Sheivaus ja armeija
Moi! Osaatteko sanoa muut, kuinka yleistä on nuorten miesten alapään sheivaus? Poikaystävä tuli armeijasta lomalle ja ensi töikseen veti parturikoneella munakarvansa veks, kun kuulemma melkein kaikilla muillakin on.. Onkohan noin?? Miks ne pitää vetää pois vaan siksi, että ois samanlailla kuin muilla, ei kai siellä niitä vertaile kukaan.
N19
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Uimahallilla huomannut, että 20-40 v miehistä ehkä jo enemmistö alkaa olla vähintään siistittyjä.
Kyllä tuossa ikäluokassa on enää 10 % luomuja ja kaikilla muilla vähintään jollain tavalla siistitty tai ajeltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahallilla huomannut, että 20-40 v miehistä ehkä jo enemmistö alkaa olla vähintään siistittyjä.
Itse olen ilman laseja sen verran sokea etten näe.
Miten huomaat eron että jollain on siistytty eli vähän karvoja vs. luonnollinen eli paljon karvoja?
Normaali karvoitushan on sellanen kunnon pöheikkö peniksen yläpuolella ja kasseissakin useimmilla ihan reilu karvoitus. Siistitty on sellainen, että pöheikkö on lyhennetty likimain ihonpintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuossa ikäluokassa on enää 10 % luomuja ja kaikilla muilla vähintään jollain tavalla siistitty tai ajeltu.
Niinpä. Ei oikein kenellekään ole enää mitään luomua. Ei ainakaan omassa tuttavapiirissäni. Olen itse kolmekymppinen ja katoin vähän aikaa sitten Ruudusta Irtiottoja-sarjan vuodelta 2003. Oli hyvä sarja, suosittelen. Mutta siinä ihmetytti, kun vähän kaikki miehet olivat jossain kohtaa sarjaa alasti, ja kaikilla oli sellaiset kunnon karvapehkot. Ei tuollaisia oikein enää missään näe nuorilla miehillä. Jos jollain karvoja on, ne on ajeltu lyhyiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ei oikein kenellekään ole enää mitään luomua. Ei ainakaan omassa tuttavapiirissäni. Olen itse kolmekymppinen ja katoin vähän aikaa sitten Ruudusta Irtiottoja-sarjan vuodelta 2003. Oli hyvä sarja, suosittelen. Mutta siinä ihmetytti, kun vähän kaikki miehet olivat jossain kohtaa sarjaa alasti, ja kaikilla oli sellaiset kunnon karvapehkot. Ei tuollaisia oikein enää missään näe nuorilla miehillä. Jos jollain karvoja on, ne on ajeltu lyhyiksi.
Onko tuttavissasi paljonkin karvattomia?? Onko tuo pois ajelu kovinkin yleistä? Itse vähän ajatellut siistiä mut ei oikein kehtaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuttavissasi paljonkin karvattomia?? Onko tuo pois ajelu kovinkin yleistä? Itse vähän ajatellut siistiä mut ei oikein kehtaa...
On paljon, varmaan enemmistö karvattomia. Ihan perussettiä sheivata munakarvat, joten ei sitä kukaan saunassakaan jaksa ihmetellä.
Kuinka sitä kehtaa mennä karvattomana uimahalliin tai kylpylään?? Eikö siellä kaikki katso että mikähän tuokin on... ?!
Käyttäjä43468 kirjoitti:
Kuinka sitä kehtaa mennä karvattomana uimahalliin tai kylpylään?? Eikö siellä kaikki katso että mikähän tuokin on... ?!
Jos aiot uimahallissa tai kylpylässä tuijotella ihan jokaisen karvattoman perään että mikähän tuokin on, niin siinä on kyllä vaarana silmien nyrjähdysvamma. Viisaampi pysyä kotiammeessa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä43468 kirjoitti:
Jos aiot uimahallissa tai kylpylässä tuijotella ihan jokaisen karvattoman perään että mikähän tuokin on, niin siinä on kyllä vaarana silmien nyrjähdysvamma. Viisaampi pysyä kotiammeessa vaan.
En ole kiinnostunut muiden karvoituksesta jos kerta karvattomia on niin paljon. Lähinnä aattelin, miten muut tuijottavat minua. Jos tämä on ihan nykypäivää niin sit ei tarvii huolestua. En ole ainakaan kymmeneen vuoteen hallissa tai kylpylässä käynyt. Onko muilla havaintoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä43468 kirjoitti:
En ole kiinnostunut muiden karvoituksesta jos kerta karvattomia on niin paljon. Lähinnä aattelin, miten muut tuijottavat minua. Jos tämä on ihan nykypäivää niin sit ei tarvii huolestua. En ole ainakaan kymmeneen vuoteen hallissa tai kylpylässä käynyt. Onko muilla havaintoa?
Sanoit ettei sinua muiden karvat kiinnosta. Miksi sitten pidät itseäsi niin erityisenä lumihiutaleena, että juuri sinun alapääsi olisi kaikkien huomion kohteena?
Vinkki: olet ihan yhtä tavis kuin me muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät menee armeijaan.
Multa kysyi vanhempi mieslääkäri intissä että mikä siinä on kun te nuoret miehet ajatte nykyään häpykarvat pois. Eli selvästi en ollut ainoa posliini sen vastaanotolla. Ja tästä on toistakymmentä vuotta, eli posliini oli jo silloin niin yleistä että tuo lääkäri ihmetteli ilmiötä. Omien havaintojen mukaan salilla ja uimahallissa siitä on tullut vaan yleisempää, joten varmaan intissäkin
Klani pitää olla ylhäältä ja alhaalta
Vääpelihän siellä saunavuorolla ajaa hiukset ja karvoituksen jos karvan pituus menee lyijykynän päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät menee armeijaan.
etsä oikeasti muka tiedä? nehän kaikki soittaa siellä nahkafagottia.
Ai että ajellut armeijaikäiset twinkkipojut on kuumia: ne sorjat poikamaiset vartalot ja ah niin kiinteät pakarat... Ehdottomasti pitää sheivata ainakin pussit, kalun varsi ja peppuvako.
Vierailija kirjoitti:
10% 2/2019 saapumiserästä on naisia. Onko heillä täysposliineja?!?
Posliini on..
Miesten puberteetti taitaa olla myöhemmin nykyään, joten jos muut ovat vielä poikas sarjassa. Munakarvat tekee miehen, rintakarvat tosimiehen ja selkäkärvat päällikön.
Vierailija kirjoitti:
Multa kysyi vanhempi mieslääkäri intissä että mikä siinä on kun te nuoret miehet ajatte nykyään häpykarvat pois. Eli selvästi en ollut ainoa posliini sen vastaanotolla. Ja tästä on toistakymmentä vuotta, eli posliini oli jo silloin niin yleistä että tuo lääkäri ihmetteli ilmiötä. Omien havaintojen mukaan salilla ja uimahallissa siitä on tullut vaan yleisempää, joten varmaan intissäkin
Tutkiko se mieslääkäri teidän kaikkien alapäätä kun tiesi että kaikilta puuttuu karvat?
Itse olen ilman laseja sen verran sokea etten näe.
Miten huomaat eron että jollain on siistytty eli vähän karvoja vs. luonnollinen eli paljon karvoja?