Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, voisitko kuvitella itsesi 48-vuotiaan naisen kanssa?

48-vuotias nainen
21.08.2019 |

?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei, mutta veikkaanpa että homma töppää heti alkuunsa naisen ikäkomplekseihin, koska eihän se ole sallittua että vanhempi nainen humppailee nuoren miehen kanssa. Itse asiassa olen vähän ihaillut erästä viisikymppistä naista, mutta siihenpä se jää. M39

Ei meillä kaikilla ole ikäkomplekseja. Mä olen 47 ja olen humppaillut sua vuotta nuoremman kanssa.

Vierailija
22/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei, mutta veikkaanpa että homma töppää heti alkuunsa naisen ikäkomplekseihin, koska eihän se ole sallittua että vanhempi nainen humppailee nuoren miehen kanssa. Itse asiassa olen vähän ihaillut erästä viisikymppistä naista, mutta siihenpä se jää. M39

Sopisi mulle iän puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottasin heti erään 48v neidon jos se vaan huolis mut. Mutta turha haave.

Vierailija
24/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ikä?

Vierailija
25/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Jos ollaan samalla aaltopituudella, niin mikä ettei. Tuon ikäisissä naisissa on vielä useitakin tosi kuumia tapauksia.

Vierailija
26/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Jos ollaan samalla aaltopituudella, niin mikä ettei. Tuon ikäisissä naisissa on vielä useitakin tosi kuumia tapauksia.

Oma ikä?

Vierailija
27/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Olen 56-vuotias mies. Voisitko kuvitella itsesi minun kanssani?

Vierailija
28/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ikä?

46

Vierailija
29/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tapauksesta; luultavasti voisin, jos muuten synkkaa.

Vierailija
30/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tapauksesta; luultavasti voisin, jos muuten synkkaa.

Ap

Vierailija
31/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä kaikilla ole ikäkomplekseja. Mä olen 47 ja olen humppaillut sua vuotta nuoremman kanssa.

No tällä naisella ainakin näytti olevan ja teki heti alkuun selväksi mitä ajattelee asiasta. Myöhemmin on tullut välillä vähän omasta mielestäni ristiriitaista käytöstä tältä naiselta, mutta olen pistänyt vain sen piikkiin etten ymmärrä mitään naisten sanatonta viestintää ja kunnioittanut tämän alkuperäistä selväkielistä lausuntoa.

Vierailija
32/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi turha?

Vierailija
33/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin toki, mikäli vain mielenlaatu ja vaikkapa huumorintaju osuvat yksiin. Onhan noita paljonkin hyvännäköisiä 40+ naisia olemassa ja ihan Suomessa. Mielestäni vanhemmat naiset ovat usein paremman näköisiä kuin jotkut parikymppiset naiset ja minua ei jostain syystä kiinnosta itseäni kovin paljon nuorempi nainen. M37

Vierailija
34/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tällä naisella ainakin näytti olevan ja teki heti alkuun selväksi mitä ajattelee asiasta. Myöhemmin on tullut välillä vähän omasta mielestäni ristiriitaista käytöstä tältä naiselta, mutta olen pistänyt vain sen piikkiin etten ymmärrä mitään naisten sanatonta viestintää ja kunnioittanut tämän alkuperäistä selväkielistä lausuntoa.

Alapeukuttajien mielestä pitää lopettaa nynnyily ja ottaa se nainen väkisin vaan kuten kunnon rentun kuuluu.

Vierailija
35/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ikä?

2 viikkoa vähemmän kuin kyseisellä neidolla.

Vierailija
36/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi turha?

Yritykset on torpattu kerta toisensa jälkeen. Enää en jaksa.

Vierailija
37/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän alle 10 vuotta edes ole mikään mainittava ikäero, etenkin kun on kyse 30+ ihmisistä.

Yli 10 vuotta on jo sellainen ikäero, josta voi mainita.

Vierailija
38/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksen

Vierailija
39/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksen

Ikä?

Vierailija
40/92 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuussa pääsen testaamaan 48-vuotiasta, kun naiseni saavuttaa tuon maagisen rajapyykin. Tuskin maltan odottaa sitä kiihkeää seksiä, jota pystyy tarjoamaan vain 48-vuotias kypsään ikään ehtinyt nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme