Voiko vainajaan saada yhteyttä vuosien päästä?
Taas näitä "höpö" juttuja, mihin itse kyllä uskon kovasti. Mutta onko näissä joku "aikaraja"? Voiko meedio saada yhteyden kuolleeseen 10 tai 20 vuoden päästä? Käykö joskus niin ettei onnistu?
Ja mistä johtuu etten näe vainajasta unta melkein ikinä. Alun painajaiset, ja pari kertaa sen jälkeen nähnyt. Viime yönä näin, mutta en päässyt lähelle. En saanut mahdollisuutta jutella. Toinen kuoleman tapaus jotenkin taas nostanut vanhat haavat pintaan, ja kovasti haluaisin jotain kuulla, ikävä on.
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivamalla hauta auki, kyllä.
Veikkaan, että olisi yhtä yksinpuhelua, niin kuin nyttenkin 😁 Ja tuhkakasa siellä vastaan tulisi, joten taidan harkita meediota kuitenkin, vaikka tiedä sitten onko yhtään fiksumpi vaihtoehto 😊 -ap
Tuhkattuihin vainajiin ei paraskaan meedio saa yhteyttä. He ovat ikuisiksi ajoiksi kadotettuja.
Miksi näin? Itse käsitän asian niin, että ihminen kuolee, henki/sielu leijailee minne ikinä meneekään ja "kuori" poltetaan. En siis edelleen usko jumalaan, taivaaseen, helvett**n tai demoneihin. Yhtälaillahan ihminen maatuu, kun laitetaan maahan. En näe itse eroa poltetaanko möhjöksi vai laitetaanko maahan odottamaan vuosia, että sama lopputulos. Uskon silti kuoleman jälkeen olevan jotain.. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kyllä voi. Älä välitä näistä tietämättömistä. Käyn mieheni kanssa meediolla joka toinen vuosi. Olen hänen kauttaan kuullut isovanhempieni kuulumiset ja heidän viestit. He ovat kuolleet jo 10-40 vuoden aikahaitarilla. Googlaamalla löytää hyvän meedion. Henget ovat kyllä elämässäsi mukana. He tietävät ja ovat läsnä.
Juu en välitä, se että itse uskon henkiin ei kukaan saa minulta pois. Saa heittää vitsiä, voin sitä itsekin tehdä, ja saa uskoa jumalaan ja demoneihin, itse en siihen usko. Mistä olet vakuuttunut, että on hyvä ja osaava meedio, koska näitä helpon rahan perään tyyppejä myös on..? Onko ollut joku tietty juttu mitä meedio tiennyt, mitä ei kukaan muu kuin edesmennyt olisi tiennyt? -ap
Olen eri, mutta vastaan. Kävin meediolla ihan uteliaisuudesta ja yllätyin. Hän kertoi asioita, joista ei voi saada tietoa _mistään_. Siis ihan ajatuksiani, mistä olen kirjoittanut päiväkirjaani, tiesi lapsistani/edesmenneistä/tapahtumista/asunnostanikin asioita joista en maininnut mitään. Hän ei kysellyt, vaan alkoi kertoa. Kuvaili asioita, kertoi että minkänäköinen ja koska kuollut ja mihin kuoli jne.
Kyllä se oli aika mykistävää. Jotakin muutakin on olemassa kuin tämä näkyvä maailmamme.
Kristilliseltä kantilta katsottuna tuossa ei ole mitään yllättävää; totta kai pahat henget tietävät ällistyttäviä asioita koska tarkkailevat meitä koko ajan ja pystyvät varmasti saamaan toisiltaan lisää tietoa.
Kristitylle mikään ei kelpaa todisteeksi siitä että meedio kanavoi juuri kuollutta tuttavaasi. Ihan sama mitä meedio tietää tai kertoo. Saa.ta.na langenneine enkeleineen sielä on takana. Siksi raamattu niin ankarasti (kuolemanrangaistuksen uhalla) kieltää ”vainaja- ja tietäjähenkien” kanssa yhteydessä olemisen.
Useimmat meediot lienevät vain taitavia huijareita, mutta joukkoon mahtuu näitäkin joilla on hallussaan vainaja- tai tietäjähenki. Ne kyllä osaavat johtaa harhaan.
Miksi vain langenneet enkelit voivat kertoa/jutella? Miksi ei "hyvä" henki? Ja olen oikeasti kiinnostunut tästä, sillä selkeästi kaikki ketkä uskovat jumalaan ovat tätä mieltä. Miksi ei saisi jutella omalle läheiselleen? Miksi oma läheinen ei kykene puhumaan, vain nuo demonit? Samanlailla kaikki ovat kuolleita..? -ap
Vierailija kirjoitti:
Voin tehdä yhteydenoton vuositaksalla. Eli 100€/vuodet taaksepäin, niin yhteys löytyy jopa 30 vuoden taakse.
Mikäli osaat todella kertoa jotakin kuolleesta läheisestäni, tai kenestä tahansa tutusta, maksan vaikka 500e vuodelta. Aloitetaan vaikka kuka, minkä ikäinen, mihin kuoli, milloin, minkä näköinen 😁😊 -ap
Vierailija kirjoitti:
Sekä kristittyjen, juutalaisten että muslimien pyhät kirjoitukset kieltävät ehdottomasti noiden voimien kanssa puljaamisen.
Siellä on pahat henget taustalla, kukaan ei saa yhteyttä kuolleisiin sukulaisiinsa meedion välityksellä. Joku demoni voi kyllä käydä esiintymässä sellaisena, ja nehän osaavat - ovat tarkkailleet sukulaistasi hänen eläessään.
Sinulle myös tämä kysymys: miksi vain pahat henget kykenevät puhumaan/lähettämään viestejä jonkun kautta? Miksei ne hyvät henget? -ap
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään meedion, joka oikeasti saa yhteyden kuolleisiin. Olen saanut hänen kauttaan kuolleilta sukulaisiltani viestejä sekä yhteyden myös edesmenneeseen koiraani. Tämä meedio kuvaili näitä sukulaisiani, heidän kuolisyitään ja sitä minkä ikäisiä he olivat kuollessaan aivan oikein ja kertoi asioita mitä hän ei olisi muuten voinut tietää. Oli todella lohduttavaa saada yhteys myös rakkaaseen koiraani, hänellä ei ole kipuja enää.
Uskokaa tai olkaa uskomatta, mutta älkää pilkatko ihmisiä joilla on tällaisia kokemuksia. On olemassa muutakin kuin tämä näkyvä maailma, uskotte tai ette.
Taitava meedio saa asiakkaan kertomaan itse nuo asiat niin, ettei ssiakas sitä huomaa.
Osan voi arvata/päätellä varsin helposti.Arvauksia, johdattelevia kysymyksiä,
Eivät herkkäuskoiset idiootit IKINÄ pysty myöntämään että heitä vedetään kuin pässiä narussa.
No, ainakin saamme heistä paljon hupia kun ku sip äät selittävät ihan totena mitä kuolleet heille muka selittävät.
Tässä nämä tulivat miksi haluan tietää ihmisten kokemuksia. Voisin itsekin mennä selittämään kuinka edesmennyt rakastaa kovasti ja rauha on ja vaikka mitä muuta ympäripyöreetä skeidaa. Mutta olen kohdannut ihmisiä, ketkä eivät tosiaan ole juuri mitään kertonut, meedio vain on puhunut. Ja osunut oikeaan, niin kuin jotkut täälläkin sanoneet.
En haluaisi olla tuo "herkkäuskoinen idiootti" vaan haluaisin faktoja pöytään. Mutta en halua lähteä kokeilemaan ja menettämään rahojani jonkun huijarin luokse "kaikki hyvin, näkee sinut", ilman mitään konkreettista "näyttöä" että oikeasti tulee minun läheiseltäni. Uskon, että voi saada yhteyden, en usko että kaikki "meediot". -ap
Miksi tähän ketjuun pitää tulla vttuilemaan ja valittamaan niiden, jotka eivät usko asiaan?
Vastaus kysymykseesi on: voi saada. Jos tietää miten ja kenen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kyllä voi. Älä välitä näistä tietämättömistä. Käyn mieheni kanssa meediolla joka toinen vuosi. Olen hänen kauttaan kuullut isovanhempieni kuulumiset ja heidän viestit. He ovat kuolleet jo 10-40 vuoden aikahaitarilla. Googlaamalla löytää hyvän meedion. Henget ovat kyllä elämässäsi mukana. He tietävät ja ovat läsnä.
Juu en välitä, se että itse uskon henkiin ei kukaan saa minulta pois. Saa heittää vitsiä, voin sitä itsekin tehdä, ja saa uskoa jumalaan ja demoneihin, itse en siihen usko. Mistä olet vakuuttunut, että on hyvä ja osaava meedio, koska näitä helpon rahan perään tyyppejä myös on..? Onko ollut joku tietty juttu mitä meedio tiennyt, mitä ei kukaan muu kuin edesmennyt olisi tiennyt? -ap
Olen eri, mutta vastaan. Kävin meediolla ihan uteliaisuudesta ja yllätyin. Hän kertoi asioita, joista ei voi saada tietoa _mistään_. Siis ihan ajatuksiani, mistä olen kirjoittanut päiväkirjaani, tiesi lapsistani/edesmenneistä/tapahtumista/asunnostanikin asioita joista en maininnut mitään. Hän ei kysellyt, vaan alkoi kertoa. Kuvaili asioita, kertoi että minkänäköinen ja koska kuollut ja mihin kuoli jne.
Kyllä se oli aika mykistävää. Jotakin muutakin on olemassa kuin tämä näkyvä maailmamme.
Itseäni hirvittää ajatus, että omalle kohdalle osuu joku rahanahne hyyppä.. Toki olisin valmis maksamaan, jos oikeasti osaa hommansa. Oliko kokemus pelottava? Mietin vain, että jos oikeasti tietää paljon asioita minusta, mitä ei kukaan tiedä, on se ehkä vähän ahdistava tunne.. Em tiedä, en ole kokenut. Samaan aikaan toki mielenkiintoista, olisi ihana kuulla edesmenneistä. Jutteliko niitä näitä ennen istuntoa? Tai sen aikana? Vai alkoi heti kertomaan mitä näkee ja tuntee, ilman mitään sinnepäin elämän tilanteen kyselyitä?
Vierailija kirjoitti:
Raamattu kieltää ehdottomasti ottamasta yhteyttä vainajiin.
Siitä ei hyvä seuraa.
Missä kohtaa Raamatussa näin kerrotaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tähän ketjuun pitää tulla vttuilemaan ja valittamaan niiden, jotka eivät usko asiaan?
Veikkaan, että luulevat olevansa parempia kuin muut. Koska eihän voi mitään muuta olla, kuin vain se mihin itse uskoo.. Elämän sankareita, keillä ei ole muuta, kuin lytätä muut ja tuntea paremmuuden tunnetta. No itse osaan ottaa huumorilla kommentit onneksi. Toki ihmiset voisivat mennä itseensä, ja miettiä miltä jostakusta tuntuu, jos tulee pelkkää vttuilua ja oikeasti ongelmia. Saattaa tuhota monia, mikäli ei asiat ole kunnossa. Itse en olisi ottanut silloin vuosia vuosia sitten huumorilla, että ehdotetaan avaamaan hauta, olisi ollut liian kova kolaus edes vitsailla. Nykyisin se menee, osa selviytymiskeinoa. Ja kyllä minulla asiat kunnossa, vaikka uskon henkiin.
Mistä sen tietää kenen avulla? Haluaisin oikeasti kohdata tälläisen henkilön. Netti pullollaan meedioita ja vaikka mitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että luulevat olevansa parempia kuin muut. Koska eihän voi mitään muuta olla, kuin vain se mihin itse uskoo.. Elämän sankareita, keillä ei ole muuta, kuin lytätä muut ja tuntea paremmuuden tunnetta. No itse osaan ottaa huumorilla kommentit onneksi. Toki ihmiset voisivat mennä itseensä, ja miettiä miltä jostakusta tuntuu, jos tulee pelkkää vttuilua ja oikeasti ongelmia. Saattaa tuhota monia, mikäli ei asiat ole kunnossa. Itse en olisi ottanut silloin vuosia vuosia sitten huumorilla, että ehdotetaan avaamaan hauta, olisi ollut liian kova kolaus edes vitsailla. Nykyisin se menee, osa selviytymiskeinoa. Ja kyllä minulla asiat kunnossa, vaikka uskon henkiin.
Mistä sen tietää kenen avulla? Haluaisin oikeasti kohdata tälläisen henkilön. Netti pullollaan meedioita ja vaikka mitä...
-ap^^
Vierailija kirjoitti:
Sekä kristittyjen, juutalaisten että muslimien pyhät kirjoitukset kieltävät ehdottomasti noiden voimien kanssa puljaamisen.
Siellä on pahat henget taustalla, kukaan ei saa yhteyttä kuolleisiin sukulaisiinsa meedion välityksellä. Joku demoni voi kyllä käydä esiintymässä sellaisena, ja nehän osaavat - ovat tarkkailleet sukulaistasi hänen eläessään.
Nämä kolme ovat kaikki verrattain uusia uskontoja, ja ihmisiä on ollut olemassa jopa satojatuhansia vuosia. Ennen kristinuskon pakkolevittämistä maailmassa palvottiin muita jumalia. Miksi kuvittelette, että juuri teidän aavikkouskontonne on se oikea?
Vastauksesi henkii muutenkin polarisoitunutta ja dualistista kristityn maailmankuvaa. Ja totta kai levität pelkoa niin kuin kunnon kristityn kuuluukin.
Abrahamilaiset uskonnot kuuluvat Lähi-itään, eivät Eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristilliseltä kantilta katsottuna tuossa ei ole mitään yllättävää; totta kai pahat henget tietävät ällistyttäviä asioita koska tarkkailevat meitä koko ajan ja pystyvät varmasti saamaan toisiltaan lisää tietoa.
Kristitylle mikään ei kelpaa todisteeksi siitä että meedio kanavoi juuri kuollutta tuttavaasi. Ihan sama mitä meedio tietää tai kertoo. Saa.ta.na langenneine enkeleineen sielä on takana. Siksi raamattu niin ankarasti (kuolemanrangaistuksen uhalla) kieltää ”vainaja- ja tietäjähenkien” kanssa yhteydessä olemisen.
Useimmat meediot lienevät vain taitavia huijareita, mutta joukkoon mahtuu näitäkin joilla on hallussaan vainaja- tai tietäjähenki. Ne kyllä osaavat johtaa harhaan.
Miksi vain langenneet enkelit voivat kertoa/jutella? Miksi ei "hyvä" henki? Ja olen oikeasti kiinnostunut tästä, sillä selkeästi kaikki ketkä uskovat jumalaan ovat tätä mieltä. Miksi ei saisi jutella omalle läheiselleen? Miksi oma läheinen ei kykene puhumaan, vain nuo demonit? Samanlailla kaikki ovat kuolleita..? -ap
Koska Raamatussa sanotaan niin... Ja kristinusko on pelkoon perustuva kuolemankultti. Ehkä kristinusko ei ole sinun juttusi?
Se jos sinä et usko Jeesukseen tai Raamatun asioihin, ei muuta niiden olemassaoloa.
Paremmin parin vuoden sisällä kuolemasta, parinkymmenen vuoden päästä ovat luultavasti jo syntyneet uudestaan tälle planeetalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni hirvittää ajatus, että omalle kohdalle osuu joku rahanahne hyyppä.. Toki olisin valmis maksamaan, jos oikeasti osaa hommansa. Oliko kokemus pelottava? Mietin vain, että jos oikeasti tietää paljon asioita minusta, mitä ei kukaan tiedä, on se ehkä vähän ahdistava tunne.. Em tiedä, en ole kokenut. Samaan aikaan toki mielenkiintoista, olisi ihana kuulla edesmenneistä. Jutteliko niitä näitä ennen istuntoa? Tai sen aikana? Vai alkoi heti kertomaan mitä näkee ja tuntee, ilman mitään sinnepäin elämän tilanteen kyselyitä?
Ota selvää meedioista etukäteen. Googletat, käyt nettisivulla, luet arvosteluja, katsot Youtube-kanavaa ja luet kommentteja, jos tällaisia on. Joudut siis tekemään taustatyötä. Jos osaat englantia, kääntäisin katseen USA:han tai Englantiin.
Vierailija kirjoitti:
Se jos sinä et usko Jeesukseen tai Raamatun asioihin, ei muuta niiden olemassaoloa.
Se että Raamatussa sanotaan jotain ei kelpaa todisteeksi yhtään mistään.
Kyllä voi saada. Edesmenneet ovat ulottuvuudessa, jossa aikaa ei ole. Aivan sama siis, onko kuolemasta vuosi vai 600 vuotta.
Tämä ei koske kuitenkaan ns. kummittelu-ilmiötä. Sitä ilmentyy lähinnä joko muutama vuosi kuoleman jälkeen, jolloin henkilö ei välttämättä edes tajua olevansa kuollut, tai jos on joku selvittämätön asia maailmassa, korkeintaan kolmisensataa vuotta sittenkään jaksaa kummitella.
Kuitenkin se että meedio ottaa yhteyttä henkeen tämän omassa ulottuvuudessa on eri asia, se ei edellytä että henki olisi täällä läsnä "kummituksena", eli energiaentiteettinä vailla fyysistä kehoa.
t. meedio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että Raamatussa sanotaan jotain ei kelpaa todisteeksi yhtään mistään.
Ei kommentin ollut tarkoituskaan todistaa mitään kenellekään. Totesin vaan, että jos on olemassa totuus silmille näkymättömistä asioista, jotta näinköhän se muuttuu jonkun ihmisen mielipiteen mukaan.
Ei saa edes parin kuukauden päästä. Soitin vahingossa edesmenneelle tuttavalleni ja sieltä vastattiin ettei numero ole enää käytössä.