Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria
Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.
Kommentit (1999)
Miehen kanssa kerätään rohkeutta, että joskus uskallettaisiin käydä Mäkkärin autokaistalla tilaamassa ruuat.
Kyse ei ole niinkään uskalluksesta, mutta olen alkanut inhoamaan ihmisiä.
Ihmisjoukkoja. työelämää.
se on kamalaa.
Urheilussa joukkuelajit. Alakoulun liikunnassa sain tarpeeksi haukkuja, naurua ja pilkkaa joukkuepelien yhteydessä ja liikunnassa muutenkin. En enää pysty osallistumaan vaikkapa rentoon rantalentopalloon eri porukalla vuosikymmenien jälkeen, olen yrittänyt kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole niinkään uskalluksesta, mutta olen alkanut inhoamaan ihmisiä.
Ihmisjoukkoja. työelämää.
se on kamalaa.
Sama. Aion paeta maalle heti kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla mennä vesille, siis en oikein edes soutuveneeseen tai oikeastaan en edes isolle sillalle. Mielessäni ajattelen että jos putoan tai lapseni putoaa tuollaiseen syvään luonnonveteen, varsinkin korkealta, siitä ei ole mitään mahdollisuuksia selvitä vaan edessä on hirveä kuolema. Haluan viedä lapset kesällä Korkeasaareen mutta eihän sinne pääse kuin korkeaa siltaa pitkin tai lautalla. En tiedä miten psyykkaan itseni kumpaankaan! Olen ihan normaali ihminen muuten, ja uimahallissakin viihdyn.
Laittakaa hyvät turvaliivit päälle. Lautalla on varmaan pelastusrengaskin, siitä voi kysyä etukäteen.
En uskalla sytyttää tulitikkua. Syynä lapsuuden trauma.
Haluaisin lähteä kesäpäivänä Helsinkiin katselee paikkoja, mutta en osaa englantia ja olen kuullut että palvelua esim. kahvilassa olisi syytä osata.
Mietin selviän pääkaupungissa suomenkielellä?
Kävin hiljattain syömässä yhdellä huoltoasemalla. Ja sen jälkeen vessassa. Vessassa oli katossa radiokaiutin todella kovalla päällä peittäen kaikki äänet, vaikka muualla asemalla oli ihan normaalit äänenkovuudet. Varmaan juurikin tätä ajatellen 😁 Oon paljon matkustellut ja on tullut vastaan hiljaista linnunlaulua sun muuta mutta ei tällaista helppoa keinoa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin hiljattain syömässä yhdellä huoltoasemalla. Ja sen jälkeen vessassa. Vessassa oli katossa radiokaiutin todella kovalla päällä peittäen kaikki äänet, vaikka muualla asemalla oli ihan normaalit äänenkovuudet. Varmaan juurikin tätä ajatellen 😁 Oon paljon matkustellut ja on tullut vastaan hiljaista linnunlaulua sun muuta mutta ei tällaista helppoa keinoa.
Tämä kommentti liittyi siis aiempaan vessaäänien fobiaan.
Miestenvessassa en koskaan pysty käymään pisuaarilla tyhjentämässä rakkoa, vaan aina on mentävä koppiin virtsaamaan.
- Olen painava. En uskalla mennä laskettelemaan kun hissi voi sortua ja se naru lapsuudessa joka laitetaan jalkojen väliin ja vetää ylös, vaikeroi nolosti. Ennen piti sanoa paino kun pyysi lasketteluvehkeitä. Trauma.
- rumat punamustapilkkuiset jalat, en voi käyttää hameita tai shortseja.
-Muutenkin ruma kroppa, pukuhuoneet ovat kauhistus, uimahalli nou nou...
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lähteä kesäpäivänä Helsinkiin katselee paikkoja, mutta en osaa englantia ja olen kuullut että palvelua esim. kahvilassa olisi syytä osata.
Mietin selviän pääkaupungissa suomenkielellä?
Monet ei ihan periaatteessa yritäkkään puhua Suomessa muuta kuin suomea. Voit tehdä samoin, aina sieltä joku löytyy joka osaa suomea... ollaanhan me Suomessa, jonkun on osattava.
Minua ahdistaa melkein kaikki mitä tässä ketjussa luetellaan. 😂😅
-Kodin remontit
-Auton huolto ja korjaus
Vierailija kirjoitti:
- Olen painava. En uskalla mennä laskettelemaan kun hissi voi sortua ja se naru lapsuudessa joka laitetaan jalkojen väliin ja vetää ylös, vaikeroi nolosti. Ennen piti sanoa paino kun pyysi lasketteluvehkeitä. Trauma.
- rumat punamustapilkkuiset jalat, en voi käyttää hameita tai shortseja.
-Muutenkin ruma kroppa, pukuhuoneet ovat kauhistus, uimahalli nou nou...
Tuo tuntui pahalta. Olisiko nyt sinulla kuitenkin niin että olet liian kriittinen itseäsi kohtaan ja liioittelee pahoin "rumuuttasi". Usko minua, harva ajattelee niinkuin sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
-Kodin remontit
-Auton huolto ja korjaus
Ja varsinkin edellä mainittujen teettäminen jollakin tuntemattomalla. Aina huijataan ja ollaan osaavinaan, vaikka ei osatakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen huono lausumaan englannin kielisiä sanoja enkä siksi kehtaa ravintoloissa tilata mitään vaikeasti lausuttavaa.
Sama ongelma, mutta kierrän sen siten, että osoitan tilattavaa annosta ruokalistalla tai sanon sen numeron. Melkein aina toimii.
Kesämökkien keikkuvat laiturit. Tasapainoaisti ei vaan kestä ja tuntuu että kaadun tai putoan veteen heti. Hävettää kun tuttujen mökeillä jännitän uimaan menemistä ja kauhulla ajattelen, että pitää mennä laiturin päästä veteen, kun ranta on mutainen tai muuten vaan ei niin mukava.
Sanoa likkakaverille, et riisus ittensä alasti.
En osaa käyttää kaupungin sähköpotkulautaa. En tiedä mitä maksaa tai miten maksetaan. En kehtaa kysyä opastusta, kun kaikkihan tietää...