Mies, voisitko kuvitella itsesi 48-vuotiaan naisen kanssa?
Kommentit (92)
Ei edes tarvitse kuvitella, riittää kun vilkaisee vaimoa.
Millainen se keskimääräinen 48-vuotias nainen sitten mahtaa olla? Mitä enemmän ihmiselle tulee ikää, sitä suuremmaksi se hajonta saman ikäryhmän sisällä kasvaa. Joku 48-vuotias voi olla yhtä lailla innokas kuntourheilija tai sairaseläkeläinen riippuen sekä elämäntavoista että perintötekijöistä, tai hän voi olla naimaton ja lapseton tai hänellä voi olla pari lastenlasta.
Olen 6-kymppinen mies mutta 48-vuotias nainen ei tule kysymykseen. Olen mieluummin yksin ja kalastelen. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Helposti.[/
Minkä ikäinen itse olet?
Lucy liu on 50v, ja todellakin voisin kuvitella , vaikka joka ilta makkarissa.
En. Haluan hedelmällisen naisen. Ehkä sitten 60 -vuotiaana joku 48 -vuotias nainen kiinnostaisi.
Kyllä. - Mutta täytynee ensin itse varttua pari vuosikymmentä, niin saattaisi nainenkin kiinnosua minusta muunakin kuin leluna...Tai siis olisimme luultavsti paremmin samalla henksiellä tasolla, vaikka mistä sitä tietää.. - Ehkä jos päätyisimme yhteen ja pariksi, niin kuullostaisin, ehkä liian vaateliaalta, jos toivosin, en suinkaan vaatisi saavani 48 vuotiaan naisen kanssa yhteisiä lapsia "perinteisellä tavalla" ,, vakka biologia on... no se on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti.[/
Minkä ikäinen itse olet?
56
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. - Mutta täytynee ensin itse varttua pari vuosikymmentä, niin saattaisi nainenkin kiinnosua minusta muunakin kuin leluna...Tai siis olisimme luultavsti paremmin samalla henksiellä tasolla, vaikka mistä sitä tietää.. - Ehkä jos päätyisimme yhteen ja pariksi, niin kuullostaisin, ehkä liian vaateliaalta, jos toivosin, en suinkaan vaatisi saavani 48 vuotiaan naisen kanssa yhteisiä lapsia "perinteisellä tavalla" ,, vakka biologia on... no se on mitä on.
Lapsia en alkaisi enää hankkimaan, vaikka se jollain konstilla onnistuisikin.
Ei lapsia myöskän ennestään.
Ap
Miksei, mutta veikkaanpa että homma töppää heti alkuunsa naisen ikäkomplekseihin, koska eihän se ole sallittua että vanhempi nainen humppailee nuoren miehen kanssa. Itse asiassa olen vähän ihaillut erästä viisikymppistä naista, mutta siihenpä se jää. M39
Vierailija kirjoitti:
Olen 6-kymppinen mies mutta 48-vuotias nainen ei tule kysymykseen. Olen mieluummin yksin ja kalastelen. Sori.
Hyvää kalaonnea!
Vierailija kirjoitti:
Voisihan sitä joskus vanhempaakin naista kokeilla, kun yleensä tulee nuorempia katseltua M49
48 on sinua nuorempi, sori :D
N26
Voisin, mutta olen varmaan liian nuori. M28
Olisi varmaan kannattanut tarkentaa suhteen laatu
Voisihan sitä joskus vanhempaakin naista kokeilla, kun yleensä tulee nuorempia katseltua M49