Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Roy on kyllä ihanan oloinen nyt kun olen katsellut hänen videoitaan youtubessa. Harmittaa etten itse tajunnut kirjoittaa! Tai no en olisi kyllä varmaan uskaltanutkaan kameroiden eteen, mutta kuitenkin... Kunpa tapaisi tuollaisen miehen joskus oikeassa elämässä. N32
Mäkin olen nyt innostunut katsomaan tuon Royn videoita, joilla se esim. kokkailee/leipoo suomalaisia ruokia Lex-poikansa kanssa. Yhdellä videolla ne maistelivat suomalaisia karkkeja ja yhdellä menivät paikalliseen Ikeaan ja ostelivat sieltäkin syömisiä. On fiksun oloinen mies ja ilmeisen hyvin tulee juttuun myös teini-ikäisen poikansa kanssa. Toivottavasti hän löytäisi jonkun mieleisen suomalaisen naisen, vaikka nuo ohjelman morsianehdokkaat ovat kyllä melkoinen riman alitus...
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä mitenkään sävähdyttänyt yksikään noista morsiankandidaateista. Ikävä juttu. Sen yhden metrin pituinen tukka oli kyllä turn-off. Aika monta kehoposiitivista mukana. :( Kyllä täytyy olla pokkaa, jotka tonne menevät mukaan. Stefano ja Mustafa eivät varmasti kelpuuta ketään noista.
Olkoot "kelpuuttamatta", ei haittaa. Kukapa noin vähä-älyisen tuntuisia miehiä ottaiskaan... Hakekoot omista maistaan.
Voi kun Roy muuttaisi Suomeen, eikö hänelle voitaisi järjestää esim. tv juontajan hommia..? Olisi ihana nähdä hänet jatkossakin tv:ssa.
Mun mielestä se nainen joka puhuu turkkia on kaunis (mun mielipide). Myös Olivia on nätti. Mustafalla on parhaimman näköiset naiset.
Harvinaisen tylsän oloinen mies tuo Stefano.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Roy muuttaisi Suomeen, eikö hänelle voitaisi järjestää esim. tv juontajan hommia..? Olisi ihana nähdä hänet jatkossakin tv:ssa.
ROYSTA SAIS HYVÄN HOMOMIEHEN MARCO PJYYSTRÖMILLE.
Onko Royn poika kenties italialainen äitinsä puolelta? Kauniit tummat piirteet ja hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Linkatkaapa joku teistä tyylin perään huutelevista, että millainen luukki olisi teistä ollut hyvä ulkona pidettäville pakkastreffeille?
Järjetön veto viedä ihmiset treffeille värjöttelemään räntäsateiseen metsään ja jäätävään rinteeseen taikka läskipyöräilemään metsäpolulle! Niin ankean suomalaista taas, mitä 'reippautena' muka pidetään. Kaikki näyttivät hytisevän ja palelevan.
Onkohan noista sulhoista mitään tietoa, että ovatko ketään noista morsiamista kelpuuttaneet vakavampaan suhteeseen? Voisin kvitella, ettei ainakaan se libanonilainen huoli noista ketään (kaikki "liian vanhoja") ja Roykaan ei kauhean innostuneelta vaikuttanut. Matthew tykästyi siihen jumalattoman pitkähiuksiseen naiseen, niin ehkä niille voisi jotain tullakin. Ja siitä turkkilaisesta ei oikein osaa sanoa, mutta ei taida ainakaan niin nirso olla kuin esim. se libanonilainen, joten jospa se jonkun kanssa virittelee jotain. Sillä näytti yllättäen synkkaavan sen hitlerin näköisen naisen kanssa..
Mikä mummeli tuokin oli, joka ei suostunut pussaamaan Mustia 😆
Ei taida tulla valituksi.
Luulenpa, ettei Stefano roudaa ketään kotimaahansa ja yksi noista toden näköisesti kieltäytyy itse jatkamasta. Ainakin mitä teaseristä tulkitsin...
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noista sulhoista mitään tietoa, että ovatko ketään noista morsiamista kelpuuttaneet vakavampaan suhteeseen? Voisin kvitella, ettei ainakaan se libanonilainen huoli noista ketään (kaikki "liian vanhoja") ja Roykaan ei kauhean innostuneelta vaikuttanut. Matthew tykästyi siihen jumalattoman pitkähiuksiseen naiseen, niin ehkä niille voisi jotain tullakin. Ja siitä turkkilaisesta ei oikein osaa sanoa, mutta ei taida ainakaan niin nirso olla kuin esim. se libanonilainen, joten jospa se jonkun kanssa virittelee jotain. Sillä näytti yllättäen synkkaavan sen hitlerin näköisen naisen kanssa..
Ovat voineet kelpuuttaakin, mutta en usko että kaikki naisista kelpuuttavat noita miehiä. Esim. Stefano täysin moukka käytökseltään. Samaa voisi anoa myöskin Mustafasta, vaikka sentään yrittää olla kohtelias naisille.
Matt on ihastunut nuoreen Millaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se nainen joka puhuu turkkia on kaunis (mun mielipide). Myös Olivia on nätti. Mustafalla on parhaimman näköiset naiset.
Huutopihinää.
Jestas mikä pubiruusu se Mustin Piia (?) jolla lyhyet mustat hiukset ja naamalävistys 😂 Ihan hirvee ohjelma ja siks just niin hyvä. Ahdistava, vaivaannnuttava, teennäinen.
Mustin treffit on kyllä huvittavat :D
Vierailija kirjoitti:
Jestas mikä pubiruusu se Mustin Piia (?) jolla lyhyet mustat hiukset ja naamalävistys 😂 Ihan hirvee ohjelma ja siks just niin hyvä. Ahdistava, vaivaannnuttava, teennäinen.
Musti tiedusteli, onko sillä nänneissäkin metallia 😂
Vierailija kirjoitti:
Onko Royn poika kenties italialainen äitinsä puolelta? Kauniit tummat piirteet ja hiukset.
Libanonilainen äitinsä puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkosjaksossa kun Vappu kysyi mitä mieltä miehet ovat lapsista Mustafa vastasi, että ei haittaa vaikka nainen olisi "little used", joka oli suomennettu, "ei haittaa vaikka naisella on ollut elämää". Itse käsitin tuon "little used" kyllä hieman eri tavalla.
Mustavahan naiset kaukana nk lapsenteko iästä? Eikö Mustavahalla oo lapsia ?
Outoa, ettei kukaan naisista kysynyt tästä. Mustilla voi olla ruokkoja vaikka kuinka, sekä Suomessa että Turkissa.
Samoin naiset jättivät kysymättä, miten miehen uskonto ilmenee käytännössä.
Muuten: Oliko Stefano muslimi?
Vierailija kirjoitti:
Roy on ihana! Vastaa kyllä käsitystäni ihannemiehestä. Samankaltaiset arvot ja harrastuksetkin on, voi että. Ihan oli mennyt ohi koko sarja, nyt vasta aloin katsomaan, kun bongasin mainoksen jostain. t. nainen 33v
Pistä sen youtubekanavalle viestiä, että kiinnostaa. Ehkä se ei löytänyt noista pirkoista mieleistään.
Huom. Myös naiset oli kunnollisia tuolloin. Arvaa onko enää?