AV:lla hengaava mies - kuvaile itseäsi!
Kun tuntuu että täällä on lähinnä nuoria jonneja ylilaudalta tai sitten ehkä joitakuita misogyynejä kolmekymppisiä uleja. Joskus toki kommentoimassa on myös joku mukava ja tasapainoinen mies. Niin kuvaile itseäsi AV:lla hengaava mies - millainen olet!? Ja miten olet tänne eksynyt.
Kommentit (112)
Isokaluinen. Ikää 28. Nettotulot 6400e/kk. 190cm. 95kg. Sinkku. Lapseton.
Mitä ihmettä täällä luetellaan pituuksia painoja ja palkkanauhan pituuksia? No ihan kivoja vastauksia silti mutta en nyt tosiaan painoa meinannut 😊
Ap
Pitkä, tiukassa kunnossa, omat hiukset, 50+, korkeakoulutus, lentäjä, toimitusjohtaja. Seuraan mielenkiinnosta palstaa, toisinaan helmiä.
72v, eläkeläinen,kattelen täältä mitä ihmiset nykyään puhuu.
M46, ulkonevat häpyhuulet kiinnostaa. Useimmiten Seksi-puolella...
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä täällä luetellaan pituuksia painoja ja palkkanauhan pituuksia? No ihan kivoja vastauksia silti mutta en nyt tosiaan painoa meinannut 😊
Ap
Tämä 😀. Moni mies määrittelee itsensä näköjään pituus paino palkka. Ei kerro ihmisestä oikein mitään.
29-vuotias homo. Olen luonteeltani kummallinen naisen ja miehen sekoitus. Syrjäytynyt vaikka vielä sinnittelenkin töissä.
Olen kiltti ja siksi hengailen palstalla. Toisin kuin jännikset jotka panevat vaimojaan tai nukuttavat kakaroitaan tähän aikaan perjantai-iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies jota kerran vuodessa sanotaan komeaksi. Tapahtuu aina näemmä elokuussa. Viime vuonna tapahtui vanhainkodissa (olin siellä vain käymässä) jossa sanottiin nätiksi mutta lasken sen mukaan. Ei saa olla liian kranttu.
Dääm! Mies, jolla on asenne kohdillaan. Ja nättikin vielä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTämä 😀. Moni mies määrittelee itsensä näköjään pituus paino palkka. Ei kerro ihmisestä oikein mitään.
Mitä muuta pitää kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTämä 😀. Moni mies määrittelee itsensä näköjään pituus paino palkka. Ei kerro ihmisestä oikein mitään.
Mitä muuta pitää kertoa?
Jos kysyt tätä, suosittelen itsetutkiskelua mm. elämänarvojen suhteen: mikä sinulle on aidosti tärkeää jos jätät muiden mielipiteet täysin sivuun... Mitä haluaisit elämääsi lisää, mitä haluaisit elämässäsi vähentää... Jos eläisit sinulle 100% täydellistä elämää, millaista se olisi? Millaisten ihmisten kanssa haluat viettää aikaa? T. M38.
Pyydetään miehenä kuvailemaan tällä palstalla itseään ja kun näin tekee, niin hyökätään kimppuun ja alapeukutetaan. Onkohan teillä naisilla ihan kaikki ns. kotona? Ainakaan en enää erehdy osallistumaan näihin keskusteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Pyydetään miehenä kuvailemaan tällä palstalla itseään ja kun näin tekee, niin hyökätään kimppuun ja alapeukutetaan. Onkohan teillä naisilla ihan kaikki ns. kotona? Ainakaan en enää erehdy osallistumaan näihin keskusteluihin.
Hyi helvetti minkälaista wt naista täällä pyörii. Pitänee vaihtaa maisemaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat ko tätä?
"Ai ap on lietsomassa taas miesvihaansa kiimoissaan? Onko lattialla jo lammikko?"
Koska en löytänyt mitään kimppuun hyökkäämistä enkä alapeukuttamista. Tuo taisi saada niinkin hivittävän alapeukku määrän kuin kuusi. Tietty jos yksikin alapeukku on maailmanloppu ja ragequit.
Onpas vaikea alkaa itseä kuvailla. Noh. Olen 38v, lapseton, eronnut introvertti jolla on todella pitkät parisuhteet takana. Hitaasti lämpenevä uusiin tuttavuuksiin (sis. naapurit), mutta tulen kaikkien kanssa toimeen ja iällä ei ole väliä, ehkä kuitenkin helpommin tulen juttuun reippaasti vanhempien ihmisten kanssa juttuun. Ulkonäöllisesti olen normaalipainoinen parrakas, punapää jolta löytyy pituutta 178. Olen työskennellyt IT-alalla jo yli 20 vuotta ja harrastanut koneita teinistä lähtien. Vapaa aika menee toistaiseksi aika pitkälti remonttien kimpussa ja taukojen aikana AV-palstalla. Harrastukset ovat jääneet tauolle remonttien takia, mutta reikäpallon perässä juokseminen on lähellä sydäntä samoin kuin itsepuolustuslajit.
Niin ja voisi vielä sanoa että olen jääräpää, periksiantamaton joka ei kumartele kenellekään työelämässä, paitsi asiakkaita. Myös parisuhteissa olen varmasti jääräpää, mutta siellä helposti tekemässä kompromisseja. Remonttien osalta välillä aikapaha pilkunviilaaja (aika moni syyttää tuosta myös muissa jutuissa).
Arvot ovat kristityt mutta kuitenkin uskonnoton. Poliittisesti käännyn kokoomuksen puolen.
-----
Eksyin ensimmäisen kerran tänne 3vuotta sitten, pitkän parisuhteen eron jälkeen ”tylsyyttä pakoon”. Piristän itseäni älyvapaiden keskusteluiden lukemisella. Muutamia kertoja tuottanut itselle ja hyvää oloa kun on päässyt auttamaan keskustelupalstan henkilöitä (useimmiten nuorempia). Plus rehellisyyden nimissä seurailen aika tarkkaan ”deitti” ketjuja.
-----
ps. Terkut tutuille. 100% varmuudella pystyvät tunnistamaan. Jos erehtyvät lukemaan.
30v mies jolla vaimo ja 2 lasta. Olen nallekarhumainen mies, joka osaa tehdä käsillään kaikkea ja jonka perheessä syödään hyvin ja touhutaan yhdessä. Olen korkeasti koulutettu ja pystyn tarjoamaan taloudellisen turvan lisäksi perheelleni materiattomia resursseja.
Lapseni osaavat tehdä kaikki kotityöt tiskauksesta pyykkäämiseen ja ymmärtävät vastavuoroisuuden tärkeyden.
Vaimoni kanssa vietämme erittäin seksuaalisesti aktiivista elämää. Yhdyntä tai jokin muu seksuaalinen akti tapahtuu päivittäin. Vaimoni on kehittynyt hurjan hyväksi suuseksin antajaksi, koska hänen motivaationsa on korkea.
Luen ja kirjoittelen tänne palstalle usein asiallisesti, mutta välillä provoilen varsinkin jos näen persujen masinoimia muukalaisvihamielisiä kirjoituksia. En voi sietää persujen mustavalkoista ajatusmaailmaa ja vihaa erilaisia ihmisiä kohtaan.
Meidän perheessä ihmisiä autetaan ja kunnioitetaan heidän alkuperästään huolimatta.
40-vuotias eronnut espoolainen mies, jolla pari lasta. Luen palstaa lähinnä viihteenä, mutta olen myös saanut hyviä vinkkejä helppoon naisten hankkimiseen Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30v mies jolla vaimo ja 2 lasta. Olen nallekarhumainen mies, joka osaa tehdä käsillään kaikkea ja jonka perheessä syödään hyvin ja touhutaan yhdessä. Olen korkeasti koulutettu ja pystyn tarjoamaan taloudellisen turvan lisäksi perheelleni materiattomia resursseja.
Lapseni osaavat tehdä kaikki kotityöt tiskauksesta pyykkäämiseen ja ymmärtävät vastavuoroisuuden tärkeyden.
Vaimoni kanssa vietämme erittäin seksuaalisesti aktiivista elämää. Yhdyntä tai jokin muu seksuaalinen akti tapahtuu päivittäin. Vaimoni on kehittynyt hurjan hyväksi suuseksin antajaksi, koska hänen motivaationsa on korkea.
Luen ja kirjoittelen tänne palstalle usein asiallisesti, mutta välillä provoilen varsinkin jos näen persujen masinoimia muukalaisvihamielisiä kirjoituksia. En voi sietää persujen mustavalkoista ajatusmaailmaa ja vihaa erilaisia ihmisiä kohtaan.
Meidän perheessä ihmisiä autetaan ja kunnioitetaan heidän alkuperästään huolimatta.
Nallekarhumainen mies on mielestäni olemukseltaan vastenmielinen.
TV. N. Olen persu.
Olipa hyvä, että kerroit mielipiteesi. Kiitos paljon.
Vuosimallin -71 mies, kampauksellisesti haasteellinen, kuntourheilua kaipaava, ja makkaransyöntiä ja kaljaa sopisi vähentää. Komeaksikin on väitetty, mutta onhan minulla kotonakin peilejä, ettei mikä tahansa kohteliaisuus mene läpi.
Ihan perus. Käyn täällä vain provoilemassa.
Tienaan 45 tonnia vuodessa, kalju/siilitukka, 187 cm pitkä. 30 vuotias. Harrastuksina kuntosali ja juokseminen. Soitan kitaraa silloin tällöin.