AV:lla hengaava mies - kuvaile itseäsi!
Kun tuntuu että täällä on lähinnä nuoria jonneja ylilaudalta tai sitten ehkä joitakuita misogyynejä kolmekymppisiä uleja. Joskus toki kommentoimassa on myös joku mukava ja tasapainoinen mies. Niin kuvaile itseäsi AV:lla hengaava mies - millainen olet!? Ja miten olet tänne eksynyt.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs häpeilemätön viherulosteinen fem.akko trolli sinä sitten olet
En ole t rolli. Ja kiinnosti lähinnä muut miehet kuin uli.t ja jonne.t... että minkälaisia täällä hengaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Noin lapselliseen aloitukseen en kommentoi mitään sinä miesvihaa lietsova ogre.
Menikö tunteisiin?
t. ap
42-vuotias 170cm 54kg rillipäinen nörtti, sinkku luonnollisesti. It-alalla töissä. Alan seurailemaan palstaa kesälomalla, vierottaudun pikkuhiljalleen, kun loma loppuu, vielä ei ole ihan onnistunut. Mä kuulun tohon mukavien ja tasapainoisten joukkoon. Joskus kyllä tulee provoiltua taso-keskusteluissa.
Olen mies jota kerran vuodessa sanotaan komeaksi. Tapahtuu aina näemmä elokuussa. Viime vuonna tapahtui vanhainkodissa (olin siellä vain käymässä) jossa sanottiin nätiksi mutta lasken sen mukaan. Ei saa olla liian kranttu.
44-v valkoinen heteromies ja Jason Sudeikis lookalike ja kuulun palstan mukaviin heppuihin.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi harkita itsemurhaamista, olet niin typerä lehmä
Hyi häpeä! Ihan oikeasti, toivottavasti tästä tehdään poliisi asia, itsemurhaan yllyttäminen ei ole pikkujuttu.
Vastatakseni ap; n kysymykseen haluaisin myös tietää millaiset miehet palstaa käyttävät?
Sattumalta vuosia sitten tänne eksynyt 37 vuotias sinkkumies. Luen av viihdyttääkseni itseäni ja välillä oppii jotakin uuttakin kun ihmiset kertovat kokemuksistaan ja näkemästään. Enkä nyt tarkoita seksiä.
38v, 173/70, syrjäytynyt, vakava ja hiljainen. Ei huumorintajua, ei harrastuksia, ei mielenkiintoisia ajatuksia. Naaman ansiosta on tullut parin naisen kanssa oltua, mutta ei mitään oikeaa seurustelua.
Tykkään kahvista ja netissä oleskelusta.
Vierailija kirjoitti:
42-vuotias 170cm 54kg rillipäinen nörtti, sinkku luonnollisesti. It-alalla töissä. Alan seurailemaan palstaa kesälomalla, vierottaudun pikkuhiljalleen, kun loma loppuu, vielä ei ole ihan onnistunut. Mä kuulun tohon mukavien ja tasapainoisten joukkoon. Joskus kyllä tulee provoiltua taso-keskusteluissa.
Mä olen 10 senttiä lyhyempi ja 3 kiloa painavampi kuin sinä eli olen normaalipainohaitarin keskellä (en siis mikään lihava).
Reilu kolmekymppinen työssäkäyvä maisteri sinkku 180/85. Parantumaton romantikko.
Oon täällä vaan siksi kun on niin kova vauvakuume :)
38v yksin elävä täyspäivätöitä tekevä mies, asuntolainan maksu loppusuoralla. Harrastuksina kestävyysliikunta ja uusien asioiden opiskelu sekä ruoanlaitto.
Eksyin palstalle aikanaan etsiessäni kokemuksia tietyn lääkkeen sivuvaikutuksista. Olisi ehkä parempi etten olisi sitä koskaan tehnyt... Lääkkeen sivuvaikutuskuvailut kyllä täsmäsivät jo kokemiini varsin pitkälti, mutta pahus vie, jäin myös koukkuun tähän hurjan vaihtelevaan keskusteluun.
Kun joku kysyy jotain aiheesta jonka tunnen, vastaan. Tiedän että joskus kyseessä on provo, mutta vastaan silti asiallisesti; en häviä siinä mitään, saan järjestettyä omia ajatuksiani ja jos aihetta lukee muu kuin provoilija niin hänkin hyötyy. Kun tunnistan selvästi trollin, olen hiljaa. Parhaimmillaan palsta on tarjonnut rakentavaa vuoropuhelua josta on syntynyt tunne yhteydestä ja auttamisesta. Toisaalta tällaisen tunteen metsästämiseen esim. vapaaehtoistyö olisi paljon vaivattomampi valinta...
50v, rutkasti ylipainoa, mutta päivittäin koiran kanssa kävelemässä/lenkillä/fillaroimassa, mutta eipä nuo kilot tässä iässä karise. Rakas vaimo, 4 lasta, iäkkäät vanhemmat ja koira, eli aika kortilla mikä töiden jälkeen vapaaksi jää. Aika mielenkiintoisia juttuja täällä, tosin selviä provoja kiihtyssä määrin.
Mikset voinut vain kysyä ketä täällä on?
Aloit jauhaa jonneista ja uleista. Hölmö aloitus.
Ja ennen kuin ehdit kysyä: Joo kuule meni tunteisiin. Pah.
Palstan harvoja alfoja. M43 191 sporttinen, perheellinen, akateeminen ja hyvässä duunissa.
Poliittisesti persuuntunut, naureskelen ja provoilen palstan viherfeministeille, siksi kai triidit joihin kommentoin tuppaavat kadota omituisesti ja nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Palstan harvoja alfoja. M43 191 sporttinen, perheellinen, akateeminen ja hyvässä duunissa.
Poliittisesti persuuntunut, naureskelen ja provoilen palstan viherfeministeille, siksi kai triidit joihin kommentoin tuppaavat kadota omituisesti ja nopeasti.
Alfa eli hyvin rajoitetuissa oloissa ja vankeudessa syntynyt ja kasvanut susi? Okei... Kannattaa tutustua tähän alfauros-/alfanaaras/-alfapari-teoriaan ennen kuin kutsuu itseään sellaiseksi.
uup