Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV:lla hengaava mies - kuvaile itseäsi!

Vierailija
23.08.2019 |

Kun tuntuu että täällä on lähinnä nuoria jonneja ylilaudalta tai sitten ehkä joitakuita misogyynejä kolmekymppisiä uleja. Joskus toki kommentoimassa on myös joku mukava ja tasapainoinen mies. Niin kuvaile itseäsi AV:lla hengaava mies - millainen olet!? Ja miten olet tänne eksynyt.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 28-vuotias mies. Ihan mukava ja hauska tyyppi, joka työskentelee liikunnan parissa ja myös harrastaa monenlaista liikuntaa. Eksyin tänne joskus tyttöystävän kautta ekaa kertaa ja välillä aina tulee täällä pyörittyä. Jotkut keskustelut on ihan viihdyttäviä, jotkut jopa mielenkiintoisia tai sellaisia mistä oppii jotain uutta :D

Vierailija
42/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30v mies jolla vaimo ja 2 lasta. Olen nallekarhumainen mies, joka osaa tehdä käsillään kaikkea ja jonka perheessä syödään hyvin ja touhutaan yhdessä. Olen korkeasti koulutettu ja pystyn tarjoamaan taloudellisen turvan lisäksi perheelleni materiattomia resursseja.

Lapseni osaavat tehdä kaikki kotityöt tiskauksesta pyykkäämiseen ja ymmärtävät vastavuoroisuuden tärkeyden.

Vaimoni kanssa vietämme erittäin seksuaalisesti aktiivista elämää. Yhdyntä tai jokin muu seksuaalinen akti tapahtuu päivittäin. Vaimoni on kehittynyt hurjan hyväksi suuseksin antajaksi, koska hänen motivaationsa on korkea.

Luen ja kirjoittelen tänne palstalle usein asiallisesti, mutta välillä provoilen varsinkin jos näen persujen masinoimia muukalaisvihamielisiä kirjoituksia. En voi sietää persujen mustavalkoista ajatusmaailmaa ja vihaa erilaisia ihmisiä kohtaan.

Meidän perheessä ihmisiä autetaan ja kunnioitetaan heidän alkuperästään huolimatta.

Tämä oli provo. Vihaa mustavalkoista ajattelutapaa ja lyhyessä kirjoituksessa olennaisinta, että vaimo on kehittynyt antamaan suuseksiä ja lapsetkin toimivat hyvinä palvelijoina. Lisäksi tuo keskiaikainen kuvitelma miehestä perheen päänä, vaikka hän tuo perheeseen vain rahansa.

Vierailija
44/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isokaluinen. Ikää 28. Nettotulot 6400e/kk. 190cm. 95kg. Sinkku. Lapseton.

Kummalle puolelle satut kuulumaan? Oletko mukava heppu vai varakas k-mies ;)

Vierailija
45/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollinen ja rehti tavis. Komea ja fiksu. En kunnianhimoinen. Aika pitkälti sellainen jota naiset kertovat haluavansa kumppanikseen. Silti parisuhteeseen kelpaamaton. KiIttis?

Vierailija
46/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38v yksin elävä täyspäivätöitä tekevä mies, asuntolainan maksu loppusuoralla. Harrastuksina kestävyysliikunta ja uusien asioiden opiskelu sekä ruoanlaitto.

Eksyin palstalle aikanaan etsiessäni kokemuksia tietyn lääkkeen sivuvaikutuksista. Olisi ehkä parempi etten olisi sitä koskaan tehnyt... Lääkkeen sivuvaikutuskuvailut kyllä täsmäsivät jo kokemiini varsin pitkälti, mutta pahus vie, jäin myös koukkuun tähän hurjan vaihtelevaan keskusteluun.

Kun joku kysyy jotain aiheesta jonka tunnen, vastaan. Tiedän että joskus kyseessä on provo, mutta vastaan silti asiallisesti; en häviä siinä mitään, saan järjestettyä omia ajatuksiani ja jos aihetta lukee muu kuin provoilija niin hänkin hyötyy. Kun tunnistan selvästi trollin, olen hiljaa. Parhaimmillaan palsta on tarjonnut rakentavaa vuoropuhelua josta on syntynyt tunne yhteydestä ja auttamisesta. Toisaalta tällaisen tunteen metsästämiseen esim. vapaaehtoistyö olisi paljon vaivattomampi valinta...

Hyvin vastattu. Aika lailla omakin av historia menee näin. Ja todellakin, parhaimmillaan palsta antaa yhteyden tunteen kanssaihmisiin.

Vierailija
47/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiltti ja siksi hengailen palstalla. Toisin kuin jännikset jotka panevat vaimojaan tai nukuttavat kakaroitaan tähän aikaan perjantai-iltaa.

Jännis ja nukuttamassa lapsia? Kuulostaa varsin kiltiltä.

Vierailija
48/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täällä luetellaan pituuksia painoja ja palkkanauhan pituuksia? No ihan kivoja vastauksia silti mutta en nyt tosiaan painoa meinannut 😊

Ap

Tämä 😀. Moni mies määrittelee itsensä näköjään pituus paino palkka. Ei kerro ihmisestä oikein mitään.

Mitä muuta pitää kertoa?

Näköjään nämä kolme asiaa ovat niitä, joita miehet itse tuijottavat. Ja sitten projisoidaan tämä ominaisuus naisiin. Ja sitten itketään, kuinka epäreilua.

Vierailija
49/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään rääkätä täällä päivystäviä möhömahaisia akkoja. Yleensä vanhemmat akat ovat kiukkuisimpia ja rääkäisevät kovimmin. Niiden huudattaminen on harrastus nro:1. Siitä saa samanlaista pervoa tyydytystä kuin pehmike muovikuplien poksauttelusta. Joka poksaus = mätisäkin rääkäisy = tipallinen turskahtaa housuun.

Onpas kiva, että sinäkin olet löytänyt elämääsi edes jotain tyydyttävää sisältöä. :)

Vierailija
50/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään rääkätä täällä päivystäviä möhömahaisia akkoja. Yleensä vanhemmat akat ovat kiukkuisimpia ja rääkäisevät kovimmin. Niiden huudattaminen on harrastus nro:1. Siitä saa samanlaista pervoa tyydytystä kuin pehmike muovikuplien poksauttelusta. Joka poksaus = mätisäkin rääkäisy = tipallinen turskahtaa housuun.

Onpas kiva, että sinäkin olet löytänyt elämääsi edes jotain tyydyttävää sisältöä. :)

Tuossa provossa oli jo yritystä, sanavarastoa käytetty. :) Voi ihailla useampaan kertaan ettei ole käytetty samoja sanapareja kuin täällä toistuvissa trollauskommenteissa.

Vierailija
51/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30v mies jolla vaimo ja 2 lasta. Olen nallekarhumainen mies, joka osaa tehdä käsillään kaikkea ja jonka perheessä syödään hyvin ja touhutaan yhdessä. Olen korkeasti koulutettu ja pystyn tarjoamaan taloudellisen turvan lisäksi perheelleni materiattomia resursseja.

Lapseni osaavat tehdä kaikki kotityöt tiskauksesta pyykkäämiseen ja ymmärtävät vastavuoroisuuden tärkeyden.

Vaimoni kanssa vietämme erittäin seksuaalisesti aktiivista elämää. Yhdyntä tai jokin muu seksuaalinen akti tapahtuu päivittäin. Vaimoni on kehittynyt hurjan hyväksi suuseksin antajaksi, koska hänen motivaationsa on korkea.

Luen ja kirjoittelen tänne palstalle usein asiallisesti, mutta välillä provoilen varsinkin jos näen persujen masinoimia muukalaisvihamielisiä kirjoituksia. En voi sietää persujen mustavalkoista ajatusmaailmaa ja vihaa erilaisia ihmisiä kohtaan.

Meidän perheessä ihmisiä autetaan ja kunnioitetaan heidän alkuperästään huolimatta.

Nallekarhumainen mies on mielestäni olemukseltaan vastenmielinen.

TV. N. Olen persu.

Olipa hyvä, että kerroit mielipiteesi. Kiitos paljon.

Vuosimallin -71 mies, kampauksellisesti haasteellinen, kuntourheilua kaipaava, ja makkaransyöntiä ja kaljaa sopisi vähentää. Komeaksikin on väitetty, mutta onhan minulla kotonakin peilejä, ettei mikä tahansa kohteliaisuus mene läpi. 

Hienosti kuvailtu kalju. Kampauksellisesti haasteellinen.

Vierailija
52/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 48v perheellinen maaseudulla asuva mies.

Paikkailen sosiaalisen elämäni puutteita täällä.

Aiemmin kirjoittelin muilla palstoilla, mutta niiden joko näivetyttyä tai tukehduttua moderoinnin puutteeseen ajauduin tänne.

Vierailija
53/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikös olekin kiva ! Mä olen kyllä samaa mieltä. Mutta nuo huudatettavat akat kun tahtovat olla välistä melko harppuja, huumorintajuttomia harppuja. Niillä on yleensä kieli henkitorvessa poikittain yksintein, eikä mitään osata ottaa huumorilla. Vtunmoinen kälkätys ja päkätys päällänsä samointein.

Mistä tiedät että ne ovat harppuja ja/tai mätisäkkejä? Eikä esim trolleja? Toisaalta, optimistin kuuluu ajatella niin, ei se lasi muuten puoliks täynnä ole.

Vierailija
54/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut, itsetunnoton, nössö, lihava, tuppisuu, ahdistunut, vihaan ihmisiä, mitähän muuta?

Kiinnostuitteko naiset?

35v mies

Vierailija
55/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen naimisissa oleva töissä käyvä perheenisä, vähän alle 40v. Pitkä, hoikka ja ihan ok näköinen ainakin omasta mielestäni. Olen siinä uskossa, että on täällä meitä muitakin tavallisia miehiä.

Vierailija
56/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies jota kerran vuodessa sanotaan komeaksi. Tapahtuu aina näemmä elokuussa. Viime vuonna tapahtui vanhainkodissa (olin siellä vain käymässä) jossa sanottiin nätiksi mutta lasken sen mukaan. Ei saa olla liian kranttu.

Hoitajako sanoi nätiksi?

Vierailija
57/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

67Qwerty1234 kirjoitti:

Ihan tavallinen naimisissa oleva töissä käyvä perheenisä, vähän alle 40v. Pitkä, hoikka ja ihan ok näköinen ainakin omasta mielestäni. Olen siinä uskossa, että on täällä meitä muitakin tavallisia miehiä.

Miksi sanot että olet ok. näköinen kun olet perheenisä?

Et kai sinä itseäsi ole täällä kauppaamassa?

Vierailija
58/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viriili hopeakettu. Seksuaalista aktiviteettia pari kertaa viikossa. Katson ympärilleni avoimin silmin. Kenties katseemme joskus vielä kohtaavat.

Vierailija
59/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikös olekin kiva ! Mä olen kyllä samaa mieltä. Mutta nuo huudatettavat akat kun tahtovat olla välistä melko harppuja, huumorintajuttomia harppuja. Niillä on yleensä kieli henkitorvessa poikittain yksintein, eikä mitään osata ottaa huumorilla. Vtunmoinen kälkätys ja päkätys päällänsä samointein.

Mistä tiedät että ne ovat harppuja ja/tai mätisäkkejä? Eikä esim trolleja? Toisaalta, optimistin kuuluu ajatella niin, ei se lasi muuten puoliks täynnä ole.

Noh, B i t c h Please . . . . Ihan oikeasti ?! Että täällä nyt muunkaanlaisia olisi . . . .

No, kuten sanoin. Puoliksi täynnä.

Vierailija
60/112 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronnut, itsetunnoton, nössö, lihava, tuppisuu, ahdistunut, vihaan ihmisiä, mitähän muuta?

Kiinnostuitteko naiset?

35v mies

Laihduta.

(Naisille annettu vakiovastaus.)