Nenän takia yksin ja lapseton
Moi!
Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Oon koko ikäni toivonut ja yrittänyt löytää miestä, mutta muutamaa lyhyttä parin kuukauden tapailua lukuunottamatta oon ollut aina yksin.
Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään.
Oon miettinyt, että mikä voi olla syynä epäonneeni ja oon miettinyt, että syyn täytyy olla mun nenä, joka on oudon muotoinen. Se on vähän niinkuin koukkunenä, jossa on tavallaan liian jyrkkä kulma....nenä näyttää porrasmaiselta.
Musta jotenkin tuntuu, että tällainen epänormaali piirre kasvoissa on syy sinkkuuteeni. Miehet joista pidän, ei ehkä halua itselleen naista, jolla on kasvoissa tällainen poikkeava piirre.
Menisittekö nenäleikkaukseen tilanteessani?
Olisin aina halunnut saada myös lapsia, mutta jotenkin oon alkanut jo vslmistautua siihen, että tuon nenäni epämuotoisuuden vuoksi en pysty saamaan kumppania ja lapsia.
Ja olen miettinyt sitäkin, että entä jos saisin ihanan oman palleron ja sitten lapsi perisi multa tuon omituisen nenän ja joutuisi kiusatuksi ja torjutuksi elämässään samoin kuin itse. Mun sydän särkyisi, en nimittäin haluaisi, että kukaan joutuisi käymään tällaista polkua läpi :/
Mitä tekisitte tilanteessani?
Kommentit (215)
Kiitos vastauksista kaikille! Vaikka olette tuntemattomia mulle välittyi teidän vastauksista lämpö ja empatia, josya kiitän ! Olen niin paljon itkenyt tätä asiaa ja itken nytkin. Mutta taitaa olla ihan ok varata ainakin aika plastiikkakirurgin juttusille.
Olisi vaan niin ihanaa voida rakastaa ja olla rakastettava ja saada perhe <3
Nenä on helppo korjauttaa, jos se muka siitä on kiinni. Mun lapsettomuus on ilmeisesti persoonastani kiinni, se onkin vaikeampi korjata.
Itselläni on ruma nenä sekä olematon leuka lapsuuden tapaturman seurauksena sekä vmäinen luonne. Aina on seuraa löytynyt. Mukavan, komean ja varakkaan miehen valitsin ja meillä on kolme lasta. Miehen "saamisessa"tarvitaan älyä eikä nenää.
Mitenkäs sitten kun on nenä leikattu ja silti et saamiestä ja perhettä? Mitä nkä ajattelisit olevan seuraava korjauskohde, josta onnesi on kiinni?
Mä sain aikoinaan tisseillä munaa ja sitä myötä lapsen, mut nenä karkoitti lapsen isän ja nykyään olen sitten nenäkäs yh.
Tsemppiä AP, elämä voittaa!
Laita vaikka silarit niin saat edes sen lapsen alulle.
No se sinun oikea nenähän siirtyy vaan lapsellesi ehkä joten huijaisit miestä jo alussa.
Olen erääseen toiseen ketjuun jo laittanut kuvan upeasta naisesta jolla on upea nenä. Googlaa Rossy de Palma. Pedro Almodovarin luottonäyttelijä on tämä nainen. Tässä vain yksi kuva hänestä. Eipä ole nenä haitannut menoa.
Ei taida tuo linkki toimia, mut tosiaan, googlaa.
"Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään."
Älä nenää syytä, lainaus on oikea syy yksinäisyyteesi Laske standardejasi, tyydy siihen mitä tarjotaan tai valmistaudu yksinäiseen loppuelämään, the choice is yours.
"Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään."
Eiköhän suurimmalla osalla ihmisiä ole tämä ongelma. Itseäni aina lähestyy ylipainoiset YH naiset mille en lämpene sitten ollenkaan.
Suomessa ollaan mun mielestä tosi nirsoja kaikkea ”poikkeavaa” kohtaan. Mutta jossain ranskassa tai saksassa sun kaltaisella koukkunenällä ei olisi mitään ongelmaa. Ehkä siellä päin on enemmän tavallisen näköisiä ihmisiä tai sitten on rennompi suhtautuminen täydellisyyteen ja ulkonäköön
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurimmalla osalla ihmisiä ole tämä ongelma. Itseäni aina lähestyy ylipainoiset YH naiset mille en lämpene sitten ollenkaan.
Näinhän se on. Jo teineinä fanituksen ja haaveilun kohteena on ne hoteimmat tyypit. On vaikeaa syttyä niistä rumista ja lihavista vaikka itse olisi samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Toimii se, on muhkea klyyvari.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuskasi. Itse olen kalju mies ja tämän takia jää perhe haaveet toteutumatta.
No höh, kaljupäät ovat seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii se, on muhkea klyyvari.
Olen itse isonenäinen, ja linkin naisella ei ole iso nenä. Se on erikoisen muotoinen, mutta ei iso.
Ongelma taitaa olla miesmakusi, ei nenäsi, jos sinusta kuitenkin kiinnostutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nenässäsi on vika. Sinun tulee korjata se leikkauksella, kuten transihmiset korjaavat sukuelimensä silpovilla leikkauksilla. Tervettä ja luonnollista!
No mitä transihmisten pitäisi tehdä sinusta? Kieltää tosiasiat?
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs sitten kun on nenä leikattu ja silti et saamiestä ja perhettä? Mitä nkä ajattelisit olevan seuraava korjauskohde, josta onnesi on kiinni?
Itseluottamus nousee kun nenä on korjattu. Ja itseluottamuksen puute on apn ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuskasi. Itse olen kalju mies ja tämän takia jää perhe haaveet toteutumatta.
No höh, kaljupäät ovat seksikkäitä.
Ei ole. Puhun kokemuksesta. t: 5 vuotta kaljuna miehenä
Nettipalstat on täynnä tilityksiä potilaiden mielestä epäonnistuneista nenäleikkauksista, ja sitäpaitsi, jos apn nenässä olisi jotain suoraisesti korjattavaa, siihen olisi terveydenhuollon taholta otettu kantaa jo varhaislapsuudessa.
Apn tilanteessa en menisi leikkaukseen ainakaan lähitulevaisuudessa, kymmenen vuoden päästä voisi arvioida tilannetta uudestaan, että onko mahdoton este elämälle.