Naisystävän suusta: "ihan hyvä että ei tavattu nuorempana koska en olisi osannut arvostaa sinua silloin"
Mitä helvettiä tuo tarkoittaa? Eli silloin kun hän oli seksuaalisen markkina-arvonsa huipulla hän ei olisi huolinut minua vaan piti niistä jännistä ja komeista miehistä, mutta nyt on tyytyväinen tylsään ja turvalliseen tavalliseen mieheen? Kiva kuulla. Tämä pistää tosissaan miettimään haluanko edes jatkaa suhdetta. Ja hän ei pitänyt tuota lausahdustaan minään isona juttuna. Itse olen raivoissani.
M35
Kommentit (753)
Minulla ei nuorempana ollut lainkaan poikaystäviä, sillä aikani meni urheiluun ja opiskeluun. Mutta kukapa sitä uskoisi, sillä miesten mielestä minulla on ollut lukuisia kumppaneita ja jatkuvaa biletystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tää kuulostaa just siltä, että naisellasi on ollut hyvinkin villi nuoruus. On seikkailtu jännittävien ja komeiden miehien kanssa. Ei ehkä ole ollut kovinkaan tarkka tavarastaan, kunhan vain on tietynlainen mies. Nyt kuitenkin on joutunut tyytymään ns. tavalliseen mieheen. Ajatuksissa kuitenkin elättelee fantasioita näistä jännittävistä miehistä. Alfaapa ei vaan kukaan voi kesyttää.
Eli on tarkka tavarastaan vai ei ole? Kenelläpä se nyt ei niin menisi, että kumppanin pitää olla tietynlainen ja kaikki eivät kelpaa.
Niin, tietty miestyypi saa haarat avautumaan hyvinkin anteliaasti. Jykevä leuka, pitkä, alhainen rasvaprosentti.
No pitäisikö sitten enemmin jakaa kaikille? Ei saisi olla vaan oman tyyppisten kanssa vai?
saa tietysti olla oman tyyppisten kanssa. Huolehdithan että päädyt naimiseen sellaisen kanssa etkä kiusaa kolmekymppisenä miehiä joita et kestänyt ajatella aikaisemmin.
Olen eri, mutta miksi? Kai näillä nörttimiehilläkin joku omakin tahto on, ei heitä kukaan sinne alttarille haulikon kanssa raahaa. Jos haluaa vain kiltin tytön tai olla yksin, niin niille juoksunsa juosseille voi sanoa ei kiitos. Ei se niin vaikeaa ole. Ihan samalla tavalla ne naisetkin joutuu antamaan epämieluisille yrittäjille.
Koska "pitkän ja värikkään" seksuaalisen historian omaavat naiset eivät mainitse asiasta koska tietävät ettei mies välttämättä hyväksy asiaa. Koko homma perustuu siis sille valheelliselle käsitykselle että seksisuhteita on ollut korkeintaan muutama eikä irtopanoja laisinkaan. Mistäpä nörttimies siis tunnistaa kiltin tytön ja juoksunsa juosseen toisistaan? Lisätään siihen vielä stigma ettei asiasta sovi kysyä ja ainakaan naisen ei tarvitse kertoa koko totuutta.
Tämän johdosta olisi suotavaa joko kertoa asia niin kuin se on ja antaa miehen tehdä johtopäätökset tai te voisitte pysyä miesvastineittenne seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskeisimmäksi tässä ketjussa on nyt muodostunut (jälleen) se, että naiset ovat joko kykenemättömiä näkemään asioita miehen näkökulmasta, tai sitten tietoisesti tekevät kaikkensa, etteivät vahingossakaan ymmärtäisi asiaa miehen näkökulmasta.
Olisiko niin, että miehen asenne on miehelle itselleen haitallinen ja myös mahdolliselle parisuhteelle, siksi yritetään auttaa.
Otetaan esimerkiksi nainen, joka toivoo lasta. Ensin luomuyrityksiä ja pettymyksiä. Sitten rankat hormonihoidot ja hedelmöittymisten epäonnistumiset. Itkut joka kuukausi. Sitten adoptoidaan lapsi. Onko tämä lapsi vihan kohde, koska ei ole omaa verta ja lihaa eikä ole kasvanut omassa kohdussa ja tie ollut rankka vai onko se lapsi rakas ja suloinen onnen täyttymys, vihdoin vaikeuksien jälkeen.
Tämän ketjun miehillä on syvä huonommuudentunne ja kaikkein haitallisinta se on heille itselleen. Heidän elämäänsä se pilaa, oli naista tai ei.
nainen määrittelee mikä on hyvä parisuhde ja miehen tehtävä on muutttua. Muistakaa miehet roolinne: siementäjä ja laskujen maksaja.
Olen samaa mieltä. Palstan ääneen lausumaton aksiooma on se, että miehen pitäisi maksaa kaikki ylöspito ja hän kuitenkin on tyhmä ja ääliö ja riittämätön sika, joka ei ymmärrä naistaan tarpeeksi ja ansaitsee siksi kaiken skeidan mitä keksitään päälle heittää. Se jolla on silmät näkee. Toivottavasti nämä naiset saavat lopulta mitä ansaitsevat.
Olen nainen ja samaa mieltä tästä minäkin. Harmittaa kun on vaikeaa samastua suureen osaan oman sukupuolen edustajista. Jos jokin palstalla erityisesti harmittaa, se on tämä jatkuva r--skausmeininki miehiä kohtaan, jota pidetään ihan itsestäänselvästi hyväksyttävänä, vaikka tosielämässä ihminen löytäisi itsensä aika nopeasti kivojen ihmisten ulossulkemana kun suoltaa moista potaskaa mielipiteenään.
Minä en tiedä ystävissäni ainuttakaan naista, joka odottaisi miehen "maksavan kaiken ylöspidon". Ihan kaikki ovat parisuhteessa tai liitossa, jossa yhdessä maksellaan opintolainoja ja autoja ja ruokia ja vakuutuksia ja muita arjen menoja. Millaisissa piireissä Suomessa on naisia, joiden miehet maksavat kaiken ja miten ison prosenttiosuuden nämä "piirit" muodostavat?
Ei niitä missään olekaan. Ei mene kuin 10-15 vuotta niin naisilla on käytössään enemmän rahaa kuin miehillä. Ainoastaan uli--sevat ukkelit ovat muka rikkaita duunaripalkoillaan pus.
Se on jännä miten luulet että sähkärit ja putkimiehet tienaavat vähemmän kuin alemman korkeakoulututkinnon omaava. Ei ne sentään mitään hoitajia ole.
Ai ei taksa kelpaa? No tee itse. Ai et osaa eikä ole lupia? No huonompi homma. Ja nyt puhutaan yksityisestä, ei mitään kunnan suojatyöpaikkoja joissa on lähtökohtaisesti paskat liksat koska yhteiskuna maksaa.
Mutta: tuohan alkaa treffeistä. Mies maksaa tai toisia treffejä ei tule.
Miten suut sitten pantaisiin jos treffeille ilmestyisi nainen oman termarin ja leivonnaisten kanssa? Voihan mieskin toki tehdä näin ja testata tätä kautta tulevan kumppaninsa aatteet.
edelleen: ei se ole rahasta kiinni vaan se on naisilla se periaate. Mitäs jos mies tulisi treffeille ja ääntelisi hämmentyneenä kun nainen ei ilmoita suureen ääneen kuittaavansa laskua. Veikkaisin että tällä palstalla kirjoiteltaisiin jo tunnin sisällä.
"Ette usko millaisilla treffeillä olen!!"
Kenestä naisista sinä nyt puhut? Et varmaankaan minusta tai kenestäkään jonka tunnen. Ovatko nuo "naiset" siis palstalta poimimiasi kommentteja, jotka tukevat omaa ennakkokäsitystäsi? Minä nimittäin olen lukenut ketjuja joihin viittaat (tai joku muu viittasi), ja niissä on mielestäni ollut myös paljon kommentteja, jotka eivät tue esitämääsi.
Aina on eriäviä mielipiteitä, ei ihmislaji ole kovinkaan yksimielinen mistään asiasta (edes maapallon pyöreydestä mitä se ei insinöörin tarkkuudella ole...)
Eli myönnän, oli myös naisia joiden mielestä ei miehen ole pakko maksaa ekoilla treffeillä, mutta se jättää asioita epämiellyttävään valoon jollei sitä tarjouduta tekemään. Eli se ele, edelleen.
ja kuten tiedät, kärjistin. On huhujen mukaan olemassa naisia jotka eivät aidosti odota miehen ehdottavan tarjoamista vaikka kyseessä on vain kahvikuppi automaatista eikä se voi velvoittaa mihinkään.
Sama suomeksi: jauhat pskaa minkä kerkeät.
kertoo etuoikeutettu joka ei näe mitä maailmassa tapahtuu
Se että sinä teet toisin ei tarkoita että olisit oikeassa isossa kuvassa. Vai mennäänkö kyselemään valkoisilta miljonääreiltä kohtaavatko he paljon rasismia arjessaan ja tehdään johtopäätökset Somalien kohtaamasta rasismista tämän pohjalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tää kuulostaa just siltä, että naisellasi on ollut hyvinkin villi nuoruus. On seikkailtu jännittävien ja komeiden miehien kanssa. Ei ehkä ole ollut kovinkaan tarkka tavarastaan, kunhan vain on tietynlainen mies. Nyt kuitenkin on joutunut tyytymään ns. tavalliseen mieheen. Ajatuksissa kuitenkin elättelee fantasioita näistä jännittävistä miehistä. Alfaapa ei vaan kukaan voi kesyttää.
Eli on tarkka tavarastaan vai ei ole? Kenelläpä se nyt ei niin menisi, että kumppanin pitää olla tietynlainen ja kaikki eivät kelpaa.
Niin, tietty miestyypi saa haarat avautumaan hyvinkin anteliaasti. Jykevä leuka, pitkä, alhainen rasvaprosentti.
No pitäisikö sitten enemmin jakaa kaikille? Ei saisi olla vaan oman tyyppisten kanssa vai?
saa tietysti olla oman tyyppisten kanssa. Huolehdithan että päädyt naimiseen sellaisen kanssa etkä kiusaa kolmekymppisenä miehiä joita et kestänyt ajatella aikaisemmin.
Lähteekö joku mies muka parisuhteeseen, jossa kokee tulevansa kiusatuksi?
Ei se mies tajua että häntä kiusataan.
Sanoisit ääneen että et olisi kelvannut minulle 10 vuotta sitten mutta nyt olen juossut juoksuni ja tyydyn sinuun niin katso kuinka suhtautuu.
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka huono itsetunto on, jos pahin mahdollinen loukkaus olisi se, että nainen ihan teininä olisi halunnut Dingon Nipan, mutta ei halua enää, kun on nykyään aikuinen?
Nämä tyypit on hyvää viihdettä, mutta surullista toki heille tuollainen elämä. Mutta itse valitsevat.
Kertoo aika paljon ihmisen psyykkisestä taajuudesta jos on koskaan halunnut Nipan et al. Keskiverroille tämä ei vain aukea. Hankkikaa itsellenne mies, joka on joskus halunnut Marilyn Monroen. Mutta jättäkää muut miehet rauhaan, ette ole heitä varten.
Hah hah haa, joo 13 vuotiaalla on 13 vuotiaan mieli, mikä siinä on väärin? Normaali ihminen kasvaa ja aikuistuu. U-li. ei kasva, hän on ikuinen teinineitsyt.
Älä pelkää, sinunkaltaisesi ei kelpaa kenellekään naiselle, kuten hyvin ihan kaikki tietävät. Et saa ketään, ja siksi harmittaa kun muut saavat, muusta ei ole kyse.
Mikä siinä on väärin? No ei mikään. Väärin on se, että nämä samat 13-v-henkiset haluavat sitten koklailtuaan jotain ihan muuta mitä ovat koklailullaan ansainneet. Ja hei ihan oikeasti, olen nainen enkä mies. Ei kaikki naiset ole automaattisesti teidän palstalaisten p-llukuppauspolitiikan kannalla.
Tosi outo ajatusmaailma sinulla. Ei parisuhteet ole mistään ansaitsemisesta kiinni. Vaan siitä, että kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ja haluaa olla yhdessä. Jos molemmat on kokemattomia, se on ihan fine. Jos molemmat on kokeneita, se on myös ihan fine. Ja tiedätkö mitä? Jos toinen on kokenut ja toinen kokematon, niin sekin on ihan fine eikä kuulu hevon humppaa sinulle.
-eri
Mutta jos ei ole fine, niin ei sekään kuulu sinulle.
Toki sinä saat omassa päässäsi paheksua vaikka karvahattuja ja kukkaruukkuja, ei se kenenkään elämää liikuta mihinkään suuntaan. Ihmiset ihastuvat ja rakastuvat ja jopa - ooh - rakastelevat ihan ilman sinun lupaasi kuten aina ennenkin. Sinä raukka tunnut vaan kuvittelevan muuta. Vai mikä on motivaatiosi jatkuttaa tästä aiheesta täällä sivukaupalla?
En toki ole mitään kieltämässä, mutta liikuttaa se siinä vaiheessa kun minä en hyväksy naisystäväehdokkaan "villiä nuoruutta" vaan kehoitan jatkamaan matkaa.
Ei sinun mutta sen kyläh.uoran elämään se vaikuttaa.
-ohis
Anteeksi nyt, mutta millä tavalla luulet jonkun halveksimasi naisen elämään sen vaikuttavan, ettet sinä häntä halua? Jos sinä näet jonkun tapaamasi naisen niin halveksittavana oliona että nimittelet häntä kyläh**raksi, niin kuinka paljon luulet oikeasti antamillasi pakeilla olevan hänelle merkitystä? Minä kuvittelisin että vaikutus tuon naisen elämään olisi korkeintaan "huh, väistin luodin" ja se siitä. Oletatko sinä antamiesi pakkien aiheuttavan hänessä jotain tuota pidempiaikaisempaa ja jossain oikeasti tuntuvaa vaikutusta?
no on sillä vaikutusta etten ole parisuhteessa sen kanssa. Siinä on esimerkiksi vapaa katselemaan toisia jne. Tiedätkös?
Vai sanoisitko ettei vaikka avioliitto vaikuta elämääsi?
No tuskin se nainen edes haluaisi olla parisuhteessa miehen kanssa joka halveksii häntä. Joten miten ihmeessä luulet hänen elämäänsä sen vaikuttavan, että molemmat olette vapaita etsimään itsellenne paremmin sopivia kumppaneita?
Hänen elämänsä muuttuu paremmaksi kun hän etsii toisen puolison. Eikö se vaikuta elämään?
Käsitämmekö termin jotenkin eri tavalla?
nainen jättää väkivaltaisen miehensä = ei sinusta vaikuta elämään kummankaan elämään? Minusta naisen elämänlaatu paranee ja miehen, no joutuu itse kokkaamaan eli muuttui silläkin olosuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinun pitänyt kelvata nuorelle suositulle naiselle? Miksi? Ethän ole komea etkä jännittävä, kuten itse sanoit. Onnistuit loukkaamaan lähinnä itse itseäsi. Ehkä naisystäväsi vihjasi sen sijaan vaikka arvomaailmaasi tai elämäntapaasi, eikä ilmeisen heikkoon markkina-arvoosi.
Miksi naisen pitäisi nyt kelvata miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua. En nyt yhtään ymmärrä, mistä Ap oikein on vihainen. Siitäkö, että naisen miesmaku on iän myötä muuttunut? Eikö se ole vain positiivinen asia, että kelpaat hänelle nyt?
Nuo markkina-arvoteoriat ovat täyttä roskaa. Niitä miettivät vain miehet, jotka eivät saa naisia, koska eivät osaa heitä lähestyä. On helpompi kehitellä jokin teoria ja syyttää koko maailmaa kuin katsoa sinne peilin ja tarkastella omaa käytöstä.
Mitä jännämiehiin tulee niin seksiin kelpaavat, mutta eivät suhteeseen. Sellasta on kiva kokeilla, mutta kyllästyttää melko pian. En ymmärrä kuka normaali mies on tällaiselle kateellinen.
Niin... miksi olla kateellinen kun joku saa panoja, ehkä ainoa asia millä on miehelle väliä, ehkä ainoa syy ryhtyä "parisuhteeseen" josta sitten lipsahdetaan pettämään, naisen ihmetellessä kuinka mies voi tehdä niin.
Mies, jolle irtopanot ovat ainoa asia millä on väliä, ja niiden puutteessa sitten parisuhdekin kelpaa korvikkeeksi, toki niin että petetään heti jos ja kun voidaan... Naiset hoi, käsi ylös kuka tällaisen haluaa!
Kannattaa katsoa ukkoaan ja miettiä hetki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo kerro enemmän lauseen sanojasta kuin kohteesta? Jos minä sanoisin noin, tarkoittaisin sitä, että nuorempana pelkäsin sitoutumista vanhempieni parisuhdehelvettiä katselleena. Kuvittelin kaikkien suhteiden olevan samanlaisia, enkä päästänyt ketään iholle. En minäkään olisi osannut arvostaa nykyistä miestäni, jos olisimme tavanneet tuolloin. Kaikki ihmiset olivat uhka riippumatta siitä, millaisia he olivat todellisuudessa. Tarvittiin kasvua ja elämänkokemusta, jotta pystyin suhteeseen. Ja kärsivällinen mies, joka pysyi rinnallani parin ensimmäisen vuoden kriisini ajan.
N39Elämänkokemus=kùlļıkærusęĺĺį
Miesten pitää vain oppia pois näistä vulgaareista termeistä ja alkaa käyttää naisten sanoastoa.
Ei ole tasoja tai kullikarusellia. On vain valikoiva miesmaku ja elämänkokemus.
Jotenkin sanattomaksi vetää tämmöinen tietämättömyys ryhmästä nimeltä "normaalit keskivertotytöt ja -naiset". Peruspirkko ei todellakaan kiepu missään karuselleissa vaan opiskelee, harrastaa ja kenties seurustelee vakavasti pariin otteeseen ennen vakiintumista.
Mutta nämä tavalliset, tavallisen näköiset, tunnolliset ja kunnolliset tytöthän eivät toki ole naisia näiden p*rspanopenttien kirjoissa. Sitä tuijotetaan instabeibejä ja bileprinsessoja kuola valuen itsensä sokeaksi elämän arkisille realiteeteille.
Olisi surullista ellei olisi niin koomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo kerro enemmän lauseen sanojasta kuin kohteesta? Jos minä sanoisin noin, tarkoittaisin sitä, että nuorempana pelkäsin sitoutumista vanhempieni parisuhdehelvettiä katselleena. Kuvittelin kaikkien suhteiden olevan samanlaisia, enkä päästänyt ketään iholle. En minäkään olisi osannut arvostaa nykyistä miestäni, jos olisimme tavanneet tuolloin. Kaikki ihmiset olivat uhka riippumatta siitä, millaisia he olivat todellisuudessa. Tarvittiin kasvua ja elämänkokemusta, jotta pystyin suhteeseen. Ja kärsivällinen mies, joka pysyi rinnallani parin ensimmäisen vuoden kriisini ajan.
N39Elämänkokemus=kùlļıkærusęĺĺį
Miesten pitää vain oppia pois näistä vulgaareista termeistä ja alkaa käyttää naisten sanoastoa.
Ei ole tasoja tai kullikarusellia. On vain valikoiva miesmaku ja elämänkokemus.
Hah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta miksi? Kai näillä nörttimiehilläkin joku omakin tahto on, ei heitä kukaan sinne alttarille haulikon kanssa raahaa. Jos haluaa vain kiltin tytön tai olla yksin, niin niille juoksunsa juosseille voi sanoa ei kiitos. Ei se niin vaikeaa ole. Ihan samalla tavalla ne naisetkin joutuu antamaan epämieluisille yrittäjille.
Koska "pitkän ja värikkään" seksuaalisen historian omaavat naiset eivät mainitse asiasta koska tietävät ettei mies välttämättä hyväksy asiaa. Koko homma perustuu siis sille valheelliselle käsitykselle että seksisuhteita on ollut korkeintaan muutama eikä irtopanoja laisinkaan. Mistäpä nörttimies siis tunnistaa kiltin tytön ja juoksunsa juosseen toisistaan? Lisätään siihen vielä stigma ettei asiasta sovi kysyä ja ainakaan naisen ei tarvitse kertoa koko totuutta.
Tämän johdosta olisi suotavaa joko kertoa asia niin kuin se on ja antaa miehen tehdä johtopäätökset tai te voisitte pysyä miesvastineittenne seurassa.
Näitä miesvastineita on vain niin vähän. 10% miehistä. Eihän ole muuta syytä miksi meihin betoihin tyydytään. Naisen defenssit selittävät sen parhain päin itselleen, että kuinka on kasvanut ja kehittynyt ihmisenä ja nyt osaa arvostaa "kílttimíestä". Alapää kuitenkin sykkii edelleen tälle 10% :lle miehistä.
Se on teille petturip•skiaisille ihan oikein. Tuossa edellä juuri lajitoverisi vakuuttaa, että KAIKKI miehet hinkuavat irtopanoja ja pettävät aina kun mahdollista. Miksi teidän siis pitäisi saada itsellenne uskollinen neitsyt pilattavaksi? Ette te sellaista ansaitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua. En nyt yhtään ymmärrä, mistä Ap oikein on vihainen. Siitäkö, että naisen miesmaku on iän myötä muuttunut? Eikö se ole vain positiivinen asia, että kelpaat hänelle nyt?
Nuo markkina-arvoteoriat ovat täyttä roskaa. Niitä miettivät vain miehet, jotka eivät saa naisia, koska eivät osaa heitä lähestyä. On helpompi kehitellä jokin teoria ja syyttää koko maailmaa kuin katsoa sinne peilin ja tarkastella omaa käytöstä.
Mitä jännämiehiin tulee niin seksiin kelpaavat, mutta eivät suhteeseen. Sellasta on kiva kokeilla, mutta kyllästyttää melko pian. En ymmärrä kuka normaali mies on tällaiselle kateellinen.
Niin... miksi olla kateellinen kun joku saa panoja, ehkä ainoa asia millä on miehelle väliä, ehkä ainoa syy ryhtyä "parisuhteeseen" josta sitten lipsahdetaan pettämään, naisen ihmetellessä kuinka mies voi tehdä niin.
Mies, jolle irtopanot ovat ainoa asia millä on väliä, ja niiden puutteessa sitten parisuhdekin kelpaa korvikkeeksi, toki niin että petetään heti jos ja kun voidaan... Naiset hoi, käsi ylös kuka tällaisen haluaa!
Surullista miten miehet itse vetävät omaa sukupuoltaan lokaan. Jos oma moraalinen tasonne on kuralätäkön pohjalla, se ei tarkoita että kaikkien muidenkin miesten olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten miehet itse vetävät omaa sukupuoltaan lokaan. Jos oma moraalinen tasonne on kuralätäkön pohjalla, se ei tarkoita että kaikkien muidenkin miesten olisi.
Sanoo nainen joka länsimaisen naisena on saanut irstailla mielensä mukaan.
18-vuotiaana haaveilin, että pääsen muuttamaan muualle lukion jälkeen, saan opiskelupaikan, matkustelen ja hankin hyvän kielitaidon ja valmistuttuani muutan ulkomaille töihin. En halunnut poikaystävää, joka olisi rajoittanut elämääni enkä ikinä missään vaiheessa edes kuvitellut haluavani lapsia. Jos siinä vaiheessa olisin tavannut tulevan mieheni, olisin kohdellut häntä kuin kaikkia muita eli ohittanut kokonaan. Muutinkin sittemmin muualle, mutta huomasin, että ei se arki ole sen kummempaa sielläkään. En olisi ikinä arvannut, että 15 vuotta myöhemmin olen vanhalla kotipaikkakunnalla takaisin, hyvässä parisuhteessa ja kahden lapsen äiti, joka on tyytyväinen elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä sinua itsellesi tuntemattoman naisen irstailuissa kiukuttaa, kun itsekin olisit halunnut, mutta et saanut? Sitten kuvittelet jokaisen naisen tehneen niin. Tavalliset naiset eivät yleensä irstaile kuin poikaystäviensä kanssa. Lapsetkin kuvittelee jokaisen aikuisen syövän kilokaupalla suklaata joka päivä, kun itse haluaa eikä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeutat siis moraalittomuutesi sillä, että kuvittelet kaikkien naisten käyttäytyvän niin kuin sinä käyttäytyisit, jos se vain olisi mahdollista? Ja lisäksi kuvittelet kaikkien miestenkin ajattelevan samoin kuin sinä? Olet äärettömän surullinen tapaus.
Äkkiseltään ilmiö on erittäin ikävä meille beta-miehille, mutta sen voi kääntää edukseen. Tinder on täynnä näitä " juoksut on juostu" -naisia, jotka haluavat vakiintua ja alkaa betakin kelvata. No tässä on meidän saumamme. Esitetään että halutaan samaa. Tällä taktiikalla olen päässyt itsekin nauttimaan "kàŕusèllisťa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeutat siis moraalittomuutesi sillä, että kuvittelet kaikkien naisten käyttäytyvän niin kuin sinä käyttäytyisit, jos se vain olisi mahdollista? Ja lisäksi kuvittelet kaikkien miestenkin ajattelevan samoin kuin sinä? Olet äärettömän surullinen tapaus.
Ihan selvä mentaalitapaushan tuo on. Taitaa taas olla huonompi vaihe menossa, kun näitä avauksia putkahtelee liukuhihnalta.
Vierailija kirjoitti:
Äkkiseltään ilmiö on erittäin ikävä meille beta-miehille, mutta sen voi kääntää edukseen. Tinder on täynnä näitä " juoksut on juostu" -naisia, jotka haluavat vakiintua ja alkaa betakin kelvata. No tässä on meidän saumamme. Esitetään että halutaan samaa. Tällä taktiikalla olen päässyt itsekin nauttimaan "kàŕusèllisťa".
No onko se irtopaneminen sitten niin upeaa kuin olit kuvitellut?
N39