Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV:lla hengaava mies - kuvaile itseäsi!

Vierailija
23.08.2019 |

Kun tuntuu että täällä on lähinnä nuoria jonneja ylilaudalta tai sitten ehkä joitakuita misogyynejä kolmekymppisiä uleja. Joskus toki kommentoimassa on myös joku mukava ja tasapainoinen mies. Niin kuvaile itseäsi AV:lla hengaava mies - millainen olet!? Ja miten olet tänne eksynyt.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään rääkätä täällä päivystäviä möhömahaisia akkoja. Yleensä vanhemmat akat ovat kiukkuisimpia ja rääkäisevät kovimmin. Niiden huudattaminen on harrastus nro:1. Siitä saa samanlaista pervoa tyydytystä kuin pehmike muovikuplien poksauttelusta. Joka poksaus = mätisäkin rääkäisy = tipallinen turskahtaa housuun.

Onpas kiva, että sinäkin olet löytänyt elämääsi edes jotain tyydyttävää sisältöä. :)

No eikös olekin kiva ! Mä olen kyllä samaa mieltä. Mutta nuo huudatettavat akat kun tahtovat olla välistä melko harppuja, huumorintajuttomia harppuja. Niillä on yleensä kieli henkitorvessa poikittain yksintein, eikä mitään osata ottaa huumorilla. Vtunmoinen kälkätys ja päkätys päällänsä samointein.

Mistä tiedät että ne ovat harppuja ja/tai mätisäkkejä? Eikä esim trolleja? Toisaalta, optimistin kuuluu ajatella niin, ei se lasi muuten puoliks täynnä ole.

Noh, B i t c h Please . . . . Ihan oikeasti ?! Että täällä nyt muunkaanlaisia olisi . . . .

Ai ei ole muita? Sinä siis itsekin olet tuollainen huumorintajuton mätisäkkiharppu? Sitä minä kyllä vähän epäilinkin, kun tuo mätä näkyy roiskahtelevan varsin hallitsemattomasti...

Olin vähän pettynyt tuohon viimeisimpään vastaukseen. M ätisäkki-kommentissa oli vähän edes yritystä, mutta tuo on kyllä niin perus y lilauta-jonne a kuin olla ja voi.

Vierailija
62/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju taas...

Miehiä pyydetään kertomaan itsestään ja naisilta pelkkää v****lua.

En enää ihmettele palstan tasoa.

-ohis, nainen-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju taas...

-ohis, nainen-

Mielestäsi tuota mätisäkkijonnea pitäisi yläpeukuttaa ja kehua?

Vierailija
64/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38v yksin elävä täyspäivätöitä tekevä mies, asuntolainan maksu loppusuoralla. Harrastuksina kestävyysliikunta ja uusien asioiden opiskelu sekä ruoanlaitto.

Eksyin palstalle aikanaan etsiessäni kokemuksia tietyn lääkkeen sivuvaikutuksista. Olisi ehkä parempi etten olisi sitä koskaan tehnyt... Lääkkeen sivuvaikutuskuvailut kyllä täsmäsivät jo kokemiini varsin pitkälti, mutta pahus vie, jäin myös koukkuun tähän hurjan vaihtelevaan keskusteluun.

Kun joku kysyy jotain aiheesta jonka tunnen, vastaan. Tiedän että joskus kyseessä on provo, mutta vastaan silti asiallisesti; en häviä siinä mitään, saan järjestettyä omia ajatuksiani ja jos aihetta lukee muu kuin provoilija niin hänkin hyötyy. Kun tunnistan selvästi trollin, olen hiljaa. Parhaimmillaan palsta on tarjonnut rakentavaa vuoropuhelua josta on syntynyt tunne yhteydestä ja auttamisesta. Toisaalta tällaisen tunteen metsästämiseen esim. vapaaehtoistyö olisi paljon vaivattomampi valinta...

Hyvin vastattu. Aika lailla omakin av historia menee näin. Ja todellakin, parhaimmillaan palsta antaa yhteyden tunteen kanssaihmisiin.

Nämä vastaukset antavat toivoa ihmiskunnasta, kiitos!

Vierailija
65/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus. Käyn  täällä vain provoilemassa.

Sinusta on siis ok olla riidankylväjä ja pahanmielen aiheuttaja? Oletpas hieno ihminen:/

Vierailija
66/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täällä luetellaan pituuksia painoja ja palkkanauhan pituuksia? No ihan kivoja vastauksia silti mutta en nyt tosiaan painoa meinannut 😊

Ap

Tämä 😀. Moni mies määrittelee itsensä näköjään pituus paino palkka. Ei kerro ihmisestä oikein mitään.

No kertoo onneksi sen, ettei tarvitse edes tikulla tökätä narsistista pelleä.

Vierailija
67/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos (asiallisista) vastauksista, supermielenkiintoisia! Aina olen miettinyt että millaiset miehet niitä asiallisia/kivoja viestejä kirjoittavat.

Ap

Vierailija
68/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30v mies jolla vaimo ja 2 lasta. Olen nallekarhumainen mies, joka osaa tehdä käsillään kaikkea ja jonka perheessä syödään hyvin ja touhutaan yhdessä. Olen korkeasti koulutettu ja pystyn tarjoamaan taloudellisen turvan lisäksi perheelleni materiattomia resursseja.

Lapseni osaavat tehdä kaikki kotityöt tiskauksesta pyykkäämiseen ja ymmärtävät vastavuoroisuuden tärkeyden.

Vaimoni kanssa vietämme erittäin seksuaalisesti aktiivista elämää. Yhdyntä tai jokin muu seksuaalinen akti tapahtuu päivittäin. Vaimoni on kehittynyt hurjan hyväksi suuseksin antajaksi, koska hänen motivaationsa on korkea.

Luen ja kirjoittelen tänne palstalle usein asiallisesti, mutta välillä provoilen varsinkin jos näen persujen masinoimia muukalaisvihamielisiä kirjoituksia. En voi sietää persujen mustavalkoista ajatusmaailmaa ja vihaa erilaisia ihmisiä kohtaan.

Meidän perheessä ihmisiä autetaan ja kunnioitetaan heidän alkuperästään huolimatta.

Viimeinen lauseesi paljasti totuuden sinustakin. Et sitten näe rikkaa omassa silmässäsi? Hyvä ihminen, kyllä, niin kauan kuin jakaa saman mielipiteen kanssasi...

Vierailija
69/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isokaluinen. Ikää 28. Nettotulot 6400e/kk. 190cm. 95kg. Sinkku. Lapseton.

Kuten jokainen mies tällä palstalla!

Vierailija
70/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju taas...

-ohis, nainen-

No ne veetuilut on aivan ansaittuja joidenkin p*rvojen vastausten takia, ' nainen '

Vierailija
71/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 vuotias ikuinen insinööriopiskelija. Asun vanhempieni kanssa siis sellainen peräkamarinpoika. Ihailen Hopeaketun elämää. Hän on sellainen mikä minäkin haluaisin olla. Hopeakettu on komea, aistikas, hyväkuntoinen, älykäs ja myös pukeutumisensa on tyylikästä. Ja sitten vielä ne tuhannet kauniit naiset jotka häntä piirittävät. Voi kunpa edes yhden päivän saisin olla kuin hän!

Vierailija
72/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viriili hopeakettu. Seksuaalista aktiviteettia pari kertaa viikossa. Katson ympärilleni avoimin silmin. Kenties katseemme joskus vielä kohtaavat.

Ymmärrätkö että olet vastenmielinen kaikilta mahdollisilta kanteilta katsottuna. Nämä ääliömäiset hopeajotakin- postaukset ovat jo helkkarinmoista pakkomielteenomaista ihmisten, varsinkin naisten aliarviointia ja häirintää. 

Vierailija
73/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

72v, eläkeläinen,kattelen täältä mitä ihmiset nykyään puhuu.

Ihana.

Vierailija
74/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

54-vuotias savolainen ajelehtija. Täydellisesti epäonnistunut naissuhteiden luomisessa, katkeruusvaihe lähes ohitettu. Mittasuhteiltaan normaali, hiukset alkaneet harveta.

Raitis mutta ei raivo, ilmeisesti päihdekiintiö tuli täyteen alle kolmekymppisenä.

Vierailut palstalla harventuneet, kiinnostuksen herättävät aiheet rajoittuvat talousasioihin ja maapallon kohtaloon.

Vierailija
75/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v yksin asuva mies, elämäntilannettani kuvaa ehkä parhaiten henkisesti väsynyt kaikkeen, ei nyt kuitenkaan masennusta tai vastaavaa. Ulkonäkö ok (ainakin mallin näköinen exä huoli minut silloin), hyvä koulutus, vakityö, vapaa-ajan toimintaa mihin voisin osallistua. Tuttuja on paljon muttei yhtään ystävää, ei ole vaan löytynyt henkilöä jonka kanssa kiinnostaisi ystävyys. Nyt tuntuu vain etten halua ihmisiä lähelleni, ei töissä eikä vapaa-ajalla.

Viihdyn yksin elokuvien/sarjojen parissa ja täällä olen ihan ajankulun takia. Tämä on aktiivisempi kuin muut keskustelusivustot ja suorasanaista kirjoittamista kun ei tarvi rekisteröityä. Eräällä toisella sivustolla missä rekisteröintipakko (miesvaltainen), on niin paljon nimimerkkien leimaamista ja arvostelua, jos yhteen keskusteluun kirjoitat jotain mistä muut eri mieltä, se näkyy muiden suhtautumisessa sinuun kaikissa muissa keskusteluissa. Näin siis aikuiset miehet, keski-ikä jotain 35-40 varmaan tuolla. Tämä sivusto on rentouttavaa vaihtelua tuohon toiseen.

Vierailija
76/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 v akateeminen yrittäjä. Avoliitto ja yksi kouluikäinen lapsi. Uniongelmainen kännykännäprääjä. Valvon öisin lueskellen mm. Vauvapalstaa. Pärjäisin pääomatuloilla, mutta jokapäiväinen työ on elämäntapa.

Vierailija
77/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

74 lihva ja kalju. pieni muna, nyt ei toimi edes kusihanana.

Härskejä juttuja tulin lukemaan. Vittuilen teille päivittäin.

Vierailija
78/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias yrittäjä ja 3 lapsen isä. Aikoinaan elämä heitti ympäri ja sen seurauksena alkoi kiinnostaa oma ja ihmisten sisäinen maailma enemmän kuin tämä maallinen pinnallinen meno. 20 vuotta olen kiinnostunut ihmisluonteesta ja sosiaalipsykologiasta joten sen takia luen näitä (ja muitakin) juttuja, mutta kommentoin harvoin. Olen siinä mielessä harvinainen, että tulen kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen ja huomioin muut ihmiset joskus vähän liikaakin oman persoonan kustannuksella ja olen äärimmäisen kiinnostunut kaikesta. Tottakai mulla on omiakin mielipiteitä ja olen vähän liiankin itsenäinen.

Nykyään pitää nostaa itse häntä niin sanonkin, että osaan aika saa**nasti asioita ja tästä osaamisesta olen aika ylpeä. Mm. Imurin korjaamisesta leivontaan ja kitaran soittamiseen.

PS. Mutta kirjoittaa en osaa.

Vierailija
79/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä, tiukassa kunnossa,  omat hiukset, 50+, korkeakoulutus, lentäjä, toimitusjohtaja. Seuraan mielenkiinnosta palstaa, toisinaan helmiä.

Iiiikkkkkkk.Täällä on laatikkoleukainen lentäjäkirurgiceo.Nyt kaikkien av- mammojen pöksyt kastuivat.

Vierailija
80/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi täällä näitä 1% miehiä.Jännäää

🤔🤔🤔🤔