Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sheivaus ja armeija

Vierailija
16.08.2019 |

Moi! Osaatteko sanoa muut, kuinka yleistä on nuorten miesten alapään sheivaus? Poikaystävä tuli armeijasta lomalle ja ensi töikseen veti parturikoneella munakarvansa veks, kun kuulemma melkein kaikilla muillakin on.. Onkohan noin?? Miks ne pitää vetää pois vaan siksi, että ois samanlailla kuin muilla, ei kai siellä niitä vertaile kukaan.

N19

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan nuo nuoret pojat olleet homoja, löysivät oikean reijän ja laskivat lastin sinne.  Ensimmäisen kerran näin että mies voi olla posliini. Ihan tuntea koko siitin tulevan kokonaan pilluun. Ihanat nahka pallukat pojilla saivat tehdä kunnolla märkään loppuu asti että ruiskahtl.

Vierailija
102/107 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä vertailla. Ihan sama juttu missä tahansa yhteissaunassa tai suihkutiloissa. Vaikka hetken toisen saunojan tai peseytyjän munat vilahtaisi näkökentässä, niin eipä niitä saunomisen tai suihkun jälkeen muista. Hyvin voi pitää sellaisen karvoituksen kuin itse haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten ajaa jos ei ole ennenkään ajellut karvojaan sano että ei tipu tavaraa pikkupojan näköiselle jos ei ole karvoja 

Vierailija
104/107 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten ajaa jos ei ole ennenkään ajellut karvojaan sano että ei tipu tavaraa pikkupojan näköiselle jos ei ole karvoja 

Pikkupojan näköiselle? Määritteletkö karvojen määrästä ihmisen iän?? Siehän taitava olet. Olen imarreltu, olen päälle 50, mies, posliini. Olenko nyt sitten mielestäsi yli vai alle 20 vai peräti lähempänä kymmentä?

Vierailija
105/107 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhde on enemmän 50/50 mitä itse olen havainnut sellaisten arvoilta 15-20v kollien munia jossain uimahalleissa. Osalla on sileät, mutta etenkin nuorimmilla pojilla useammin ihan luomut. Sheivaaminen yleistyy mitä lähemmäs kolmekymppisistä puhutaan, mutta teineillä usein ihan kunnon puska jalkojen välissä. 

Vierailija
106/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekee niinkuin miehet itse haluaa. En ole koskaan ymmärtänyt matkijoita ja muiden peesaajia. Kumma ettei mies voi kulkea omia latujaan, pukeutua niin kuin haluaa jne.. Miehet erottuu joukosta, eikä sulaudu massaan.

Ken latua hiihtää, ladun on vanki

Vapautta vain on umpihanki

Höpö höpö, et osaa edes kopiointia.

Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki.

Hellaakosken tunnetuin riimi!

Sen siteeraaminen väärin osoittaa keskustelijoiden sivistystason!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/107 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten ajaa jos ei ole ennenkään ajellut karvojaan sano että ei tipu tavaraa pikkupojan näköiselle jos ei ole karvoja 

Pikkupojan näköiselle? Määritteletkö karvojen määrästä ihmisen iän?? Siehän taitava olet. Olen imarreltu, olen päälle 50, mies, posliini. Olenko nyt sitten mielestäsi yli vai alle 20 vai peräti lähempänä kymmentä?

Pornohiiri sinä olet! En toivoisi kaltaistasi puolihomoa yksikkööni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän