AV:lla hengaava mies - kuvaile itseäsi!
Kun tuntuu että täällä on lähinnä nuoria jonneja ylilaudalta tai sitten ehkä joitakuita misogyynejä kolmekymppisiä uleja. Joskus toki kommentoimassa on myös joku mukava ja tasapainoinen mies. Niin kuvaile itseäsi AV:lla hengaava mies - millainen olet!? Ja miten olet tänne eksynyt.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, tiukassa kunnossa, omat hiukset, 50+, korkeakoulutus, lentäjä, toimitusjohtaja. Seuraan mielenkiinnosta palstaa, toisinaan helmiä.
Iiiikkkkkkk.Täällä on laatikkoleukainen lentäjäkirurgiceo.Nyt kaikkien av- mammojen pöksyt kastuivat.
Ei taida äijällä olla naisista pulaa...
Olen painonvartijoiden rekrytoija. Lisäksi markkinoin mielenterveyden kuntoutuspalveluita. Täällä on valtavasti potentiaalista asiakaskuntaa.
40-vuotias, hoitsu ja perheenisä. Palstalta saatiin aikanaan hyviä vinkkejä ja vertaistukea koliikkivauvan kanssa pärjäämiseen. Sittemmin täysin koukkuuntunut palstan mouhoamiseen. Päivittäin tulee käytyä.
Mutta en missään tapauksessa kerro asiaa kellekään irl. Joku roti.
Vierailija kirjoitti:
Naispelko26, olet vielä niin nuori. Ihan poikanen. Tarvisit terapiaa ja kun sinulla on selvästi kykyä analysoida itseäsi, niin varmasti se olisi myös menestyksekästä. Pitäisi selvittää mikä sua vaivaa. Oot niin nuori että yhteiskunnalla on kiinnostusta panostaa terapioihin sun muihin että pääsisit kiinni elämään kunnolla.
Samaa mieltä. Olen aina sympannut tuota Naispelkoa. Olisi todella sääli jos hän luo omista negatiivisista kokemuksistaan muurin ympärilleen ja elämä jää siksi elämättä. Hän vaikuttaa fiksulta ja mukavalta tyypiltä kirjoitustensa perusteella.
Aika vähän miehet uskaltavat vastailla. Vai löytyisikö uskallusta enemmän näin arkena?
28v tietotekniikan insinööri / sähkömies (ei juurikaan työkokemusta ammatista). Ihan mukavassa duunissa paikallisessa IT-firmassa. Koskaan en ole seurustellut tai ole ollut lähemmässä kontaktissa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Olisi varmastikin ollut muutama mahdollisuus nuorempana, mutta pilasin ne ujoudellani. Minulla oli rankka nouruus, johon kuului vanhempien ero, masennus ja muutaman vuoden työttömyys. Jotenkin vielä ponnistin sieltä pohjalta. Minulla ei ollut tukenani ketään muuta kuin isäni, jolle olenkin erittäin kiitollinen.
Lueskelen yleensä palstaa kahvia siemaillessa tai ennen nukkumaanmenoa ihan vain mielenkiinnosta. Silloin tällöin jostain postauksista saattaa tunnistaa kohtalotoverin. En ole katkera millään tavalla enkä syytä tilanteestani ketään muuta kuin itseäni. Koitan kuitenkin olla päivä päivältä parempi versio itsestäni.
38-vuotias kahden koululaisen isä, juuri eronnut pitkästä avioliitosta. Palstalle eksyin viime loppuvuodesta, sekä eroon liittyvien asioiden prosessoimisen vuoksi, että koska ex tiesi missä aiemmin olin keskustellut ja sain tietää hänen stalkkaavan minua siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viriili hopeakettu. Seksuaalista aktiviteettia pari kertaa viikossa. Katson ympärilleni avoimin silmin. Kenties katseemme joskus vielä kohtaavat.
Ymmärrätkö että olet vastenmielinen kaikilta mahdollisilta kanteilta katsottuna. Nämä ääliömäiset hopeajotakin- postaukset ovat jo helkkarinmoista pakkomielteenomaista ihmisten, varsinkin naisten aliarviointia ja häirintää.
Hah hha haaa hhha hhahhahah .....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hhhhhaahhaaaaaha.
Olen koskettanut sinua.
Terv. Hopeakettu. Eilen taas kastoin kärkeä pariin otteeseen:)
49v johtavassa asemassa, perhe, asumme ulkomailla. Kaikki hienosti.
Äimistelen täällä joskus suomalaisia ajankohtaisia puheenaiheita ja ihmisiä. Voimia kaikille.