Sheivaus ja armeija
Moi! Osaatteko sanoa muut, kuinka yleistä on nuorten miesten alapään sheivaus? Poikaystävä tuli armeijasta lomalle ja ensi töikseen veti parturikoneella munakarvansa veks, kun kuulemma melkein kaikilla muillakin on.. Onkohan noin?? Miks ne pitää vetää pois vaan siksi, että ois samanlailla kuin muilla, ei kai siellä niitä vertaile kukaan.
N19
Kommentit (81)
Nuorten keskuudessa todella yleistä nykyään. Varmaan heittämällä suurin osa 15-20 -vuotiaista miehistä on posliineja nykyään. Näin uimahallissa keväällä jonkun lukioporukan ja oikein hämmästyin kun kymmenestä pojasta varmaan 8 oli karvattomia
Moi! Osaatteko sanoa muut, kuinka yleistä on nuorten miesten alapään sheivaus? Poikaystävä tuli armeijasta lomalle ja ensi töikseen veti parturikoneella munakarvansa veks, kun kuulemma melkein kaikilla muillakin on.. Onkohan noin?? Miks ne pitää vetää pois vaan siksi, että ois samanlailla kuin muilla, ei kai siellä niitä vertaile kukaan.
N19
Ilmeisesti hän on pääsyt tuppa leluksi. Tuo on joilekin miehille paljon parempi kun auk tai rukki. Nyt kun armejassa on yhteis tuvat niin naisetkin haluavt että tasapuolisesti on miehiä ja naisia tupa leluna. sheivasiko myös peppun ? voi jopa olla jonkun kessun kesä morsian? Kanataa olla varuilaan että ei stringit häviä lomilta palun mukana inttin.
Vierailija kirjoitti:
N19
Ilmeisesti hän on pääsyt tuppa leluksi. Tuo on joilekin miehille paljon parempi kun auk tai rukki. Nyt kun armejassa on yhteis tuvat niin naisetkin haluavt että tasapuolisesti on miehiä ja naisia tupa leluna. sheivasiko myös peppun ? voi jopa olla jonkun kessun kesä morsian? Kanataa olla varuilaan että ei stringit häviä lomilta palun mukana inttin.
Ei ainakaan meillä ole alokkaina sekatupia, koska meihin ei luoteta. Vanhoilla on sekatupia. Johtaisi kyllä asiattomaan käytökseen, koska nytkin miesten kesken puhutaan jatkuvasti runkkaamisesta ja kaikesta muusta.
Onneksi ei tarvitse sekaantua noin nuoriin. Rakastan karvoja. Mikäpä sen miehekkäämpää kuin karvat miehellä. Ihan kaikki karvat.
Satiaiset ei leviä! Oliko myös hiukset lyhentyneet armeija aikana?
Ajeliko poikkis myös persekarvat?
Marssilla karvat on hyvä on olla niin ei perse hirtä kiinni.
Ei tossa mitään pahaa ole. Pari vuotta sitten meidän joukkueessa useampikin ajeli ja pari ajoi kaikki pois. Minäkin oon ajellu intin jälkeen, so what?
Kyllä tuo kertoo että poika rakkaus on löytynyt intistä. Samoin kävi itelle. Lomilla laitoin tyttöystävän aina ajeleen karvoitukseni pois. Sanoin että hygienia syistä. Samoin hän kiltisti voiteli perse seksistä kipeytynyttä peräaukkoani rektaali voiteella. Sanoin että se on kipeytynyt marssin aiheuttamasta hankaamisesta ja paskan pidättelystä leirillä. Hän hoiti minua kiltisti. Seksi hänen kanssaan ei enää innostanut kun olin tottunut parempaan. Intin jälkeen jätin hänet ja kihlauduin tupakaverin kanssa.
Näyttää muka keppi pidemmältä, kun ei ole karvapuskassa. Pojat vertailevat saunareissulla.
Vierailija kirjoitti:
Nuorten keskuudessa todella yleistä nykyään. Varmaan heittämällä suurin osa 15-20 -vuotiaista miehistä on posliineja nykyään. Näin uimahallissa keväällä jonkun lukioporukan ja oikein hämmästyin kun kymmenestä pojasta varmaan 8 oli karvattomia
Ei pidä paikkaansa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ehkä 1 kymmenestä on. Enemmän on homojen villitys.
Itse olin viime vuonna armeijassa ja kyllä me tytöt oltiin aina suihkussa vitut levällään sheivaamassa.
N.21
Meillä alikessut tarkasti monesti että karvat on ajeltu sotilaallisesti. Pitäähän parta ja hiukset myös leikata. Kerran viikossa tupa kerrallaan seistiin rivissä alasti alikessujen tarkastaessa karvoituksen kaikkialta. Jos liian pitkää oli niin joku tupakaveri yleensä avusti takapuolen karvoituksen ajelussa. Ajeli monesti myös etupuolen samalla helpompaa han se niin oli. Alkuun tämä hävetti mutta kaikkeen tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkulisi pelkää ettei saa mynaa, ellei ole sheivattu. Oletko varma ettet ole pelkkä kulissi?
Kyllä hän aivan hetero on, siitä olen varma. On jopa vähän homofobinen..
Miksi sitten muiden miesten karvoituksella on väliä, jos on hetero?
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna armeijasta kotiutuneena voin kertoa, että alapään sheivaus ja siistiminen on todella yleistä. En nyt yleisesti miesten vehkeitä tuijottele, mutta kyllä sen komppanian suihkussa tai saunassa huomaa. Täys puska oli jo harvinaisempi.
Oho. Ompa omituiseksi mennyt. Kunnon karvat olis hyvä olla niin ei tulis hankauksen tunnetta kun sänkiset ihot vastakkain.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo kertoo että poika rakkaus on löytynyt intistä. Samoin kävi itelle. Lomilla laitoin tyttöystävän aina ajeleen karvoitukseni pois. Sanoin että hygienia syistä. Samoin hän kiltisti voiteli perse seksistä kipeytynyttä peräaukkoani rektaali voiteella. Sanoin että se on kipeytynyt marssin aiheuttamasta hankaamisesta ja paskan pidättelystä leirillä. Hän hoiti minua kiltisti. Seksi hänen kanssaan ei enää innostanut kun olin tottunut parempaan. Intin jälkeen jätin hänet ja kihlauduin tupakaverin kanssa.
Olipa sinulla kiltti tyttöystävä. Olisi kannattanut pitää kiinni. Harva Suomi nainen on noin ihana että ajelee mieheltään karvat ja rasvaa pepun.
Moro. Kyllä itse intissä sheivasin munakarvat. Joskus jopa kassulla joutui siistimään ettei ala sänki pistelemään.