Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko vetovoiman laki meni pois muodista?

Vierailija
14.08.2019 |

Ei kuule enää edes entisten tosiuskovien suusta vetovoima-asioita. :(

Kommentit (540)

Vierailija
201/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatte varmaan että joissain ihmisissä iskee raivoisa viha, vastareaktio ja hyökkäystarve tilanteessa, jossa esitetään vaihtoehtoisia malleja olevaisuudelle.

Kehollisesti takertunut ihminen saa silloin rajun purskauksen aivokemikaaleja, stressihormoneja, adrenaliinia. Ja kokee itsensä uhatuksi jolloin limbinen aivojärjestelmä käskee valmistautua taisteluun elämästä ja kuolemasta. Ja silloin ajattelematta mitäön on pakko hyökätä, todistaa olevansa oikeassa, mitätöidä ns vastustajat (oletetut sellaiset) ja kaikin tavoin näyttää ja todistaa itselleen että olen oikeassa, olen oikeassa!

Mutta, on myös vaihtoehto suhtautua asiaan neutraalisti, meditoida ja tutkia omia uskomuksiaan ja niiden juuria - kuka ne minulle opetti, olivatko ne ylipäätään oikeita, olisiko niitä syytä tarkistaa.

Kehollisista reaktioista ja tunteiden vallasta kannattaa harjoitella eroon. Elämä helpottuu kummasti, ja yhteiselo kanssaihmisten kanssa on helpompaa ja mukavampaa.

Ja nyt, menee noin minuutti, ennekuin yksi tietty yksilöilmentymä vastaa tähän viestiin halveksuen ja vähätellen. Lasketaanpa kaikki yhdessä! 1, 2, 3....

"Lasketaanpa kaikki yhdessä". :D Nyt olet  jo sirkustirehtööri joka haluaa johtaa joukkoa. Niin kauan kuin väität, että 1+1 = -5, oikaisen harhojasi. Valinta on täysin sinun.

No sitkeyden puutteesta sinua ei voi syyttää. Ajattele mitä saisit aikaiseksi tuolla ahkeruus- ja tahtotasolla jos alkaisit kvantti-luomiseen!

Ajattele, mitä sinä saisit aikaiseksi, kun luopuisit höperehtimisestä ja käyttäisit tarmosi omaan ja läheisesti hyvinvointiin eli ihan päinvastaiseen kuin mitä nyt teet. Et menetä mitään luopumalla huuhaasta, päinvastoin.

Olet hukassa niin kauan kuin kiukkuat toisten höperehtimisestä ja huuhaasta ja tiedät sen itsekin, muuten ei vastareaktio olisi näin voimakas.

1+1 ei ole edelleenkään -5 eikä tule koskaan olemaan. Epäonnistut ajatustenlukijanakin koska teikäläisten höperyys ei kiukuta, ainoastaan tekee surulliseksi. Sinäkin jatkat sumuttamista vaikka joka ikinen aavistuksenkin ajatteleva ihminen on googlannut jo sinun humpuukiteoriasi ja näkee bluffisi läpi. Teet itsestäsi pellen joka viestissä ja sen tajuaminen ei tee hyvää sinulle.

Tuohan oli vain oman aiemman viestisi toisinto...

Vuosisatojen matemaattinen, fyysinen, tieteen ja teknologian perinne  ei tue huuhaaväitteitänne todellisuuden luonteesta. Voitte kokeilla vilpittömästi miettiä, oletteko te toiveajattelunne kanssa oikeassa ja kaikki muu inhimillinen tieteellinen tietämys väärässä. Teillä ei ole yhtään valttia, ette pelaa samoilla säännöillä ettekä edes samassa pöydässä.

Vaikuttamalla suoraan "alitajuntaan" pyrimme hyödyntämään kapasiteettiamme sen tiedostomattomalta osalta.

Matemaattisen kaaosteorian mukaisesti hyvinkin pienet muutokset ("perhosensiipiefekti") missä tahansa järjestelmässä voivat aiheuttaa tässä järjestelmässä lopulta valtavia poikkeamia.

Psykologiassa on yleisesti tieteellisesti hyväksytty ja todistettu lukemattomin tavoin se tosiasia, että vaikutamme paitsi itseemme myös muihin ihmisiin "tiedostamattomilla" ja alitajuisilla tavoilla.

Jos tietoisesti muokkaamme tiedostamatonta vaikutamme siis vähintäänkin johonkin, joka vaikuttaa meihin ja ympärillämme oleviin ihmisiin.

Mikä tässä oli sinun todellisuutesi luonteen vastaista?

Olet ymmärtänyt siipiteorian aivan väärin ihan niin kuin ketjun kaikkki kvanteista ja kaaoksesta kirjoittaneet. Ette te saa uskottavuutta höpinöille liimaamalla päälle jonkun fysikaalisen teorian ajatuksia sitä mukaa kuin ne sattuvat kulloinkin soveltumaan puheisiinne. Joko ette oikeasti tiedä tai valehtelette tahallanne.

Sinulla ei ole mitään todisteita alitajunnan toiminnoista etkä osaa edes määritellä alitajuntaa niin että sitä voiitaisiin tieteellisesti tarkastella. Miksikö? Koska sinä olet humpuukimaakarien oppeja levittelevä humpuukimaakari. Jos joku siteeraa Dispenzaa, tietää, että kyseessä on huiputus.

Mutta todistustaakka on sinulla ja vain sinulla. Et ehä tiedä mitä se tarkoittaa, koska tieteellinen sivistyksesi on niin ohutta, niin lue vaikka Wikipediaa. Formuloi keksinnöistäsi sellainen teoria, mitä voi testata jne, tiedät kun opiskelet vähän, niin palaamme sitte asiaan. Siihen saakka olet itsesi korottanut pseudoälykkö ja pseudohenkistynyt taivaarannanmaalari.

Tässäpä monella tapaa hauska viesti. Kiitos siitä.

Ensinnäkin kvanteista en puhu enkä ole puhunut mitään ja tämän olisit ehkä huomannutkin jos olisit rauhallisessa mielentilassa lukenut kirjoitukseni. Totesin ainoastaan, että ihmiset vaikuttavat toisiinsa. Myös tiedostamattaan. Onko minulla todellakin tämänkin asian suhteen kanssasi "todistustaakkaa"?

Etkö muka tunne miten pulssisi nousee kaltaiseni idiootin kanssa väitellessäsi?

Toiseksi tulit vetäisseeksi koko länsimaisen psykologian tieteenhaarana vessasta alas. Ihan vahingossa? "Alitajunta" on psykologiassa käytetty termi, joten minulla ei liene sen olemassaolon tai määrittelemisen suhteen sen enempää todistustaakkaa kuin senkään, että 1+1=2. Ellet sitten halua väittää ettei psykologia ole tiede. Se miten tämän psykologiaksi kutsutun tieteen tekemät havainnot liitän omaan maailmankuvaani on puolestaan henkilökohtainen asia, jota minun ei tarvitse perustella eikä sinun uskoa. En kiertele soittelemassa ihmisten ovikelloja, lentolehtisiä jaellen ja kysymässä: "Oletko kuullut kaaosmagiasta?"

En myöskään siteeraa Dispenzaa, josta jo aiemmin totesin peräti V-Primella: "Dispenza tekee kakkaa". Voiko sitä enää selkeämmin sanoa?

Mikäli haluat erikseen herjata jotakuta ajattelijaa, jonka ideoita pidän järkevinä, sinun tulee keskittyä Peter J. Carroliin.

Harhaanjohtajien väitteistä ei jäänyt kiveä kiven päälle. Revi siitä.

Tämä haiskahtaa siltä että kommentointi on fundamentalistiuskonnollista perua. Mikä on sikäli "ymmärrettävää" että uskonto on meidän yhteiskunnassa melko lailla väljähtynyttä ja syntynyt tyhjiö odottaa täyttäjäänsä. Veikkaan että jotain aiheeseen liittyvää pelkoa henkilö työstää.

Vierailija
202/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myös inhoan Byrnen Salaisuutta ja vetovoiman lakia. En nyt puutu tähän kvanttikaaoskenttään, mutta Salaisuus on niin epämiellyttävä ja epäreilu kirja ja metodi kun olla ja voi.

On ”jännää” että se toimii vain vaurailla länsimaisilla mutta ei afrikassa missä lapset rai*kataan tai ne kuolee malariaan. Kirjan mukaan he ovat itse alitajuisesti vetäneet tämän kurjuuden osakseen. Lisäksi kirjan mukaan onnettomuudet, kolari ja tapaturmatkin on omaa syytä. Varmaan joukkoampumisten uhrit ihan tieten toivoivat tapahtumaa etukäteen...

Lisäksi se että voi pyytää rahaa niin paljon kun kehtaa, ja se että jos olet köyhä se on vain oman niukkuusajattelusi syytä, ovat vastenmielisiä ajatuksia. Köyhät kehitysmaat ovat vaan varmaan tyhmiä kun eivät osaa manifestoida. Syyrialaisetkin on hölmöjä kun eivät osaa lopettaa sotaa ja siviilien ta*pamista.

Lisäksi kirjan kirjoittaja on hyväosainen, hyvän lapsuuden elänyt ja hyvät lähtökohdat saanut varakas länsimaalainen. Olisi kiva tietää millainen kirja olisi tullut, jos on lapsuudessa kaltoinkohdeltu, pahoinpidelty, rai*kattu ja ki*utettu, köyhyydessä ja nälässä elänyt. Voisi olla viisastelua vähemmän, ”itse olet kutsunut negatiivisilla ajatuksilla tapahtumat luoksesi”.

Pieni vastasyntynyt viaton suloinen vauva ei edes OSAA ajatella negatiivisesti. Joten todellakaan pieni vauva ei itse ole syyllinen laiminlyöviin ja julmiin kaltoinkoteleviin vanhempiin.

En tajua miten tuo kirja upposi suomessa erityisesti naisiin kuin kuuma veitsi voihin. Eikö kukaan kiinnittänyt näihin pikku epäreiluuksiin mitään huomiota? Toki voi uskoa lapsellisesti että jos afrikkalainen slummilapsi tekee aarrekartan niin kaikki muuttuu. Jotenkin vaan veikkaan että ei muutu. Kaikki ei todellakan ole omissa käsissä.

En puolusta tuota kirjaa millään lailla, pidän sitä huonona. Mutta itse näen niin että jokainen toimii oman viitekehyksensä rajoissa. En minä esim. pyri Englannin kuninkaallisten tai Kardashianin klaanin kanssa kilpailemaan ihan luonnostani, jos käytetään tällaista materialistista vertausta. Tuttava kävi Afrikassa ja kertoi että reissu muutti käsityksiä elämästä, nimittäin tapaamansa porukat siellä vaikutti iloisilta ja onnellisilta vaikka oli köyhyyttä ja kurjuutta kaikenlaisissa muodoissa länsimaisesta näkökulmasta katsottuna. Voin aarrekartalla parantaa elämääni omissa piireissään, ja afrikkalainen slummilapsi omissaan. Mikä sen maailman rikkaimman naisen nimi nyt olikaan joka teki aikanaan itsarin? Asiat ei ole niin yksinkertaisia kuin slummi vs. kartano. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittelija täällä hei! Haluaisin oppia käyttämään kaaosmagiaa hyväkseni, olen kiinostunut meditaatiosta jne, mutta yksi asia estää menemästä syvemmälle. Nimittäin pelkään kovasti tekeväni jotain väärin, taustalla on tunne siitä ett leikin jollain millä en "saisi" ja että teen jotain peruuttamatonta. Pelkään siis että jotenkin "vinksautan" mieleni, saan ties mitä hallusinaatioita tms jos lähden itsekseni ilman ohjausta tätä yrittämään netistä kaivetuilla tekniikoilla. Isälläni on skitsofrenia, ja itselläni erittäin vilkas mielikuvitus ja pari nuoruuden pelottavaa kokemusta spiritismin parista,

luulen että tämä pelkoni juontuu siitä. Olisiko kellään jotain vinkkejä miten päästä turvallisesti alkuun?

Lähesty sinä ensin Jumalaa, niin Hän lähestyy sinua. Jumala odottaa yhteydenottoasi.

Hän on turvallinen, ja tahtoo vain parastasi. Älä kuuntele vieraita opettajia. Onnea matkaasi, tällä tiellä ei voi eksyä.

Vierailija
204/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittelija täällä hei! Haluaisin oppia käyttämään kaaosmagiaa hyväkseni, olen kiinostunut meditaatiosta jne, mutta yksi asia estää menemästä syvemmälle. Nimittäin pelkään kovasti tekeväni jotain väärin, taustalla on tunne siitä ett leikin jollain millä en "saisi" ja että teen jotain peruuttamatonta. Pelkään siis että jotenkin "vinksautan" mieleni, saan ties mitä hallusinaatioita tms jos lähden itsekseni ilman ohjausta tätä yrittämään netistä kaivetuilla tekniikoilla. Isälläni on skitsofrenia, ja itselläni erittäin vilkas mielikuvitus ja pari nuoruuden pelottavaa kokemusta spiritismin parista,

luulen että tämä pelkoni juontuu siitä. Olisiko kellään jotain vinkkejä miten päästä turvallisesti alkuun?

Turvallisinta lienee alkuun vaan tutkia vaikka miten manifestointia voisi tehostaa alitajuntaan pääsyä auttavilla tekniikoilla. Esim. opetella gnosis tilaan pääsyn tekniikat, leikkiä sigileillä jne. Tällaisessa ei ole riskiä todellisuudentajun häiriöistä. 

Osaisko joku listata turvalliset asiat. -eri-

Se ettet ole pahan kanssa missään tekemisissä ja tiedät sen että Saatana tekeytyy valon enkeliksi. Vaan omistat elämäsi kokonaan toiselle puolelle. Kristukselle joka on Jeesus ja Jumalalle.

Mutta se siinä on, että luvassa ei välttämättä ole maailman silmissä viisaan titteliä tai kunniaa, yleensä päinvastoin. Tiehen kuuluu myöskin kärsimystä sekä pilkkaa ulkopuolelta. Rauhan siinä kyllä saa. Erilaisen kuin maailma antaa sekä luottamuksen tulevasta valtakunnasta.

Vierailija
205/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä myös inhoan Byrnen Salaisuutta ja vetovoiman lakia. En nyt puutu tähän kvanttikaaoskenttään, mutta Salaisuus on niin epämiellyttävä ja epäreilu kirja ja metodi kun olla ja voi.

On ”jännää” että se toimii vain vaurailla länsimaisilla mutta ei afrikassa missä lapset rai*kataan tai ne kuolee malariaan. Kirjan mukaan he ovat itse alitajuisesti vetäneet tämän kurjuuden osakseen. Lisäksi kirjan mukaan onnettomuudet, kolari ja tapaturmatkin on omaa syytä. Varmaan joukkoampumisten uhrit ihan tieten toivoivat tapahtumaa etukäteen...

Lisäksi se että voi pyytää rahaa niin paljon kun kehtaa, ja se että jos olet köyhä se on vain oman niukkuusajattelusi syytä, ovat vastenmielisiä ajatuksia. Köyhät kehitysmaat ovat vaan varmaan tyhmiä kun eivät osaa manifestoida. Syyrialaisetkin on hölmöjä kun eivät osaa lopettaa sotaa ja siviilien ta*pamista.

Lisäksi kirjan kirjoittaja on hyväosainen, hyvän lapsuuden elänyt ja hyvät lähtökohdat saanut varakas länsimaalainen. Olisi kiva tietää millainen kirja olisi tullut, jos on lapsuudessa kaltoinkohdeltu, pahoinpidelty, rai*kattu ja ki*utettu, köyhyydessä ja nälässä elänyt. Voisi olla viisastelua vähemmän, ”itse olet kutsunut negatiivisilla ajatuksilla tapahtumat luoksesi”.

Pieni vastasyntynyt viaton suloinen vauva ei edes OSAA ajatella negatiivisesti. Joten todellakaan pieni vauva ei itse ole syyllinen laiminlyöviin ja julmiin kaltoinkoteleviin vanhempiin.

En tajua miten tuo kirja upposi suomessa erityisesti naisiin kuin kuuma veitsi voihin. Eikö kukaan kiinnittänyt näihin pikku epäreiluuksiin mitään huomiota? Toki voi uskoa lapsellisesti että jos afrikkalainen slummilapsi tekee aarrekartan niin kaikki muuttuu. Jotenkin vaan veikkaan että ei muutu. Kaikki ei todellakan ole omissa käsissä.

En puolusta tuota kirjaa millään lailla, pidän sitä huonona. Mutta itse näen niin että jokainen toimii oman viitekehyksensä rajoissa. En minä esim. pyri Englannin kuninkaallisten tai Kardashianin klaanin kanssa kilpailemaan ihan luonnostani, jos käytetään tällaista materialistista vertausta. Tuttava kävi Afrikassa ja kertoi että reissu muutti käsityksiä elämästä, nimittäin tapaamansa porukat siellä vaikutti iloisilta ja onnellisilta vaikka oli köyhyyttä ja kurjuutta kaikenlaisissa muodoissa länsimaisesta näkökulmasta katsottuna. Voin aarrekartalla parantaa elämääni omissa piireissään, ja afrikkalainen slummilapsi omissaan. Mikä sen maailman rikkaimman naisen nimi nyt olikaan joka teki aikanaan itsarin? Asiat ei ole niin yksinkertaisia kuin slummi vs. kartano. 

Anna kun arvaan, sun aarrekartasta puuttui järki, ymmärrys, nöyryys, kohtuus, pskpuheiden lopettaminen ja siksi kirjoittelet dadaa netin täyteen.

Vierailija
206/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että tämä keskustelu pysyy tulilla, joko täällä tai muulla palstalla.

Ensimmäinen oikeasti kiinnostava lanka koko av-urallani.

Vierailija
207/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella, että tämä keskustelu pysyy tulilla, joko täällä tai muulla palstalla.

Joo, mutta tästä lähti näköjään jo teosofit ja esoteerikot pois tuon yhden riehujan takia.

Vierailija
208/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten iltasatujen kuluttajille voi sanoa vain sapere aude. Lapsensa horoskooppitason maailmankatsomuksella myrkyttäneestä kirjoittajasta pitäisi tehdä lasu.

Vierailija
209/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta tästä lähti näköjään jo teosofit ja esoteerikot pois tuon yhden riehujan takia.

Voi ei.

Vierailija
210/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten iltasatujen kuluttajille voi sanoa vain sapere aude. Lapsensa horoskooppitason maailmankatsomuksella myrkyttäneestä kirjoittajasta pitäisi tehdä lasu.

No juu ihan jokaisesta, jonka ajatuksia en hyväksy pitäisi tehdä lasu.

Vierailija
211/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan nähnyt tuota Vetovoiman lakia noin, että se esim. väittäisi vauvojen manifestoivan negativiisen todellisuuden itselleen tai kaikkien olevan syyllisiä paskaan elämäänsä. Otin sen lähinnä tekniikkana, jota lähteä kokeilmaan tilanteessa jossa olin, enkä kovin vahvasti ollut kiinnostunut siitä, miten olin tilanteeseeni päätynyt. Onhan siitä teorioita miksi on pahaa: karma, perisynti, ihmisten surkea kollektiivinen tietoisuudentila, vanhempien ja esivanhempien valinnat jne. Nykyisin ehkä uskon noista eniten ihmisten kollektiivisen tietoisuudentilan vaikutukseen, mutta sekin on teoria eikä kovin tärkeä.

Asiat on niin kuin on, ja jos joku haluaa niitä lähteä parantamaan, pitää lähteä omasta nykytilanteesta. Vetovoiman laki on yksi lähtökohta mitä voi kokeilla. Itselläni se ei toiminut, juurikin syystä että minun alitajunnassa asui skeptinen, kyyninen uskomusmaailma, joka välillä ihan pintatietoisuuteenkin asti kommentoi, kun yritin esim. visualisoida, asioita tyyliin "v*ttu mitä paskaa, lapsellista, et kai oikeasti usko tuohon". Ja vaikka kuinka olisin höpöttänyt sisäisessä puheessa uusia positiivisempia uskomuksia, niin sisäinen kyynikko ei niitä oppeja omaksunut. Samaan aikaan mulla oli koiralenkkikaveri joka sai vetovoiman lailla loistavia tuloksia. Luultavasti siksi, että hän jo uskoi Jumalaan joten hänellä esim. oli yleensä usko siihen että muukin kuin luonnolliset fyysiset voimat vaikuttaa asioihin, hän löysi jopa Raamatusta tukea ajatukselle (Jeesus sanoo että jos anoo jotain uskoen jo saaneensa niin se tulee) jne. 

Muuten kyllä ne köyhätkin tiedostamattaan manifestoi. Olen ollut kehitysyhteistyöprojektissa töissä Tansaniassa nuorempana ja kiinnitin huomiota siihen, että sieltä kylistä välillä nousi kummallisesti ihmisiä vastoin todennäköisyyksiä, ja ne kerrat mitä tällaisten kanssa pääsin juttelemaan, niin taustalla oli juuri vahva sisäinen vakuuttuminen siitä että se ON mahdollista, silti vaikka kaikki sanoo ettei ole. Esim. tapasin tytön, joka oli kouluttautunut Englannissa insinööriksi. Koko suvun ja kylän kulttuuri ei hyväksynyt eikä ymmärtänyt naisten koulunkäyntejä, kun naisenhan kuuluu tehdä ruokaa ja hoitaa lapsia ja ehkä vähän käsitöitä. Hänellä ei ollut mitään keinoja hankkia rahaa lähteäkseen kouluihin ulkomaille. Mutta kehitysyhtei_styöjärjestön kautta sitten se toteutui mitä haavetta ihmiset oli pilkanneet.

Vierailija
212/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille, jotka pelkäätte "kilahtavanne" henkisistä harjoituksista:

En ole näitä kaaosmaageja, jotka ovat tähän ketjuun kirjoittaneet, vaan kommentoin sivusta. Olen kuitenkin jo yli 10 vuotta elänyt maailmankuvassa, joka on periaatteessa samaa asiaa eri paketissa ja neutraloinut pelot näin: olen täydellisessä rakkauden suojassa, eikä mikään pysty vahingoittamaan minua energeettisesti, ellen minä itse. Millään taholla ei ole energeettistä valtaa minun ylitseni, vaan saan itse määritellä tahdin ja sen, mihin olen valmis. Olen edennyt "hitaasti" (ei arvolatausta tälle sanalle), ja edelleen kohtaan itsessäni epäuskoa, mutta olen aina ollut turvassa, koska vedän aina harjoituksia tehdessäni rakkaudellisen energian läpäisemään minut ja energiakenttäni ja uskon, että tuo rakkaudellisuus suojelee minua asioilta, joihin en ole valmis.

Olen onnistunut manifestoimaan muutamia isoja ja pieniä asioita elämääni, sekä mm. saanut oivalluksia edellisistä elämistäni, oppinut aistimaan energioita sekä hallitsemaan omaa mieltä ja energiakenttää. Mutta paljon on yhä henkistä työtä kesken, ei tässä koskaan tule valmiiksi. Kiirettä ei kannata pitää.

Vierailija
213/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet postmoderni kulttuurirelativisti jonka maailmassa ei ole oikeaa eikä väärää vaan lapset saa kasvattaa kieroon keinolla millä hyvänsä ja sen pitäisi olla kaikille ok.

Vierailija
214/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suoraan liity tähän mutta huomaako muut mikä ero on ketjussa koulutettujen ja arkitietoisten välillä? Fiksut perustelevat ja argumentoivat ja laittavat lähteitä, arkiajatteluun kykenevät vaan puuskahtaa että humpuukia! Satuja! Pelleilyä! Ja lisäksi luulevat voittaneensa väittelyn näillä ns argumenteillaan.

On kiinnostavaa lukea älykkään ihmisen tekstiä ja monipuolisia näkökulmia asiaan - sekä myös huomata että sellaiset ihmiset ovat valmiita muuttamaan näkemystään. Sen sijaan on epäkiinnostavaa lukea näitä ”humpuukia!” -huuteluita, niissä ei ole mitään perusteluita, argumentteja eikä varsinkaan mitään halua tarkistaa omia käsityksiään koskaan. Luja lapsenusko siihen että kyllä minä olen oikeassa nyt, näköjään riittää.

No tällaista se on av:lla. Ylipäätään älykkäiden ja tyhmien keskustelu on ajanhukkaa kun edes termit ja käsitteet ei ole molemmilla samat.

Maailmassa ei olisi kukaan koskaan saavuttanut mitään tieteellistä uudistusta tai näkemystä jos olisi menty näiden kerettiläisten humpuukia/satuja/pelleilyä -ajattelijoiden mukaan. Ikävä kyllä näitä kaiken kieltäjiä on jopa 80% kansasta ja uudistajia todella pieni osuus ihmisistä.

Vierailija
215/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille, jotka pelkäätte "kilahtavanne" henkisistä harjoituksista:

En ole näitä kaaosmaageja, jotka ovat tähän ketjuun kirjoittaneet, vaan kommentoin sivusta. Olen kuitenkin jo yli 10 vuotta elänyt maailmankuvassa, joka on periaatteessa samaa asiaa eri paketissa ja neutraloinut pelot näin: olen täydellisessä rakkauden suojassa, eikä mikään pysty vahingoittamaan minua energeettisesti, ellen minä itse. Millään taholla ei ole energeettistä valtaa minun ylitseni, vaan saan itse määritellä tahdin ja sen, mihin olen valmis. Olen edennyt "hitaasti" (ei arvolatausta tälle sanalle), ja edelleen kohtaan itsessäni epäuskoa, mutta olen aina ollut turvassa, koska vedän aina harjoituksia tehdessäni rakkaudellisen energian läpäisemään minut ja energiakenttäni ja uskon, että tuo rakkaudellisuus suojelee minua asioilta, joihin en ole valmis.

Olen onnistunut manifestoimaan muutamia isoja ja pieniä asioita elämääni, sekä mm. saanut oivalluksia edellisistä elämistäni, oppinut aistimaan energioita sekä hallitsemaan omaa mieltä ja energiakenttää. Mutta paljon on yhä henkistä työtä kesken, ei tässä koskaan tule valmiiksi. Kiirettä ei kannata pitää.

Et ole noilta henkimaailman entiteeteiltä turvassa ihmisenä. Se "suojakenttä" josta puhut on Kristuksen veri, sovitustyö lihassa meidän ihmisten puolesta. Korkein Jumala tuli ihmiseksi ja kuoli puolestamme.

Vierailija
216/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos lämpimästä huolenpidosta ja vilipittömästä lähinmäisenrakkaudesta. Lapseni ovat tyytyväisiä ja onnellisia ja rakastettuja, ja todella tyytyväisiä että osaavat ilmentää haluamiaan asioita. On auttanut harrastuksissa, kaverisuhteissa ja ennen kaikkea koulumenestyksessä. Sanoisin että loistavia tuloksia jopa. Voit olla huoleti siis, lapset menestyvät koulussa erinomaisesti ja heillä on jo selvät itse tehdyt urasuunnitelmat.

Ps. Lapset osaavat tehdä tätä ihan luonnollisestikin, jopa SINUN lapsesi pystyvät siihen

Vierailija
217/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet postmoderni kulttuurirelativisti jonka maailmassa ei ole oikeaa eikä väärää vaan lapset saa kasvattaa kieroon keinolla millä hyvänsä ja sen pitäisi olla kaikille ok.

Ja kieroon on erilaisella maailmankatsomuksella kuin sinulla koska sinä tiedät mikä on oikein ja totta ja uskot vilpittömästi enemmistönkin ajattelevan kaikesta kuten sinä. Itseasiassa juuri siitä tiedätkin olevasi aina oikeassa - kun puhut kanssasi samaa mieltä olevien kanssa he ovat samaa mieltä.

Vierailija
218/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun jos johonkin pätee vanha sanonta ”helmiä sioille”. Ei tarvi enempää varmaan perustella.

Vierailija
219/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ensimmäistä kertaa kirjoitan tähän ketjuun ja täytyy sanoa että on ihan loistava ketju. Itselle on viime aikoina herännyt mielenkiinto tämänkaltaisiin asioihin ja viime yönä kun en saanut unta, just törmäsin nettiä sellaillessa tuohon kaaosmagiaan. Ennen olin vakautunut ateisti, mutta viime aikoina on alkanut tuntua, että tätä maailmaa pyörittää pajon suuremmat voimat, ja meditointi, rinnakaistodellisuudet ynnä muut kiehtovat. Tässä ketjussa ei ole vielä juurikaan keskusteltu kundaaliheräämisestä, onko kellään kokemusta ja liittykö tämä jotenkin yhteen kaaosmagian kanssa? Olen tutkistellut noita oireita, mitä henkilön sanotaan kokevan heräysvaiheessa ja mulla on lähestulkoon kaikkia näitä viime aikoina yhä enemmän ja enämmän. Myös oman värähtelytason nostamisesta kiinnostaisi kuulla lisää,

Vierailija
220/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suoraan liity tähän mutta huomaako muut mikä ero on ketjussa koulutettujen ja arkitietoisten välillä? Fiksut perustelevat ja argumentoivat ja laittavat lähteitä, arkiajatteluun kykenevät vaan puuskahtaa että humpuukia! Satuja! Pelleilyä! Ja lisäksi luulevat voittaneensa väittelyn näillä ns argumenteillaan.

On kiinnostavaa lukea älykkään ihmisen tekstiä ja monipuolisia näkökulmia asiaan - sekä myös huomata että sellaiset ihmiset ovat valmiita muuttamaan näkemystään. Sen sijaan on epäkiinnostavaa lukea näitä ”humpuukia!” -huuteluita, niissä ei ole mitään perusteluita, argumentteja eikä varsinkaan mitään halua tarkistaa omia käsityksiään koskaan. Luja lapsenusko siihen että kyllä minä olen oikeassa nyt, näköjään riittää.

No tällaista se on av:lla. Ylipäätään älykkäiden ja tyhmien keskustelu on ajanhukkaa kun edes termit ja käsitteet ei ole molemmilla samat.

Maailmassa ei olisi kukaan koskaan saavuttanut mitään tieteellistä uudistusta tai näkemystä jos olisi menty näiden kerettiläisten humpuukia/satuja/pelleilyä -ajattelijoiden mukaan. Ikävä kyllä näitä kaiken kieltäjiä on jopa 80% kansasta ja uudistajia todella pieni osuus ihmisistä.

Kaaosmaageilla ja hömppälakien noudattajilla argumentteja ja lähteitä nolla kappaletta. Tunteisiin vedotaan senkin edestä. Ketjussa on läynyt kvanttimekaanikkoja kotka eivät pystyneet kertomaan käymiään kursseja, opettajia eikä oppimateriaaleja edes pyynnöstä eli jäi nolosti kiinni housut kintuissa. Kvantit ja kaaos ovat vain termejä, joiden tarkoitusta ei ole ymmärretty edes sen verran kuin Wikipediassa lukee, samoin kuin perhosvaikutus. Olisitte ehtineet päivän kuluessa sivisä itseänne mutta turhamaisuutenne estää sen. Miksi kaivatte itsenne koko ajan syvemmälle kuoppaan? Idoidenne järjettömyys paljastuu jokaisessa välttelevässä viestissä eniten. Te haluatte elää miellyttävässä valeessa ennemmin kuin monimutkaisessa todellisuudessa. Sitä ei mikään alentuva käytös, epä-älyllisyys tai mahtailunne muuksi muuta.