Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vainajaan saada yhteyttä vuosien päästä?

Vierailija
28.08.2019 |

Taas näitä "höpö" juttuja, mihin itse kyllä uskon kovasti. Mutta onko näissä joku "aikaraja"? Voiko meedio saada yhteyden kuolleeseen 10 tai 20 vuoden päästä? Käykö joskus niin ettei onnistu?

Ja mistä johtuu etten näe vainajasta unta melkein ikinä. Alun painajaiset, ja pari kertaa sen jälkeen nähnyt. Viime yönä näin, mutta en päässyt lähelle. En saanut mahdollisuutta jutella. Toinen kuoleman tapaus jotenkin taas nostanut vanhat haavat pintaan, ja kovasti haluaisin jotain kuulla, ikävä on.

Kommentit (198)

Vierailija
61/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän erään meedion, joka oikeasti saa yhteyden kuolleisiin. Olen saanut hänen kauttaan kuolleilta sukulaisiltani viestejä sekä yhteyden myös edesmenneeseen koiraani. Tämä meedio kuvaili näitä sukulaisiani, heidän kuolisyitään ja sitä minkä ikäisiä he olivat kuollessaan aivan oikein ja kertoi asioita mitä hän ei olisi muuten voinut tietää. Oli todella lohduttavaa saada yhteys myös rakkaaseen koiraani, hänellä ei ole kipuja enää.

Uskokaa tai olkaa uskomatta, mutta älkää pilkatko ihmisiä joilla on tällaisia kokemuksia. On olemassa muutakin kuin tämä näkyvä maailma, uskotte tai ette.

Taitava meedio saa asiakkaan kertomaan itse nuo asiat niin, ettei ssiakas sitä huomaa.

Osan voi arvata/päätellä varsin helposti.

Arvauksia, johdattelevia kysymyksiä,

Eivät herkkäuskoiset idiootit IKINÄ pysty myöntämään että heitä vedetään kuin pässiä narussa.

No, ainakin saamme heistä paljon hupia kun ku sip äät selittävät ihan totena mitä kuolleet heille muka selittävät.

Tässä nämä tulivat miksi haluan tietää ihmisten kokemuksia. Voisin itsekin mennä selittämään kuinka edesmennyt rakastaa kovasti ja rauha on ja vaikka mitä muuta ympäripyöreetä skeidaa. Mutta olen kohdannut ihmisiä, ketkä eivät tosiaan ole juuri mitään kertonut, meedio vain on puhunut. Ja osunut oikeaan, niin kuin jotkut täälläkin sanoneet.

En haluaisi olla tuo "herkkäuskoinen idiootti" vaan haluaisin faktoja pöytään. Mutta en halua lähteä kokeilemaan ja menettämään rahojani jonkun huijarin luokse "kaikki hyvin, näkee sinut", ilman mitään konkreettista "näyttöä" että oikeasti tulee minun läheiseltäni. Uskon, että voi saada yhteyden, en usko että kaikki "meediot". -ap

Kyseessä saattaa tosiaankin olla jonkun herkän ihmisen kyky lukea sinun värähtelystäsi ajatuksiasi, ja sitten sieltä vainajan löytäessään voi laittaa tämän suuhun kaikkea kaunista ja lohduttavaa (ehkä nekin löytyvät sinun mielestäsi, mitä).

Tämäkin on toki aika spookya, mutta ei ihan niin käsittämätöntä, kuin se, että vainajat juttelisivat meille.

Omat kokemukseni selvänäkijöistä ja meedioista ovat nimittäin sellaisia, että he kyllä näkevät asioita kertomattakin oikein, mutta eivät osaa ennustaa tulevaa (se ei vielä löydy ajatuksistani, paitsi jos sitten uskoo jotiedostamattaan tekevänsä jotain. Sen voi sitten ”ennustaa”.) Enkä siis vähättele tätä lahjaa, joskus ihminen ei varmaan itse tiedä, että tietää, mitä haluaa.

Vierailija
62/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän erään meedion, joka oikeasti saa yhteyden kuolleisiin. Olen saanut hänen kauttaan kuolleilta sukulaisiltani viestejä sekä yhteyden myös edesmenneeseen koiraani. Tämä meedio kuvaili näitä sukulaisiani, heidän kuolisyitään ja sitä minkä ikäisiä he olivat kuollessaan aivan oikein ja kertoi asioita mitä hän ei olisi muuten voinut tietää. Oli todella lohduttavaa saada yhteys myös rakkaaseen koiraani, hänellä ei ole kipuja enää.

Uskokaa tai olkaa uskomatta, mutta älkää pilkatko ihmisiä joilla on tällaisia kokemuksia. On olemassa muutakin kuin tämä näkyvä maailma, uskotte tai ette.

Taitava meedio saa asiakkaan kertomaan itse nuo asiat niin, ettei ssiakas sitä huomaa.

Osan voi arvata/päätellä varsin helposti.

Arvauksia, johdattelevia kysymyksiä,

Eivät herkkäuskoiset idiootit IKINÄ pysty myöntämään että heitä vedetään kuin pässiä narussa.

No, ainakin saamme heistä paljon hupia kun ku sip äät selittävät ihan totena mitä kuolleet heille muka selittävät.

Tässä nämä tulivat miksi haluan tietää ihmisten kokemuksia. Voisin itsekin mennä selittämään kuinka edesmennyt rakastaa kovasti ja rauha on ja vaikka mitä muuta ympäripyöreetä skeidaa. Mutta olen kohdannut ihmisiä, ketkä eivät tosiaan ole juuri mitään kertonut, meedio vain on puhunut. Ja osunut oikeaan, niin kuin jotkut täälläkin sanoneet.

En haluaisi olla tuo "herkkäuskoinen idiootti" vaan haluaisin faktoja pöytään. Mutta en halua lähteä kokeilemaan ja menettämään rahojani jonkun huijarin luokse "kaikki hyvin, näkee sinut", ilman mitään konkreettista "näyttöä" että oikeasti tulee minun läheiseltäni. Uskon, että voi saada yhteyden, en usko että kaikki "meediot". -ap

Kyseessä saattaa tosiaankin olla jonkun herkän ihmisen kyky lukea sinun värähtelystäsi ajatuksiasi, ja sitten sieltä vainajan löytäessään voi laittaa tämän suuhun kaikkea kaunista ja lohduttavaa (ehkä nekin löytyvät sinun mielestäsi, mitä).

Tämäkin on toki aika spookya, mutta ei ihan niin käsittämätöntä, kuin se, että vainajat juttelisivat meille.

Omat kokemukseni selvänäkijöistä ja meedioista ovat nimittäin sellaisia, että he kyllä näkevät asioita kertomattakin oikein, mutta eivät osaa ennustaa tulevaa (se ei vielä löydy ajatuksistani, paitsi jos sitten uskoo jotiedostamattaan tekevänsä jotain. Sen voi sitten ”ennustaa”.) Enkä siis vähättele tätä lahjaa, joskus ihminen ei varmaan itse tiedä, että tietää, mitä haluaa.

Niin häntä voi siis auttaa ja kannustaa kuulla se meediolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se jos sinä et usko Jeesukseen tai Raamatun asioihin, ei muuta niiden olemassaoloa.

Ei tietenkään muuta sinun näkemystä asiasta. Minun näkemys on toinen, ja pidän ihan yhtä totena, ettei Jumalaa tai saat*naa ole. En tiedä kenelle kohdistit tekstin. Itse halusin aloittajana tuoda tämän ilmi, etten usko. Kristinusko, tai mikään muukaan jumaliin kohdistuva usko ei ole juttuni. Mutta se kiinnostaa, että miksi uskovaiset lynkkaa sen, että kuolleisiin pidettäisiin yhteyttä? Se, että te uskotte sen olevan pahaa, tekee siitä pahan? Koska raamatussa sanotaan niin? Millä muotoa se sanotaan? Kukaan ei ole antanut selitystä. En pidä vääränä uskoa Jeesukseen, en myöskään pidä vääränä olla uskomatta. Silti niistä voi keskustella. -ap

Ei tämä ole mikään arvovaltakysymys. Mutta ei minusta silti ole fiksuakaan sivuuttaa kokonaan sitä mahdollisuutta, että yhteydenotot kuolleisiin on virhe. Jos Raamatussa kerrotaan henkilöstä joka sanoi olevansa totuus niin kyllä minua kiinnostaisi ensin ottaa selvää mikä on homman nimi.

Mutta etkö oikeasti ymmärrä, että monelle meistä koko kirja on pelkkää vanhaa satua. Sama kuin Samu Sirkan jossain kirjassa kerrotaan sanovan olevansa totuus ja minua alkaisi kiinnostaa yhtäkkiä että hmmmm, mahtaako Samu Sirkka sittenkin puhua totta... NO EI PUHU!

En tarkoita pilkata sinun uskoasi, mutta ei sitä kyllä totuutena voi levittää sellaiselle, joka ei koko asiaan usko (sen enempää kuin Samu Sirkkaan).

Vierailija
64/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se jos sinä et usko Jeesukseen tai Raamatun asioihin, ei muuta niiden olemassaoloa.

Ei tietenkään muuta sinun näkemystä asiasta. Minun näkemys on toinen, ja pidän ihan yhtä totena, ettei Jumalaa tai saat*naa ole. En tiedä kenelle kohdistit tekstin. Itse halusin aloittajana tuoda tämän ilmi, etten usko. Kristinusko, tai mikään muukaan jumaliin kohdistuva usko ei ole juttuni. Mutta se kiinnostaa, että miksi uskovaiset lynkkaa sen, että kuolleisiin pidettäisiin yhteyttä? Se, että te uskotte sen olevan pahaa, tekee siitä pahan? Koska raamatussa sanotaan niin? Millä muotoa se sanotaan? Kukaan ei ole antanut selitystä. En pidä vääränä uskoa Jeesukseen, en myöskään pidä vääränä olla uskomatta. Silti niistä voi keskustella. -ap

En nyt jaksa kaivaa tarkkaa raamatunpaikkaa (koska arvelen että en kuitenkaan sillä vakuuta sinua), mutta VT:ssä on useampia kohtia joissa vannotetaan kivittämään kaikki joilla ”on hallussaan vainaja- tai tietäjähenki” ja ”noitanaisen älä salli elää” on samaa saagaa. Suoraan Mooseksen kirjoista. Sen lisäksi ”merkeistä ennusteleminen” on kuolemanrangaistuksen alainen rikos.

Aaah Raamattu, tuo rakkauden lempeä viestintuoja...

Vierailija
65/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, kyllä voi. Älä välitä näistä tietämättömistä. Käyn mieheni kanssa meediolla joka toinen vuosi. Olen hänen kauttaan kuullut isovanhempieni kuulumiset ja heidän viestit. He ovat kuolleet jo 10-40 vuoden aikahaitarilla. Googlaamalla löytää hyvän meedion. Henget ovat kyllä elämässäsi mukana. He tietävät ja ovat läsnä.

Juu en välitä, se että itse uskon henkiin ei kukaan saa minulta pois. Saa heittää vitsiä, voin sitä itsekin tehdä, ja saa uskoa jumalaan ja demoneihin, itse en siihen usko. Mistä olet vakuuttunut, että on hyvä ja osaava meedio, koska näitä helpon rahan perään tyyppejä myös on..? Onko ollut joku tietty juttu mitä meedio tiennyt, mitä ei kukaan muu kuin edesmennyt olisi tiennyt? -ap

Olen eri, mutta vastaan. Kävin meediolla ihan uteliaisuudesta ja yllätyin. Hän kertoi asioita, joista ei voi saada tietoa _mistään_. Siis ihan ajatuksiani, mistä olen kirjoittanut päiväkirjaani, tiesi lapsistani/edesmenneistä/tapahtumista/asunnostanikin asioita joista en maininnut mitään. Hän ei kysellyt, vaan alkoi kertoa. Kuvaili asioita, kertoi että minkänäköinen ja koska kuollut ja mihin kuoli jne.

Kyllä se oli aika mykistävää. Jotakin muutakin on olemassa kuin tämä näkyvä maailmamme.

Kristilliseltä kantilta katsottuna tuossa ei ole mitään yllättävää; totta kai pahat henget tietävät ällistyttäviä asioita koska tarkkailevat meitä koko ajan ja pystyvät varmasti saamaan toisiltaan lisää tietoa.

Jotenkin lutunen mielikuva pahojen henkien juorukerhosta. Kokoontuvat kerran viikossa paikalliselle klubille jakamaan infoa pahaisista ihmisistä... :)

Vierailija
66/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli todella lohduttavaa saada yhteys myös rakkaaseen koiraani, hänellä ei ole kipuja enää.

Tämän olisin voinut kertoa sinulle ilmaiseksi. Kuollut ei tunne kipuja enää.

Vierailija
67/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainajiin saa yhteyden ja hopeavesi parantaa syövän, lehmät osaavat lentää ja minä tiedän tulevat lottonumerot 🙄🙄🙄

Kerro tulevat lottonumerot mullekin, oi meedio

Vierailija
68/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole välttämättä kyse yhteydestä kuolleisiin, vaan siitä, että uskon joillain ihmisillä olevan kyky olla yhteydessä toisten ajatuksiin. Eli kyse voi olla telepatian tapaisesta.

Oletko kokenut tämän?

Mielestäni olen. Siis että joku tietää minusta asioita, joita ei voisi muuten tietää. Lisäksi kerran tunsin erään ihmisen tervehtivän minua ja hän soitti muutaman tunnin päästä. Emme olleet olleet yhteydessä pariin kuukauteen millään lailla. Muutenkin mulla on paljon näitä kokemuksia,joissa tulen ajatelleeksi jotakuta, kun sitten hänestäkuuluukin. Eli siis pidän telepatiaa aika mahdollisena asiana.

Toki voi olla, että ihmisten välilläkulkee eräänlaisia sanansaattajia, ja ehkä(???) he tuovat myös viestejä kuolleilta. Kuka tietää.

Vierailija
69/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainajilla on oma paikkansa meidän ajatuksissa, mutta ei niihin pidä hakea kontaktia vaan päinvastoin, jos tulevat unessa näkyviksi, pitää käskeä heti takaisin manan majoille.

Siis unestakaan ei saa enää löytää lohtua, jos rakkaat edesmenneet sattuvat niissä pyörähtämään?? Nyt menee kyllä tiukaksi.

Vierailija
70/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen unia kuolleista henkilöistä. He voivat hyvin ja ovat hyväkuntoisia. Mitään pahaa ei ole näissä kohtaamisissa, päin vastoin. Tosi rauhallista ja mukavaa.

Vierailija
71/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni olen. Siis että joku tietää minusta asioita, joita ei voisi muuten tietää. Lisäksi kerran tunsin erään ihmisen tervehtivän minua ja hän soitti muutaman tunnin päästä. Emme olleet olleet yhteydessä pariin kuukauteen millään lailla. Muutenkin mulla on paljon näitä kokemuksia,joissa tulen ajatelleeksi jotakuta, kun sitten hänestäkuuluukin. Eli siis pidän telepatiaa aika mahdollisena asiana.

Toki voi olla, että ihmisten välilläkulkee eräänlaisia sanansaattajia, ja ehkä(???) he tuovat myös viestejä kuolleilta. Kuka tietää.

Kysyin, koska olen mielestäni myös kokenut jotain. Mietin mistä se tulee, itsestäni (jonkinlaista heijastumista) vaiko ulkopuolelta.

Vierailija
72/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun riittävän kauan puljaa kuolleiden kanssa, päätyy suljettujen ovien taakse.

Vierailija
73/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin, koska olen mielestäni myös kokenut jotain. Mietin mistä se tulee, itsestäni (jonkinlaista heijastumista) vaiko ulkopuolelta.

Niinpä, sitä on vaikea sanoa, mistä se tulee. Toisaalta minulle on tullut telepaattisia viestejä tai sanansaattajan tuomia viestejä myös hetkillä, jolloin en ole odottanut mitään kokevani. Kuten yllä kuvasinkin.

Eli esim. jonkun yllättävä sairastuminen on kerrottu minulle viestein ensin, ja sitten myöhemmin tieto siitä tulee maallista reittiä.

Vierailija
74/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen unia kuolleista henkilöistä. He voivat hyvin ja ovat hyväkuntoisia. Mitään pahaa ei ole näissä kohtaamisissa, päin vastoin. Tosi rauhallista ja mukavaa.

Itse belsebuubbia sanotaankin hurmaavimmaksi herrasmieheksi, lämpimäksi ja ymmärtäväiseksi, luottamusta herättäväksi.

Vierailija
75/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tehdä yhteydenoton vuositaksalla. Eli 100€/vuodet taaksepäin, niin yhteys löytyy jopa 30 vuoden taakse.

Sä poljet hintoja, monet laskuttaa 3,95 min. / Ppm.

Vierailija
76/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada yhteyden, mutta entiset naisystävät ovat jo löytäneet paremmat kumppanit siellä tuonpuoleisessa. Kuolleet sukulaisetkin ovat perustaneet siellä uudet perheet ja pitävät uudesta suvustaan enemmän. Siksi ne ei ota yhteyttä sieltä tuonpuoleisesta.

Vierailija
77/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi sekaantua tuonpuoleiseen ellei halua saada sieltä suuntautuvaa kiinnostusta enenevissä määrin. Kukaan ei varmaan halua hahmoa seuraamaan itseään ja seisomaan yötä sängyn vieressä. Tai jopa hahmoja. Yöt alkavat varmasti pelottamaan ja ihminen menettää mielenrauhansa.

Vierailija
78/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse belsebuubbia sanotaankin hurmaavimmaksi herrasmieheksi, lämpimäksi ja ymmärtäväiseksi, luottamusta herättäväksi.

Milloin se ryhtyy toimiin? Miljoonat ihmiset ovat satoja vuosia nähneet lohduttavia unia kuolleista rakkaistaan.

Vierailija
79/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu. Taivaasta voi saada hyvinkin kiinni, mutta vanhalla vihtahousulla on tapana pistää raskaisiin ja tauottomiin töihin, joten ei siinä jouda lörpötellä joutavia.

Vierailija
80/198 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi sekaantua tuonpuoleiseen ellei halua saada sieltä suuntautuvaa kiinnostusta enenevissä määrin. Kukaan ei varmaan halua hahmoa seuraamaan itseään ja seisomaan yötä sängyn vieressä. Tai jopa hahmoja. Yöt alkavat varmasti pelottamaan ja ihminen menettää mielenrauhansa.

Mä en tiedä, mitä tarkoitat tuonpuoleisella, mutta itse olen ainakin vuodesta 2004 alkaen ollut kiinnostunut ns. henkimaailman hommista, eikä mielenrauha ole kärsinyt siitä yhtään, päinvastoin, tuntuu ihanalle, että tietää, että minusta pidetään huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme