Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria

Vierailija
23.08.2019 |

Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.

Kommentit (1890)

Vierailija
1841/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa tarkistaa auton renkaiden ilmanpaineita enkä täyttää tarvittaessa. Pelottaa, että tulee liikaa ja räjähtää koko rengas.

En tiedä sukupuoltasi, mutta minua miehenä hävettää suunnattomasti kaikkia autoon ( juuri hommasin elämäni ensimmäisen )liittyvä. En minäkään oikein osaa - jos on muita ihmisiä (vars. miehiä ), niin en kehtaa mennä koko pisteelle. Hyvä kun tankata osaan. En osaa myöskään vaihtaa renkaita, tai edes pyörän kumia. Tai porata tai mitään teknistä. 

Hävettää lisäksi mennä ( varsinkien kaupunkien keskustoissa ) johonkin etniseen ravintolaan, jossa en tiedä miten toimitaan. Mikä on japanilaisessa alkupala, tarvitseeko joku tilata erikseen, mikä toi annos edes on? Lisäksi välillä hävettää englannin ääntäminen, en puhu mielellään - jolloin en myöskäään kehity ja vaikutaan kusipäiseltä, jurolta moukalta ulkkarien parissa

Nyt löytyi kotipaikkakunnaltani firma (motonet), jossa on drive through palvelu. Ei tarvitse menettää kasvojaan eikä edes nousta autosta, pyytää vaan kohteliaasti renkaiden ilmanpaineen tarkistuksen. Itse pyysin samalla vaihtamaan tuulilasinpyyhkijät. Ei edes ollut kallista.

Vierailija
1842/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla puhdistaa lavuaarin hajulukkoa. Pelkään että tulee jokin vedenpaisumus niin kuin Aku Ankassa. 

Viemärissä on aina se hyvä puoli, että sieltä tulee vain se määrä vettä mitä hajulukossa ja putkessa sattuu olemaan. Eri asia jos värkkää paineistettujen vesijohtojen kanssa.

Eli pahimmillaan lattialle valahtaa pieni määrä likavettä hajulukon tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en osaa tankata, tätä olen yrittänyt opetella, mutta en saa omin voimin edes bensakorkkia auki yms..

Viimeiksi, kun autooni olin hakemassa bensaa, räpläsin lukollisen korkin kanssa ties kuinka kauan. Onneksi ykköspolttoaineen tankkaus on helpompaa ja siistimpää, eikä tarvitse korkin kanssa leikkiä.

Mitä on ykköspolttoaine ja miksi silloin ei tarvitse avata korkkia? 

Kaasumainen polttoaine, CH4. Sen tankissa ei ole korkkia.

Vierailija
1844/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla puhdistaa lavuaarin hajulukkoa. Pelkään että tulee jokin vedenpaisumus niin kuin Aku Ankassa. 

Viemärissä on aina se hyvä puoli, että sieltä tulee vain se määrä vettä mitä hajulukossa ja putkessa sattuu olemaan. Eri asia jos värkkää paineistettujen vesijohtojen kanssa.

Eli pahimmillaan lattialle valahtaa pieni määrä likavettä hajulukon tapauksessa.

Pahimmillaan sitä hajulukkoa ei saa enää ihan kunnolla kiinni, jolloin se tihkuu koko ajan muutaman pisaran vettä kaapin tai seinän rakenteisiin. Seurauksena kosteusvaurio. Miksi sitä paitsi tehdä huolto itse, kun se hajulukko kuuluu nykyään huoltoyhtiön hoidettaviin asioihin?

Vierailija
1845/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla soittaa IT-tukeen, koska en ymmärrä saamiani ohjeita. Näin ollen en pääse järjestelmiin esim. laittamaan koulutusosallistumisia. En siis käy koulutuksissa.

En osaa taskuparkkausta, ajelen mieluummin vaikka tunnin parkkipaikkaa etsimässä tai jätän auton kilometkin päähän.

En uskalla ostaa itse kännykkää, koska en ymmärrä, mitä minulta kysytään, enkä osaa vastata.

Vierailija
1846/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla käyttää kaasuhellaa koska pelkään että se kaasuhana jää jotenkin auki ja tukehdun. En uskalla perata kalaa enkä koskea kokonaiseen kalaan koska ne ovat iljettävän limaisen näköisiä ja sisältävät suolia. Syön kyllä kalaa jos se tuodaan ruokana eteeni ravintolassa. 

Vierailija
1847/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla tankata kaasua Gasumilla. Se tankkiin työnnettävä osa on todella outo. Ensinnäkään sitä ei saa irti vehkeestä, sitten sitä ei saa kiinni autoon, saati pois ja takaisin vehkeeseen. Ne ohjeet ovat ihan absurdeja. Kahva pyörylöineen lonksuu holtittomasti minne sattuu. Aivan järjetön systeemi. Sitten taas jollain yksityisellä firmalla se pötkö vaan tökätään tankkiin ja yhteen suuntaan helposti vipu kiinni. Kuka hullu on keksinyt Gasumin vipuset?

Vierailija
1848/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunoa tuttujen tai puolituttujen kanssa. En tykkää jostain syystä. Joku työpaikan saunailta esimerkiksi. Saunominen jää väliin kyllä minulta. 

Uimahallissa tosin voin saunoa kun olen siellä vieraiden ihmisten kanssa. 

Vierailija
1849/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ajaa kunnolla pyörällä. Pysyn kyllä pystyssä mutta pysähtyminen ja liikkeelle lähtö tuottaa vaikeuksia. 

Vierailija
1850/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ämpäri alle. ja lauvuaariin sinin spriraali sihti,koukkumainen minipulloharja,kerää roskat. aina jos rassaat hajulukkoa,tiivistekin pitää kohta uusia,muuten vahinkoa kun tiputtaa esim allaskaappiin.

lattiakaivojen ne syvimmmätkin osat pitää osata purkaa,ei vain ritiläkantta. tätä harvemmin jos laitat sinin verkkosuojan pyöreä verkko  just sen ritilän alla, se kerää hiukset mm.  puhdista se  ja vaihda joskus

Vierailija
1851/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa puhdistaa uunia oikeaoppisesti. Pelkään, että hajotan sen. 

Vierailija
1852/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin joskus salilla mutta lopetin sen kymmenen kerran jälkeen kun en kehdannut puhkua laitteissa. Sain opastuksenkin ekalla kerralla mutta unohdin ohjeet samantien enkä kehdannut enää kysyä.Samoin kun kävin aloittelijoille joogassa, pilateksessa ja vesijuoksussa. Kaikki, ihan kaikki osasivat liikkeitä ja hengityksiä tai miten juoksuvyö kiinnitetään oikein. Minä tankeroin ja puhkuin mutten tietenkään kehdannut kysyä. Tuntuu että noihin aloittelijoille ryhmiin tunkee jotka ovat treenanneet ennenkin, jotain brassailun halua tms.

Älä nyt, minä ainakin katson ihaillen kun joku tekee tosissaan. Joskus sivusilmällä ihmettelen niitä, jotka tekevät niin pienillä painoilla ettei selvästi tunnu missään. En nyt heillekään naura mutta salilla pitääkin hikoilla ja puhkua, eihän siinä muuten mitään järkeä ole.

Voi olla niinkin, että painot on pienet, jos on kuntoutuksesta kyse. Jos on ollu käsi kipsissä, ni ei sitä voi heti alkaa nosteleen kymmeniä kiloja. Sama jos on kevyt viikko, sillon myös vähemmän painoja.

Vierailija
1853/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla tai halua käydä uimahallissa, koska ällöttää kaikki kosteudessa muhivat bakteerit ja altaaseen pissaajat ym.

Vierailija
1854/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaa Filttiketjua! T. Vaasa.

Vierailija
1855/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään ajaa parkkihalleihin koska maksaminen on jotenkin hankalaa, tai en osaa ja sitten jään jumiin lukkojen taakse, kun kaikki kulkuovet on lukittuna tms.

Sama jos liikkuu jossain myöhään, niin se pelottaa että jää lukkojen taakse johonkin. Pääsee sisään muttei ulos. Noin voi käydä.

Vierailija
1856/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa kuoria perunoita oikeaoppisesti eli peruna toisessa kädessä.

Eli siis kuorit (raa'an) perunan pitäen sitä samassa kädessä kuin kuorimaveistäkin?

osta kuorimaveitsi, sillä potut,porkkanat ,omenat jne. 

Vierailija
1857/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tavallinen  ikivanha puhelin. Haluaisin älypuhelimen mutta en osaa kayttää sellaista, ihan hävettää tämä asia kun kaikilla mummoillakin näyttää olevan älykännykkä.

jotenki vaikeaa,monia muistamisia, vaiheita,kaikki pienellä präntillä. en osais ikinä maksaa bussia sillä,en junaa en mitään. jotkut mummot kepeästi ottaa dösöliput esille jaselaa. läppärillä nippa nappa s postit luen vastaan, saati että jotain pdf liitteitä pankista sivuilta ottaisin. lehdet luen, googlaan sujuvasti. sitten ne tunnistautumiset.

on ölypu jota mun puolesta tarvittaessa käyttää 30v tuntemani ystävä,jotta väärinkäytöstä ei syntyisi

Vierailija
1858/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa tilata ravintola-annoksia kotiin. Yhden kerran yritin, ja se ei koskaan tullut perille. No, säästyypä rahaa.

mutta ehdit maksaa, sinne män rahnat,,joo mekin koetaan hankalaksi ,mut kaveri tilaa meille käydessään pitsaa, on nopea ,me maksetaan sille,käteisellä, apu palkkaa saa tietty

Vierailija
1859/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en uskalla mennä pieniin putiikkeihin ja kauppoihin, koska en osaa olla luonteva ja pelkään vaikuttavani naurettavalta, entä ellen löydä mitään ostettavaa, niin kuinka jostain pienestä liikkeestä poistutaan, siinä tulee paniikki. Pieneen lähikauppaani uskallan jotenkuten, vaikka arvelenkin henkilökunnan pitävän itseäni outona.

joo on kiusallista,myyjä odottaa ,tyrkyttää ja pettyy kun ei osta mitään. siksikin että hinnat liian kovia. sit jos jotain olisikin hinnaltaan ok, niin myyjä seisoo sovituskopin takana ja raottelee,,-no mites siellä menee- ja just se poistuminen muina miehinä.

Vierailija
1860/1890 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ostaa mitään liha-/kalatiskiltä, toreilta tai vastaavilta, kun pitäisi sanoa mitä haluaa ja kuinka paljon. Ostan vain valmiiksi pakattuja tuotteita vaikka tuoreet ainekset houkuttelisivat enemmän.

just noin. kauppias kysyy paljonko,niin sanon lappaa nyt siihen pakettiin sanon kun riittää.   vaikea arvioida grammoissa.  en tykkää muutenkaan yhdessä kommunikoidamitä otan paljonko, kalliin lihan-kalan kohdalla vaikea arvioida paljonko mun määrä maksaisi kun on kilohinnat