Voiko vainajaan saada yhteyttä vuosien päästä?
Taas näitä "höpö" juttuja, mihin itse kyllä uskon kovasti. Mutta onko näissä joku "aikaraja"? Voiko meedio saada yhteyden kuolleeseen 10 tai 20 vuoden päästä? Käykö joskus niin ettei onnistu?
Ja mistä johtuu etten näe vainajasta unta melkein ikinä. Alun painajaiset, ja pari kertaa sen jälkeen nähnyt. Viime yönä näin, mutta en päässyt lähelle. En saanut mahdollisuutta jutella. Toinen kuoleman tapaus jotenkin taas nostanut vanhat haavat pintaan, ja kovasti haluaisin jotain kuulla, ikävä on.
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä kristittyjen, juutalaisten että muslimien pyhät kirjoitukset kieltävät ehdottomasti noiden voimien kanssa puljaamisen.
Siellä on pahat henget taustalla, kukaan ei saa yhteyttä kuolleisiin sukulaisiinsa meedion välityksellä. Joku demoni voi kyllä käydä esiintymässä sellaisena, ja nehän osaavat - ovat tarkkailleet sukulaistasi hänen eläessään.
Voi kulta pieni, mitään demoneita tms paskaa ei ole olemassa.
Miksi et käynyt kouluja?
Se opettajakin oli samanlainen typerys, kuten sinäkin. Tiennyt mistään mitään.
Voi jos sen kaivaa ylös haudasta. Fyysisen kontaktin vainajaan saa siten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä kristittyjen, juutalaisten että muslimien pyhät kirjoitukset kieltävät ehdottomasti noiden voimien kanssa puljaamisen.
Siellä on pahat henget taustalla, kukaan ei saa yhteyttä kuolleisiin sukulaisiinsa meedion välityksellä. Joku demoni voi kyllä käydä esiintymässä sellaisena, ja nehän osaavat - ovat tarkkailleet sukulaistasi hänen eläessään.
Voi kulta pieni, mitään demoneita tms paskaa ei ole olemassa.
Miksi et käynyt kouluja?
Voi kulta pieni, kyllä on olemassa, et sinä sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki kuolemaan liittyvä olisi automaattisesti pahaa? Kuolema on ihan yhtä luonnollista kuin syntymä, välttämätön osa elämän kiertokulkua. Toki se on usein surullisempaa kuin syntymä, mutta eihän iloakaan olisi ilman surua.
Ja minusta ainakin olisi hirveän lohdutonta ajatella, että kuolleet läheiset olisivat joidenkin pahojen henkien takana.
Kuolemaan liittyvä ei ole automaattisesti pahaa, ja Raamatussakin sanotaan että "parempi on kuolinpäivä kuin synnyinpäivä." Sillä sehän kohtaa meitä kaikkia ja tärkein merkitys on eletyllä elämällä.
Kuolleet eivät ole pahojen henkien takana, vaan lepäävät haudoissaan odottaen Jeesuksen toista tulemista. Kuolleet eivät tiedä mitään.
Yhteyden voi saada kyllä vuosienkin jälkeen pahoihin henkiin joilla on omat tarkoitusperänsä esittää läheistäsi. Ne tietävät asioita ja osaavat valheet. Siinä vaiheessa kun nämä päästät elämääsi, niille et voi mitään. Sen takia raamatussa kielletään ottamasta yhteyttä kuolleisiin.
Eivät ne siellä mitään lepää, vaan ovat jo mukana luonnon kiertokulussa. Häviävät olemattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kannattaa lukea tarkasti ja painaa mieleen. Raamatussa myös sanotaan että kuolleet eivät tiedä mitään.
Raamatussa sanotaan myös että lepakot ovat lintuja ja että pii on kolme.
Ja jänis on sorkkaeläin, mutta nämä asiat eivät nyt liity vainajiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki kuolemaan liittyvä olisi automaattisesti pahaa? Kuolema on ihan yhtä luonnollista kuin syntymä, välttämätön osa elämän kiertokulkua. Toki se on usein surullisempaa kuin syntymä, mutta eihän iloakaan olisi ilman surua.
Ja minusta ainakin olisi hirveän lohdutonta ajatella, että kuolleet läheiset olisivat joidenkin pahojen henkien takana.
Vainajat ovat vainajia, eivät he ole demonien "takana". Kannattaa ihan mielenterveyden säilyttämisen kannalta pysyä erossa näistä asioista.
Itse olen kahdelta meediolta kuullut semmoisia asioita edesmenneistä läheistäni, että niitä ei vaan olisi voinut arvata, pelottaviakin. Tästä huolimatta tuli olo, että oli aika turhaa käydä utelemassa. Pitää ehkä miettiä hetki sitä mikä se oma motivaatio on olla yhteydessä. Tuli tunne, että minun asiani jatkaa omaa elämääni, heidän asiansa eivät enää minulle kuulu. Yksi meedio oli myös selvästi jo vähän vanhuuden höppänä ja ei tuntunut oikealta häneltä udella asioita.
Olisko pitänyt eritellä Juutalaiselle kansalle koko maailman linnut ja lentävät eläimet, liito oravasta lähtien? Aikamoinen saavutus tuokin, koska mooses tuskin oli mikään pirkka-pekka Petelius "lintubongari"..asian tiimoilta oli muitakin jutskia menossa, ja ne oli ehkä hieman tärkeimpiä.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi olla suoraan Jumalan kanssa tekemisissä?
Se taitaa Raamatunkin mukaan olla mahdottomuus, sillä "hirmuista on elävän ihmisen langeta Jumalan eteen". En suosittele muuta kuin rakkauden kaksoiskäskyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jos sinä et usko Jeesukseen tai Raamatun asioihin, ei muuta niiden olemassaoloa.
Ei tietenkään muuta sinun näkemystä asiasta. Minun näkemys on toinen, ja pidän ihan yhtä totena, ettei Jumalaa tai saat*naa ole. En tiedä kenelle kohdistit tekstin. Itse halusin aloittajana tuoda tämän ilmi, etten usko. Kristinusko, tai mikään muukaan jumaliin kohdistuva usko ei ole juttuni. Mutta se kiinnostaa, että miksi uskovaiset lynkkaa sen, että kuolleisiin pidettäisiin yhteyttä? Se, että te uskotte sen olevan pahaa, tekee siitä pahan? Koska raamatussa sanotaan niin? Millä muotoa se sanotaan? Kukaan ei ole antanut selitystä. En pidä vääränä uskoa Jeesukseen, en myöskään pidä vääränä olla uskomatta. Silti niistä voi keskustella. -ap
En nyt jaksa kaivaa tarkkaa raamatunpaikkaa (koska arvelen että en kuitenkaan sillä vakuuta sinua), mutta VT:ssä on useampia kohtia joissa vannotetaan kivittämään kaikki joilla ”on hallussaan vainaja- tai tietäjähenki” ja ”noitanaisen älä salli elää” on samaa saagaa. Suoraan Mooseksen kirjoista. Sen lisäksi ”merkeistä ennusteleminen” on kuolemanrangaistuksen alainen rikos.
Aaah Raamattu, tuo rakkauden lempeä viestintuoja...
Aivan, varsinkin Vanha Testamentti. Eikä se Ilmestyskirjakaan mitään mukavaa luettavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kannattaa lukea tarkasti ja painaa mieleen. Raamatussa myös sanotaan että kuolleet eivät tiedä mitään.
Raamatussa sanotaan myös että lepakot ovat lintuja ja että pii on kolme.
Ja jänis on sorkkaeläin, mutta nämä asiat eivät nyt liity vainajiin.
Jänistä ei sanota sorkkaeläimeksi, vaan väitetään, että se märehtii.
Ehkä viitataan jäniksen tapaan syödä ulosteitaan.
Kyllä voi saada yhteyden. Maksamalla minulle 2700,00 voin järjestää tunnin session, jossa yhteyden saa. Vain käteismaksut hyväksytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jos sinä et usko Jeesukseen tai Raamatun asioihin, ei muuta niiden olemassaoloa.
Ei tietenkään muuta sinun näkemystä asiasta. Minun näkemys on toinen, ja pidän ihan yhtä totena, ettei Jumalaa tai saat*naa ole. En tiedä kenelle kohdistit tekstin. Itse halusin aloittajana tuoda tämän ilmi, etten usko. Kristinusko, tai mikään muukaan jumaliin kohdistuva usko ei ole juttuni. Mutta se kiinnostaa, että miksi uskovaiset lynkkaa sen, että kuolleisiin pidettäisiin yhteyttä? Se, että te uskotte sen olevan pahaa, tekee siitä pahan? Koska raamatussa sanotaan niin? Millä muotoa se sanotaan? Kukaan ei ole antanut selitystä. En pidä vääränä uskoa Jeesukseen, en myöskään pidä vääränä olla uskomatta. Silti niistä voi keskustella. -ap
En nyt jaksa kaivaa tarkkaa raamatunpaikkaa (koska arvelen että en kuitenkaan sillä vakuuta sinua), mutta VT:ssä on useampia kohtia joissa vannotetaan kivittämään kaikki joilla ”on hallussaan vainaja- tai tietäjähenki” ja ”noitanaisen älä salli elää” on samaa saagaa. Suoraan Mooseksen kirjoista. Sen lisäksi ”merkeistä ennusteleminen” on kuolemanrangaistuksen alainen rikos.
Aaah Raamattu, tuo rakkauden lempeä viestintuoja...
Aivan, varsinkin Vanha Testamentti. Eikä se Ilmestyskirjakaan mitään mukavaa luettavaa ole.
Ymmärtäkää nyt se, että ei Jeesus tullut maailmaan tekemään rauhaa, vaan sodan..ja tuo näkyy, enenevässä määrin .
"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa. En minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Minä olen tullut nostamaan pojan isäänsä, tyttären äitiään ja miniän anoppiaan vastaan. Viholliset ovat oman talon väkeä.[1]"
mies53v
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta; ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa. (1. Joh. 4:1-3 FB38)
Entä jos käykin niin, että kuolleen henkilön sielu siirtyykin suunnilleen samantien tai jonkin ajan kuluttua syntyvään uuteen ihmiseen tai kenties jopa eläimeen, mutta ei tietenkään muista aiempaa elämäänsä tällä pallolla?
Käsittääkseni kuolleetkin elävät aina ja ikuisesti.
You tubesta kannattaa katsoa Theresa Caputo tai Lisa Williams videoita jos ymmärtää englantia. Nuo ovat meedioita jotka saavat yhteyden poismenneisiin. Silmiä avartavaa ja ajattelemisen arvoisia juttuja..
On siinä vaaransa jos toimii terapeuttina ilman koulutusta psyyken asioista.
Moni hurahtaa onnistuneeksi kokemansa meediokäynnin jälkeen tuonpuoleisuuksista ja kohta koko elämä voi pyöriä asian ympärillä.
Minusta on vastuutonta tietentahtoen lietsoa irrationaalisuutta.