Sheivaus ja armeija
Moi! Osaatteko sanoa muut, kuinka yleistä on nuorten miesten alapään sheivaus? Poikaystävä tuli armeijasta lomalle ja ensi töikseen veti parturikoneella munakarvansa veks, kun kuulemma melkein kaikilla muillakin on.. Onkohan noin?? Miks ne pitää vetää pois vaan siksi, että ois samanlailla kuin muilla, ei kai siellä niitä vertaile kukaan.
N19
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Trenditietoiset ei aja karvoja kiveksistä.
Ajaapas, ainakaan kukaan nainen ei halua nuolla tai tuntea käsissään harvaa haituva karvoitusta. Kyllä se sheivaus aloitetaan kiveksistä ja sitten ajellaan kulli juureen saakka täysin karvattomaksi.
Meidän joukkueessa kaikki karvattomia, miehet siis.
Miehet tekee niinkuin miehet itse haluaa. En ole koskaan ymmärtänyt matkijoita ja muiden peesaajia. Kumma ettei mies voi kulkea omia latujaan, pukeutua niin kuin haluaa jne.. Miehet erottuu joukosta, eikä sulaudu massaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trenditietoiset ei aja karvoja kiveksistä.
Tarkoitat kai kivespusseista.
Kivekseni ovat aina olleet 100%:sti karvattomat, myös aikana ennen hipsteriyttäni.M46, guru
Sellaiset saa näyttämään ihan hintiltä ja antaa kuvan, että yritetään saada pili näyttäään vähän isommalta kuin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Poikkulisi pelkää ettei saa mynaa, ellei ole sheivattu. Oletko varma ettet ole pelkkä kulissi?
Juuri näin... poika tuli intissä kaapista.
Aloitin myös intin posliinina mitä alussa häpeilin. Mutta ekassa saunassa huomioin että suurin osa muistakin oli. Siinä sitten sheivailimme ylä- ja alapäätä siinä kuin parratkin. Ei siis mitään ihmeellistä. Ihan normaalia ilmeisesti "tänä päivänä"?
Tupa masa kirjoitti:
Meidän joukkueessa kaikki karvattomia, miehet siis.
Tarkkaan olet päässyt joukkueesi miehet tutkimaan, pemppareikiä myöten ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkulisi pelkää ettei saa mynaa, ellei ole sheivattu. Oletko varma ettet ole pelkkä kulissi?
Kyllä hän aivan hetero on, siitä olen varma. On jopa vähän homofobinen..
Taitavat seksuaalisuudestaan epävarmat olla juuri niitä pahimpia homofoobikkoja..
Siellä satiaiset leviää jos on karvoitusta ja leireillä suihkuunkaan ei pääse edes viikoittain, joten ihan hygienia syistä intissä ollaan posliineja.
Pitääkö siellä olla samoissa lakanoissa munat vastakkain jos kerran satiaiset leviää? Mulla olis lähtö inttiin kesällä, pitäsköhön sittenkin ilmoittautua sivariin. M19
Vierailija kirjoitti:
Aloitin myös intin posliinina mitä alussa häpeilin. Mutta ekassa saunassa huomioin että suurin osa muistakin oli. Siinä sitten sheivailimme ylä- ja alapäätä siinä kuin parratkin. Ei siis mitään ihmeellistä. Ihan normaalia ilmeisesti "tänä päivänä"?
Sitähän ne naiset on valittanut jo pitkään, että nykyiset miehet on neitejä. Posliini on siitä hyvä merkki. Näyttävätkin jo neideiltä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö siellä olla samoissa lakanoissa munat vastakkain jos kerran satiaiset leviää? Mulla olis lähtö inttiin kesällä, pitäsköhön sittenkin ilmoittautua sivariin. M19
Ei, mutta kylki kyljessä teltassa kylläkin. Huomaat kyllä sitten. Miksköhän hiukset leikataan heti ensimmäiseksi, vaikka ihan omat jarvagatut ja kypärät on.
Jos tuo pitää paikkansa niin olen suruissani.
Miehenä olen saanut elää ilman ulkonälöpaineita ja kauneuden varustelukierteen ulkopuolella.
Kurjaa ettei enää edes pojat
Erikoista ,itse tein nuorena raskaita töitä jopa metsurinakin nii kyllä ne karvat suojaavat ihoa vaatteiden hankautumilta . Metsässä kun kastuu välillä munia myöten niin mahtaa poikien reidet ja kassit olla punasina . Tai sitten nykyintti on yhtä nössöilyä ??
Nussii siellä Vilmaa tai Villeä. On myös mahdollista, että Joona nussii poikaystävääsi.
Vierailija kirjoitti:
Nussii siellä Vilmaa tai Villeä. On myös mahdollista, että Joona nussii poikaystävääsi.
Joona tulee vaan valaisiin
Uimahallilla huomannut, että 20-40 v miehistä ehkä jo enemmistö alkaa olla vähintään siistittyjä.
Eikö tuo ole aika tavallista, että silloin sheivataan jos ollaan paikassa missä saattaa joutua olemaan muiden nähden alasti? Ainakin mulla tullut sellainen käsitys, että jos ohjelmassa voi olla suihkussa käyntiä muiden nähden, on luontevaa sheivata, koska sillain näyttää että pitää paikat siistinä. En kyllä tiedä miten suihkuhommat armeijassa toimivat, onko siellä yhteissuihkut vai privaatit.
Itse tapailin useampi vuosi sitten erästä naisjääkiekkoilijaa. Hänellä oli aina posliini, ja kerran kertoi että kaikilla muillakin joukkueessa on. En uskaltanut aiheesta kysellä sen enempää, mutta luulen että siinäkin on vähän sama juttu, että halutaan olla muodissa mukana.
Tarkoitat kai kivespusseista.
Kivekseni ovat aina olleet 100%:sti karvattomat, myös aikana ennen hipsteriyttäni.
M46, guru