Etelä-Eurooppaan jopa 49 astetta lämmintä. Oletko menossa?
Ja jos olet niin onko hotellissasi ilmastointi? Miten aiot viettää lomaa tuossa lähes 50 asteen kuumuudessa?
Kommentit (15)
Ei ole vuosiin matkailu ulkomaille kiinnostanut. Enkä varsinkaan tuollaiseen helteeseen lähtisi vaikka mitä makseettaisiin. Kuin olisi viikon saunassa.
No en todellakaan.
Mulle 27 astetta on jo epämiellyttävää ja 35 suorastaan sietämätöntä.
20-23 astetta on hyvä.
No mun uunissa oli 220 *C lämmintä kun paistoin ranskiksia. Revi siitä!
Vierailija kirjoitti:
Kreeta kutsuu. En usko noihin käristyspoleihin ja helteisiin. Kunhan media myllyttää.
Ja sitten kehut miten ihana loma oli, vaikka ihmiset tietää, mikä helvetti siellä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Kreeta kutsuu. En usko noihin käristyspoleihin ja helteisiin. Kunhan media myllyttää.
Täällä on tuommoiset 36 astetta lämpöä ja pitkälle yöhön.
No itse olen menossa, varattiin matka keväällä. Aamulla uimaan, päiväksi ilmastoituun hotellihuoneeseen ja illalla taas rannalle. Ei näytä joka päivälle 40 astetta, parille päivälle kyllä. 35 on vielä siedettävä lämpötila meren rannalla.
Paras lämpötila kesällä on 15-23. Sen ylemmäs kun menee, niin tulee minulle liian kuuma. Ja olen normaalipainoinen, nuori nainen, ilman mitään sairauksia :).
Ollaan jo etelä-Euroopassa. Viikko takana, 4 edessä. Aivan ihanaa.
40 asteesta ei tietoakaan, ti-to luvattu 36. Eilen 34, olimme koko päivän kylän altaalla. Huomenna meren rantaan päiväksi. Lapsetkin nauttii suunnattomasti, parhaillaan pelaavat mölkkyä pihalla:) Itse keittelen hilloa kun saimme liikaa hedelmiä
Asun täällä ja pärjään kyllä. Huomiselle luvassa +40. Teen etätöitä ja pari tuuletinta ja ilmastointi tarvittaessa sekä runsaasti nestettä. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin ihmiset alkaa huolestua?
Mitä se huolestuminen auttaa?
Hei,
Terveiset Sorrentosta🕶 Vesuviuksen juurelta
Täällä on joku 32 astetta ja kaikki toimii normaalisti.
Paikalliset ovat tottuneet näihin lukemiin kesällä ja kaikki toiminta on järjestetty sen mukaan.
Torstaina kotiin.
Kreetalle menossa. Uima-altaalla ja ilmastoidussa huoneessa menee ihanasti viikko