Mies, voisitko kuvitella itsesi 48-vuotiaan naisen kanssa?
Kommentit (92)
kyllä, mutta tuo nykyinen 55v kelpaa kans. on meinaa ihku. M46v
Kuumin nainen jonka tunnen taitaa olla 48-v. eli yli kymmenen vuotta mua vanhempi. Varmaan meikillä on osuutta asiaan mutta entä sitten? Enhän minä häntä luomuna näe ellen pääse joskus sänkyyn kanssaan.
Parin vuoden päästä olen srllaisen kanssa :-)
M 47
En. Olet ainakin 10 vuotta liian nuori.
m62
Kun oon vanha setämies eikä alle 30 v vosuilta enää lohkee niin siirryn ammattilaisiin. Kuka vanhoja lörppänöitä jaksaa katella.
Oma ikähaarukkani on eräässä sovelluksessa 39-49 vuotta (ajatuksena 70-luvulla syntyneet).
M43
Vaikka omaan ihan mukavasti mielikuvitusta, niin tuohon ei kyllä taivu.
Mitä 48-vuotiaalla naisella tekee?
Jos olet tuossa kunnossa, niin ehdottomasti!
Vierailija kirjoitti:
Olen n 47 ja tapailen miestä 45. En ole koskaan harrastanut yhtä kuumaa seksiä kuin nyt. Olen kiimainen, haluttava, estoton. Mies kiittelee piukkaa, kosteaa pimppiäni. Seksi on ihanaa.
Jep, paikallinen hormonikorvaushoito pitää alakerran toimintakunnossa!
Vierailija kirjoitti:
(First Dates ohjelma)Jos olet tuossa kunnossa, niin ehdottomasti!
Oma kunto?
En voisi - en pidä pildestä!
M 35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan sitä joskus vanhempaakin naista kokeilla, kun yleensä tulee nuorempia katseltua M49
48 on sinua nuorempi, sori :D
N26
Tietenkin on mutta yleensä tapailen nuorempia M49
Vierailija kirjoitti:
Kun oon vanha setämies eikä alle 30 v vosuilta enää lohkee niin siirryn ammattilaisiin. Kuka vanhoja lörppänöitä jaksaa katella.
Ei kukaan muu kuin ne ammattilaiset, rahalla, niin ihan hyvä että et sitten vanhana lörppänänä piinaa enää muita.
Et ymmärtänyt ton vastausta. Vois kokeilla vanhempaa... Hän katselee nuorempia yleensä.