Voiko vainajaan saada yhteyttä vuosien päästä?
Taas näitä "höpö" juttuja, mihin itse kyllä uskon kovasti. Mutta onko näissä joku "aikaraja"? Voiko meedio saada yhteyden kuolleeseen 10 tai 20 vuoden päästä? Käykö joskus niin ettei onnistu?
Ja mistä johtuu etten näe vainajasta unta melkein ikinä. Alun painajaiset, ja pari kertaa sen jälkeen nähnyt. Viime yönä näin, mutta en päässyt lähelle. En saanut mahdollisuutta jutella. Toinen kuoleman tapaus jotenkin taas nostanut vanhat haavat pintaan, ja kovasti haluaisin jotain kuulla, ikävä on.
Kommentit (198)
Voin tehdä yhteydenoton vuositaksalla. Eli 100€/vuodet taaksepäin, niin yhteys löytyy jopa 30 vuoden taakse.
Sekä kristittyjen, juutalaisten että muslimien pyhät kirjoitukset kieltävät ehdottomasti noiden voimien kanssa puljaamisen.
Siellä on pahat henget taustalla, kukaan ei saa yhteyttä kuolleisiin sukulaisiinsa meedion välityksellä. Joku demoni voi kyllä käydä esiintymässä sellaisena, ja nehän osaavat - ovat tarkkailleet sukulaistasi hänen eläessään.
Minulla oli mieheni papan puhelinnumero puhgelimessani vielä pari vuotta papan kuoleman jälkeen. Kun huomasin sen, poistin numeron, sillä ajattelin, ettei hän varmaan enää vastaa, jos soitan.
Ajalla ei ole merkitystä kuin täällä materialistisessa maailmassa. Ikuisuus on ajaton. Saat yhteyden vaikka kuinka kauan sitten kuolleeseen tuttuusi. Jopa ajatuksissasi, jos niin haluat.
Kyllä, jos vainaja on ohjelmoinut ennen kuolemaansa ajastettuja viestejä, eikä kukaan ole lakkauttanut sähköpostitiliä.
Vainajaan ei voi saada yhteyttä. Missään vaiheessa. Pahat henget esiintyvät vainajana ja huijaavat.
Jeesukselle voit jutella kaikesta, mikä sinun ja kuolleen läheisen suhteessa jäi vaivaamaan. Hän kuuntelee ja auttaa.
Meikämanne
Raamattu kieltää ehdottomasti ottamasta yhteyttä vainajiin.
Siitä ei hyvä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivamalla hauta auki, kyllä.
Veikkaan, että olisi yhtä yksinpuhelua, niin kuin nyttenkin 😁 Ja tuhkakasa siellä vastaan tulisi, joten taidan harkita meediota kuitenkin, vaikka tiedä sitten onko yhtään fiksumpi vaihtoehto 😊 -ap
En itse usko että se on mahdollistakaan (siis ylipäätään vainajaan yhteyden saaminen). Raamatun mukaanhan sitä ei edes saa yrittää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Sekä kristittyjen, juutalaisten että muslimien pyhät kirjoitukset kieltävät ehdottomasti noiden voimien kanssa puljaamisen.
Siellä on pahat henget taustalla, kukaan ei saa yhteyttä kuolleisiin sukulaisiinsa meedion välityksellä. Joku demoni voi kyllä käydä esiintymässä sellaisena, ja nehän osaavat - ovat tarkkailleet sukulaistasi hänen eläessään.
Voi kulta pieni, mitään demoneita tms paskaa ei ole olemassa.
Miksi et käynyt kouluja?
Hei, kyllä voi. Älä välitä näistä tietämättömistä. Käyn mieheni kanssa meediolla joka toinen vuosi. Olen hänen kauttaan kuullut isovanhempieni kuulumiset ja heidän viestit. He ovat kuolleet jo 10-40 vuoden aikahaitarilla. Googlaamalla löytää hyvän meedion. Henget ovat kyllä elämässäsi mukana. He tietävät ja ovat läsnä.
Tiedän erään meedion, joka oikeasti saa yhteyden kuolleisiin. Olen saanut hänen kauttaan kuolleilta sukulaisiltani viestejä sekä yhteyden myös edesmenneeseen koiraani. Tämä meedio kuvaili näitä sukulaisiani, heidän kuolisyitään ja sitä minkä ikäisiä he olivat kuollessaan aivan oikein ja kertoi asioita mitä hän ei olisi muuten voinut tietää. Oli todella lohduttavaa saada yhteys myös rakkaaseen koiraani, hänellä ei ole kipuja enää.
Uskokaa tai olkaa uskomatta, mutta älkää pilkatko ihmisiä joilla on tällaisia kokemuksia. On olemassa muutakin kuin tämä näkyvä maailma, uskotte tai ette.
Ei voi. Mutta rahoistasi pääset eroon.
Vierailija kirjoitti:
Hei, kyllä voi. Älä välitä näistä tietämättömistä. Käyn mieheni kanssa meediolla joka toinen vuosi. Olen hänen kauttaan kuullut isovanhempieni kuulumiset ja heidän viestit. He ovat kuolleet jo 10-40 vuoden aikahaitarilla. Googlaamalla löytää hyvän meedion. Henget ovat kyllä elämässäsi mukana. He tietävät ja ovat läsnä.
Juu en välitä, se että itse uskon henkiin ei kukaan saa minulta pois. Saa heittää vitsiä, voin sitä itsekin tehdä, ja saa uskoa jumalaan ja demoneihin, itse en siihen usko. Mistä olet vakuuttunut, että on hyvä ja osaava meedio, koska näitä helpon rahan perään tyyppejä myös on..? Onko ollut joku tietty juttu mitä meedio tiennyt, mitä ei kukaan muu kuin edesmennyt olisi tiennyt? -ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään meedion, joka oikeasti saa yhteyden kuolleisiin. Olen saanut hänen kauttaan kuolleilta sukulaisiltani viestejä sekä yhteyden myös edesmenneeseen koiraani. Tämä meedio kuvaili näitä sukulaisiani, heidän kuolisyitään ja sitä minkä ikäisiä he olivat kuollessaan aivan oikein ja kertoi asioita mitä hän ei olisi muuten voinut tietää. Oli todella lohduttavaa saada yhteys myös rakkaaseen koiraani, hänellä ei ole kipuja enää.
Uskokaa tai olkaa uskomatta, mutta älkää pilkatko ihmisiä joilla on tällaisia kokemuksia. On olemassa muutakin kuin tämä näkyvä maailma, uskotte tai ette.
Haluaisin käydä meediolla. Pelkään vain juuri sitä, että rahat menee, niin kuin joku mainitsi.. Itse kyllä uskon, että kuoleman jälkeen on jotain. Löytyikö heti tämmöinen hyvä meedio, vai oletko kohdannut myös näitä ympäripyöreitä puhuvia? -ap
Vierailija kirjoitti:
Taitava meedio saa asiakkaan kertomaan itse nuo asiat niin, ettei ssiakas sitä huomaa.
Osan voi arvata/päätellä varsin helposti.
Arvauksia, johdattelevia kysymyksiä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en välitä, se että itse uskon henkiin ei kukaan saa minulta pois. Saa heittää vitsiä, voin sitä itsekin tehdä, ja saa uskoa jumalaan ja demoneihin, itse en siihen usko. Mistä olet vakuuttunut, että on hyvä ja osaava meedio, koska näitä helpon rahan perään tyyppejä myös on..? Onko ollut joku tietty juttu mitä meedio tiennyt, mitä ei kukaan muu kuin edesmennyt olisi tiennyt? -ap
Olen eri, mutta vastaan. Kävin meediolla ihan uteliaisuudesta ja yllätyin. Hän kertoi asioita, joista ei voi saada tietoa _mistään_. Siis ihan ajatuksiani, mistä olen kirjoittanut päiväkirjaani, tiesi lapsistani/edesmenneistä/tapahtumista/asunnostanikin asioita joista en maininnut mitään. Hän ei kysellyt, vaan alkoi kertoa. Kuvaili asioita, kertoi että minkänäköinen ja koska kuollut ja mihin kuoli jne.
Kyllä se oli aika mykistävää. Jotakin muutakin on olemassa kuin tämä näkyvä maailmamme.
Kyllä voi. Hänelle sinun 20 vuotta voi olla yksi päivä ..
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivamalla hauta auki, kyllä.
Veikkaan, että olisi yhtä yksinpuhelua, niin kuin nyttenkin 😁 Ja tuhkakasa siellä vastaan tulisi, joten taidan harkita meediota kuitenkin, vaikka tiedä sitten onko yhtään fiksumpi vaihtoehto 😊 -ap
Tuhkattuihin vainajiin ei paraskaan meedio saa yhteyttä. He ovat ikuisiksi ajoiksi kadotettuja.
Kyllähän meediot väittävät saavansa.