Hirveintä, mitä olet syönyt tai juonut kohteliaisuudesta?
Kommentit (1840)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paahdettu jäniksenpalli.
Mielenkiintoista.
Niin ja vielä yksikössä. Palli. Mihin se toinen palli joutui?
Tänä vuonna menin kylään, missä tarjottiin edellisen päivän kastetilaisuuden leivoksia. Vauvan täti oli ne itse tehnyt.
Näyttivät todella hyviltä ja olivat täysin kunnossa siten, että eivät olleet vanhentuneet, kuivahtaneet, saati homehtuneet.
Mutta se maku!!! Miten voi "täysin mauton" voi maistua niin pahalle : O Vissiin sitä, mitä on, kun sanotaan syövänsä kuin sahanpuruja?
Tähän ikään (yli 50) mennessä, en ole onnistunut törmäämään vastaavaan. Kun talon emäntä käänsi selkänsä, jouduin kätkemään leivoksen servettiin...Hyvin hämmentävä kokemus ja askarruttaa vieläkin, MITEN ne leivokset oli onnistuttu tekemään niin sahapuruisiksi.
Lampaan kurkkutorvea Israelissa...
Keitetty liha. Hyi hitto. Pystyn syömään grillimakkaraa tai paistettua jauhelihaa.
Mutta keitetty. Se haju.
Olin joskus töissä sairaalan leikkausosastolla. Ihmisen sisäelimiä poltettiin (halkaistiin) laserilla. Se haju oli kamala. Sama haju tulee keitetystä lihasta, esim lihakeitto.
Vierailija kirjoitti:
Olin kaverilla yötä ja aamulla huomasin että mun vitamiinit olivat jääneet kotiin. Kaverini sanoi että hänellä on sellaisia colan makuisia Friggsin porevitamiineja ja laittoi mulle yhden veteen. Mietin että voisi olla hyvää kun colasta tykkään muutenkin (tosin oli aika keinotekoisen hajuinen) Join kulauksen ja oli jotain aivan hirveetä. Sain sen väkisin alas ja aivan kauhea jälkimaku jäi suuhun.
Porevitamiinit on kyllä oksettavia.
Näin yhtäkkiä tulee mieleen venäläinen suklaa. Tai ainakin se oli Venäjältä tuotua. Eihän se edes maistunut suklaalta. Olin kyllä makealle perso lapsi, mutta tuo suklaakonvehti pyöri poskessa varmaan melkein puoli tuntia ennen kuin kykenin nielaisemaan sen kylässä ollessa :D
Miten herkkä oksennus-refleksi joillakin (muka) on. Söin sitä ja sitä ja OKSENSIN kaaressa kaupunginjohtajan puvulle. Mieheni söi tätä ja kävi oksentamassa kyläpaikan kukkapenkkiin. Söin sellaista ja oksensin hattuuni/ serviettipinkkaan, vierustoverin syliin/ lautaselle.
Oksensin heti kun tulin kyläpaikkaan ja näin ne ruoat...jne.
En usko, että kukaan on oikeasti aikuisena yrjönnyt kyläpaikan tarjoomuksista.
Kamala sanoa näin, mutta äitini ruuat . Lapsuudessa ja nuoruudessa sain erinomaista kotiruokaa ja hyviä leipomuksia, en tiedä mitä tapahtui mutta nyt kun olen 40 äidin tekeleet ovat ihan karmeita ja syömäkelvottomia. Lapsetkaan eivät syö siellä hoidossa ollessa ! Mitään muistisairautta äidillä ei ole.
- Vetinen, mauton makaronilaatikko jossa kovia makaroneja
- Ylisuolainen lihamureke
- Kivikovia, täysin mauttomia pullia
Nykyään houkuttelenkin aina äidin meille syömään.
Karpalolonkero. Ihan hirveää kuraa.
Joskus 80-luvulla, kun elettiin neuvostoaikaa, niin opiskelijakaveri kehui halpaa Ararat-"konjakkia". Se oli niin karmean makuista, ettei mennyt millään alas! Se on vielä tähän päivään mennessä ainut ostamani alkoholijuoma, joka on jäänyt minulta juomatta:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan ei ole maininnut spermaa? Minulle se on ainakin ollut ällöintä mitä olen kohteliaisuussyistä joutunut nielemään.
Yhdessä vaiheessa muuta mainittukaan tässä ketjussa, liekö sitten poistunut. Ja kenelle pitää olla niin "kohtelias" että nielee...järki hoi
Oon kyllä samalla kannalla kuin yksi naiskoomikko: jos nielee niin ei joudu pitämään niin pitkään suussa...
On kyllä kaameaa ainetta, ilmeisesti samoja entsyymejä kuin mitä voi haistella jos yhdistää vehnäjauhoa ja vettä mutta niin että se lima tuntuu samalla polttavan limakalvoja...
Hyi!