Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet jäävät esim. Kajaaniin?

Vierailija
26.08.2019 |

Itkevät vielä, että ei ole naisia.
Mielestäni kajaani ja hyvin moni muu paikka suomessa ei ole ihmiselämälle soveltuva.

Kommentit (392)

Vierailija
1/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät löydä kotiavaimia.

Vierailija
2/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy lienee kyvyttömyys huolehtia itsestään.

Rahat tulevat kelasta (veronmaksajilta).

Terveyskeskus antaa 3 kuukauden välein pistoksen mieltä tasaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti asuu siellä ja kaikki kouluaikaiset kaverit. Just sellaiset seikat, joita aikuinen nainen ei välitä arjessaan näkevän.

Vierailija
4/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tykkäävät olla luonnossa, metsästävät ja kalastavat aikansa kuluksi. 

Vierailija
5/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi asua kaupungissa? Tarvittaisiin kannustimia jotta nuoret tulisivat töihin ja asumaan maakuntiin. Köyhien on turha itketä Helsingissä korkeita vuokria kun voivat tulla tänne pikkukylille elämään halvalla.

Vierailija
6/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jäänyt samankaltaiselle paikkakunnalle. Tai olen korkeakoulutettu paluumuuttaja. Tahdon elää täällä, koska minusta näin on parempi. Naisia ei paljoa ole se on totta, toisaalta naiset itkevät lehtienkin palstoilla kaltaisieni miesten perään, joten terve tuloa tänne metsään. Minä voin majoittaa sinut, jos et nosta itseäsi jalustalle, tai luule että olisit jokin palkinto.

Vierailija
7/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te juurettomat oman paikkanne ja elämänne merkityksen etsijät ette tiedä juurista ja kotiseudun arvosta yhtään mitään. Menette elämässä omat sitkeässä istuvat ennakkoluulonne kapoista polkuanne valaisten.

Vierailija
8/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jäänyt samankaltaiselle paikkakunnalle. Tai olen korkeakoulutettu paluumuuttaja. Tahdon elää täällä, koska minusta näin on parempi. Naisia ei paljoa ole se on totta, toisaalta naiset itkevät lehtienkin palstoilla kaltaisieni miesten perään, joten terve tuloa tänne metsään. Minä voin majoittaa sinut, jos et nosta itseäsi jalustalle, tai luule että olisit jokin palkinto.

Entä jos haluan oman/yhteisen kodin, rahaa, mielekästä työtä, harrastusmahdollisuuksia? Ajatus siitä, että joku mies _majoittaisi minut hänen taloonsa_ - juu ei, ei ikinä.

Vierailija
9/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkien pitäisi asua kaupungissa? Tarvittaisiin kannustimia jotta nuoret tulisivat töihin ja asumaan maakuntiin. Köyhien on turha itketä Helsingissä korkeita vuokria kun voivat tulla tänne pikkukylille elämään halvalla.

Mitään kannustimia ei tarvita. Asukoon ihmiset siellä missä haluavat ja nuoret haluavat asua kaupungissa. Maalla asuminen on oma päätös ja silloin on turha valittaa ettei ole palveluita.

Vierailija
10/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valtion pitäisi luoda töitä sinulle? Työllistä itse itsesi kuten muualla maailmassa ihmiset tekee. Kommunismi on tuhonnut ihmisten oma-aloitteisuuden ja valtion pitäisi tehdä kaiken heidän puolestaan.

Vierailija
11/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vahinko, kirjoitin kajaani isolla johtuu googlen ennakoivasti syötöstä.

Vierailija
12/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset muuttaa jatkuvasti suuriin kasvukeskuksiin? Kalleimmat vuokrat (joutuu asumaan paljon heikkotasoisemmin), omaa autoa ei voi pitää kun ei parkkitilaa tai se on tosi kallista, ruuhkaa joka paikassa, hintataso muutenkin kalliimpi, rauhallisuutta ei ole ja luonnonläheisuyys heikkoa. Usein tekosyy on ettei löydä töitä muualta, mutta itse en ole päivääkään ollut työttömän kajaanin kokoisessa kaupungissa (ei Kajaani) kun vain olen yrittänyt löytää työtä.

Onko naiset jotenkin mielikuvituksettomia kun vaativat ympärilleen 1000 eri virikettä etteivät kyllästy? Vai onko katsottu liikaa sinkkuelämää ja pakko päästä suurkaupunkiin panesekelemaan avoimesti kaikkien kanssa?

Kyse on normaalista elämästä jota terve ihminen haluaa. Metsän keskellä yksin murjottaminen on epänormaalia. Ei ihme, että ihmiset haluavat sieltä pois.

Vierailija
13/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset muuttaa jatkuvasti suuriin kasvukeskuksiin? Kalleimmat vuokrat (joutuu asumaan paljon heikkotasoisemmin), omaa autoa ei voi pitää kun ei parkkitilaa tai se on tosi kallista, ruuhkaa joka paikassa, hintataso muutenkin kalliimpi, rauhallisuutta ei ole ja luonnonläheisuyys heikkoa. Usein tekosyy on ettei löydä töitä muualta, mutta itse en ole päivääkään ollut työttömän kajaanin kokoisessa kaupungissa (ei Kajaani) kun vain olen yrittänyt löytää työtä.

Onko naiset jotenkin mielikuvituksettomia kun vaativat ympärilleen 1000 eri virikettä etteivät kyllästy? Vai onko katsottu liikaa sinkkuelämää ja pakko päästä suurkaupunkiin panesekelemaan avoimesti kaikkien kanssa?

Koska työt ovat isommissa kaupungeissa. Itse en ole hoito- enkä opetusalalla, ei myöskään olisi kiinnostanut joku kunnanjohrajan tai elinkeinojohtajan tai paikallisen pankkikonttorin päällikön paikka. Oman alani töitä on vain isoimmissa kaupungeissa.

Vierailija
14/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan asua kodikseni kutsumassani paikassa, en toisten nurkissa. Asunto pitää saada puoliksi minun nimiin, jotta voin tehdä siitä mieleiseni tietyiltä osin. Töitähän minulla ei siellä ole, mutta se ei varmaan haittaa.

Vierailija
15/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy on se, ettei missään muuallakaan ole mitään. Mitä se Kajaanin Olli tekisi Helsingissä? Vuokraisi ylihintaisen pienen yksiön ja katselisi siellä telkkaria illat pitkät? Vai uskotko, että menisi Kiasmaan katsomaan nykytaidetta tai Ateneumiin? Mitä hä? Vai johonkin pintaliitopaikkaan juomaan aperol sprizejä yksin nurkkaan? Vai lähtisikö Olli Jätkäsaaren seinäkiipeilyseinälle yksin koittamaan miltä uuden lajin aloittaminen tuntuu keskivartalolihavasta?

Hei ihan oikeesti...

Harmi, että elämäsi on noin tylsää.

Vierailija
16/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on normaalista elämästä jota terve ihminen haluaa. Metsän keskellä yksin murjottaminen on epänormaalia. Ei ihme, että ihmiset haluavat sieltä pois.

Yllättäen naiset eivät tiedä mitään normaalista ja terveestä yhtään mitään ja "mielipiteet" perustuvat täysin mutuun. Kaupungistuminen on suurimmassa osassa maailmaa, ja varsinkin Suomessa, todella uusi ilmiö. 

Vierailija
17/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ole ikinä Kajaanissa käynytkään, mutta silti otti asiakseen avata tämän ketjun.

Vierailija
18/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos haluan oman/yhteisen kodin, rahaa, mielekästä työtä, harrastusmahdollisuuksia? Ajatus siitä, että joku mies _majoittaisi minut hänen taloonsa_ - juu ei, ei ikinä.

Sitten on turha itkeä. Minulla on hyvin näin, enkä tarvitse naista elämääni, varsinkaan tuollaisella asenteella varustettua, sillä tuo myrkyttäisi minunkin elämän ja näin olisikin elämänlaatua laskeva asia. On hyvä että pysyt siellä missä olet.

Vierailija
19/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on romanttinen ja henkilökohtainen kosinta (oletus). Sopii loistavasti tähän aamuun Laasasen "Seksuaalisen halun sukupuolierot" -julkaisun jatkoksi.

Vierailija
20/392 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on tyhmä!

Olen käynyt Kajaanissa ja siellä ei todellakaan ole ihmiselle mitään.

Tuollaisia paikkoja kuten kajaani tarvitaan tämän kaltaisten alueen ihmisille.

Ei noilta voi vaatia, että pärjäisivät sivistyneessä maailmassa, kun kokemusta ihmisistä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan