Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks se Stefanon vaalea ehdokas Maria virolainen?
Joo hän taisi olla virolainen. Puheen painotuksestakin huomaa, vaikka muuten onkin tosi hyvä suomen kieli.
Ja liian eloisa ja heti kartalla oleva ollakseen suomalainen. Ehdin bo ajatella, että siinäpä kerrankin nopeaälyinen ja nopeasti tilanteisiin reagoiva suomalainen, mutta ei ollutkaan. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vihje:
Noi saa ihan sikana viestejä ja niillä on pissa noussut siitä päähän, ainakin ERÄÄLLÄ !!!!!!!!!!
T. Eräs viestejä saava ja lähettävä nainen
Kerro äkkiä lisää enne kuin palsta sulkeutuu! kenestä on kyse?
Hommat taitaa kaatua ennenkuin kukaan pääsee ulkoimalle näiden ukkojen kans! Stefano on nolo ja moukka. Täys poikanen ja luulee olevansa jo Big Boss. Roy taitaa olla porukan parhain saalis kaikista tähän mennessä ja Musti... hyi htto mikä limainen turkish. Mustin naisista yks on selkeesti jo heittäny hanskat tiskiin. Muuttui olemus pikadeittien jälkeen kuin iskusta kun toinen pommitti ja teki selväks, ettei kotoa muuten ilman Mustin lupaa poistuta. Morjens! Hymy hyyty kun Mustista kuoriutuiki täys sika. Se blondi. Sellanen kutina olemuksen perusteella et antaa viel pakit Mustafalle niin että heilahtaa, ei jaksa pelleilyä enää kattella. Matilla kaunis pitkalettinen tyttö, joka vaikuttas kiinnostuneelta. Takuu varma jatkokortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Stefano näytteli viulunsoittamista ja vänkäsi jotain "Älä selitä mulle sydämestä". Moukka, olisi itse hiljaa.
Toi oli tosi ärsyttävää, itse olisin varmaan lähtenyt lätkimään siinä tilanteessa. Todella epäkunnioittavaa käytöstä.
Stefano on karkea, ei usko romantiikkaan. Ei voi edes katsoa toista, kun tämä vastaa hänen kysymykseensä. Todella ylimielinen suhtautuminen, ei tuota voi mitenkään positiivisesti perusteella.
Vaikuttaa siltä, että Matt on vakaumuksellinen kristitty. Vai onko vain sikäläistä kulttuuria eli harrastetaan kirkossa käyntiä?
Kertoiko Matt esittelyssään tästä tarkemmin? Tuskin, kun mukaan on lähtenyt ei-uskovaisia naisia. Milla oli aika hölmö kuvaillessaan (ev lut kirkon) jumalanpalvelusmenoja Suomessa. Tuommoinen käsitys on juuri niillä, jotka eivät ole uskossa, eivätkä tiedä, millaista hengellisissä tilaisuuksissa oikeasti on. Riippuu täysin seurakunnasta.
Jos Matt olisi näyttänyt selkeämmin krttinsa jo alussa, olisi voinut kiinnostaa aitoja uskistyttöjä.
Stefano ja karisma. Buahahaahaa, mikä vitsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihje:
Noi saa ihan sikana viestejä ja niillä on pissa noussut siitä päähän, ainakin ERÄÄLLÄ !!!!!!!!!!
Kerro äkkiä lisää enne kuin palsta sulkeutuu! kenestä on kyse?
Ei tullut tähän vastausta :(
Toivoisin kovasti, että Matthew löytäisi tästä ohjelmasta itselleen naisen. Mulla on mennyt ohi Matthew'n ikä, muistatteko te? Hänen morsiankandidaattinsa Taru oli 37-vuotias, ehkä kyllä jo aika iäkäs perustamaan perhettä, etenkin jos niihin puuhiin ei ihan heti ryhdytä. Milla on suloinen, toivon, että heille syntyisi suhde.
Oikeastaan toivon, ettei Roy löydä ohjelmasta itselleen naista. Harvoin sanon näin, mutta hänelle oikeasti toivoisi vaikkapa 35-vuotiasta naista, jonka kanssa voisi vielä saada lapsen. Hän on monesti sanonut, että lapset ovat aivan mahtavia. Eli kirjoittakaan vain sille Roylle, te tähänkin ketjuun kirjoittaneet nuoret naiset! Minä olen jo 41 ja valitettavasti naimisissakin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vihje:
Mitkä näiden IG: t on ?Sukunimiä ei löydy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Stefano näytteli viulunsoittamista ja vänkäsi jotain "Älä selitä mulle sydämestä". Moukka, olisi itse hiljaa.
Toi oli tosi ärsyttävää, itse olisin varmaan lähtenyt lätkimään siinä tilanteessa. Todella epäkunnioittavaa käytöstä.
Stefano on karkea, ei usko romantiikkaan. Ei voi edes katsoa toista, kun tämä vastaa hänen kysymykseensä. Todella ylimielinen suhtautuminen, ei tuota voi mitenkään positiivisesti perusteella.
Kirjeet olivat liian pitkiä, treffeillä ei keksinyt naisilta mitään kysyttävää koska inhoaa haastatteluja, työstä ei voi puhua koska inhoaa työtä. Mistä hänen kanssaan sitten oikein voi jutella? Pitääkö kaiken kommunikaation olla vaan kevyttä läpänheittoa hunajarommista?
Musti halusi antaa kaikille pusun suulle.Voi kuvotus mikä mies.Stefano mitä yleensä tekee ohjelmassa ? Häipyisi kotiinsa.
Stefanon IG:
Luettuani eilen tämän ketjun päätin katsoa ohjelman. Valitsin sen viimeisimmän jakson, jossa oli niitä pikatreffejä. Nuo kanadalaiset miehet oli ihan normaaleja, mut nää kaksi muuta... voi kamala. Se Musti on niin tyypillinen turkkilainen, ällöttävän lipevä, luulee olevansa suurikin naistenmies, heti nuolemassa kaikkia. Yäh.
Ja entäs sitten tää toinen sankari, Stefano. Mä en käsitä miten tuolle on kukaan viitsinyt mitään kirjoittaa. Niin törkeä, ylimielinen, negatiivinen, ei mitään käytöstapoja. Ihan kauhea ukko! Ihmeen hyvin jaksoi ne kaksi naisparkaa sietää tätä tomppelia niissä keslustelutuokioissa. Mä en ois ollut yhtä pitkämielinen todellakaan. Toivottavasti kukaan ei suostu lähtee tuon mulkeron mukaan sinne sen kotimaahan.
(Arvasin muuten heti kuka on se 'Hitlerin näköinen nainen ' )
Joo, kirjottakaa Roylle, te jotka sanoitte niin tekevänne! Haluan tietää, mitä tapahtuu :D Eka AV-maajussipari!
Varmaan laittasin itse viestin, jos olisin sinkku : D
Vierailija kirjoitti:
Stefanon IG:
Miksi Maria pahoitti mielensä näistä IG-kuvista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stefanon IG:
Miksi Maria pahoitti mielensä näistä IG-kuvista?
Voihan olla että Stefano on poistanut kuvia. Siistinyt IG:tään.
Ajatuksia ensimmäisestä ryhmätreffit-jaksosta:
Matthewn kirkkopuheet tulivat pienenä yllätyksenä. Hän ei muistaakseni esittelyjaksossaan maininnut mitään uskonnollisuudesta? Mutta kuitenkin mainitsi lauantaikirkon kummallekin jaksossa näytetyistä naisista. Itseäni sellainen ei haittaisi, kirkot on mielestäni kauniita ja rauhoittavia, mutta jollekin täydelle agnostikolle tuollainen voi olla käänteentekevä juttu. Miksei maininnut asiasta aiemmin? Treffikumppanit oli Matilla ihan mukavia, tosin Taru alkaa olla vähän ylärajalla lastenhankinnan suhteen. Milla oli tosi hermostunut, mutta toisaalta se antaa hänestä aidon ja sympaattisen vaikutelman. Tosin hänen puheensa ”masentavista sunnuntaimessuista Suomessa” olivat aika tyhmiä, sai suomalaisen kirkon näyttämään joltain puritaanimeiningiltä :D Ensi jaksossa se pitkätukkainen vihjaisee Matthewlle, ettei välttämättä halua lapsia. Miksi ihmeessä haki ohjelmaan sitten? Mattihan painotti haluavansa oman perheen!
Roy on hirveän mukava ja kohtelias! Mielestäni ehdottomasti tämän nelikon paras ehdokas. Molemmat treffikumppanit olivat ihan kivoja, vaikka hermostunut tyhjännauraminen alkoikin hieman ärsyttää. Toinen naisista kertoi miehensä menehtyneen nelisen vuotta sitten, kaikkea hyvää hänelle<3 Harmittaa vain, että kaikki Royn naiset ovat auttamattoman vanhoja lastentekoon, koska Roy on niin energinen ja nuorekas, sopisi varmasti vielä isäksi. Jos ohjelmasta ei ketään tärppää, niin taidanpa minäkin kokeilla onneani :D Maastopyöräily oli aktiviteettina kyllä kamala, ai että. Itsehän olisin vetänyt pöpelikköön ja komeasti.
Mustafa on hauska kaveri, hänellä on jotenkin ihan erilainen filtteri jutuissaan kuin useimmilla ihmisillä. Nauratti ihan hirveästi esim. suorasukaiset päivittelyt treffikumppanin lävistysten määrästä :D Samalla valitettavasti tyypillisen ”limainen” tapaus, vähän kyseenalaista kinuta pusuja ekoilla treffeillä. Ekalle naiselle heitti vielä jonkun ”se on meidän kulttuurissa tapana”-jutun, jonka ko. nainen taisi kaiken lisäksi vielä uskoakin... Toinen naisista ei pusuun suostunut ja Mustia selvästi harmitti :D Mutta hän on sentään viihdyttävää katseltavaa.
Stefano on ihan omissa sfääreissään törkeyden kanssa. Todella tyly ja epäkohtelias tyyppi, paistaa kilometrien päähän, ettei ole pätkääkään kiinnostunut naisistaan. Keskustelut molempien treffikumppanien kanssa oli kiusallista katseltavaa: Stefano katseli koko ajan muualle, keskeytti ja kommentoi tylysti naisten juttuja, mikään puheenaihe ei tuntunut olevan hyvä. Huh. Selvästi kuvittelee olevansa tasoltaan valovuosien päässä treffikumppaneistaan, muttei tajua käytöksensä antavan itsestään aivan sivistymättömän kuvan. Esimerkiksi Roy antaa olemuksellaan vaikutelman kohteliaasta, ystävällisestä ja herrasmiesmäisestä tyypistä, joka on samalla suoraselkäinen ja rehti. Kiukutteleva Stefano näyttää ihan pikkupojalta hänen rinnallaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kirjottakaa Roylle, te jotka sanoitte niin tekevänne! Haluan tietää, mitä tapahtuu :D Eka AV-maajussipari!
Varmaan laittasin itse viestin, jos olisin sinkku : D
AV-maajussipari olisi kyllä hauska! Itse aion kyllä kirjoittaa, mutta vasta ohjelman loputtua. Ties vaikka kumppani onkin jo löytynyt :)
Varmana Stefano, pissin määrä vaan on kasvanut hehtolitroiksi.