Miksi Walesin prinsessa edelleen pitää pillifarkkuja?
Eikö hän ole kuullut että nuorison mukaan ne ovat olleet poissa muodista nyt jo monta vuotta? Vai eikö vaan välitä nuorison mielipiteistä?
Kommentit (17)
Miksi hän välittäisi nuorison mielipiteistä? Ja hänellä on hoikat, pitkät jalat, pillifarkut sopivat hänelle hyvin.
Tikkujalka. Elää kuninkaallisessa kuplassa.
Minäkin käytän enkä välitä nuorison mielipiteistä. En välittänyt silloinkaan kun itse olin nuori. Pukeudun miten haluan, on muotia tai ei.
Se nyt puuttuisi että yli 40-vuotias Walesin prinsessa, tuleva kuningatar pukeutuisi orjallisesti nuorisomuodin mukaan.
Catherine pukeutuu aina kauniisti ja tyylikkäästi, itselleen sopivalla tavalla. Tosin - hän taitaisi näyttää hyvältä vaikka pukeutuisi jätesäkkiin.
Prinsessa Catherine arvostaa tyylikkyyttä eikä muotia, niin kuin minäkin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Miksi asia vaivaa sinua?
Et sitten sarkasmista ole kuullut koskaan..
Pillifarkuthan ei ole tyylikkäät. Kenelläkään.
Nii just! Käyttäis ennemmin pillulegginsejä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne joillakin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä en ole mutta olen pieni ja siro, paremmalta minulla pillifarkut näyttää kuin väljät tasaleveät, niihin jotenkin hukun ja näytän kuin olisin äitinsä vaatteisiin pukeutunut pikkutyttö.
Arvostan suuresti jokaista ihmistä ja etenkin hänen kaltaistaan arvostettua pukeutujaa ja julkkista, joka ei juokse neljä kertaa vuodessa vaihtuvien trendien perässä. Hän tietää mikä itselle sopii ja mistä tykkää.
Miksi asia vaivaa sinua?