Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko vetovoiman laki meni pois muodista?

Vierailija
14.08.2019 |

Ei kuule enää edes entisten tosiuskovien suusta vetovoima-asioita. :(

Kommentit (540)

Vierailija
521/540 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin oppia lisää näistä jutuista. Onko netissä jotain "alkeita" joista aloittaa? Muistelen että luin aikoinaan salaisuuden, mutten sen erityisemmin asiaa harjoittanut. Nyt olen terapiassa tehnyt paljonkin tuollaisia omaan mieleen vaikuttavia harjoitteita, turvapaikkoja sun muita, joilla olen saanut tuloksia aikaan. Voisi kuvitella, että näissä on jotain samaa mekanismia?

Hö. Minun vetovoimat ei selkeästi toimi, kun ei saa vastauksia. :D

Kaaosmagia, yksikertaista tutoriaalia netistä https://ultraculture.org/blog/2015/11/13/psychonaut-field-manual/

Tämä on hieno ja äärimmäisen kansantajuinen opas. MUTTA alun varoitus kannattaa ottaa tosissaan sillä osa siinä olevista tekniikoista on vaarallisia tai vähintäänkin hyvin pelottavia käyttäjälleen. Väittäisin jopa tämän oppaan olevan hetkittäin täysin edesvastuuton tyyliin vuoden 1971 "Anarchist Coocbook".

Molemmilla teoksilla voi räjäyttää päänsä vahingossa tavoilla, jotka eivät ole kivoja.

Millä tavoilla pään räjäytys ilmenee? Nimimerkillä kaverin puolesta kysyn

Alat nähdä pöpöjä ja kuulla ääniä. Pahat henget vainoavat sinua. Tunnet olevasi kirottu tai riivattu. Take your pick.

Näistä syistä on parempi käydä se pidempi tie, vaikka se voi ollakin tylsää. Useimmissa kirjoissahan puhutaan alkuun pitkästyttävästi kaikesta muusta kuin magiasta: ihmisen mielen ja todellisuuden luonteesta, keskittymisestä, tietoisuudentiloista, itsetutkiskelusta jne. Ne asiat vaan on hyvä oikeasti käydä läpi että osaa hahmottaa havainnot joita saa sitten kun alkaa oikeasti tekemään juttua ja kokee asioita joita useimmat ei koe.

Itselleni ei käynyt ikinä kovin huonosti mutta ahdistusta on kyllä ollut jossain vaiheessa. Ensimmäisen kerran sitä aiheutti se että onnistuin kolmannen silmän avaamisessa aika äkkiä ja oli aika vaikea sopeutua siihen että en pääse eroon siitä että koen jatkuvasti sellaisia elämyksiä joita en ennen kokenut. Ei mulla ollut mitään ongelmia tietää mitkä on muiden näkemän todellisuuden juttuja ja mitkä ei. enkä käyttäytynyt missään vaiheessa oudosti, mutta melkoisia kuumotuksia oli ennen kuin totuin. Jossain vaiheessa iski myös välillä paniikkikohtauksia siitä kun en tiennyt mikä kaikista todellisuuksista joita oli mahdollista kokea on se ns. yhteinen jossa on läheiset ihmiseni, ja että mitä sillä on väliäkäään, kun ne kaikki oli unenomaisia. Joskus tuli mieleen jopa että mitä väliä vaikka tap paisi jonkun kun ei se ole edes millään perimmäisellä tavalla olemassa sen enempää kuin minäkään. Tuollaisia käy helposti jos kokemuksissa etenee liian nopeasti verrattuna maailmankuvan, minätietoisuuden ja oman etiikan kehitykseen.

Nyt on kyllä niin sekopäistä juttua, että melkein huolettaa kanssaihmisten turvallisuus. Kyllä me kaikki ollaan olemassa tässä ihan samassa todellisuudessa. Sun pää on vain irrallaan tästä osittain. Se, että laitoit viestin tähän ketjuun ja minä luen ja vielä jopa vastaan siihen on totta. Jos tap pai sit jonkun, on se myös olemassaoleva asia ja joutuisit siitä vastuuseen tässä todellisuudessa. Tietenkin voit seota vielä enemmän ja joutua tahdonvastaiseen pakkohoitoon ja pakenet pääsi sisälle vielä enemmän.

Tämä ketju on kyllä aivan dingdong. Olen jonkun verran hörhö, mutta tämä ketju on niin ultimaattinen huipentuma hörhöydestä, että tunnen itseni melkein normaaliksi.

Kyllä minä tiedän hyvin että on olemassa tietty ihmisten yhteinen ns. konsensustodellisuus, joka on yhteismanifestaatio, ei vain omani. Siksi keinoni vaikuttaa siihen edes magian keinoin ovat rajalliset varsinkin silloin, kun asia koskee muutakin kuin omaa välitöntä elinpiiriäni. Tiedän myös hyvin, että jos tässä konsensustodellisuudessa teen rikoksia, niin tämän todellisuuden säännöin kärsin niistä myös rangaistuksen. Oli tietty lyhyt aika kyllä kun aloin ymmärtää miten "epävakaa" konstruktio lopulta on edes tämä konsensustodellisuus, jolloin koin että millään siinä ei ole mitään väliä, mutta koskaan tämä ei ole johtanut siihen ettenkö olisi esim. työelämässä normaalisti toimimaan ja  näyttelemään ikään kuin uskoisin tämän ihmisten todellisuuden olevan yksi ja ainoa objektiivinen todellisuus. Silti vaikka pystynkin kokemaan myös muita todellisuuksia, joita jakaa myös muut olennot kuin minä itse. Ja tietysti niitä yksityisiä todellisuuksia.

Itse olen kyllä kohta 20 vuotta pärjännyt oikein hyvin vähän erikoisemman todellisuusnäkemyksen kanssa, mutta tässä ketjussa on kyllä toistuvasti muistutettu, että ei turvallisuushakuisille, ei niille joille on jo valmiiksi ongelmia todellisuudentajun (eli sen, että tulkitsee energian ja hiukkasten todellisuuden riittävän samalla tavalla kuin muut, jotta pystyy kokemaan saman konsensustodellisuuden kuin muut eikä sekoita siihen asiaan kuulumattomia havaintoja ns. harhoina) tai psyyken kanssa jne. Mutta paljon on niitäkin jotka harrastavat päivittäin erilaisia tietoisuuden tasoja ja kokevat toisenlaisia todellisuuksia, ja toimivat konsensustodellisuudessa aivan tavallisina ihmisinä, joiden esoteerisista harrastuksista ei välttämättä edes kukaan tiedä.

Se että käytät psykoaktiivisia huumeita tai THC:tä sisältäviä yhdisteitä ei tarkoita sitä että elät muualla kuin "konsensustodellisuudessa". Olet päihderiippuvainen.

Vierailija
522/540 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki kuitenkin näissä lähde aina siitä ajatuksesta, että itse on tehtävä oman menestyksen eteen se työ ja vaiva. Eli nekin, jotka ovat näiden toiveiden pohjalta menestyneet ja rikastuneet ovat itse ne asiat saavuttaneet. Eihän sitä menestystä mikään olio tule tarjoamaan, vaan itse pitää olla sinnikäs esimerkiksi opiskelemalla itselleen hyvän ammatin, nähdä vaivaa hyvän työpaikan saamisen eteen, olla säästeliäs ja kappas kun sitä rahaa on jänytkin säästöön ja voi hankkia itselleen mitä haluaa, mutta eihän sitä mikään taikaolento tule kenellekään antamaan jos ei itse ole sen eteen mitään muuta tehnyt kun haaveillut ja kiitellyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/540 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikki kuitenkin näissä lähde aina siitä ajatuksesta, että itse on tehtävä oman menestyksen eteen se työ ja vaiva. Eli nekin, jotka ovat näiden toiveiden pohjalta menestyneet ja rikastuneet ovat itse ne asiat saavuttaneet. Eihän sitä menestystä mikään olio tule tarjoamaan, vaan itse pitää olla sinnikäs esimerkiksi opiskelemalla itselleen hyvän ammatin, nähdä vaivaa hyvän työpaikan saamisen eteen, olla säästeliäs ja kappas kun sitä rahaa on jänytkin säästöön ja voi hankkia itselleen mitä haluaa, mutta eihän sitä mikään taikaolento tule kenellekään antamaan jos ei itse ole sen eteen mitään muuta tehnyt kun haaveillut ja kiitellyt. 

Juuri näin. Unohtakaa kaikki taikahölynpölyt.

Vierailija
524/540 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loitsun vaikutus tapahtuman todennäköisyyteen = P + (1 - P) potenssiin Ψ potenssiin 1/P

-

P = "luonnollinen" todennäköisyys

-

Ψ = GLSB

jossa

G = Gnosis

L = magical Link

S = Subliminialistation

B = Belief

Vierailija
525/540 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan hauskin viesti koskaan tulee kaaosmaagilta kirjoitti:

Loitsun vaikutus tapahtuman todennäköisyyteen = P + (1 - P) potenssiin Ψ potenssiin 1/P

-

-

Ψ = GLSB

jossa

G = Gnosis

L = magical Link

S = Subliminialistation

B = Belief

Kiitos tästä. Tämän kirjoittaja on luultavasti ollut todella harhaisessa mielentilassa.

Vierailija
526/540 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin oppia lisää näistä jutuista. Onko netissä jotain "alkeita" joista aloittaa? Muistelen että luin aikoinaan salaisuuden, mutten sen erityisemmin asiaa harjoittanut. Nyt olen terapiassa tehnyt paljonkin tuollaisia omaan mieleen vaikuttavia harjoitteita, turvapaikkoja sun muita, joilla olen saanut tuloksia aikaan. Voisi kuvitella, että näissä on jotain samaa mekanismia?

Hö. Minun vetovoimat ei selkeästi toimi, kun ei saa vastauksia. :D

Kaaosmagia, yksikertaista tutoriaalia netistä https://ultraculture.org/blog/2015/11/13/psychonaut-field-manual/

Tämä on hieno ja äärimmäisen kansantajuinen opas. MUTTA alun varoitus kannattaa ottaa tosissaan sillä osa siinä olevista tekniikoista on vaarallisia tai vähintäänkin hyvin pelottavia käyttäjälleen. Väittäisin jopa tämän oppaan olevan hetkittäin täysin edesvastuuton tyyliin vuoden 1971 "Anarchist Coocbook".

Molemmilla teoksilla voi räjäyttää päänsä vahingossa tavoilla, jotka eivät ole kivoja.

Millä tavoilla pään räjäytys ilmenee? Nimimerkillä kaverin puolesta kysyn

Alat nähdä pöpöjä ja kuulla ääniä. Pahat henget vainoavat sinua. Tunnet olevasi kirottu tai riivattu. Take your pick.

Näistä syistä on parempi käydä se pidempi tie, vaikka se voi ollakin tylsää. Useimmissa kirjoissahan puhutaan alkuun pitkästyttävästi kaikesta muusta kuin magiasta: ihmisen mielen ja todellisuuden luonteesta, keskittymisestä, tietoisuudentiloista, itsetutkiskelusta jne. Ne asiat vaan on hyvä oikeasti käydä läpi että osaa hahmottaa havainnot joita saa sitten kun alkaa oikeasti tekemään juttua ja kokee asioita joita useimmat ei koe.

Itselleni ei käynyt ikinä kovin huonosti mutta ahdistusta on kyllä ollut jossain vaiheessa. Ensimmäisen kerran sitä aiheutti se että onnistuin kolmannen silmän avaamisessa aika äkkiä ja oli aika vaikea sopeutua siihen että en pääse eroon siitä että koen jatkuvasti sellaisia elämyksiä joita en ennen kokenut. Ei mulla ollut mitään ongelmia tietää mitkä on muiden näkemän todellisuuden juttuja ja mitkä ei. enkä käyttäytynyt missään vaiheessa oudosti, mutta melkoisia kuumotuksia oli ennen kuin totuin. Jossain vaiheessa iski myös välillä paniikkikohtauksia siitä kun en tiennyt mikä kaikista todellisuuksista joita oli mahdollista kokea on se ns. yhteinen jossa on läheiset ihmiseni, ja että mitä sillä on väliäkäään, kun ne kaikki oli unenomaisia. Joskus tuli mieleen jopa että mitä väliä vaikka tap paisi jonkun kun ei se ole edes millään perimmäisellä tavalla olemassa sen enempää kuin minäkään. Tuollaisia käy helposti jos kokemuksissa etenee liian nopeasti verrattuna maailmankuvan, minätietoisuuden ja oman etiikan kehitykseen.

Nyt on kyllä niin sekopäistä juttua, että melkein huolettaa kanssaihmisten turvallisuus. Kyllä me kaikki ollaan olemassa tässä ihan samassa todellisuudessa. Sun pää on vain irrallaan tästä osittain. Se, että laitoit viestin tähän ketjuun ja minä luen ja vielä jopa vastaan siihen on totta. Jos tap pai sit jonkun, on se myös olemassaoleva asia ja joutuisit siitä vastuuseen tässä todellisuudessa. Tietenkin voit seota vielä enemmän ja joutua tahdonvastaiseen pakkohoitoon ja pakenet pääsi sisälle vielä enemmän.

Tämä ketju on kyllä aivan dingdong. Olen jonkun verran hörhö, mutta tämä ketju on niin ultimaattinen huipentuma hörhöydestä, että tunnen itseni melkein normaaliksi.

Kyllä minä tiedän hyvin että on olemassa tietty ihmisten yhteinen ns. konsensustodellisuus, joka on yhteismanifestaatio, ei vain omani. Siksi keinoni vaikuttaa siihen edes magian keinoin ovat rajalliset varsinkin silloin, kun asia koskee muutakin kuin omaa välitöntä elinpiiriäni. Tiedän myös hyvin, että jos tässä konsensustodellisuudessa teen rikoksia, niin tämän todellisuuden säännöin kärsin niistä myös rangaistuksen. Oli tietty lyhyt aika kyllä kun aloin ymmärtää miten "epävakaa" konstruktio lopulta on edes tämä konsensustodellisuus, jolloin koin että millään siinä ei ole mitään väliä, mutta koskaan tämä ei ole johtanut siihen ettenkö olisi esim. työelämässä normaalisti toimimaan ja  näyttelemään ikään kuin uskoisin tämän ihmisten todellisuuden olevan yksi ja ainoa objektiivinen todellisuus. Silti vaikka pystynkin kokemaan myös muita todellisuuksia, joita jakaa myös muut olennot kuin minä itse. Ja tietysti niitä yksityisiä todellisuuksia.

Itse olen kyllä kohta 20 vuotta pärjännyt oikein hyvin vähän erikoisemman todellisuusnäkemyksen kanssa, mutta tässä ketjussa on kyllä toistuvasti muistutettu, että ei turvallisuushakuisille, ei niille joille on jo valmiiksi ongelmia todellisuudentajun (eli sen, että tulkitsee energian ja hiukkasten todellisuuden riittävän samalla tavalla kuin muut, jotta pystyy kokemaan saman konsensustodellisuuden kuin muut eikä sekoita siihen asiaan kuulumattomia havaintoja ns. harhoina) tai psyyken kanssa jne. Mutta paljon on niitäkin jotka harrastavat päivittäin erilaisia tietoisuuden tasoja ja kokevat toisenlaisia todellisuuksia, ja toimivat konsensustodellisuudessa aivan tavallisina ihmisinä, joiden esoteerisista harrastuksista ei välttämättä edes kukaan tiedä.

Se että käytät psykoaktiivisia huumeita tai THC:tä sisältäviä yhdisteitä ei tarkoita sitä että elät muualla kuin "konsensustodellisuudessa". Olet päihderiippuvainen.

En käytä mitään tuollaisia. Ainoa kokeilu edes on, että opiskelijana poltin kerran kannabista. Annos oli ilmeisesti aika pieni, koska ei tuntunut vaikuttavan oikein mitään, lähinnä vähän rauhoitti jos jotain. 

Vierailija
527/540 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loihdin tänään kalkkunavoileivän tomaatilla ja kurkulla. Hyvää oli.

Vierailija
528/540 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju, kaikkia ei kutsuta.

t.kaaosmaagi

Vierailija
529/540 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi paras keino manifestoida rahaa ja parempi taloudellinen tilanne?

Vierailija
530/540 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin, eikä saa vain ottaa, kuvitella olevansa oikeutettu, tehdä kaikkea vain omaan napaan tuijottaen ja olla röyhkeä. Silloin karman laki ei tykkää hyvää.

Jos teet hyvää ja haluat muille hyvää, niin sinut palkitaan. Myös kovasta työstä.

Vierailija
531/540 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan useita ketjuja Secret-kirjan aiheista, mutta tämä on ilmeisesti tuorein.

Voisin vielä vähän jatkaa aiheesta kertoa joitakin ns. tosiasioita.

Ensinnäkin Secret-kirjan keskeisin ajatus on kopio. Alkuperäinen kirja on kirjoitettu jo v. 1910. Amerikkalainen mies W.C. Wattles. Rikastumisen tiede.

Luin tämän kirjan ensin. Tänä vuonna.

Olen jo yli 70-vuotias. Ja voin kokemuksestani sanoa, että kyseisen kirjan toimintatavat ovat täysin pitäneet paikkansa omassa elämässäni. Vasta kirjan luettuani tajusin, mitkä keskeiset asiat ovat vaikuttaneet oman hyvän ja täyteläisen elämän saamiseeni. Olen nimittäin toiminut näissä keskeisissä asioissa juuri niillä tavoilla.

Olen lähtenyt ns. 0-tasolta. Eli ilman mitään maallista omaisuutta. En ole liikemies enkä pyrkinyt keräämään miljoonaomaisuutta. Sitä en halunnut, enkä ole tarvinnut. Mutta sain rikkaan elämän, kaksi mielenkiintoista ammattia vapaassa markkinataloudessa, ilman omaa firmaa. Matkustelua, eri tavoin, ja hyvin monissa maissa ja myös kulttuureissa. Olen eläkkeellä, täysin terve, kohtuullinen, kenties hyväkin elintaso. Toisin se on suhteellista. Ahneelle rikkaalle kun ei mikään riitä kuitenkaan.

Entä ne keskeiset periaatteet?

Älä rukoile lottovoittoa. Kiusaat Jumalaa!

Ei näin, vaan...

Lopeta kilpailu muita vastaan. Keskity omaan asiaasi. Ja tee se aina niin hyvin kuin pystyt. Näin vapautat luovuutesi ja energiasi omaan käyttöösi eikä taisteluun muita vastaan.

Etsi tavoite ja kehitä ja syvennä siihen tarvittavaa osaamista, pitkäjänteisesti. Ajattele, ajattele, ajattele, mieti tavoitteeseen liittyviä asioita. Kiitä Jumalaa pienistäkin asioista, joita koet matkalla. Ja rukoile toistuvasti, antamaan uutta ja näyttämään tietä.

Lue edes yksi Raamatun evankeliumi, saa selvän kuvan kokonaisuudesta. Matteuksen evankeliumi ja siinä oleva Vuorisaarna on jo riitävä kertomaan, mitä Jeesus halusi sanoa meille. Pyytämisestä ja rukoilemisesta.

Älä anna rahan tai omaisuuden estää saavuttamasta asioitasi, jotka edistävät elämääsi. Et voi palvella Jumalaa ja mammonaa.

Mitä tämä voisi tarkoittaa? Itse lähdin aikuisena opiskelemaan ja jätin vanhan työni ja tein velkaa. Myöhemmin kaikki myytiin ja muutimme uudelle paikkakunnalle ja uuteen, ja parempaan työhön. Koko perhe.

Älä murehdi. Tee tänään, mitä pitää tänään tehdä. Ja suunnittele huomista ja tulevaisuutta. Ja ajattele, ajattele.

Tarvitsemme perusasioita. Mutta älä takerru Mammonaan ja vanhaan jo menneeseen.

Näin olen toiminut koko elämäni. Lähtien jo 15-vuotiaana alueen farmareille kesätöihin, luomaan navetassa paskaa ja tekemään heinätöitä. Sain vähän rahaa, sitäkin saa tavoitella, mutta se pitää sijoittaa oikein. Erään kesän jälkeen ostin kalliin kielikurssin, ja opiskelin sitä tiiviisti muun opiskelun ohella. Minulla oli välitavoite pitemmän tavoitteen lisäksi. Ja eräänä kesänä löysin itseni töissä Saksassa. Tässä vain pari esimerkkiä monista asioista

Kaikki, mitä olen eläissäni unelmoinut on toteutunut. Enempää en olisi ehtinyt, enkä olisi jaksanutkaan.

En ole mikään ns. uskovainen. Mutta luotan Raamattuun ja uskon Jeesukseen. En kuulu mihinkään uskon ryhmään enkä aatteeseen.

Mutta sen tiedän, että me emme tiedä vielä kaikkea. Ja voin sanoa, että minäkin tiedän tekniikasta ja luonnontieteistä aika paljon.

Vierailija
532/540 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä edellistä kirjoitustani ottamalla esiin vielä yhden tärkeän periaatteen. Anna enemmän kuin saat.

Anna jotakin, mikä auttaa toista eteenpäin ja ns. vaurastumaan. Mutta et voi auttaa ennenkuin siihen kykenet. Eli auta ensin itseäsi. Jos saat itse enemmän kuin annat, silloin kilpailet ja riistät toiselta. Tavalla tai toisella.

Ja tämäkin periaate toteutui jo nuoruudessani auttaessani kavereita koulutehtävissä. Tieto levisi ja tuli uusia avustettavia, jotka halusivat myös antaa pientä korvausta. Ja taas sijoitin uuteen kehittävään asiaan. Joskus vaikkapa urheilutarvikkeeseen tai harrastuskirjaan.

Mutta huomattava, että pystyin auttamaan vain, koska olin ensin auttanut itseäni. Opiskelemalla perusteellisen hyvin kyseisen asian. Myöhemmin kaikissa töissäni noudatin samaa antamisperiaatetta, ilman mustasukkaista värähtelyä omasta työpaikassani. Ja oma tehtäväkenttäni ja vastuualueeni vain laajeni.

Vierailija
533/540 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
534/540 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut loppuneet vetovoiman laista ja kaaosmagiasta?

Vierailija
535/540 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jo pois muodista, mutta tilalle tuli manifestointi, mutta sekin jo ehti mennä pois muodista, ja sen tilalle tuli joogakristus, mutta sekin on jo hiipumaanpäin, ja nyt on menossa uusi "tuleva aalto" nynnyuskovia, jotka ei usko oikeasti mihinkään, ellei heille sitä tiede todista eli ts. scientologian haaroja mennään nyt.

Vierailija
536/540 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona tuli ja pilasi kaiken.

Vierailija
537/540 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan hauskin viesti koskaan tulee kaaosmaagilta kirjoitti:

Loitsun vaikutus tapahtuman todennäköisyyteen = P + (1 - P) potenssiin potenssiin 1/P

-

-

= GLSB

jossa

G = Gnosis

L = magical Link

S = Subliminialistation

B = Belief

Mistä kirjasta tämä kaava on otettu? Voitko selittää tarkemmin miten tuo toimii? 

Vierailija
538/540 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoiman laki? Onko totta?

Vierailija
539/540 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetovoiman laki? Onko totta?

Voithan itse kokeilla. Tee vaikka lista 10 eri asiasta, johon haluat törmätä, kun seuraavan kerran lähdet vaikka kävelylle.

Mieti parin minuutin ajan vaikka perhosia. Kuinka kauniita ne ovat, miten paljon erilaisia perhosia on, miten kaunista niiden lento on jne.

Tuu kertomaan tänne, miten kävi.

Vierailija
540/540 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä vetovoiman lakiin uskovia ja harjoittaako joku kaaosmagiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi