Naisystävän suusta: "ihan hyvä että ei tavattu nuorempana koska en olisi osannut arvostaa sinua silloin"
Mitä helvettiä tuo tarkoittaa? Eli silloin kun hän oli seksuaalisen markkina-arvonsa huipulla hän ei olisi huolinut minua vaan piti niistä jännistä ja komeista miehistä, mutta nyt on tyytyväinen tylsään ja turvalliseen tavalliseen mieheen? Kiva kuulla. Tämä pistää tosissaan miettimään haluanko edes jatkaa suhdetta. Ja hän ei pitänyt tuota lausahdustaan minään isona juttuna. Itse olen raivoissani.
M35
Kommentit (753)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee vähän sivuraitelle, mutta naisena minua loukkaa ja ärsyttää se, että nämä ulisijat eivät erota yksilöitä massasta. Olen törmännyt ihan elävässä elämässä (en onneksi kuin kerran moiseen yksilöön!), että ihan normaali seurustelu riittää laittamaan naisen huoralokeroon.
Ja tämä muka itse niin paljon parempi mies on ainoa, joka elämässäni on kutsunut minua huoraksi ja puhunut sukupuolielimistäni halventavasti.
Naisella voi olla monta (vaikkapa kaksi tai neljä) seksikumppania siksi, että hän on yrittänyt rakentaa pysyviä parisuhteita, mutta ne ovat kaatuneet. Kyseessä ei siis ole mikään irtosuhteilu. Eivät nuo miehet itsekään ole ajatelleet odotella alttarille asti, joten sinänsä todella ahdistavaa ja omituinen ajatusrakennelma.
Naisena teet ilmeisesti aina väärin. Jos etenet hitaasti, olet pihtari ja nopeasti niin jakorasia lunttu.
Se onpi massayksilön vaikea hahmottaa sitä, että 1% yksilöiden standardit ovat korkeammalla kuin ne 4 harjoittelusuhdetta. 4 nimittäin on jo todella paljon. Jos ei niiden puitteissa nappaa, jotenkin oma kehitys tai persoonamateriaali on aika keskinkertaista.
Ai että olisi pitänyt jäädä keskenkasvuisen teinipojan kanssa katsomaan, jaksaako se miehistyä joskus vai ei? Tai sitten sen seuraavan kanssa, jonka biletystahti vain kiihtyi eikä hidastunut iän myötä ja arkenakin piti juoda kaljaa? Tai sen, josta paljastui sairas ja kontrolloiva yksilö? Naisen vika taas. Kuten sanoin, naisena et voi voittaa näiden ulisijoiden kanssa. Paras pysyä vaan kaukana.
Lienee tuntosarvesi aika nysä, jos et tuota nähnyt matkan päästä ilman että pitää nussiskella suhteessa jonkin aikaa? Onko palsta täynnä silmälaput päässä kulkevia?? Ilmeisesti. "No varmaan se vois olla ihan ok vaikka se X ja Y ja Z ja myös H." "Ei mulla mitään vastuuta, kunhan koklailen." -palsta
Ei se oikein onnistu, että potentiaalista kumppania seuraa vuosikymmenen sivusta mihin suuntaan tyyppi kehittyy. Osa iloisista juhlijoista on kolmekymppisenä raittiita ja osa alkoholisoituneita, ei sitä näe ennalta.
Ok. Ilmeisesti huono näkö on normi enkä ole ollut tästä tietoinen. Ikävää sinänsä. Tosin oma kokemukseni on se, että omia tunteita kuuntelemalla pystyy luovimaan luotettavasti ihmisten kanssa ja pysymään kaukana ei-sopivista. Ongelmat yleensä syntyvät siitä kun sopivia ei ole kiikarissa ja yksinäisyys ja kumppanittomuus painaa. Näissä tilanteissa oma karakteri oikeasti punnitaan, mutta tästähän palsta ei pidä. Että oma selkäranka testataan ja arvioidaan. Kun ei saisi testata eikä arvioida vaan vain syytää rajatonta hyväksyntää vaikka söisin omaa ulostettani kaiket päivät.
Eli sinä tiedät seurustelematta = tutustumatta, kenen kanssa haluat viettää loppuelämäsi? Pakko toistaa, kun en muuten tunnu saavan vastausta.
Kysymyksesi lienee, voiko nusaisematta tietää? En tiedä mitä sanoisin. En tiedä mitä sanoisin ihmiselle, jolla ei ole hajuakaan ennen nusaisemista. Minä tiedän sen kauan ennen. En nusaisisi tietämättä.
Kutsutko seksiä vuosien mittaisissa suhteissa nusaisuksi?
Jep, jos suhteita on monta eikä niitä saa kestämään. Silloin kyse on enemmän kulutusseksistä kuin mistään ainutlaatuisesta. Minusta minun ei pitäisi joutua itseni ja muiden puolesta pyytämään anteeksi sitä, että jotkut meistä haluavat ainutlaatuisia asioita. Ei ole keneltäkään pois, jos nusaisette. Mutta että sitten tullaan lirkuttamaan suhdetta ihmisiltä, joilla on toiset arvot... Se on opportunistista ja likaista. Pysyisitte omassa kehässänne niin kuin mekin.
Tuskin sinulle kukaan lirkuttelisi jos näkisi pääsi sisään. Valitettavasti ihmiset eivät ole ajatuksenlukijoita, ja joskus tulee lähestyttyä myös sellaisia ihmisiä, joiden kanssa ei oikeasti kannattaisi mitään suhdetta ajatellakaan. Tämä nyt on asia joka täytyy vaan hyväksyä. Tai sitten tatuoit otsaasi "kaikki jotka eivät odota avioliittoon syövät kakkaa", niin saat olla ihan rauhassa niin kevytkenkäisiltä kuin siveiltäkin kumppaniehdokkailta. Problem solved.
Kato mälliämpäri ratkoo toisten ongelmia. Pysy sinä vain omalla hiekkalaatikollasi miesh.uorien kanssa niin siinäkin on problem solved
Mikä ongelma? Ei minulla ole tässä mitään ongelmaa. Sinulla ja tuolla aiemmalla meuhkaajalla näyttää niitä olevan. Jos teillä on ongelmia, se on teidän asianne muuttaa omaa käytöstänne ja korjata. En minä ala kumppanivalintojani tekemään sen mukaan, ettei tuntemattomille katkerille nettihulluille tule paha mieli.
Miksi muuttaisin käytöstäni? Jos minulle ei joku l u t k a kelpaa niin mikä minut velvoittaa sellaisen ottamaan? Sinäkö?
Ja koska et selvästi ymmärrä niin tarkoitin että ongelmat miehillä ratkeavat aivan hyvin ilman että kaltaisesi mälliämpäri tulee kehoitamaan leikkisästi ottamaan tatuointeja
Minkälainen ihminen haukkuu toisia lutkiksi, lortoiksi, mälliämpäreiksi ym.? Toisaalta ihan hyvä, että asenteesi naisia kohtaa tulee ilmi heti ja naiset osaavat kiertää sinut kaukaa.
-eri
Sellainen jonka mielestä jossain menee raja.
Se voi olla esimerkiksi että saman vuorokauden (lauantaina aamuyöstä 03 ja myöhään illalla 23) aikana kokeillaan useampaa ensituttavuutta.
Ja kunhan kysyn, mistä osaisit nyt väistää minut baarissa? Ei että olettaisin että kumpikaan olisi toisistaan mitenkään kiinnostunut, lähinnä tartun tuohon että nyt naiset osaavat kiertää minut kaukaa...
No kyllähän sitä vihamielisen asenteen tunnistaa. Itse en käy baareissa etsimässä miehiä, joten tuskin kohdattaisiinkaan siellä.
En ymmärrä mitä se sinua liikuttaa, jos joku "kokeilee useampaa ensituttavuutta vuorokauden aikana", mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.
Liikuttaahan se jos tuleva morsianehdokas kertoisi lyhyimmän "poikaystävä" välin olleen sellainen että perjantai-lauantai välisenä yönä nusas yhtä kundia (baarituttavuus) ja lauantaina illalla toista (baarituttavuus). Eikä nimet jääny muistiin kun olivat aamulla jo poissa.
Kyllä, tiedän tällaisen henkilön kun se tuli raskaaksi toiselle näistä. Viina on viisasten juoma :)
No minä en tunne yhtäkään tuollaista. Ja sinäkin vaan yhden, joten ei kai sen perusteella voi kaikista naisista vetää johtopäätöksiä.
Minulla on ollut kolme eri miestä yhden viikonlopun, ja jos oikein tarkkaan lasketaan niin yhden vuorokauden aikana eli perjantai-illasta lauantai-iltaan. En tullut raskaaksi enkä saanut tauteja eikä ole ollut mitenkään keneltäkään pois.
Kerron ihan vain siksi, että ensinnäkään se ei todellakaan ole tavallista ei omassani eikä muiden naisten elämässä ja toiseksi siksi, että nimittelijämiehen itkupotkuraivarit saisivat entisestään tulta alleen. Nykyisin olen avoliitossa ihanan, kunnollisen, rauhallisen, maailman kilteimmän (JA seksikkäimmän) komean yrittäjämiehen kanssa.
miksi saisin raivareita? En tunne sinua enkä luultavasti tule tuntemaan.
Tietääkö miehesi, mitä hän on panoistasi mieltä? Sattuiko edes olemaan yksi niistä?
Mielipiteeni sinusta muodostin toki ja sen perusteella en kosiskelisi sinua jos tietäisin taustasi.
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka huono itsetunto on, jos pahin mahdollinen loukkaus olisi se, että nainen ihan teininä olisi halunnut Dingon Nipan, mutta ei halua enää, kun on nykyään aikuinen?
Nämä tyypit on hyvää viihdettä, mutta surullista toki heille tuollainen elämä. Mutta itse valitsevat.
Kertoo aika paljon ihmisen psyykkisestä taajuudesta jos on koskaan halunnut Nipan et al. Keskiverroille tämä ei vain aukea. Hankkikaa itsellenne mies, joka on joskus halunnut Marilyn Monroen. Mutta jättäkää muut miehet rauhaan, ette ole heitä varten.
Hah hah haa, joo 13 vuotiaalla on 13 vuotiaan mieli, mikä siinä on väärin? Normaali ihminen kasvaa ja aikuistuu. U-li. ei kasva, hän on ikuinen teinineitsyt.
Älä pelkää, sinunkaltaisesi ei kelpaa kenellekään naiselle, kuten hyvin ihan kaikki tietävät. Et saa ketään, ja siksi harmittaa kun muut saavat, muusta ei ole kyse.
Mikä siinä on väärin? No ei mikään. Väärin on se, että nämä samat 13-v-henkiset haluavat sitten koklailtuaan jotain ihan muuta mitä ovat koklailullaan ansainneet. Ja hei ihan oikeasti, olen nainen enkä mies. Ei kaikki naiset ole automaattisesti teidän palstalaisten p-llukuppauspolitiikan kannalla.
Tosi outo ajatusmaailma sinulla. Ei parisuhteet ole mistään ansaitsemisesta kiinni. Vaan siitä, että kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ja haluaa olla yhdessä. Jos molemmat on kokemattomia, se on ihan fine. Jos molemmat on kokeneita, se on myös ihan fine. Ja tiedätkö mitä? Jos toinen on kokenut ja toinen kokematon, niin sekin on ihan fine eikä kuulu hevon humppaa sinulle.
-eri
Mutta jos ei ole fine, niin ei sekään kuulu sinulle.
Toki sinä saat omassa päässäsi paheksua vaikka karvahattuja ja kukkaruukkuja, ei se kenenkään elämää liikuta mihinkään suuntaan. Ihmiset ihastuvat ja rakastuvat ja jopa - ooh - rakastelevat ihan ilman sinun lupaasi kuten aina ennenkin. Sinä raukka tunnut vaan kuvittelevan muuta. Vai mikä on motivaatiosi jatkuttaa tästä aiheesta täällä sivukaupalla?
En toki ole mitään kieltämässä, mutta liikuttaa se siinä vaiheessa kun minä en hyväksy naisystäväehdokkaan "villiä nuoruutta" vaan kehoitan jatkamaan matkaa.
Ei sinun mutta sen kyläh.uoran elämään se vaikuttaa.
-ohis
Anteeksi nyt, mutta millä tavalla luulet jonkun halveksimasi naisen elämään sen vaikuttavan, ettet sinä häntä halua? Jos sinä näet jonkun tapaamasi naisen niin halveksittavana oliona että nimittelet häntä kyläh**raksi, niin kuinka paljon luulet oikeasti antamillasi pakeilla olevan hänelle merkitystä? Minä kuvittelisin että vaikutus tuon naisen elämään olisi korkeintaan "huh, väistin luodin" ja se siitä. Oletatko sinä antamiesi pakkien aiheuttavan hänessä jotain tuota pidempiaikaisempaa ja jossain oikeasti tuntuvaa vaikutusta?
Eihän se nyt herranjestas vaikuta sen naisen elämään millään muotoa. Kukaan nainen, kenellä on seksuaalihistoriaa, ei halua kumppanikseen mustasukkaista ja omasta miehisyydestään äärimmäisen epävarmaa jeesustelijaa. Etenkin kun maailma on täynnä miehiä, ketä ei kiinnosta. Hyvänä esimerkkinä oma mieheni ja lukuisat ystävieni miehet. Jokainen meistä on saanut joskus pakit, mikä on osoittautunut vain hyväksi jutuksi. Siitä on vain tyytyväinen ja iloinen jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua. En nyt yhtään ymmärrä, mistä Ap oikein on vihainen. Siitäkö, että naisen miesmaku on iän myötä muuttunut? Eikö se ole vain positiivinen asia, että kelpaat hänelle nyt?
Nuo markkina-arvoteoriat ovat täyttä roskaa. Niitä miettivät vain miehet, jotka eivät saa naisia, koska eivät osaa heitä lähestyä. On helpompi kehitellä jokin teoria ja syyttää koko maailmaa kuin katsoa sinne peilin ja tarkastella omaa käytöstä.
Mitä jännämiehiin tulee niin seksiin kelpaavat, mutta eivät suhteeseen. Sellasta on kiva kokeilla, mutta kyllästyttää melko pian. En ymmärrä kuka normaali mies on tällaiselle kateellinen.
Vai että roskaa. Kyllä meistä molemmat tietävät, minkälaiset miehet saavat naista ja minkälaiset eivät.
Pelkkään seksiin pääseminen on vaikeampaa kuin parisuhteeseen. Normaalit miehet myös haaveilevat irtopanemisesta, mutta harva siihen pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskeisimmäksi tässä ketjussa on nyt muodostunut (jälleen) se, että naiset ovat joko kykenemättömiä näkemään asioita miehen näkökulmasta, tai sitten tietoisesti tekevät kaikkensa, etteivät vahingossakaan ymmärtäisi asiaa miehen näkökulmasta.
Olisiko niin, että miehen asenne on miehelle itselleen haitallinen ja myös mahdolliselle parisuhteelle, siksi yritetään auttaa.
Otetaan esimerkiksi nainen, joka toivoo lasta. Ensin luomuyrityksiä ja pettymyksiä. Sitten rankat hormonihoidot ja hedelmöittymisten epäonnistumiset. Itkut joka kuukausi. Sitten adoptoidaan lapsi. Onko tämä lapsi vihan kohde, koska ei ole omaa verta ja lihaa eikä ole kasvanut omassa kohdussa ja tie ollut rankka vai onko se lapsi rakas ja suloinen onnen täyttymys, vihdoin vaikeuksien jälkeen.
Tämän ketjun miehillä on syvä huonommuudentunne ja kaikkein haitallisinta se on heille itselleen. Heidän elämäänsä se pilaa, oli naista tai ei.
nainen määrittelee mikä on hyvä parisuhde ja miehen tehtävä on muutttua. Muistakaa miehet roolinne: siementäjä ja laskujen maksaja.
Olen samaa mieltä. Palstan ääneen lausumaton aksiooma on se, että miehen pitäisi maksaa kaikki ylöspito ja hän kuitenkin on tyhmä ja ääliö ja riittämätön sika, joka ei ymmärrä naistaan tarpeeksi ja ansaitsee siksi kaiken skeidan mitä keksitään päälle heittää. Se jolla on silmät näkee. Toivottavasti nämä naiset saavat lopulta mitä ansaitsevat.
Olen nainen ja samaa mieltä tästä minäkin. Harmittaa kun on vaikeaa samastua suureen osaan oman sukupuolen edustajista. Jos jokin palstalla erityisesti harmittaa, se on tämä jatkuva r--skausmeininki miehiä kohtaan, jota pidetään ihan itsestäänselvästi hyväksyttävänä, vaikka tosielämässä ihminen löytäisi itsensä aika nopeasti kivojen ihmisten ulossulkemana kun suoltaa moista potaskaa mielipiteenään.
Minä en tiedä ystävissäni ainuttakaan naista, joka odottaisi miehen "maksavan kaiken ylöspidon". Ihan kaikki ovat parisuhteessa tai liitossa, jossa yhdessä maksellaan opintolainoja ja autoja ja ruokia ja vakuutuksia ja muita arjen menoja. Millaisissa piireissä Suomessa on naisia, joiden miehet maksavat kaiken ja miten ison prosenttiosuuden nämä "piirit" muodostavat?
Ystäväsi eivät varmaankaan ole sama asia kuin palsta? Voi lukea lukemansa kunnolla etc.
En minäkään tunne yhtään naista, jonka mies maksaisi kaiken elämisen. Ehkä näin on perheissä, joissa naisella ei ole koulutusta eikä suomen kielen taitoa.
Huokaus. Vaikea tietysti varmaksi sanoa, kun en sinun henkilökohtaista tilannetta tunne, mutta olen tavannut monta naista, joiden naisten matikka on aika omalaatuista. Esim. nainen sanoo "olen pääasiallinen leiväntuoja meidän parisuhteessa" (kyseessä siis poikaystävänsä kanssa asuva nuori nainen). Lisäkysymyksillä selvisi, että miehen äiti maksaa heidän vuokransa ja tämä nuori nainen puhuu jostain puhelinlaskuista etc., koska mies opiskeli ja nainen kävi osa-aikatyössä. Olen vain tavannut liian monta naista, jotka luulevat olevansa systeemin isoin pelaaja koska tuovat muutaman satasen kuussa rahaa pöytään. Naisilla on ikävä tapa pitää muiden vaivannäköä näkymättömänä. Tämän olen tosielämässä todistanut, ja tämä näkyy palstalla myös.
Kuinka nuori sinä olet jos tuollaisia "miehiä" tunnet joiden ÄITI maksaa ruuat? Ei voi sitten se muijakan olla paljoa kuuttatoista vanhempi.
Normaaleissa perheissä ja parisuhteissa yleensäkin, molemmat ovat koulunsa käyneet ja useimmiten töissä, ei työttömiä nyt kuitenkaan kuin joka kymmenes ja nuoremmista paljon harvempi, ja ne työttömätkin saa työttömyyskorvausta eivätkä ole yleensä pitkää aikaa työttömänä.
Muija oli 26-vuotias, ei mikään teini.
Ja miehen ÄITI maksoi vuokran. Hmm, millähän logiikalla äiti, jos kerran naiset eivät koskaan maksa mitään? Vai eikö tuo äiti ollutkaan nainen?
Touche! :-DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee vähän sivuraitelle, mutta naisena minua loukkaa ja ärsyttää se, että nämä ulisijat eivät erota yksilöitä massasta. Olen törmännyt ihan elävässä elämässä (en onneksi kuin kerran moiseen yksilöön!), että ihan normaali seurustelu riittää laittamaan naisen huoralokeroon.
Ja tämä muka itse niin paljon parempi mies on ainoa, joka elämässäni on kutsunut minua huoraksi ja puhunut sukupuolielimistäni halventavasti.
Naisella voi olla monta (vaikkapa kaksi tai neljä) seksikumppania siksi, että hän on yrittänyt rakentaa pysyviä parisuhteita, mutta ne ovat kaatuneet. Kyseessä ei siis ole mikään irtosuhteilu. Eivät nuo miehet itsekään ole ajatelleet odotella alttarille asti, joten sinänsä todella ahdistavaa ja omituinen ajatusrakennelma.
Naisena teet ilmeisesti aina väärin. Jos etenet hitaasti, olet pihtari ja nopeasti niin jakorasia lunttu.
Se onpi massayksilön vaikea hahmottaa sitä, että 1% yksilöiden standardit ovat korkeammalla kuin ne 4 harjoittelusuhdetta. 4 nimittäin on jo todella paljon. Jos ei niiden puitteissa nappaa, jotenkin oma kehitys tai persoonamateriaali on aika keskinkertaista.
Ai että olisi pitänyt jäädä keskenkasvuisen teinipojan kanssa katsomaan, jaksaako se miehistyä joskus vai ei? Tai sitten sen seuraavan kanssa, jonka biletystahti vain kiihtyi eikä hidastunut iän myötä ja arkenakin piti juoda kaljaa? Tai sen, josta paljastui sairas ja kontrolloiva yksilö? Naisen vika taas. Kuten sanoin, naisena et voi voittaa näiden ulisijoiden kanssa. Paras pysyä vaan kaukana.
Lienee tuntosarvesi aika nysä, jos et tuota nähnyt matkan päästä ilman että pitää nussiskella suhteessa jonkin aikaa? Onko palsta täynnä silmälaput päässä kulkevia?? Ilmeisesti. "No varmaan se vois olla ihan ok vaikka se X ja Y ja Z ja myös H." "Ei mulla mitään vastuuta, kunhan koklailen." -palsta
Ei se oikein onnistu, että potentiaalista kumppania seuraa vuosikymmenen sivusta mihin suuntaan tyyppi kehittyy. Osa iloisista juhlijoista on kolmekymppisenä raittiita ja osa alkoholisoituneita, ei sitä näe ennalta.
Ok. Ilmeisesti huono näkö on normi enkä ole ollut tästä tietoinen. Ikävää sinänsä. Tosin oma kokemukseni on se, että omia tunteita kuuntelemalla pystyy luovimaan luotettavasti ihmisten kanssa ja pysymään kaukana ei-sopivista. Ongelmat yleensä syntyvät siitä kun sopivia ei ole kiikarissa ja yksinäisyys ja kumppanittomuus painaa. Näissä tilanteissa oma karakteri oikeasti punnitaan, mutta tästähän palsta ei pidä. Että oma selkäranka testataan ja arvioidaan. Kun ei saisi testata eikä arvioida vaan vain syytää rajatonta hyväksyntää vaikka söisin omaa ulostettani kaiket päivät.
Eli sinä tiedät seurustelematta = tutustumatta, kenen kanssa haluat viettää loppuelämäsi? Pakko toistaa, kun en muuten tunnu saavan vastausta.
Kysymyksesi lienee, voiko nusaisematta tietää? En tiedä mitä sanoisin. En tiedä mitä sanoisin ihmiselle, jolla ei ole hajuakaan ennen nusaisemista. Minä tiedän sen kauan ennen. En nusaisisi tietämättä.
Jep, jos suhteita on monta eikä niitä saa kestämään. Silloin kyse on enemmän kulutusseksistä kuin mistään ainutlaatuisesta. Minusta minun ei pitäisi joutua itseni ja muiden puolesta pyytämään anteeksi sitä, että jotkut meistä haluavat ainutlaatuisia asioita. Ei ole keneltäkään pois, jos nusaisette. Mutta että sitten tullaan lirkuttamaan suhdetta ihmisiltä, joilla on toiset arvot... Se on opportunistista ja likaista. Pysyisitte omassa kehässänne niin kuin mekin.
Tuskin sinulle kukaan lirkuttelisi jos näkisi pääsi sisään. Valitettavasti ihmiset eivät ole ajatuksenlukijoita, ja joskus tulee lähestyttyä myös sellaisia ihmisiä, joiden kanssa ei oikeasti kannattaisi mitään suhdetta ajatellakaan. Tämä nyt on asia joka täytyy vaan hyväksyä. Tai sitten tatuoit otsaasi "kaikki jotka eivät odota avioliittoon syövät kakkaa", niin saat olla ihan rauhassa niin kevytkenkäisiltä kuin siveiltäkin kumppaniehdokkailta. Problem solved.
Kato mälliämpäri ratkoo toisten ongelmia. Pysy sinä vain omalla hiekkalaatikollasi miesh.uorien kanssa niin siinäkin on problem solved
Mikä ongelma? Ei minulla ole tässä mitään ongelmaa. Sinulla ja tuolla aiemmalla meuhkaajalla näyttää niitä olevan. Jos teillä on ongelmia, se on teidän asianne muuttaa omaa käytöstänne ja korjata. En minä ala kumppanivalintojani tekemään sen mukaan, ettei tuntemattomille katkerille nettihulluille tule paha mieli.
Miksi muuttaisin käytöstäni? Jos minulle ei joku l u t k a kelpaa niin mikä minut velvoittaa sellaisen ottamaan? Sinäkö?
Ja koska et selvästi ymmärrä niin tarkoitin että ongelmat miehillä ratkeavat aivan hyvin ilman että kaltaisesi mälliämpäri tulee kehoitamaan leikkisästi ottamaan tatuointeja
Minkälainen ihminen haukkuu toisia lutkiksi, lortoiksi, mälliämpäreiksi ym.? Toisaalta ihan hyvä, että asenteesi naisia kohtaa tulee ilmi heti ja naiset osaavat kiertää sinut kaukaa.
-eri
Se voi olla esimerkiksi että saman vuorokauden (lauantaina aamuyöstä 03 ja myöhään illalla 23) aikana kokeillaan useampaa ensituttavuutta.
Ja kunhan kysyn, mistä osaisit nyt väistää minut baarissa? Ei että olettaisin että kumpikaan olisi toisistaan mitenkään kiinnostunut, lähinnä tartun tuohon että nyt naiset osaavat kiertää minut kaukaa...
No kyllähän sitä vihamielisen asenteen tunnistaa. Itse en käy baareissa etsimässä miehiä, joten tuskin kohdattaisiinkaan siellä.
En ymmärrä mitä se sinua liikuttaa, jos joku "kokeilee useampaa ensituttavuutta vuorokauden aikana", mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.
Liikuttaahan se jos tuleva morsianehdokas kertoisi lyhyimmän "poikaystävä" välin olleen sellainen että perjantai-lauantai välisenä yönä nusas yhtä kundia (baarituttavuus) ja lauantaina illalla toista (baarituttavuus). Eikä nimet jääny muistiin kun olivat aamulla jo poissa.
Kyllä, tiedän tällaisen henkilön kun se tuli raskaaksi toiselle näistä. Viina on viisasten juoma :)
No älä seurustele niiden irtosuhteita harrastavien naisten kanssa, jos et itsekään sellaisesta elämästä tykkää. Iske joku siveyden sipuli vaikka helluntaileiriltä ja jätä muut naiset rauhaan. Ei naisilla ole mitään kollektiivista velvollisuutta tarjoilla sinulle laajaa valikoimaa juuri sinun toiveidesi mukaista elämää eläneitä naisia.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä, että aika käytettyä tavaraa olet saanut. :I
Mitä tavarakauppaa nämä palstan miehet käyvät? Minä olin kuvitellut että tässä oli puhe ihmissuhteista, mutta ei sitten näköjään ollutkaan...
Ihan turhaa sössötystä tuo. Palstan naiset käsittelevät puheissaan miehiä kuin arvioitavia lihakimpaleita, ei sen enempää. Tosinainen kestää saman proseduurin omalla kohdallaan, joten shut up.
Sulla ei taida ihan kaikki palikat olla kohdillaan, ja lieneekö kaikki edes tallella...
Ketä ovat nämä "palstan naiset"? Ilmeisesti ainoat naiskontaktit, joita sinulla on koskaan ollut (ehkä äitisi lisäksi)?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä28603 kirjoitti:
Siis toohan tarkoittaa että hän oli otsensä mielestä nuorena niin hölmö ettei olisi tajunnut millainen kultakimpale olet
Aika suoraanhan siinä sanotaan, että et ole jännittävä etkä komea. Ei varsinaisesti mikään kohteliaisuus sanoa omaa puolisoa jos ei nyt suoraan tylsäksi ja rumaksi, niin ei paljon muutakaan.
Kuinkahan moni nainen ilahtuisi kuullessaan mieheltään, että ennen etsin kauniita ja persoonallisia naisia, mutta tapasinkin sinut.
Minä olen kyllä ottanut kohteliaisuutena sen, että minua on sanottu kiltiksi tms ja että minut kehtaa viedä kotiin näytille. Eli että ei halua jotain toisentyyppistä naista. Kai tuostakin olisi voinut loukkaantua, että en ole tarpeeksi jännittävä ja seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka huono itsetunto on, jos pahin mahdollinen loukkaus olisi se, että nainen ihan teininä olisi halunnut Dingon Nipan, mutta ei halua enää, kun on nykyään aikuinen?
Nämä tyypit on hyvää viihdettä, mutta surullista toki heille tuollainen elämä. Mutta itse valitsevat.
Kertoo aika paljon ihmisen psyykkisestä taajuudesta jos on koskaan halunnut Nipan et al. Keskiverroille tämä ei vain aukea. Hankkikaa itsellenne mies, joka on joskus halunnut Marilyn Monroen. Mutta jättäkää muut miehet rauhaan, ette ole heitä varten.
Hah hah haa, joo 13 vuotiaalla on 13 vuotiaan mieli, mikä siinä on väärin? Normaali ihminen kasvaa ja aikuistuu. U-li. ei kasva, hän on ikuinen teinineitsyt.
Älä pelkää, sinunkaltaisesi ei kelpaa kenellekään naiselle, kuten hyvin ihan kaikki tietävät. Et saa ketään, ja siksi harmittaa kun muut saavat, muusta ei ole kyse.
Mikä siinä on väärin? No ei mikään. Väärin on se, että nämä samat 13-v-henkiset haluavat sitten koklailtuaan jotain ihan muuta mitä ovat koklailullaan ansainneet. Ja hei ihan oikeasti, olen nainen enkä mies. Ei kaikki naiset ole automaattisesti teidän palstalaisten p-llukuppauspolitiikan kannalla.
Tosi outo ajatusmaailma sinulla. Ei parisuhteet ole mistään ansaitsemisesta kiinni. Vaan siitä, että kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ja haluaa olla yhdessä. Jos molemmat on kokemattomia, se on ihan fine. Jos molemmat on kokeneita, se on myös ihan fine. Ja tiedätkö mitä? Jos toinen on kokenut ja toinen kokematon, niin sekin on ihan fine eikä kuulu hevon humppaa sinulle.
-eri
Toki sinä saat omassa päässäsi paheksua vaikka karvahattuja ja kukkaruukkuja, ei se kenenkään elämää liikuta mihinkään suuntaan. Ihmiset ihastuvat ja rakastuvat ja jopa - ooh - rakastelevat ihan ilman sinun lupaasi kuten aina ennenkin. Sinä raukka tunnut vaan kuvittelevan muuta. Vai mikä on motivaatiosi jatkuttaa tästä aiheesta täällä sivukaupalla?
En toki ole mitään kieltämässä, mutta liikuttaa se siinä vaiheessa kun minä en hyväksy naisystäväehdokkaan "villiä nuoruutta" vaan kehoitan jatkamaan matkaa.
-ohis
Anteeksi nyt, mutta millä tavalla luulet jonkun halveksimasi naisen elämään sen vaikuttavan, ettet sinä häntä halua? Jos sinä näet jonkun tapaamasi naisen niin halveksittavana oliona että nimittelet häntä kyläh**raksi, niin kuinka paljon luulet oikeasti antamillasi pakeilla olevan hänelle merkitystä? Minä kuvittelisin että vaikutus tuon naisen elämään olisi korkeintaan "huh, väistin luodin" ja se siitä. Oletatko sinä antamiesi pakkien aiheuttavan hänessä jotain tuota pidempiaikaisempaa ja jossain oikeasti tuntuvaa vaikutusta?
Eihän se nyt herranjestas vaikuta sen naisen elämään millään muotoa. Kukaan nainen, kenellä on seksuaalihistoriaa, ei halua kumppanikseen mustasukkaista ja omasta miehisyydestään äärimmäisen epävarmaa jeesustelijaa. Etenkin kun maailma on täynnä miehiä, ketä ei kiinnosta. Hyvänä esimerkkinä oma mieheni ja lukuisat ystävieni miehet. Jokainen meistä on saanut joskus pakit, mikä on osoittautunut vain hyväksi jutuksi. Siitä on vain tyytyväinen ja iloinen jälkikäteen.
eikö pakit, väistetty luoti, säästetty aika vaikuta elämään? Voit seurustella lorton kanssa etkä tajua asiaa ja missaat elämäsi naisen koska olet varattu...
Tuo mitä itse sanot: pakit osoittautuneet hyväksi asiaksi... eikö se juuri ole "vaikutti elämään" positiivisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua. En nyt yhtään ymmärrä, mistä Ap oikein on vihainen. Siitäkö, että naisen miesmaku on iän myötä muuttunut? Eikö se ole vain positiivinen asia, että kelpaat hänelle nyt?
Nuo markkina-arvoteoriat ovat täyttä roskaa. Niitä miettivät vain miehet, jotka eivät saa naisia, koska eivät osaa heitä lähestyä. On helpompi kehitellä jokin teoria ja syyttää koko maailmaa kuin katsoa sinne peilin ja tarkastella omaa käytöstä.
Mitä jännämiehiin tulee niin seksiin kelpaavat, mutta eivät suhteeseen. Sellasta on kiva kokeilla, mutta kyllästyttää melko pian. En ymmärrä kuka normaali mies on tällaiselle kateellinen.
Vai että roskaa. Kyllä meistä molemmat tietävät, minkälaiset miehet saavat naista ja minkälaiset eivät.
Pelkkään seksiin pääseminen on vaikeampaa kuin parisuhteeseen. Normaalit miehet myös haaveilevat irtopanemisesta, mutta harva siihen pystyy.
No omassa ystäväpiirissäni ainakaan miehet eivät saa pisteitä irtopanemisesta vaan siitä, että ovat aviomiesmateriaalia. Tämä jo silloin nuorenakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä28603 kirjoitti:
Siis toohan tarkoittaa että hän oli otsensä mielestä nuorena niin hölmö ettei olisi tajunnut millainen kultakimpale olet
Aika suoraanhan siinä sanotaan, että et ole jännittävä etkä komea. Ei varsinaisesti mikään kohteliaisuus sanoa omaa puolisoa jos ei nyt suoraan tylsäksi ja rumaksi, niin ei paljon muutakaan.
Kuinkahan moni nainen ilahtuisi kuullessaan mieheltään, että ennen etsin kauniita ja persoonallisia naisia, mutta tapasinkin sinut.
Minä olen kyllä ottanut kohteliaisuutena sen, että minua on sanottu kiltiksi tms ja että minut kehtaa viedä kotiin näytille. Eli että ei halua jotain toisentyyppistä naista. Kai tuostakin olisi voinut loukkaantua, että en ole tarpeeksi jännittävä ja seksikäs.
aikaisempaa sataa naista en viitsinyt viedä kotiin vaan heitin ne ulos ennen aamun hesaria mutta sinut uskaltaa näyttää kotijoukoille.
Ja tuota kuuntelisit ylpeänä. On siinä hieno mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
-ohis
Yksikään tuntemani nainen ei haluaisi seurustella miehen kanssa, joka nimittelee naisia kyläh*oriksi, joten kyllä se olisi siinä vaiheessa ihan pelkästään hyvä asia. Oikeastaan tasapainoista kumppania etsivien kilttien naisten kannattaisi valehdella partnerimäärä ylöspäin välttyäkseen sinun kaltaisiltasi.
aaaivan, vain miehiä saa nimitellä kuten täällä tehdään
Saathan sinä nimitellä ketä huvittaa. Minä vaan sanoin, etteivät useimmat naiset haluaisi seurustella sinun kaltaisesi miehen kanssa. Edes, tai oikeastaan varsinkaan ne kiltit. Tuskin miehetkään haluavat seurustella kitkerien ja miehiä rumasti haukkuvien naisten kanssa. Eikös se ole aika luonnollista, että ystävälliset, positiiviset, hyväkäytöksiset ja muita kunnioittavat ihmiset ovat haluttuja kumppaneita.
Täyttä roskaa. Suurin osa miehistä (eli ne jotka ovat seurustelleet) ymmärtävät, että jokaisella on historiansa. Huomattavasti omituisempaa on, jos mitään historiaa ei ole. Jos tapaisin naisen, joka 30 vuoden ikään mennessä ei olisi ikinä ollut lyhyessä tai pitkässä suhteessa, niin epäilisin heti jonkinasteista mielenterveysongelmaa. Luulen, että naiset suhtautuvat vielä epäilevämmin miehiin, jotka eivät ole ikinä seurustelleet.
Koko tätä keskustelua vääristää trollit, joiden maailma muodostuu joko alfoista (10%) tai betoista (loput). Oikeassa maailmassa 70 % kuuluu joukkoon normaalit, ts pitkäaikaisissa suhteissa elävät miehet. Panomiehiä voi olla se 10% ja 20 % ikuisia neitsyttä.
Eli arviosi on 10 % alfoja, 70 % betoja ja 20 % jotain muita vielä alhaisempia kirjaimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No omassa ystäväpiirissäni ainakaan miehet eivät saa pisteitä irtopanemisesta vaan siitä, että ovat aviomiesmateriaalia. Tämä jo silloin nuorenakin.
pisteitä miehiltä jotka harrastavat irtopanemista vai naisilta?
Ja silti ne pääsevät irtopanoille... jännä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
No minä en tunne yhtäkään tuollaista. Ja sinäkin vaan yhden, joten ei kai sen perusteella voi kaikista naisista vetää johtopäätöksiä.
Minulla on ollut kolme eri miestä yhden viikonlopun, ja jos oikein tarkkaan lasketaan niin yhden vuorokauden aikana eli perjantai-illasta lauantai-iltaan. En tullut raskaaksi enkä saanut tauteja eikä ole ollut mitenkään keneltäkään pois.
Kerron ihan vain siksi, että ensinnäkään se ei todellakaan ole tavallista ei omassani eikä muiden naisten elämässä ja toiseksi siksi, että nimittelijämiehen itkupotkuraivarit saisivat entisestään tulta alleen. Nykyisin olen avoliitossa ihanan, kunnollisen, rauhallisen, maailman kilteimmän (JA seksikkäimmän) komean yrittäjämiehen kanssa.
miksi saisin raivareita? En tunne sinua enkä luultavasti tule tuntemaan.
Tietääkö miehesi, mitä hän on panoistasi mieltä? Sattuiko edes olemaan yksi niistä?
Mielipiteeni sinusta muodostin toki ja sen perusteella en kosiskelisi sinua jos tietäisin taustasi.
Ei, ei tiedä eikä ollut. 26 vuotta sitten meillä ei kummallakaan ollut tietoakaan toistemme olemassaolosta. Eikä ole ikinä kysellyt historiastani kuten en minäkään hänen. 26 vuotta sitten hän luultavasti oli jo naimisissa edesmenneen vaimonsa kanssa, en kyllä siitäkään ole ihan varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo kommentti kirjoitti:
Ymmärrän tosi hyvin, että jäi paska fiilis. Kyllähän meistä jokainen haluaisi kumppanin, joka näkisi meidät aidosti haluttavina ja kiinnostavina, eikä vain jonain, ketä ”kelpaa nyt”.
Voisitko kertoa hänelle ihan rauhallisesti, miksi sua jäi vaivaamaan tuo asia? Jos hän todella sua arvostaa, niin varmasti kuuntelee ja kyseessä saattoi olla vain väärinkäsitys!! Kenties hän tarkoitti sanoa: ”Olin sillon kiinnostunut vain ääliöistä, enkä tajunnut yhtään, millaisen miehen oikeasti elämääni haluan!”
Keskustelemalla rauhallisesti useimmat väärinkäsitykset voi onneksi selvittää, ja niitähäbn suhteessa syntyy alvariinsa. :)
Voin kommentoida ap:n puolesta, että miehet eivät siedä sitä ajatusta, että puoliso on ollut useitten miesten panoalustana. Tuo kommentti olis pitänyt selvittää tarkemmin, että miksi ei ole ennen kelvannut ja miksi nyt kelpaa.
Seksiä harrastava nainen = panoalusta. Kertoo kaiken kaksinaismoraalisesta ajattelutavastasi. Nainen on sinulle objekti.
Sinähän sen sanoit ja heti kaikki miesvihaajat tykkäs tekstistäsi. Olet hyvä laittamaan sanoja toisten suuhun.
Mitähän sinä mahdat tarkoittaa sanalla panoalusta? Jos nainen ei sinun mielestä harrasta seksiä, niin hän tekee... mitä?
Vaihtaa miestä tiheään tahtiin. Ns. helppo nainen.
Tuossa kommenteissa luki "useitten miesten". Tämä tarkoittaa myös sitä, että naisella ei ole saanut olla seurustelusuhteita. Jos nainen on seurustellut 10 vuoden aikana viiden miehen kanssa vuoden kerrallaan, niin nainen on miesten mielestä mennyt pilalle. Tätä miesten logiikkaa minä en ymmärrä.
En kyllä lähtisi yleistämään 😊 ainakin omassa ystäväpiirissäni itseni mukaanlukien on jokaisella ollut enemmän tai vähemmän niitä seksikumppaneita. Keskiarvoksi uskon 10-20, joillain voi olla enemmänkin. Silti tässä +30 iässä ovat sitoutuneet ja löytäneet hyviä miehiä, joilla ei ole mitään itsetunto-ongelmaa menneisyydestä. Tuntuu, että sellainen mustasukkaisuus ja kateellisuus ovat enemmänkin nuorempien miesten tai muutoin pahasti itsetunto-ongelmaisten juttuja. Oma mieheni ei ole mitään missään vaiheessa maininnut menneisyydestäni, vaikka olen rehellIsesti kertonut. Se ei yksinketaiseati ole mikään juttu normaalille nykymiehelle, joka tietää naisenkin tykkäävän seksistä.
Oletko itse mies, vai kuka sinut on nimittänyt puhumaan miesten suulla? Ymmärrän todella hyvin, jos mies ei halua vaimokseen jotain jakorasiaa.
Uskon siihen mitä näen ympärilläni eli lukuisia avo- ja avioliittoja kavereillani, vaikka heillä on todellakin ollut aktiivinen seksielämä nuorempana. En vain ole törmännyt tuollaisiin miehiin, joille tämä on ongelma. Ehkä heitä on, mutta todellisuus kuitenkin kertoo muuta. Ihmiset pariutuvat jatkuvasti ja on enemmän sääntö kuin poikkeus, että n. 30 -vuotiaalla naisella on ollut useampi seksikumppani. Ja ihan aktiiviisia me olemme seksin suhteen eikä vaan "anneta", jos joku on pyytänyt.
Oman kokemukseni mukaan suurin osa miehistä tuntee olonsa miehekkääksi ja mieheksi muutenkin, eikä heitä kiinnosta jotkin exät. Kuten sanoin, ei omanikaan mies ole koskaan heitä tuonut esille. Mieheni on paras seksikokemukseni muutenkin ja hän tietää sen. Yhden exän kanssa olen ystäväkin ja mieskin on hänet tavannut monta kertaa. Olisi mielestäni heikoutta mieheltä kehittää tästä jokin ongelma.
Asia selvä. Meillä on siis eri ohjenuorat elämässä ja se tuskin vaikuttaa elämäämme mitenkään. Olen vain itse tavannut miehiä, jotka eivät katsoisi tällaista hyvällä. He tosin ovat vähän.. miten sanoisin, parempaa sorttia.
Sitä tosi hyvää sorttia, joka ei kelpaa kenellekään ja siksi vinkuu nettipalstoilla päivät päästään? Toki.
Niinhän sä sanot, mutta silti olet kiinnostunut juurikin jännänaisista. Itse en voisi ikinä sanoa kenellekään miehelle noin, mutta ei mulla mitään miestä olekaan. Silti saan jatkuvasti kuulla miehiltä valitusta juuri tuosta että miiksi naiset haluavat vain "jännämiehiä". Mutta mähän en sitten ilmeisesti ole edes nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä siinä ärsyttää se, että on pienen ikänsä saanut vain ivaa ja pakkeja osakseen naisilta, joita olisi kaivannut parisuhteeseen. Kuitenkin koko ajan saa kuulla miten miehet ovat henkisessä kehityksessä naisia jäljessä ja miten vaikeaa on löytää fiksu parisuhteesta kiinnostunut mies, koska kaikki miehet on pinnallisia irtosuhteita harrastavia sikoja. Sitten kymmenen vuoden päästä se säälittäväksi haukuttu mies onkin kiinnostava kokelas aviomieheksi ja lasten isäksi, kun nainenkin on vihdoin todennut että pinta olekaan se kaikkein tärkein ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä, että aika käytettyä tavaraa olet saanut. :I
Mitä tavarakauppaa nämä palstan miehet käyvät? Minä olin kuvitellut että tässä oli puhe ihmissuhteista, mutta ei sitten näköjään ollutkaan...
Ihan turhaa sössötystä tuo. Palstan naiset käsittelevät puheissaan miehiä kuin arvioitavia lihakimpaleita, ei sen enempää. Tosinainen kestää saman proseduurin omalla kohdallaan, joten shut up.
Sulla ei taida ihan kaikki palikat olla kohdillaan, ja lieneekö kaikki edes tallella...
Ketä ovat nämä "palstan naiset"? Ilmeisesti ainoat naiskontaktit, joita sinulla on koskaan ollut (ehkä äitisi lisäksi)?
joku hiertää kun otat asian henkilökohtaisesti ja v*ttuilet suoraan. Eikö isi halannut pienenä?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä kyllä jaksatte marista monen sivun verran, joka päivä. Siitähän tuo aloituskin oli, ap:lla nyt ikinä mitään naista edes ollut, kunhan trollailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Ei tietenkään, eihän kaikki naiset ole mälliämpäreitä. Ne jotka harrastavat tuollaista ovat minun mielestäni enkä välitä olla sellaisten kanssa missään tekemisissä.
Siihen valintaan minulla on oikeus, aivan kuten naisilla on oikeus valita mies millä kriteereillä huvittaa, vaikka sen horoskooppimerkin mukaan. Tää oli paras syy miks yks kaveri sai hylsyn. Tai sit se nainen ei keksinyt parempaa tekosyytä, vaikea sanoa.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko sinulla pitkäkin jono näitä mälliämpäreitä ovella kukkapuskan kanssa odottamassa? Kun tämä tuntuu olevan sinulle niin valtavan suuri ongelma?
-eri
ei herran jestas ole jonoa.
Lähinnä vastailen kysymyksiin ja kommentteihin, kuten tähänkin.
Ja miehen ÄITI maksoi vuokran. Hmm, millähän logiikalla äiti, jos kerran naiset eivät koskaan maksa mitään? Vai eikö tuo äiti ollutkaan nainen?