta peliä vaan joutuu häätöön ja veks. Hyvä pelaaja viikkotehtävässä voi stressata muutoin kuin haukkuen muita.

Ei vaan koittaa saada viikkotehtävän onnistumaan nostamalla muiden stressitasoja ja on mielestäni todella hyvin onnistunut siinä kun saa näköjään pienen osan katsojienkin stressitasot nostettua. Mitä noi muut asukkaat tuolla on tehneet että saisivat muiden stressitasoja ylös? Miten osa ihmisistä ei vaan näe tätä hyvinkin yksinkertaista asiaa?!

Onko sun mielestä mitään rajaa siinä millä toisten stressitasoaa saa nostaa? Asukkaiden mielestä raja ylitettiin ja olivat siinä yksimielisiä. Jopa Jukka kaivoi päänsä ulos Krisun hanurista ja sanoi ettei toi ollut mun mielestä mikään läppä. Mut joo. On havaittu että osan mielestä ihmisyydestä ei saa luopua hölmön viikkotehtävän takia ja osan mielestä saa. Toivotaan kädet ristissä että edellinen porukka pysyy enemmistönä.

Vierailija
44469/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei naurata tuo Krisu enää yhtään, ei yhtään!!! Ottaa kupoliin tuollainen öykkäri, ja muiden mielipiteiden yli jyrääjä. Ja sitten sekin, että jannulla ei ole minkäänlaista filtteriä sen suhten, mitä toiselle ihmiselle voi sanoa. Edes läpällä ei voi loukata toisen ihmisarvoa, arvoja, ja tunteita . Muuama hauska maneeri mitä hänellä on, ei oikeuta finaaliin missään nimessä noiden törkyjuttujensa vuoksi.!

No eihän se tonne ookaan mennyt ketään naurattamaan. Se on mennyt tuonne olemaan oma itsensä.  Ei kai ahdasmieliset tiukkapipot tajuakaan tota Krisun läppää. Ja hei, se on Ville, joka tuolla toistuvasti loukkaa toisten ihmisarvoa, arvoja ja tunteita. 

Vierailija
44470/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut on yrittäneet Krisulle selittää, ettei vitutus ja paha mieli ole stressaantumista, niinkuin ei olekkaan, kuten ei masennuskaan. Krisu on vaan päättänyt, että nyt pitää loukata toisia, huolimatta siitä että KAIKKI muut (ehkä Jukkaa lukuunottamatta) on sanoneet että EI.

Miralla nousi stressi yli 80% kun Ville ärsytti. Aivan varmasti nostaa stressitasoja jos joku sanoo pahasti ja loukkaantuu

Vierailija
44471/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisi ketä Mira kiusaa systemaattisesti talossa. Ei ketään.

Mira kiusaa ihan kaikkia. Ihan minkä tahansa asian kuulee tai näkee, joka haluttaisiin pitää salassa tai josta ei haluta tehdä mitään numeroa tai joka on kerrottu luottamuksella, Mira kailottaa heti kaikille kovaan ääneen.

Kysyppä äidiltäsi mikä kiusaamisen ja kielikellon ero on😅😂🤣

Ööööö, ei niillä oo mitään eroa?

Vierailija
44472/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se oli vain kysymys Anulle. Ei sen kummempaa. Ei Krisu oikeasti ollu menossa sen tenavia ampumaan. Ite oisin sanonut, että ammu mut tms. Miks kysymykseen pitää noin reagoida? Eikö Anulle tullu mieleen, että voisi ottaa esim itse luodin ja säästää lapset???

Ihan turhaa tommosesta riehua.

Kyllä mäkin voisin ihan hyvin kysyä joltain äidiltä saman kysymyksen eikä mua kylmäis yhtään, ja oon ite sentään vielä nainen. En kans nähnyt mitään pahaa tossa kysymyksessä.

Täällä nainen, joka tunnustaa teininä kysyneensä täsmälleen saman kysymyksen omalta äidiltään. Eli että kumman pelastaisi, minut vai siskoni.

Olit lapsi ja kysyit sen omalta äidiltäsi, teidän suhteenne on varmaankin ollut riittävän vahva kestääkseen tuollaisenkin argumentin. Anu ei ole Krisun äiti, Krisu on vaan keski-ikää lähestyvä, rääväsuinen alkoholisti-setä bb-talosta, jolla ei ole mitään oikeutta puuttua Anun ja lastensa suhteeseen noin törkeällä kysymyksellä.

Vierailija
44473/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään ei saisi heittää mutta sano kyllä Risu tosi törkeesti. Itse oisin alkanut itkemään.

Aika pumpulissa oot sitte kasvanu jos tollasesta mieles pahotat..

Vierailija
44474/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miralla nousi stressi yli 80% kun Ville ärsytti. Aivan varmasti nostaa stressitasoja jos joku sanoo pahasti ja loukkaantuu

Ihan sama, jos kaikki muut on päättäneet ettei tehtävää suoriteta niin, niin sitten sitä ei suoriteta niin. Ja eikö nyt puhuttu Krisun heitosta Miralle, eikä Villen?

Vierailija
44475/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä30766 kirjoitti:

Ville taas vauhdissa. Omahyväisyys ylittää kaikki rajat. Huvittavaa että jossain häntä tituleerataan alfaurokseksi mitä hän ei todellakaan ole, liikavarpaita aivan liikaa. Kyllä uskovien kymmenysrahat olisi järkevämpi käyttää ihan muihin, oikeisiin tarkoituksiin.

No Onhan Ville alfauros verrattuna noihin pieruhuumoria viljeleviin pikku poikiin. Yksi jaksaa selittää p*skasta ja pierusta ja toinen on pieni höpönassu potkulautailija joka on nuoren pojan klopin näköinen ja ihan sillä tasollakin kun yksi viaton pusu Anulle jo hihityttää. Yksi näistä "pojista" kulkee vaan p*llu mielessä ja painaa naisen seinää vasten kun luulee saavansa kenet haluaa vaan ottaa. Ja vielä se nuorin ja viimeisin näistä "pojista".. Kaikista kahelein kun ei tiedä olevansa edes poika tai MIES...

Vierailija
44476/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risulla on nyt nk puhdistusoperaatio. Toi ihminen on niin ristiriitainen onko lintu vai kala.

Vierailija
44477/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kellonaikaan tuo lasten ampumis -kysymys oli?

- -

Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.

Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?

- Milla: et sä voi kysyy tommosta.

* Anu: ... siis... Toinen kysymys!

- Milla: tohon ei tarvii vastata

- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.

Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.

- Milla: vastaa että Krisu.

- Jukka: semmonen kysymys sieltä!

Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.

* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?

Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.

- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?

* Kymppi.

Krisu: Anteeksi!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?

-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!

Krisu: mahtavaa, se näkyy.

- - - - - - - - - - - - - - -

Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.

-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.

Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.

Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.

- - - - 

Mira lähtee hakemaan Keviniä.

Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?

Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.

- -- - - - - - - 

Kevin tulee olohuoneeseen.

Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.

Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.

Kevin lähtee pois.

*Anu heittää Kristiania kohti  kahvimukillaan kovaa, Krisu nostaa kättä kasvojensa eteen ja muki osuu Krisun käteen, kimmoten siitä syrjään.

Krisu: ai saatana.

-Mira: Kimmo!

Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.

Krisu: se oli läppä.

- Tupu: ei se ollu ees läppä.

Krisu: no olihan se läppää!

-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.

- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.

Krisu: voi!

-Milla: ei omasta lapsesta voi.

- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen

Krisu: joo

- Tupu: mut joku raja.

Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.

- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.

Krisun anteeksi-kiekaisu on yhtä tyhjän kanssa koska siinä ei ole mitään aitoa anteeksi pyytämistä.

Se omahyväinen ilme sen anteeksi pyynnön jälkeen. Juu, tooooodella vilpitöntä.

Moneen kertaan pyyteli anteeksi, mutta ei ollut mukana yhdessäkään.

Ei pyydellyt moneen kertaan, mitä sä keksit ihan omias taas?! Yhden kerran sanoi, ihan vakuuttavasti ja varmasti sitä tarkoittaen anteeksi ja ihan vakava oli kasvoiltaan silloin.

Helmeri ja Jukkahan sillä kysymykselle naureskeli, ainoina, Helmeri kultapoika naureskeli kun Anu pantiin pohtimaan kumman lapsensa ammuttaisi ekana. Ei taida olla Helmeri ihan normaali.

Siinä tilanteessa ei kukaan aidosti nauranut että hauska juttu. Kyllä se oli hämmentynyttä ei voi olla totta -naurua.

Joo ku ei noilla muilla olis munaa kysyä noin hyviä stressikysymyksiä. Hämmästyivät selkeesti et joku uskaltaa olla noi rohkee eikä vaan koko ajan ajattele mitä muut ajattelee hänestä.

Vierailija
44478/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo Krisun vähemmistö juttu oli mistä joku mainitsi? Mihin vähemmistöön hän nyt kuuluu? Bi?

Vierailija
44479/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukalle antasin heti

Varmasti, mutta Jukka on hetero.

Ei se haittaa

Vierailija
44480/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu tulee olemaan ensi viikolla häädössä kun alkaa jokainen ottaa kantaa tuohon sen riidanhakuisuuuteen toinen on sitten tippuuko pois todennäköisesti ei!

Ketju on lukittu.