Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Royn poika kenties italialainen äitinsä puolelta? Kauniit tummat piirteet ja hiukset.
Libanonilainen äitinsä puolelta.
Onkohan pojalla isänsä sukunimi? Sitten se on Lex Rissanen... Mutta ihan suloinen poika.
Alexander on kai pojan oikea nimi ja Lex lempinimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roy on ihana! Vastaa kyllä käsitystäni ihannemiehestä. Samankaltaiset arvot ja harrastuksetkin on, voi että. Ihan oli mennyt ohi koko sarja, nyt vasta aloin katsomaan, kun bongasin mainoksen jostain. t. nainen 33v
Pistä sen youtubekanavalle viestiä, että kiinnostaa. Ehkä se ei löytänyt noista pirkoista mieleistään.
Roy muistaakseni sanoi ekassa jaksossa, että voisi vielä mahdollisesti tehdä toisen lapsenkin. Eli ehkä haaveili nuoremmista naisista, mutta suurin osa sen morsmaikuista taisi olla sitä huomattavasti vanhempia. Ja olivat sellaisia sohvaperunan näköisiä, kun taas Roy vaikuttaa hyvin liikunnalliselta tyypiltä. Toivottavasti kuitenkin löytää haluamansa tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas mikä pubiruusu se Mustin Piia (?) jolla lyhyet mustat hiukset ja naamalävistys 😂 Ihan hirvee ohjelma ja siks just niin hyvä. Ahdistava, vaivaannnuttava, teennäinen.
Musti tiedusteli, onko sillä nänneissäkin metallia 😂
No mitä se vastasi..? En ehkä välttämättä halua edes tietää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas mikä pubiruusu se Mustin Piia (?) jolla lyhyet mustat hiukset ja naamalävistys 😂 Ihan hirvee ohjelma ja siks just niin hyvä. Ahdistava, vaivaannnuttava, teennäinen.
Nauroi hämmentyneesti ja sanoi ettei ole muualla.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Roy muuttaisi Suomeen, eikö hänelle voitaisi järjestää esim. tv juontajan hommia..? Olisi ihana nähdä hänet jatkossakin tv:ssa.
Eikös se tee kiinteistövälittäjän hommia Kanadassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroi hämmentyneesti ja sanoi ettei ole muualla.
Just a mousetrap on the ground floor
Onks se Stefanon vaalea ehdokas Maria virolainen?
Vihje:
Noi saa ihan sikana viestejä ja niillä on pissa noussut siitä päähän, ainakin ERÄÄLLÄ !!!!!!!!!!
T. Eräs viestejä saava ja lähettävä nainen
Roy on kyllä tosi mukava tyyppi, eikä ulkonäössäkään ole mitään vikaa, päinvastoin. Joku mainitsi hänen olevan yli 190-senttinen, vau. Tykkään hänen kohteliaasta, mutta suoraselkäisestä ja nöyristelemättömästä olemuksestaan, sellainen herrasmiesmäinen tyyppi. Mistä näitä löytyy lisää??
Jos Roy ei ole löytänyt ohjelmasta mitään pysyvää, niin harkitsen kyllä ihan vakavissani hänelle kirjoittamista vaikka Instagramin kautta :D
N27
Vierailija kirjoitti:
Vihje:
Noi saa ihan sikana viestejä ja niillä on pissa noussut siitä päähän, ainakin ERÄÄLLÄ !!!!!!!!!!
T. Eräs viestejä saava ja lähettävä nainen
Kenestä puhut? Kerro lisää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Royn poika kenties italialainen äitinsä puolelta? Kauniit tummat piirteet ja hiukset.
Ohoh! Siinä on tullut kulttuurieroja. Ja ero.
Missä Royn pojan voi nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Onks se Stefanon vaalea ehdokas Maria virolainen?
Joo hän taisi olla virolainen. Puheen painotuksestakin huomaa, vaikka muuten onkin tosi hyvä suomen kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. tässä Roy leipoo poikansa kanssa pullaa :) Videot on muutenkin mielenkiintoisia!
Miksi se Stefano näytteli viulunsoittamista ja vänkäsi jotain "Älä selitä mulle sydämestä". Moukka, olisi itse hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Royn youtube-kanavalla ja instassa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Stefano näytteli viulunsoittamista ja vänkäsi jotain "Älä selitä mulle sydämestä". Moukka, olisi itse hiljaa.
Minuakin ärsytti tämä kohta. Tuollaiset ihmiset ovat todella rasittavia jotka luulevat tietävänsä toisen mielipiteen paremmin kuin tämä toinen itse.
Vierailija kirjoitti:
Toi oli tosi ärsyttävää, itse olisin varmaan lähtenyt lätkimään siinä tilanteessa. Todella epäkunnioittavaa käytöstä.
Nauratti kun Musti asteli sieltä puumajasta Piian kanssa käsi kädessä muiden luokse :D
YouTubessa Roy Rissanen -kanavalla.
Onkohan pojalla isänsä sukunimi? Sitten se on Lex Rissanen... Mutta ihan suloinen poika.