Hirveintä, mitä olet syönyt tai juonut kohteliaisuudesta?
Kommentit (1840)
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta muistin; Anthon Berg suklaa.
Jos huomaat, että kielesi on korvannut vanha homeinen tiskirätti hakeudu välittömästi lääkärin pakeille.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön ainoastaan pizzaa koska tahdon nauttia elämästä.
Olen aidosti pahoillani jos pizza on parasta ruokaa, jota olet päässyt syömään.
Olin ala-asteella ja opettajamme (yksinäinen, eläkeikää lähestyvä rouva) pyysi minua ja kaveriani siivoamaan luokseen. Palkaksi saimme 10 euroa, suklaapatukat ja ananaslimsaa.
Limppari maistui aivan kananmunalta, liekö tarttunut jääkaapista maku. Sitä sitten litkittiin väkisin alas :)
Vierailija kirjoitti:
Omatekoista pitsaa. Oli hyvää, mutta löysin sitten jauhopussista koisia.
Koisia????? Vai ehkä kuitenkin koita 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sekoilet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koisa ei taida olla tuttu eläin? Ei jauhokoisa, eikä intianjauhokoisakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien koit ovat jauhoissa eläneet? Mutta pojot loistavasta itsetunnosta; ei tullut mieleenkään, että et tietäisi jotain. Siitä vaan suorilta facepalmaamaan, kun joku käyttää sanaa, jota et tunnista. 🥇
Kahvia mustana.
Menin kylään, kysyttiin otanko kahvia vai teetä. Teen juojana sanoin, että tee maistuisi. Emäntä kaiveli kaapit, totesi että teetä ei olekaan. Kysyi juonko sitten kahvia, vastasin että voin ottaa, jos siihen saa sokeria ja maitoa. Kahvi oli jo kupissa edessäni, kun emäntä alkoi kaivella kaappeja ja totesi, ettei ole maitoa eikä sokeriakaan. Kohteliaisuudesta sitten sanoin, että ei tässä mitään, juon sitten mustana. Mutta tosipuheessa, kyllä se haittasi ja oli pahinta mitä olen koskaan maistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kaverilla yötä ja aamulla huomasin että mun vitamiinit olivat jääneet kotiin. Kaverini sanoi että hänellä on sellaisia colan makuisia Friggsin porevitamiineja ja laittoi mulle yhden veteen. Mietin että voisi olla hyvää kun colasta tykkään muutenkin (tosin oli aika keinotekoisen hajuinen) Join kulauksen ja oli jotain aivan hirveetä. Sain sen väkisin alas ja aivan kauhea jälkimaku jäi suuhun.
Minulla on noita ja tykkään. Ei se ole mikään kokiksen korvike, vaan vitamiinilisä. Tänään pitääkin ottaa sellainen, kun kurkku on vähän kipeä ja yritän välttää flunssan.
Siis hä? Miten sun aivos tosta väänsi kokiksen korvikkeen????
Kraavilohi
Ja monta kertaa. Sen pitäisi muka olla niin suurta herkkua. Ei ole! on ällöä ja monissa tilanteissa joutunut syömään kun kaikki sukulaiset sitä rakastaa, enkä sitten ole halunnut loukata.
En ymmärrä miksei voi kypsentää sitä kalaa kunnolla.
En koskaan syö enkä juo kohteliaisuudestakaan mitään mitä epäilen ettei ole syötävää/juotavaa.
Mulla on pokkaa sanoa ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta sitten olin 19-vuotias ja sain kutsun kesätyöpaikkani pikkujouluihin. Jälkiruuan kanssa tuli konjakki, 90-luvulla pikkujoulut oli hyvin erilaisia kuin nykyään. Yritin kohteliaasti juoda konjakin, jonka johdosta väkevä alkoholi potkaisi takaisin ja suu täynnä polttavaa oksennusta poistuin pöydästä.
En ole ikinä tämän jälkeen maistanut konjakkia tai viskiä.
Sama ongelma. En voi sietää mitään väkeviä - oksennus on suussa pienemmästäkin tipasta. Pakko jättää juomatta, koska muuten tulee kaikki paluupostissa.
Kerran juonut ulkomailla vahingossa kaupassa maistiaisena tarjottua viinaa (kuvittelin että oli blandista tmv). Ulkomailla ruuan jälkeen pöytään tuodaan usein jotain paikallista viinaa. Jos mieheni on mukana, niin vaihdetaan laseja vaivihkaa. Muuten on pakko kieltäytyä. Onneksi tätä ei enää katsella niin pahalla ja nykyään jopa kysellään että haluatteko konjakkia/likööriä/mitä nyt olis tarjolla.
Puoliraakaa pullaa, mitä oli leikattu valmiiksi tuhti viipale.
Emäntä itse veti känttyä naamaansa silmämunat onnesta muljahdellen mutta minusta taikinainen leta oli ällöttävää.
Tykkään sushista, kun se on tehty hyvin ja on tuoretta. Kummallista kyllä kammottavin ruokakokemukseni liittyy sushiin.
Kävin pienessä sushipaikassa, missä toimi aito japanilainen sushimestari ja mitä kiitettiin ravintola-arvosteluissa. Paikan makit olivat kuitenkin järkyttävän suuria ja mahtuivat hädin tuskin suuhun. Sitten olikin kammottavaa yrittää pureskella ja niellä annosta, kun elimistö yritti koko ajan oksentaa sen suusta pois.
Ikinä en enää mene siihen sushipaikkaan.
Just joo :-D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun ulkomailla ja asiakkaani on jäsen yksityisellä klubilla. Klubille tuli muutaman päivän vierailulle usealla Michelin-tähdellä palkittu ranskalainen kokki. Asiakkaani halusi välttämättä viedä minut maistamaan tämän kokin valmistamaa lounasta.
Pari ensimmäistä ruokalajia olivat ihan ok. Kokki kierteli pöydissä vähän väliä kyselemässä että maistuuko ja tottakai nyökyttelin hymy huulilla.
Kolmas ruokalaji oli sitten se tappava annos. Torvisimpukkahyytelöä merisiilin kielen kanssa. Lisukkeena merilevää ja riisiviinistä tehtyä kastiketta. Ensimmäistä kertaa elämässäni mainasin oksentaa silkasta pahasta mausta. Vaikka tätä elämystä seurasi vielä monta ruokalajia niin maku säilyi suussa koko lounaan ajan ja sen jälkeenkin.Olipas sitten ihan helkatin pieni ateria, sillä merisiilillä ei ole kieltä lainkaan.
Joten keksipäs parempi tarina :-D
Niinpä! Kyseessä on luultavasti japanilainen 'uni' jota merisiilin kieleksi englanniksi kutsutaan. Oikeasti se on tietyn merisiililajin sukupuolirauhaset, ei siis kieli.
Kaviaari.
Sekä eräissä juhlissa oli PÄÄRUOKANA kasleria. Hyi hitto!!!
Sperm.