Kertokaa hauskoja tai creepyjä treffistooreja
Olin nuorempana vähän naiivi ja tapasin mukavanoloisen miehen tinderissä. Treffasimme puistossa ja koska juttu luisti mukavasti niin jatkoimme miehen asunnolle. Siellä tuli outo olo ja tajusin että miehellä on seksi mielessä. Valehtelin, että tätini soitti ja tarvitsi nopeasti apua koiransa kanssa ja pääsin pois tilanteesta. Emme enää tavanneet.
Kommentit (432)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdin tindertreffini kämpille muutaman lasillisen jälkeen. Saavuttuamme talolle mies havaitsi, että hänen vanhempansa ovatkin kotona. Joo, asuikin siis vanhempiensa kanssa. Hän piilotti minut pilkkopimeään autotalliin siksi aikaa, että kävi viattomasti moikkaamassa vanhempiaan, jonka jälkeen auttoi minut huoneensa ikkunasta sisään. En saanut jäädä yöksi, vaan heitti minut vielä autolla kotiin saman yön aikana. Itse sammuin kesken aktin. Hyvät reffit, kyllä nuori on tyhmä.
Siis kuitenkin mies sai sinut hereille vai heitti sammuneena takaisin kotiin?
Heräsin omaan pieruuni. Hän oli mennyt pelaamaan tietokoneellaan odotellen heräämistäni. Good times.
Ai kamala! Daami sammuu kesken aktin ja herää myöhemmin omaan piereskelyynsä. Ei noita voi pitää onnistuneina treffeinä sen miehenkään näkökulmasta katsottuna.
Tapailin lyhyen aikaa erästä miestä ja petipuuhiakin oli. Ei se kuitenkaan edennyt.
Meni jonkun aikaa ja hän otti yhteyttä ja kehotti menemään testeihin, "koska olin tartuttanut häneen klamydian". Olin ollut pitkään sinkkuna enkä ollut ollut minkäänlaisessa fyysisessä suhteessa noin vuoteen ennen tätä kaveria ja testitkin hoitanut edellisen suhteen jälkeen silloin aikanaan. Sanoinkin tämän mutta ei ottanut kuuleviin korviin koska minussa se vika vaan oli! Kyllä hän tietää ja ei ole voinut muualta tulla jne jne jne jankutusta johon en edes vastannut enää.
No ei siinä, testit kävin ja tulokset oli edelleen puhtaat. Tuon paasauksen seurauksena päätin myös ilmoittaa asian herralle, että eipä ollut mitään. Vastaus oli että mun testitulos oli väärä ja kyllä hän tietää.
Yritti muuten muutaman kuukauden päästä pyydellä kahville.... en mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa ihmetyttää peukuttaminen... Ensin joku mielipide saa hirveästi yläpeukkuja ja vain vähän alapeukkuja. Sitten täysin päinvastainen mielipide herättää täsmälleen saman reaktion.
häh mitä odotit että kaikki peukuttavat samaa juttua?
Ihmisillä on eri intressit, toki näihin nuoliin soisi kyllä laitettavan, perustelut ihan vain koska kiinnostaa.
No eiköhän tuossa ollut pointtina, että jos suurin osa lukijoista on ensin samaa mieltä jonkin viestin kanssa, niin on outoa jos heti sen jälkeen suurin osa on aivan eri mieltä.
Suurin osa lukijoista ei peukuta viestejä ylös eikä alas. Eri viestejä peukuttavat eri ihmiset. Ym-mär-rät-kö nyt?
No hän tarkoitti varmaan suurinta osaa peukuttajista, ei suurinta osaa niistä joilla ei ole tapana peukuttaa.
Ei treffitarina kun ei treffejä ei ole koskaan ollut, mutta....
Eräs ihminen yritti viritellä jonkinlaista juttua kanssani joskus vuosia sitten kun oli kuulemma ihastunut minuun, mutta koska kiinnostus ei ollut molemminpuolista homma ei edennyt edes treffeille asti.
Muutamaa vuotta myöhemmin hän alkoi yhtäkkiä lähetellä jotain vonkausviestejä, joihin vastasin ettei kiinnosta ja tiedän muuten hänen olevan naimisissa ja lapsiakin... Urpo vastasi: "Täytyyhän mulla joku olla kun sä et antanu edes mahdollisuutta. Luuletko että oisin jääny odottamaan sua?" Öööö...asia selvä. Mähän en siis ikinä edes ollut kiinnostunut osapuoli. Toivottelin onnellisia aviovuosia sitten vaan ja lopetin keskustelun....
Teininä oli yksi poika mikä "sattumalta" osui aina sinne missä kaveriporukalla oltiin. Ei ollu faceja yms siihen aikaan ja meillä useampi hengailupaikka. Kiersi ilmeisesti fillarilla päivittäin nää kaikki läpi löytääkseen meidät. Ikinä ei selvinny ketä tytöistä se seuras kun oli sellanen ujo perässäroikkuja.
Varmaan nykyään joku näistä ketjun vonkaajista, jotka ei ymmärrä lopettaa...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ette lähde tilanteesta heti kun tulee ketjun miehiä vastaan? Oikeasti?
Kuvitteletteko että tilanne jotenkin treffien kuluessa paranee?
Suuren osan näistä täytyy olla miehen kirjoittamia provoja (kuten tuo yksi joka huusi tyttärensä nimeä sängyssä). Ei siellä treffeillä tarvitse viettää aikaa 15 minuuttia kauempaa, kun on jo selvinnyt että deittiprofiilissa on valehdeltu, ex-tyttöystävästä ei olla päästy yli, tykätään piereskellä äänekkäästi julkisilla paikoilla, suhtaudutaan treffikumppaniin vihamielisesti, tyyppi vaikuttaa oudolta tai vaaralliselta.
Mitä ihmettä tuollaisella miehellä tekee?
Nostakaa kytkintä vaan ja nopeasti.
Ohis mutta katsoin kerran dokumentin virolaisista alaikäisistä prostituoiduista ja yksi heistä kertoi että eräs suomalainen asiakas halusi nimenomaan alaikäisen teinitytön joka muistuttaisi mahdollisimman paljon hänen tytärtään. Ei siis välttämättä mikään miehen keksimä provo tuo tarina tytärtään himoitsevasta miehestä.
Tutustuin mieheen erään kaveriporukan kautta. Sovittiin, että voitaisiin tavata kahdestaan seuraavana perjantaina. Laittelin sitten viestiä perjantaina iltapäivällä, että milloin kävisi ja missä. Ei tullut vastausta moneen tuntiin. Kahdeksan maissa tuli viesti, että on vielä töissä mutta ilmottaa kun pääsee sieltä. Puoli neljältä aamuyöstä tuli sitten viesti, että työurakka on viimeinkin loppunut ja voitaisiin tavata. Ei tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vuosia sitten menin baarissa juttelemaan kolmekymppisen, kivannäköisen naisen kanssa. Hän suhtautui minuun jotenkin nihkeästi, mutta ei nyt ihan suoraan käskenyt painua he***ttiin, joten jatkoin väkinäistä jutustelua ja tyrkytin itseni vielä saatillekin. Saattelin hänet kotiovelleen ja sain hänet suostuteltua siihen, että tavataan seuraavalla viikolla uudestaan. Sen enempää ei tapahtunut ekalla tapaamisella. Ei siis todellakaan tuntunut siltä, että tästä voisi jotain tulla.
Näillä sovituilla treffeillä nainen kuitenkin alkoi heti kertoa, kuinka innoissaan isä ja äiti ovat tyttären uudesta elämänvaiheesta ja isoäitikin haluaisi minut heti tavata. Aika creepy olo tuli, mutta suostuin kuitenkin ekoilla treffeillä käymään vanhempien luona kahvilla. Vielä pari kertaa tavattiin ennen kuin totesin, että eiköhän tämä ollut tässä. Vanhemmat varmaan joutuivat perumaan kirkkovarauksen ja kanttorin kanssa sovitut häämarssit… mahtoiko ristiäismekkokin olla jo valmiiksi ostettuna...
Sinä siis väen väkisin ruinasit naisen treffeille, vaikka huomasit ettei häntä kiinnosta?
Vähän veikkaan, että nainen ei jaksanut kuunnella ruikutustasi ja suostutteluasi ja lähti treffeille aikomuksenaankin säikyttää sinut tiehesi esittämällä yli-innokasta.
Olenkohan jo kertonut... en muista joten menköön taas.
Tapasin nettitreffimiehen. Matkustin toistasataa km....
Vain todetakseni että se oli valehdellut likipitäen kaikesta. Urheilullinen tarkoitti läskimahaa, ulkomuoto oli muutenkin katastrofi crokseineen ja sukkineen. Tarrasi kuin hukkuvaan halatessa... todella kiusallista.
Kehui laittavansa joka päivä ruokaa omaksi ilokseen viesteissä.. treffipäivänä ehdotti useamman kerran pikaruokapaikkoja... kun kuulemma lähinnä niissä käy. En suostunut vaan halusin normaaliin ravintolaan. Siellä ihmetteli syömääni määrää. Itse ei kuulemma jaksa syödä paljoa... minun painoindeksi on 21, hänellälähellä 30, arvelen.
Haisi hyttysmyrkylle. Yritti väkisin saada jäämään yöksi, tuli olo että myöhästyttää tahallaan junasta että joudun jäämään.
Ai nii, oli myös kehuskellut että korjaa minkä laitteen/ asian hyvänsä... autonrämässään oli ilmastointi rikki helteessä. Että särki pää siinä kuumuudessa ja hyttysmyrkyn käryssä( ukon mielestä varmaan ihana parfyymi)..
Voi jessus et oliki kaameat treffit! Ai nii, kulki kävelyllä takanani ja kehui persettäni vuolaasti.
Kun seur päivänä ilmoitin ettei mennyt iha putkeen, haukkui minut kaunein sanakääntein😁😁
Luojan kiitos ei tartte enää deittailla, uskomatonta kyllä tämä helmi mies löytyi myöskin nettideitistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa ihmetyttää peukuttaminen... Ensin joku mielipide saa hirveästi yläpeukkuja ja vain vähän alapeukkuja. Sitten täysin päinvastainen mielipide herättää täsmälleen saman reaktion.
häh mitä odotit että kaikki peukuttavat samaa juttua?
Ihmisillä on eri intressit, toki näihin nuoliin soisi kyllä laitettavan, perustelut ihan vain koska kiinnostaa.
No eiköhän tuossa ollut pointtina, että jos suurin osa lukijoista on ensin samaa mieltä jonkin viestin kanssa, niin on outoa jos heti sen jälkeen suurin osa on aivan eri mieltä.
Kyllä juuri se oli pointtini. Kiitos!
Se joka ihmetteli peukuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhekielessä tytönhupakko on melko harvinainen ilmaisu. Miten yleensä nykyään tulee mieleen, varsinkaan treffeillä, oli mikä oli. 😮
Kyllähän se sana ensin jostain syystä tuli tälle miehelle itselle mieleen, hänhän sitten siirsi sen sanan mielikuvaksi miten poliisi suhtautuu kyseiseen ongelmaan.
Muutenhan olisi muotoillut muulla tavoin poliisin mahdollista käytöstä.
Ellei itse ajattelisi, että onhan tämä nyt aika tytönhupakko kun tuollaista miettii viedä poliisille.Sana on hiukan samaa luokkaa jos melko vierasta miestä sanoisi treffeillä, että taidat olla aika huithapeli.
Taitaa olla provo tämä hupakkojuttu. Muistan nimittäin käyneeni tämän hupakkokeskustelun aikoinani yhden kaverin kanssa. Olemme molemmat naisia ja minä olin se tytönhupakko. En loukkaantunut, enkä myöskään mennyt puhumaan poliisille. Asia järjestyi myöhemmin toisella tavalla. Eikä siihen aikaan kukaan käyttänyt hupakko-sanaa maksullisista naisista.
En ymmärrä tätä. Olet käynyt kaverisi kanssa sen keskustelun? Siis miten oikein ajattelet tämän?
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin joskus kännissä yhteen tyyppiin, josta en itse kiinnostunut mutta hän halusi sitten nähdä selvinpäinkin, joten suostuin sitten epäröinnin jälkeen näkemään. Hän alkoi heti kertoilla kummallisia tarinoita joita hänen elämässään oli kuulemma tapahtunut, esimerkiksi hän oli ajanut kolarin jossa kuski oli kuollut mutta hän vänkärin paikalla oli selvinnyt ilman minkäänlaisia vammoja, kertoi paikankin jossa se oli tapahtunut eikä netistä löytynyt mitään tietoja. Kuulemma hänelle oli käynyt myös niin, että metsässä karhut olivat piirittäneet hänet ja lähtivät pois vasta kun poliisit ilmestyivät paikalle... Sekä kaikkea muutakin outoa, kuten että yhtäkkiä parkkipaikalla joku nisti oli vaan tullut hänen autoonsa ja pakottanut ase ohimolla ajamaan johonkin tiettyyn paikkaan. Hän puhui useaan otteeseen itsensä pussiin ja ihmettelin kuinka paljon erilaisia tarinoita voi edes keksiä, enhän toki voi olla satavarma etteikö joku niistä olisi ollut tottakin, mutta todella oudolta kyllä kuulosti.
Pari kertaa nähtiin kunnes hän alkoi väittää minua päällepäsmäriksi eikä sitten enää tavattu. Kaikenlaista se leipä kyllä elättää!
Kuulostaa alkavan skitsofreenikon puheilta. Näitä työn puolesta on tullut haastateltua. Joskus heiltä ihan ääneen pitää kysyä, että kuulostaako tuo nyt ihan järkeenkäyvältä, että työttömän keski-ikäisen suomalaisen miehen kintereillä on mm. venäläinen mafia, eri maiden tiedustelupalveluita ja muuta epätavallisen lennokasta. Ja aina niin, että koko maailma ja luonnonvoimat tuntuvat olevan juuri tämän yksittäisen henkilön kannoilla.
Tuli mieleeni tällainen. Puolitutun miehen kanssa sovittiin, että tulee meille ja mennään sitten jonnekin. Soitti iltapäivällä, että ottaa ensin nokoset ja katsoo kauniit ja rohkeat.
Hiukan huvitti, mutta ajattelin, että tulkoot sitten sen jälkeen.
Istuttiin siinä ensi sohvalla ja juteltiin. Miehellä oli silmälasien metallikotelo pöydällä, availi ja sulki sitä koteloa puhuessaan, naps naps, naps naps, naps naps.
Meni osa jutuista ohi korvien kun väkisin, vaikken halunnutkaan, niin aloin seurata sitä napsuttelua, naps naps, naps naps.
Mentiin kyllä sitten ajelulla, olin kohtelias, mutta en oikein innostunut jatkosta.
treffejä virteltiin suoli kakkosnelosessa ja paikalle saapui pitkä hongankolistaja nainen paksuilla laseilla. ei siinä vielä mitään mutta etuhampaiden rako oli jotakin interfernaalia 7mm ainaskin. no tavattiin sitten vielä toka kerran tansseissa jolloin huomasin että nainen oli vielä motorisesti puunkaatajan astella eli aika pölkky. enpä sitten mennyt siitä pitemmälle kun ajattelin että jos päästään petipuuhiin jossaki välissä niin sillä on varmaan raappahousut jalassa ja pillunkarvat alkaa napanöyhtästä, jätin paremmille sen niin toisiaan tissitkin oli kroppaan nähden aika pienet ja suhteellisen kaukan toisistaan, rakoa oli enemmän kuin laki sallii
Itse tapasin miehen netissä. Nousin hänen autoonsa kun olin todennut että kertomansa piti paikkansa ja vaikutti normaalilta tyypiltä. Oltiin juteltu viikkokausia netissä ennen tätä ja juttu luisti, kuten livenäkin. Tiesin hänen jutelleen myös toiselle naiselle samoihin aikoihin ja heitin vitsillä, että no tänne kuitenkin tulit etkä sen toisen naisen luo. Mies naama peruslukemilla vastasi, että ”no sä oot niin paljo lähempänä!” Ilmeisesti siis tämä toinen olisi ollut mieluisampi, mutta asui liian kaukana. Vähän oma fiilis tähän lässähti, en ikinä aio olla yhdellekään miehelle se kakkosvalinta.
Mies kysyi treffeillä, milloin olen viimeksi käynyt suihkussa. Valehtelin käyneeni edellisenä iltana, vaikka oikeasti olin käynyt juuri ennen treffejä. Mies alkoi inttää, että ei voi pitää paikkaansa, koska haisen niin pahalle. Se jo loukkasi, mutta yritin jutella muusta. Hän otti kuitenkin tehtäväkseen selvittää, mistä haju oli peräisin. Kyseli, mitä shampoota käytän tai käytänkö deodoranttia. Oli kiusallista. Emmin jo lähtöä. Seuraavaksi hän meinasi kysyä joltain, haistaako eri pöytään, miten paha haju minusta lähtee. Nousin silmät kyynelissä ja lähdin. Sen jälkeen epäilin pitkään haisevani. Ystäväni saivat jonkun tovin vakuutella etten haise miltään.
Sain heti ekoilla deiteillä lempinimen
"Moro minipossu!"
Olisi voinut olla söpöä ellen olisi pieni ja pyöreä ja itsetuntoni olematon... :(
Treffeillä yh isän kanssa, väkinäistä keskustelua, heitti asiatonta läppää tumma ihoisista... Okei itsekin nauroin mut ei ollut enää hauskaa kun jatko juttuaan... Eipä enää nähty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin treffeillä ensimmäisiä kertoja. Olin varannut pöydän yhdestä kaupungin parhaista paikoista. Minulla oli ylläni Hugo Bossin puku rusetilla ja suutarilla teetetyt oxford-kengät. Oletin, että naisellakin olisi ollut paikka huomoiden hame/mekko ja korkokengät. Mitä vielä! Hän tuli paikalle farkuissa. Eipä nähty tuon jälkeen.
Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja? Tiedän kyllä, että Suomessa tykätään pukeutua huonosti, mutta voisi silti edes treffeille vähän panostaa!
Jos ei ole "mekkoihmisiä", niin ei sitä mekkoa välttämättä tule laitettua hienompaankaan ravintolaan.
Itse käytän mekkoja töissä ja juhlissa, joskus satunnaisesti vapaa-ajalla. Muutoin on yleensä farkut ihmisten ilmoilla liikuttaessa.
Tunnen useita naisia, jotka eivät koskaan käytä mekkoa tai hametta.
Ja tunnen sellaisiakin joilla on kaksi vaihtoehtoa valikoimissaan:
farkut (työ- ja vapaa-aika), legginsit (kuntosali ja vapaa-aika).
Jos odottaa tiettyä pukukoodia seuralaiselta ja se on tärkeä asia itselle, niin kannattaa kertoa asiasta seuralaiselle.
Jos ei halua pukeutua tilanteen mukaan, voi kieltäytyä kutsusta hienoon ravintolaan ja ehdottaa sen sijaan paikallista maahanmuuttajapizzeriaa. Sinne voi marssia farkuissa!
Aika ennen Tinderiä. Jonkin treffisovelluksen kautta laitettiin viestiä ja lopulta juteltiin puhelimessa tuntitolkulla. Juttu luisti ja kiinnostus heräsi molemmin puolin. Tehtiin treffit kahvilaan. Järkytyin miehen ulkonäöstä, kun hän asteli sisään. Ihan oikeasti, ulkonäkö ei ole tärkein asia, mutta jotain painoarvoa sillä on. Kuka muuta väittää, niin valehtelee.
Kahvilaan astui kuin sirkuksesta karannut esiintyjä. Ihmeelliset puoleen sääreen ulottuvat, ruskeat kangashousut lepatti jaloissa. Urheilusukat oli tietysti vedetty ylös sääreen ja urheiluraidat sukissa olivat punainen-keltainen-musta. Hiukset tismalleen samanlaiset kuin Pelle Hermannilla, värinä vain vitivalkoiset. Tuulipuvun takki oli survottu näihin kummallisiin housuihin ja kaiken kruunasi neonsininen vyö. Olin niin järkyttynyt, että juttu ei enää luistanut. Kiitos, anteeksi ja näkemiin!