Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja tai creepyjä treffistooreja

Vierailija
13.08.2019 |

Olin nuorempana vähän naiivi ja tapasin mukavanoloisen miehen tinderissä. Treffasimme puistossa ja koska juttu luisti mukavasti niin jatkoimme miehen asunnolle. Siellä tuli outo olo ja tajusin että miehellä on seksi mielessä. Valehtelin, että tätini soitti ja tarvitsi nopeasti apua koiransa kanssa ja pääsin pois tilanteesta. Emme enää tavanneet.

Kommentit (432)

Vierailija
261/432 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ette lähde tilanteesta heti kun tulee ketjun miehiä vastaan? Oikeasti?

Kuvitteletteko että tilanne jotenkin treffien kuluessa paranee?

Suuren osan näistä täytyy olla miehen kirjoittamia provoja (kuten tuo yksi joka huusi tyttärensä nimeä sängyssä). Ei siellä treffeillä tarvitse viettää aikaa 15 minuuttia kauempaa, kun on jo selvinnyt että deittiprofiilissa on valehdeltu, ex-tyttöystävästä ei olla päästy yli, tykätään piereskellä äänekkäästi julkisilla paikoilla, suhtaudutaan treffikumppaniin vihamielisesti, tyyppi vaikuttaa oudolta tai vaaralliselta.

Mitä ihmettä tuollaisella miehellä tekee?

Nostakaa kytkintä vaan ja nopeasti.

Vierailija
262/432 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tavannut naisen pariin otteeseen aikaisemmin ravintolassa, mutta pienen pusuttelun lisäksi mitään muuta ei välillämme ollut tapahtunut. Pyysin sitten naisen treffeille elokuviin erään elokuvan ensi-iltaan, koska halusin nähdä kyseisen elokuvan. Nainen saapui viime tipassa puhelin korvallaan. Elokuvan alkutekstit nainen tutki puhelintaan kunnes laittoi sen välissämme olevaan laukkuunsa. Koko elokuvan keston ajan puhelimen värinähälytin tärisytti kassia joko soittoina tai tekstiviesteinä. Nainen selitti vaivautuneena, että varmaan hänen lapsensa soittelevat ja lähettelevät tekstiviestejä eivätkä ymmärrä, että hän ei voi vastata. Kun elokuva loppui, ehdotin naiselle, että kävisimme drinkeillä jossakin kivassa ravintolassa, mutta nainen selitti, että hänen täytyisi lähteä suoraan kotiin lastensa luokse. Nainen lähti saman tien kiireesti kävelemään poispäin ja nosti kävellessään puhelimen taas korvalleen. Kävelin sitten jonkin aikaa kaupungilla ja mietin, mihin ravintolaan menisin oluelle, kun huomasin naisen istuvan toisen miehen kanssa erään suositun ravintolan katetulla terassilla. Kävelin tahallani hitaasti terassin ohi ja moikkasin naiselle hymyillen. Nainen näytti vähän nololta, ja naisen seurassa ollut mies kummastuneelta. Nainen tuli myöhemmin ravintolassa selittämään, että kyseessä oli sukulaismies, jonka oli sattumalta tavannut bussipysäkille mennessään ja joka oli luvannut viedä hänet autollaan kotiin. Nauroin naiselle päin naamaa ja lähdin viettämään iltaa toiseen ravintolaan.

Eli näin sinä käyttäydyt kun tulee pettymys ja et saakaan sitä mitä haluat.

Pääasia että pääsit "näpäyttämään" ja nauramaan päin naamaa.

Taisi nainen "väistää luodin" heittäessään sinut yli laidan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/432 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikki ei ole sitä miltä vaikuttaa. Jos joku ei ravintolassa tunnista treffikumppaniaan, niin ehkäpä hänellä on kasvosokeus. Tai jos mies lausuu tyttärensä nimen seksin aikana, niin ehkä hänen entinen hoitonsa sattuu olemaan samanniminen.

Tämä on muuten tosi ja mitä tulee mongerrukseen tai tyhmiin juttuihin, niin nekin voi helposti laittaa jännityksen piikkiikn.

Minusta saisi paljonkin näitä "creepyjä" juttuja ihan vain siksi että olen mitä olen ja tiedostan sen itsekkin.

Hauskahan näitä on lukea, siksi että tiedostaa itsekkin välillä käyttäytyvän creepysti tilanteissa, tajuten jälkeenpäin että nyt ei mennyt aivan putkeen.

Ei näitä kannata liian tosissaan lukea, pilke silmäkulmassa on hyvä periaate palstailuun ja toilailuun sekä omaan että muiden.

Vierailija
264/432 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli sisään ravintolaan ja vaikutti kiukustuneelta. Söimme ja yritin pitää keskustelua yllä.

Jossakin vaiheessa mies paukautti: ”No niin. Koska pannaan?” Olin itse, että ”Hä? No enpä tiedä.”

”*ttuako mä sitten täällä”, totesi mies, joi lasinsa tyhjäksi ja lähti.

Jouduitko siis maksamaan laskun kun toinen häipyi kesken kaiken?

Vierailija
265/432 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa ihmetyttää peukuttaminen... Ensin joku mielipide saa hirveästi yläpeukkuja ja vain vähän alapeukkuja. Sitten täysin päinvastainen mielipide herättää täsmälleen saman reaktion.

häh mitä odotit että kaikki peukuttavat samaa juttua?

Ihmisillä on eri intressit, toki näihin nuoliin soisi kyllä laitettavan, perustelut ihan vain koska kiinnostaa.

No eiköhän tuossa ollut pointtina, että jos suurin osa lukijoista on ensin samaa mieltä jonkin viestin kanssa, niin on outoa jos heti sen jälkeen suurin osa on aivan eri mieltä.

Vierailija
266/432 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhekielessä tytönhupakko on melko harvinainen ilmaisu. Miten yleensä nykyään tulee mieleen, varsinkaan treffeillä, oli mikä oli. 😮

Kyllähän se sana ensin jostain syystä tuli tälle miehelle itselle mieleen, hänhän sitten siirsi sen sanan mielikuvaksi miten poliisi suhtautuu kyseiseen ongelmaan.

Muutenhan olisi muotoillut muulla tavoin poliisin mahdollista käytöstä.

Ellei itse ajattelisi, että onhan tämä nyt aika tytönhupakko kun tuollaista miettii viedä poliisille.

Sana on hiukan samaa luokkaa jos melko vierasta miestä sanoisi treffeillä, että taidat olla aika huithapeli.

Taitaa olla provo tämä hupakkojuttu. Muistan nimittäin käyneeni tämän hupakkokeskustelun aikoinani yhden kaverin kanssa. Olemme molemmat naisia ja minä olin se tytönhupakko. En loukkaantunut, enkä myöskään mennyt puhumaan poliisille. Asia järjestyi myöhemmin toisella tavalla. Eikä siihen aikaan kukaan käyttänyt hupakko-sanaa maksullisista naisista.

Vierailija
267/432 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli sisään ravintolaan ja vaikutti kiukustuneelta. Söimme ja yritin pitää keskustelua yllä.

Jossakin vaiheessa mies paukautti: ”No niin. Koska pannaan?” Olin itse, että ”Hä? No enpä tiedä.”

En joutunut leikin olevani lentokone ja liisin pois hallista. Ihme kyllä sain porttikiellon kun laskin

polttoaineeni kiitotielle ja pommit myös - koska oli ns,. pakkolasku edessä (nopea kiito)

SKS, luulin että se tarkoittaa kivääriä

Sääliksi Käy Siivoojia kun perääni huokailivat

Vierailija
268/432 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisesti tuttu mies pyysi facebook-kaveriksi. Jouduin jo tässä vaiheessa miettimään kuka se oli, tutunnäköinen muttei meinannut soittaa kelloja kunnes tajusin, että vanhaan harrastukseen liittyy löyhästi. Hyväksyin sitten pyynnön kun ajattelin, jos ois vaikka jotain harrastukseen liittyvää tms. vaikka en siellä enää käynyt.

Meni jonkun aikaa niin alkoi viestiä tulla ja pikkuhiljaa selvisi, että hän on kovin ihastunut minuun. Oltiin siis muutamia lauseita vaihdettu livenä aiemmin, ei muuta. Vaikutti kuitenkin ihan fiksulta niin suostuin treffeille. Meni ihan ok ja käytiin toisillakin.

Tässä kohtaa päätin kuitenkin viheltää pelin poikki, mies oli ok mutta ei muuta. Ei jatkoon.

Tästä se sitten alkoi...hän RAKASTI minua ja olin hänen unelmien nainen ja plaa plaa. Kehut on naisesta kivoja, mutta rajansa kaikella. Ihan hullua vuodatusta ja siirappia viestitolkulla. En enää muista miten se tarkalleen meni, mutta joillain sain sen uskomaan "kiitos mutta ei kiitos". En sitten tässä kohtaa tajunnu poistaa facesta ja unohtuikin kun hiljeni.

Muutaman kuukauden päästä se näki facesta, että seurustelin. Siitä alkoi itkuparku miten hän ei minulle kelpaa ja hän rakastaa minua ja elämä on kurjaa ilman minua. Totesin taas ettei kiinnosta ja poistin facebookista. En kuitenkaan estänyt kun hiljeni taas. Virhe.

Meni muutama kuukausi ja luulin, että minut oli unohdettu (väärin!) niin tuli viestillä kuulumisten kyselyä. Alkoi ihan viattomasti... Sen jälkeen "ihan huumorilla" kysyi onko mulla miestä mutta alkoi tivaamaan kun vastasin vaan ympäripyöreitä. Sitten yritti kutsua itsensä kahville mun luo (en suostunut), joka päätyi siihen, että sanoi tulevansa väkisin jne. ja tietysti niiden rakkaudentunnustusten kera. Hullu. Estin. Luojan kiitos ei tiedä missä asun, ois varmaan päivystäny kerrostalon pihalla.

Myöhemmin sain kuulla muualta, että ukko oli ton viimisen episodin aikaan itse parisuhteessa. Onnea vaan......

Nyt tästä on jo vuosia, että ehkä se onni nyt kukoistaa.

Vierailija
269/432 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä baarissa tavattiin puolitutun miehen kanssa ja sovittiin että mennään aamupäivällä treffeille.

Aamulla tuli viesti että treffipaikka on Turun ortodoksinen kirkko.

Luovaa, ajattelin. Siellä seisottiin messussa krapulassa suitsukkeen hajussa ja ajatus alkoi olla vähemmän hauska. Unohtumattomat treffit.

Vierailija
270/432 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä ensimmäisiä kertoja. Olin varannut pöydän yhdestä kaupungin parhaista paikoista. Minulla oli ylläni Hugo Bossin puku rusetilla ja suutarilla teetetyt oxford-kengät. Oletin, että naisellakin olisi ollut paikka huomoiden hame/mekko ja korkokengät. Mitä vielä! Hän tuli paikalle farkuissa. Eipä nähty tuon jälkeen.

Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja? Tiedän kyllä, että Suomessa tykätään pukeutua huonosti, mutta voisi silti edes treffeille vähän panostaa!

Vierailija
271/432 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä ensimmäisiä kertoja. Olin varannut pöydän yhdestä kaupungin parhaista paikoista. Minulla oli ylläni Hugo Bossin puku rusetilla ja suutarilla teetetyt oxford-kengät. Oletin, että naisellakin olisi ollut paikka huomoiden hame/mekko ja korkokengät. Mitä vielä! Hän tuli paikalle farkuissa. Eipä nähty tuon jälkeen.

Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja? Tiedän kyllä, että Suomessa tykätään pukeutua huonosti, mutta voisi silti edes treffeille vähän panostaa!

Jos ei ole "mekkoihmisiä", niin ei sitä mekkoa välttämättä tule laitettua hienompaankaan ravintolaan.

Itse käytän mekkoja töissä ja juhlissa, joskus satunnaisesti vapaa-ajalla. Muutoin on yleensä farkut ihmisten ilmoilla liikuttaessa. 

Tunnen useita naisia, jotka eivät koskaan käytä mekkoa tai hametta.

Ja tunnen sellaisiakin joilla on kaksi vaihtoehtoa valikoimissaan:

farkut (työ- ja vapaa-aika), legginsit (kuntosali ja vapaa-aika). 

Jos odottaa tiettyä pukukoodia seuralaiselta ja se on tärkeä asia itselle, niin kannattaa kertoa asiasta seuralaiselle. 

Vierailija
272/432 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Tinderiin voisi laittaa saman ominaisuuden mikä on esim. hotelli- ja ravintolasivustoilla: käyttökokemus. Treffanneet voivat antaa palautetta toisistaan ja näin kanssasiskoja voisi varoittaa törpöistä ja potentiaalisesti haitallisista miehistä jo etukäteen.

Vierailija
273/432 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olivat vain oluella, juomat oli varmaan maksettu jo etukäteen. Vain pöytiintarjoilussa ja ruokaillessa tulee Suomessa lasku jälkeenpäin.

Vierailija
274/432 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Tinderiin voisi laittaa saman ominaisuuden mikä on esim. hotelli- ja ravintolasivustoilla: käyttökokemus. Treffanneet voivat antaa palautetta toisistaan ja näin kanssasiskoja voisi varoittaa törpöistä ja potentiaalisesti haitallisista miehistä jo etukäteen.

Peukku tälle! :DDD

Vierailija
275/432 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alussa kävin useilla sokkotreffeillä sinkut.netin kautta. Tämä sivusto oli muistaakseni aika suosittu ja sieltä löysin muutaman mielenkiintoisen miehen - mitään pitkää suhdetta ei syntynyt, mutta positiivisia kokemuksia anyway. Toisinaan sain kuulla, miten älyttömän rohkea olen, kun tapasin lounastreffien merkeissä sokkona - 20 vuotta sitten oli vähän erilainen deittikulttuuri voimissaan. 

Muutama huvittava keissi tuli vastaan. Eräs mies halusi testata älykkyyttäni ja pyysi luettemaan Suomen presidentit aikajärjestyksessä. No helppo nakki minulle (yleissivistys on mun vahvuus), mut todellakin tökeröä käytöstä - meni maku tyypistä saman tien. Tietty tyyppi pommitti viesteille, et "meillä synkkas niin hyvin...." - ilmoitin, et yhdet treffit riitti mulle.

Mun idea oli todellakin mennä sokkotreffeille eli en halunnut nähdä kuvaa, enkä myöskään itse lähettänyt kuvaa. Tämän tarkoitus oli karsia tyypit, joilla ei ollut tarpeeksi rohkeutta ja/tai ovat liian epävarmoja itsensä suhteen. Kerran jopa väittelin yhden tyypin kanssa, kun hän vaati mun kuvaa ("meille miehille naiskauneus on tärkeää") - teki mieli lähettää hänelle bikinikuva (malliaineista) viestillä: tämä missasit senkin ääliö!

Vierailija
276/432 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin tinderissä miehen kanssa, joka näytti kuvien perusteella mukavalta, ja jutut olivat alkuun myös mukavia.

Meni pari päivää, niin hänen todellinen luontonsa tuli esiin, ja juttunsa muuttuivat ylimielisiksi ja naisia halventaviksi. Olin kuitenkin ehtinyt sopia jo treffit hänen kanssaan.

Oli hilkulla, että olisin perunut, mutta silkasta mielenkiinnosta halusin nähdä, millainen tämä ristiriitainen ihminen olisi luonnossa. Ei hän kiinnostanut minua enää siinä mielessä.

Noh, monia ihmisiä kai haukutaan turhaan narsisteiksi, mutta hän taisi oikeasti olla sitä. Tai sitten hänellä oli joku persoonallisuushäiriö. Tapaaminen oli todellakin creepy.

Mies saapui nokka pystyssä ja hapan ilme naamalla. Istuimme puiston penkillä ja juttelimme. Hän keskeytti suunnilleen jokaisen lauseen mitä sanoin, ellen kysellyt nimenomaan hänestä. Hän leuhki kaikella tekemisellään, ja kaikessa tuntui olevan pääasia, että ulospäin vaikuttaa fancylta ja rikkaalta. Alansa oli valinnut selvästi sen perusteella että siltä saa paljon rahaa. Hänellä oli jo opiskelijana paljon velkaa, ja elämäntyyli vaikutti enemmänkin typerältä kuin hienolta.

Hän otti kuvia instagramiin puistossa, ja nekin olivat ihan vain sitä varten, että näyttää hyvältä muille ihmisille. Ei häntä kiinnostanut mitkään maisemat oikeasti.

Tuli ahdistava olo ja emme tietenkään nähneet enää ikinä. En myöskään tee tuollaista "treffikoetta" enää. Tuli kerrasta selväksi millaisia ihmisiä tuollaiset ovat.

277/432 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt millään Grande Katastrof -treffeillä, mutta kerran oli yksi läheltä piti -tilanne:

Olin lähettänyt alkuviikolla viestiä Suomi24 -treffisivustolla kiinnostavalle miehelle, ja ehdottanut, että käytäisiinkö joku ilta illallisella ravintolassa. Ehdotin muutamaa arkipäivää samalle viikolle sekä sunnuntai-iltaa, jolloin minulla oli vapaata. Hän vastasi, että hän pystyy tapaamaan tällä viikolla ainoastaan sunnuntaina, koska muina iltoina hän joutuu olemaan yömyöhään töissä. Sovimme siis, että tapaamme ravintolassa X sunnuntaina klo 19.

No perjantaina lähetin hänelle viestin sovelluksen kautta, että halusin vain varmistaa, että olethan tulossa siis sunnuntaina illalliselle? Hän ei vastannut tähän viestiini sunnuntai-iltapäivään mennessä, jolloin tulin aamuvuorosta töistä kotiin ja mietin, että miksei hän ole vastannut, että onko mahdollista, että hän ei katso sovellusta ollenkaan eikä siksi ole huomannut viestiäni, että menenkö paikalle ollenkaan, jos hän ei olekaan tulossa vaan on huijari tai entä jos käykin niin, että hän ilmestyy paikalle, mutta minä en, ja silloin minä olen oharin tekijä. Päädyin sitten siihen, että menen paikalle ravintolaan sovitusti klo 19. Kävin suihkussa, pesin ja föönasin hiukset ja laitoin täyden meikin päälle ja klo 17 hän lähetti minulle viestin: ”Hei, en päässyt aikaisemmin tietokoneen ääreen ja sain vasta tänään puhelimenkin käyttöön. Oon Pitkäniemessä, enkä pääsekään kotiin, niin pitää peruu”. Pitkäniemi on siis psykiatrinen sairaala Nokialla.

Että ihan hyvä, etten koskaan päätynyt treffeille hänen kanssaan.

Vierailija
278/432 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli jo joskus jossain vastaavassa, mutta karmeimmat treffini ikinä.

Tapasin ystävän häissä mukavan ja asiallisen, siististi pukeutuneen miehen. Sovimme treffit myöhemmälle ajankohdalle.

Olimme syömässä mukavassa ja kalliissa paikassa, ja mies vaati saada tarjota. Kaikki sujui vähän "liiankin hyvin" näin jälkeen päin ajatellen.

Hän tarjoutui viemään minut autollaan kotiin. Ajoimme syrjäisemmälle tielle, kun mies väitti tietävänsä helpomman reitin. Kello lähestyi jo puolta yötä ja oli pimeä syysilta.

Mies pysäytti auton ja alkoi kertoa juttuja kuinka hänen äitinsä on lapsena laiminlyönyt häntä pahasti. Ruokaa ei ajoittain ollut ja häntä hakattiin vyön solkipäällä yms. Hänen katseensa meni kummalliseksi ja naama alkoi nykiä. Vastailin jotain, että ihan kamalaa ja että onko hän käynyt esimerkiksi terapiassa juttelemassa näistä.

Sanoi, että ei, mutta haaveilee että sitten kun äiti on tarpeeksi vanha pistämään vastaan, niin haluaa vetää tätä sidottuna auton peräkoukkuun niin kauan että tältä on polvilumpiot paskana. (herkät ihmiset, lopettakaa lukeminen tähän) Sen jälkeen irrottaisi mattopuukolla äidin peräaukon. Olin luonnollisesti aivan kuset housussa, mutta teeskentelin rauhallista. Ajattelin että fiksuinta siinä tilanteessa olisi myötäillä tyypin sanomisia. Rupattelin siinä että niin, vanhemmat aina luulevat tietävänsä kaiken paremmin.

Tässä vaiheessa sanoi, että hänellä on ase penkin alla. En enää pystynyt teeskentelemään rauhallista vaan puhkesin itkuun. Pyysin päästä ulos autosta. Ovet olivat lapsilukossa. Hän jatkoi ajamista ja liikennevaloissa valehtelin, että laukkuni hihna on oven välissä ja pyysin avaamaan oven. Suostui, jolloin ryntäsin ulos ja juoksin kovempaa kuin koskaan. Puikkelehdin metsätietä pitkin kotiin. Luojan kiitos en ollut kertonut miehelle tarkkaa osoitetta vaan pelkästään suunnan.

Tämän jälkeen näin yli vuoden painajaisia tilanteesta ja vieläkin ajoittain tapahtuma tulee uniini. Olin varma että kuolen sinä iltana.

Jos tapasit tyypin ystävän häissä, niin kai ystäväkin tunsi hänet? Millainen tuttava oli ja oliko ystävälle yllätys tuo miehen käytös?

Vierailija
279/432 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa ihmetyttää peukuttaminen... Ensin joku mielipide saa hirveästi yläpeukkuja ja vain vähän alapeukkuja. Sitten täysin päinvastainen mielipide herättää täsmälleen saman reaktion.

häh mitä odotit että kaikki peukuttavat samaa juttua?

Ihmisillä on eri intressit, toki näihin nuoliin soisi kyllä laitettavan, perustelut ihan vain koska kiinnostaa.

No eiköhän tuossa ollut pointtina, että jos suurin osa lukijoista on ensin samaa mieltä jonkin viestin kanssa, niin on outoa jos heti sen jälkeen suurin osa on aivan eri mieltä.

Suurin osa lukijoista ei peukuta viestejä ylös eikä alas. Eri viestejä peukuttavat eri ihmiset. Ym-mär-rät-kö nyt?

Vierailija
280/432 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo toimisi, se mikä toisille on täysin turn off voi toiselle olla turn on ja näin se yleensäkin on.

Sitäpaitsi jos on kovin ihastunut, monikin normaalisti turn off ei haittaa tai sitä ei huomata ihastuksen kohdalla.

Voin kuvitella kuinka täyttyisi katkerista "haki vain panoa" jne. jutuista, vaikka todellisuudessa mies/ nainen voisi olla vakavissaankin liikkeellä, mutta ei sitten kiinnostunut tarpeeksi/ halunnut jatkaa, kun on oli paremmin tutustunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi