Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimon lapsellinen reaktio isyystestiin

Vierailija
26.08.2019 |

Saimme hiljattain esikoisemme. Minä pyysin isyystestiä johon hän suostui ilman sen suurempaa vastustelua, melodramaattisesti vain totesi tyyliin "mieti nyt mitä oikeasti pyydät multa" tms.. Noh. Testien tulokset tulivat takaisin. Avasin ne töissä ja kotiin tullessa kerroin, että tulokset olivat tulleet ja minä olin isä. Ajattelin tämän olevan iloinen asia, mutta samantien kun jaoin tuon tiedon, hän alkoi dramaattisin elkein pakkaamaan vaatteitaan. Kysyin mitä hittoa hän tekee, johon vastasi että muuttaa vanhempiensa luo. Mitä vit*ua? Ei kai hän voi olla tosissaan? Mitä teen? Rakastan häntä minun oli vain oltava varma totuudesta, olen luonteeltani sellainen.

M33

Kommentit (538)

Vierailija
101/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tälleen avoliitossa olevana 31-vuotiaana raskaana olevana naisena ymmärrä, miksi siitä pitäisi suuttua, että mieskin tahtoo mustaa valkoisella siitä, että lapsi on hänen jälkeläisensä. Meille naisille se nyt on aika itsestäänselvää, että se synnytetty lapsi on oma, mutta... Itse ainakin tarjosin kuukausitolkulla miehelleni, että tehdään isyystesti niin saa hänkin olla sitten ihan varma asiasta. Hän kuitenkin itse myöhemmin kieltäytyi ja halusi tehdä isyystunnustuksen. Minullehan siinä ei tietty ole mitään epäselvää, että hän on lapsen isä. Ihan sitä ajattelin, että hänellä olisi siitä myös todistusaineistoa.

Olen samaa mieltä monien täällä kommentoineiden kanssa, että isyystestin pitäisi olla ihan automaattinen kaikille liiton muodosta huolimatta.

Toinen juttu, mikä pitäisi korjata, on se, että avoliitossa ennen syntymää tehdyn isyystunnustuksen pitäisi antaa isällekin lapsen huoltajuus syntymästä saakka. Nyt siinä pitää kuulemma joku kuukausi syntymän jälkeen odottaa, että jaksavat asian maistraatissa käsitellä, mikä on todella törkeää.

Ap:ta ymmärrän hyvin ja olen pahoillani hänen puolestaan. Ex-puolisolla selvästi kyvyttömyyttä nähdä asiat miehen näkökulmasta tässä asiassa - ja niin on aika monella muullakin naisella.

Miksi miehen pitäisi vaan sokeasti luottaa naiseen näin tärkeässä asiassa? Ennemmin meidän naisten pitäisi olla valmiit todistamaan kaikin keinoin, että se todella on sen oman rakkaan puolison jälkeläinen, jos itse kerran varmasti tietää, ettei ole vieraissa käynyt.

Outoa loukkaantua tuollaisesta, mutta tässä taas tulee nähtyä, miten moni nainen ajattelee tunteella järjen sijaan.

En minä siitä testistä loukkaantuisi vaan siitä jos puolisoni pitäisi minua niin tyhmänä etten tietäisi kuka lapseni isä on ja kertoisi iloisena yllätyksenä olevansa yhteisen lapsemme isä, niin kuin tuossa apn sadussa.

Vierailija
102/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella monella naisella langassa tuntuu olevan pelko perseessä ja yrittävät vimmatusti estää miehiä tekemästä isyystestejä jne.

Miksiköhän? Mistä tämä kertoo? Miksi nainen jolla ei ole mitään salattavaa loukkaantuu asiasta niin verisesti?

Tulee mieleen ne äärimmäiset "loukkaantujat" kun mies vaatii avioehtoa ettei nainen osoittaudu kullankaivajaksi. Sitten yhtäkkiä "luottamus on menetetty" eikä alttarille astutakaan.

Laitatko tähän vaikka 5 ensimmäistä viestiä missä yritetään estää miestä tekemästä testiä? Itse olen nähnyt vain viestejä jossa suostutaan toki testiin, mutta koetaan se epäluottamuslauseena, mitä se toki onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olisiko ollut parempi jos nainen olisi ollut iloisesti yllättynyt? ”Ai sinä olit sitten isä!! No huhhuh hyvä niin, tätä pitää juhlistaa!”

Vierailija
104/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät isät tajua, että tuollaiset asiat kannattaa hoitaa ihan omatoimisesti, ilman että kertoo asiasta äidille.

Tilannehan on ihan hullunkurinen, koska jos mies on oikeasti isä, niin äiti lähtee ja toisaalta jos mies ei olekaan isä, niin mies lähtee. Käytännössä isyystesti rikkoo perheen aina.

Ulihan lähtisi jos olisi joten ihmeellisesti saanut naisen ja vielä tämä nainen olisi vielä hämmästyttävämmin suostunut lisääntymään ja kävisi ilmi että uli ei ole isä. Normaaleilla ihmisillä on myös tunteet sitä puolisoa ja lasta kohtaan. Tämä vaan osoittaa sen mukaan miksi tälläkin palstalla osa miehistä ei tunne-elämän vajaavaisuuksien vuoksi kelpaa kenellekään, eikä ok nä tosiaankaan pääse naista edes niin lähelle, että lapsen saamista edes harkittaisiin.

Se on jo nähty millaiset naiset raivohullun tavoin yrittävät estää miestä tekemästä isyystestiä.

Ne jotka ovat paneskelleet hedelmöittymisen aikaan muidenkin miesten kanssa. Maskeeraavat tämän sitten johonkin "loukkaantumiseen" ja "luottamuksen rikkoutumiseen" yrittämällä syyllistää miestä.

Aviomieheni on elämäni ainoa seksikumppani. Jos hän vaatisi isyystestiä, kyllä lähtisin enkä palaisi. Minä luotan häneen sataprosenttisesti, joten olisi pohja yhteiselolta pois, jos paljastuisi että sama ei päde toisinpäin.

Vierailija
105/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mies olisi käyttäytynyt kuvatulla tavalla, niin olisin pakannut laukkuni minäkin. Tosin jo testivaiheessa, ennen tuloksia. Testi on toki ihan sallittua tehdä, ei siinä mitään, mutta parisuhde olisi ohi. Jos ei luota, niin ei luota. Ilman luottamusta ei ole mitään. Ja korostan, että sinänsä testi on ok ja jos sen haluaa niin fine. Mutta mä en parisuhdetta jatkaisi, mutta tässähän ei ollutkaan kyse siitä, että mies olisi halunnut jatkaa suhdetta, hän vaan halusi varmistaa isyytensä. Eli selvittää, onko puoliso pettänyt. Jättäisin siis myös jos mies stalkkaisi puhelimen tai tekisi jotain muuta selvittääkseen, että olenko uskoton. En ole.

Sokeasti naisen sanaan luottaminen vuonna 2019 on täyttä idiotismia. Ainoastaan hullu tekee 18 vuoden elatussitoumuksen täysin toisen sanaan perustuen.

Eikä miehen sanaan voi luottaa, jos hän kieltää olevansa naapurin yh:n lapsen isä. Isyys pitää testata, että nainen saa varmuuden.

Myös kaikki miehen työtoverien lapset pitää testata. Samoin harrastuskavereiden, kaupan kassojen ja hyvänpäiväntuttujen

Osuu ilmeisen arkaan paikkaan sinulle.

Nyt kun nämä sukututkimukset yms. ovat muotia, niin onhan se ollut monelle melkoinen järkytys, kun isäksi luultu henkilö ei olekaan biologinen isä. 

Enkä edelleenkään ymmärrä miksi avioliitossa syntyneen lapset isyyttä ei voi perua, jos asia huomataan kahden vuoden jälkeen. 

Varmasti tässä on yritetty turvata lapsen etu. Lapsi ei ymmärrä perimästään ja siitä keneltä se on tullut. Hän vaan tuntee isän isänä. Miten musta nämä isyystestin vaativat kuulostaa siltä, että yritetään löytää se viimeinen oljenkorsi, jottei erotilanteessa joutuisi maksamaan elareita. Nämä ihmiset eivät ajattele kumppaniaan, lasta tai mitään muuta kuin omaa napaansa. Säälin kyllä kaikkeisi a, jotka suhteeseen harhaituu tällaisen ihmisen kanssa.

https://yle.fi/uutiset/3-9483039

Niin, että isäksi huijatulla miehellä ei saa olla mitään oikeuksia? Normaali mies kyllä rakentaa tunnesiteen lapsen kanssa ja sitten yhtäkkiä tuleekin tieto, ettei lapsi ole oikeasti hänen. 

Säälin kyllä miehiä, jotka hairahtuvat avioliittoo tuollainen naisen kanssa. 

Vierailija
106/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Olisin toiminut itse samoin. Jos ei minuun luota, ei tartte minun kanssa asua ja olla. Sama pätee toisinpäin. Jos en voi mieheen luottaa, ei ole parisuhdetta. Kokeiltu on, eikä sellainen parisuhde ole mistään kotoisin. 

N33

Miten kommentoit niitä tuhansia/kymmeniä tuhansia perheitä Suomessa jossa isällä on käenpoika elätettävänä kun nainen ei ole saanut sanottua, että "on ihan mahdollista että lapsen isi onkin yks toinen"? Olisiko noissa tapauksissa naisen tenttaaminen oikein vai ei? Ja koska miehellä ei ilman testiä ole millään tavalla varmuutta, eikö todiste ole perusteltua?

Jos haluat eron vaimostasi ja lapsistasi, jotka ovat tai eivät ole sinun niin ryhdy vaan tenttaamaan ja vaatimaan testiä. Mitä Jin kuvittelet geenioerimän vaikuttavan? Lakkaat rakastamasta lastasi vain koska hänellä ei ole samat geenit kuin sinulla? Osoittaa kyllä kaiken tämän henkilön inhimmillisyydestä ja luonteesta.

Vierailija
107/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/06ee066f-f788-4e15-86a3-900c…

Tiina petti miestään ja tuli raskaaksi: Pekka kasvatti poikaa 12 vuotta omanaan – nyt Tiina kertoo miten kaikki tapahtui ja paljastui

16.07.2019 klo 21:34

Tiina eli 12 vuotta karmeaa kaksoiselämää. Hän tiesi koko ajan, että poika ei ole hänen miehensä, vaan nuoruuden yhden illan hairahduksen.

Ajattelin, että en halua sitä koskaan rikkoa. Uskottelin että hyvinhän tämä menee. Välillä se oli tosi kurjaa sen takia, kun tiesin sen joka päivä. Erilaisissa tapauksissa asia tuli ilmi.

Vierailija
108/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Olisin toiminut itse samoin. Jos ei minuun luota, ei tartte minun kanssa asua ja olla. Sama pätee toisinpäin. Jos en voi mieheen luottaa, ei ole parisuhdetta. Kokeiltu on, eikä sellainen parisuhde ole mistään kotoisin.

N33

Miten kommentoit niitä tuhansia/kymmeniä tuhansia perheitä Suomessa jossa isällä on käenpoika elätettävänä kun nainen ei ole saanut sanottua, että "on ihan mahdollista että lapsen isi onkin yks toinen"? Olisiko noissa tapauksissa naisen tenttaaminen oikein vai ei? Ja koska miehellä ei ilman testiä ole millään tavalla varmuutta, eikö todiste ole perusteltua?

Jos haluat eron vaimostasi ja lapsistasi, jotka ovat tai eivät ole sinun niin ryhdy vaan tenttaamaan ja vaatimaan testiä. Mitä Jin kuvittelet geenioerimän vaikuttavan? Lakkaat rakastamasta lastasi vain koska hänellä ei ole samat geenit kuin sinulla? Osoittaa kyllä kaiken tämän henkilön inhimmillisyydestä ja luonteesta.

Usko jo, että mies ei halua elättää ventovierasta ja käyttää tähän resursseja joka ei ole hänelle mitään geneettistä sukua. Ellei puhuta täysin vapaaehtoisesta adoptiosta.

Vierailija
109/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Tuossa lainaus ylläolevasta artikkelista.

Poika inhosi minua varmaan viisi vuotta ja vasta aikuisiän kynnyksellä hän antoi anteeksi kun ymmärsi, että tällaista voi tapahtua. Se murrosikäisen kundin vihan määrä oli kauhea ja ajattelinkin, että olen tehnyt elämäni hirveimmän jutun ja olen ihan hirveä tyyppi.

Pari vuotta sitten nykyisin kolmikymppinen poika kertoi, että on kaivanut ihmisen esiin ja mennyt tapaamaan isänsä ja tämän perhettä.

Eli ei todellakaan ollut tärkeintä mikään kasvattivanhemmuus, vaan hän halusi tavata oikean isänsä ja bondasi hänen kanssaan myöhemmin aikuisiällä.

Vierailija
110/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tälleen avoliitossa olevana 31-vuotiaana raskaana olevana naisena ymmärrä, miksi siitä pitäisi suuttua, että mieskin tahtoo mustaa valkoisella siitä, että lapsi on hänen jälkeläisensä. Meille naisille se nyt on aika itsestäänselvää, että se synnytetty lapsi on oma, mutta... Itse ainakin tarjosin kuukausitolkulla miehelleni, että tehdään isyystesti niin saa hänkin olla sitten ihan varma asiasta. Hän kuitenkin itse myöhemmin kieltäytyi ja halusi tehdä isyystunnustuksen. Minullehan siinä ei tietty ole mitään epäselvää, että hän on lapsen isä. Ihan sitä ajattelin, että hänellä olisi siitä myös todistusaineistoa.

Olen samaa mieltä monien täällä kommentoineiden kanssa, että isyystestin pitäisi olla ihan automaattinen kaikille liiton muodosta huolimatta.

Toinen juttu, mikä pitäisi korjata, on se, että avoliitossa ennen syntymää tehdyn isyystunnustuksen pitäisi antaa isällekin lapsen huoltajuus syntymästä saakka. Nyt siinä pitää kuulemma joku kuukausi syntymän jälkeen odottaa, että jaksavat asian maistraatissa käsitellä, mikä on todella törkeää.

Ap:ta ymmärrän hyvin ja olen pahoillani hänen puolestaan. Ex-puolisolla selvästi kyvyttömyyttä nähdä asiat miehen näkökulmasta tässä asiassa - ja niin on aika monella muullakin naisella.

Miksi miehen pitäisi vaan sokeasti luottaa naiseen näin tärkeässä asiassa? Ennemmin meidän naisten pitäisi olla valmiit todistamaan kaikin keinoin, että se todella on sen oman rakkaan puolison jälkeläinen, jos itse kerran varmasti tietää, ettei ole vieraissa käynyt.

Outoa loukkaantua tuollaisesta, mutta tässä taas tulee nähtyä, miten moni nainen ajattelee tunteella järjen sijaan.

Hienosti kirjoitettu! Olet kyllä aikamoinen helmi, toivotan sinulle ja puolisolle oikein aurinkoista tulevaisuutta. Yritän luottaa tekstin perusteella että olet oikeastikin nainen.

Mikä helmi hän on? Juurihan tuossa sanottiin että jos nainen vaatii testiä, hän on pettänyt.

Suuri ero on siinä vaatiiko nainen vai tarjoaa.

Vierailija
111/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mies olisi käyttäytynyt kuvatulla tavalla, niin olisin pakannut laukkuni minäkin. Tosin jo testivaiheessa, ennen tuloksia. Testi on toki ihan sallittua tehdä, ei siinä mitään, mutta parisuhde olisi ohi. Jos ei luota, niin ei luota. Ilman luottamusta ei ole mitään. Ja korostan, että sinänsä testi on ok ja jos sen haluaa niin fine. Mutta mä en parisuhdetta jatkaisi, mutta tässähän ei ollutkaan kyse siitä, että mies olisi halunnut jatkaa suhdetta, hän vaan halusi varmistaa isyytensä. Eli selvittää, onko puoliso pettänyt. Jättäisin siis myös jos mies stalkkaisi puhelimen tai tekisi jotain muuta selvittääkseen, että olenko uskoton. En ole.

Sokeasti naisen sanaan luottaminen vuonna 2019 on täyttä idiotismia. Ainoastaan hullu tekee 18 vuoden elatussitoumuksen täysin toisen sanaan perustuen.

Eikä miehen sanaan voi luottaa, jos hän kieltää olevansa naapurin yh:n lapsen isä. Isyys pitää testata, että nainen saa varmuuden.

Myös kaikki miehen työtoverien lapset pitää testata. Samoin harrastuskavereiden, kaupan kassojen ja hyvänpäiväntuttujen

Osuu ilmeisen arkaan paikkaan sinulle.

Nyt kun nämä sukututkimukset yms. ovat muotia, niin onhan se ollut monelle melkoinen järkytys, kun isäksi luultu henkilö ei olekaan biologinen isä. 

Enkä edelleenkään ymmärrä miksi avioliitossa syntyneen lapset isyyttä ei voi perua, jos asia huomataan kahden vuoden jälkeen. 

Varmasti tässä on yritetty turvata lapsen etu. Lapsi ei ymmärrä perimästään ja siitä keneltä se on tullut. Hän vaan tuntee isän isänä. Miten musta nämä isyystestin vaativat kuulostaa siltä, että yritetään löytää se viimeinen oljenkorsi, jottei erotilanteessa joutuisi maksamaan elareita. Nämä ihmiset eivät ajattele kumppaniaan, lasta tai mitään muuta kuin omaa napaansa. Säälin kyllä kaikkeisi a, jotka suhteeseen harhaituu tällaisen ihmisen kanssa.

https://yle.fi/uutiset/3-9483039

Niin, että isäksi huijatulla miehellä ei saa olla mitään oikeuksia? Normaali mies kyllä rakentaa tunnesiteen lapsen kanssa ja sitten yhtäkkiä tuleekin tieto, ettei lapsi ole oikeasti hänen. 

Säälin kyllä miehiä, jotka hairahtuvat avioliittoo tuollainen naisen kanssa. 

Hyvin hyvin harvat suhteet ylipäätään alkavat sillä, että ensimmäiseksi pistetään lapsi alulle.

Vierailija
112/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/06ee066f-f788-4e15-86a3-900c…

Tiina petti miestään ja tuli raskaaksi: Pekka kasvatti poikaa 12 vuotta omanaan – nyt Tiina kertoo miten kaikki tapahtui ja paljastui

16.07.2019 klo 21:34

Tiina eli 12 vuotta karmeaa kaksoiselämää. Hän tiesi koko ajan, että poika ei ole hänen miehensä, vaan nuoruuden yhden illan hairahduksen.

Ajattelin, että en halua sitä koskaan rikkoa. Uskottelin että hyvinhän tämä menee. Välillä se oli tosi kurjaa sen takia, kun tiesin sen joka päivä. Erilaisissa tapauksissa asia tuli ilmi.

Miten tämä liittyy minun suhteeseeni ja luottamukseen meidän välillämme...?

Vierailija
113/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät isät tajua, että tuollaiset asiat kannattaa hoitaa ihan omatoimisesti, ilman että kertoo asiasta äidille.

Tilannehan on ihan hullunkurinen, koska jos mies on oikeasti isä, niin äiti lähtee ja toisaalta jos mies ei olekaan isä, niin mies lähtee. Käytännössä isyystesti rikkoo perheen aina.

Ulihan lähtisi jos olisi joten ihmeellisesti saanut naisen ja vielä tämä nainen olisi vielä hämmästyttävämmin suostunut lisääntymään ja kävisi ilmi että uli ei ole isä. Normaaleilla ihmisillä on myös tunteet sitä puolisoa ja lasta kohtaan. Tämä vaan osoittaa sen mukaan miksi tälläkin palstalla osa miehistä ei tunne-elämän vajaavaisuuksien vuoksi kelpaa kenellekään, eikä ok nä tosiaankaan pääse naista edes niin lähelle, että lapsen saamista edes harkittaisiin.

Se on jo nähty millaiset naiset raivohullun tavoin yrittävät estää miestä tekemästä isyystestiä.

Ne jotka ovat paneskelleet hedelmöittymisen aikaan muidenkin miesten kanssa. Maskeeraavat tämän sitten johonkin "loukkaantumiseen" ja "luottamuksen rikkoutumiseen" yrittämällä syyllistää miestä.

Aviomieheni on elämäni ainoa seksikumppani. Jos hän vaatisi isyystestiä, kyllä lähtisin enkä palaisi. Minä luotan häneen sataprosenttisesti, joten olisi pohja yhteiselolta pois, jos paljastuisi että sama ei päde toisinpäin.

Mistä ihmeestä mies voi oikeasti tietää oletko oikeasti ollut 0 miehen vai 30 miehen kanssa ennen häntä? Ainoastaan naiivi hyväksikäytettävä tomppeli uskoo sokeasti naisen sanaan, vaikka miten olisi aviopuoliso kyseessä.

Vierailija
114/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus ulitrollaus, allekirjoituksena vielä M+ikä.

Niinpä.

N13

Vierailija
115/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä mies voi oikeasti tietää oletko oikeasti ollut 0 miehen vai 30 miehen kanssa ennen häntä? Ainoastaan naiivi hyväksikäytettävä tomppeli uskoo sokeasti naisen sanaan, vaikka miten olisi aviopuoliso kyseessä.

Ja nistä minä voin oikeasti tietää ettei miehellä ole vaimoa toisessa maassa, tai hän ei diilaa huumeita, tai suunnittele jotain iskua?!?!!

Vierailija
116/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Ja mitä osoittaa naisen inhimillisyydestä ja luonteesta se että voi katsoa silmiin vuosikausia miestä ja puhua tälle jostain "omasta pojasta"? Millainen sielu on patologisella valehtelijalla ja sosiopaatilla?

Vierailija
117/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että jokaiselle syntyvälle lapselle pitäisi tehdä automaattisesti isyystesti, eikä sitä kysyttäisi vanhemmilta.

Näin vältyttäisiin näiltä, että naisesta tuntuu ettei häneen luoteta ja miehet saavat heti tietää, jos lapsi ei ole heidän, ettei tarvitse lukea iltapäivälehdistä juttuja miehistä, jotka kasvattivat 12v toisen miehen lasta tietämättään, kun heidät merkittiin automaattisesti isäksi kun olivat naimisissa.

Tuo testi pitäisi tehdä ihan jokaiselle lapselle, eikä se riippuisi siitä, ovatko vanhemmat naimisissa vai eivät. Jos isää ei ole tiedossa (saanut alkunsa yhden illan jutusta tmv.) sitten asian voisi vain antaa olla. 

Vierailija
118/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, on varmasti tällaisiakin naisia, mutta eiköhän suurin osa parisuhteessa lapsia haluava nainen ole uskollinen sille miehelleen? Eikö silloin naisella ole oikeus loukkaantua ja kokea, että mies ei häneen luota, jos tämä alkaa vaatia isyystestiä täysin uskolliselta naiseltaan? Pakkohan sen lapsen on olla miehen lapsi, jos nainen on harrastanut seksiä vain miehensä kanssa.

Vierailija
119/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Siinä tapauksessa meillä on myös tuhansia/kymmeniätuhansia miehiä, jotka ovat pettäneet vaimojaan/tyttöystäviään, jotka eivät tiedä miehellä olevan "ylimääräisiä" lapsia.

Ja tämä ratkaistaisiin, kun kaikista miehistä olisi dna-pankki, johon myös sukupuolit ilmoitettaisiin ja lapset saisivat "oikeat" isät ja rikokset ja rai s kaukset selviäisi tuosta vain.

Olisiko sinun mielestä tasa-arvoista vuoden 2019 toimintaa ottaa DNA-pankki vain miehistä?

Naisten dna-rekisterihän olisi pelkkä turha kulu, kun sitä ei tarvita mihinkään.

Tarvitaan sitä rikoksien ja perinnöllisten tautien selvittämiseen. Ja sitä tarvitaan tässä tasa-arvoisuuden saavuttamiseen. Mutta sehän teillä naisilla selvästi on hakusessa kun koko valtion maanpuolustus on "tasapuolisesti" miehille velvoitettu ja se on mielestänne OK.

Vierailija
120/538 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen perhetuttu joka yritti lasta naisen kanssa. Kun hommasta tullut mitään, menivät tutkimuksiin ja selvisi ettei ole siittiöitä. No lyhykäisyydessään ero tuli ja mies löysi uuden naisen. Noin puolivuotta meni ja tyttöystävä kertoi iloisena että miehestä on tulossa isä. Johon mies alkoi kyselemään mahdollista pettämistä, nainen kielsi ja kielsi. Lopuksi nainen sai alkaa pakkaamaan kimpsuja kasaan samalla kun mies näytti tutkimus tulokset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi