Kertokaa hauskoja tai creepyjä treffistooreja
Olin nuorempana vähän naiivi ja tapasin mukavanoloisen miehen tinderissä. Treffasimme puistossa ja koska juttu luisti mukavasti niin jatkoimme miehen asunnolle. Siellä tuli outo olo ja tajusin että miehellä on seksi mielessä. Valehtelin, että tätini soitti ja tarvitsi nopeasti apua koiransa kanssa ja pääsin pois tilanteesta. Emme enää tavanneet.
Kommentit (432)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin treffeillä ensimmäisiä kertoja. Olin varannut pöydän yhdestä kaupungin parhaista paikoista. Minulla oli ylläni Hugo Bossin puku rusetilla ja suutarilla teetetyt oxford-kengät. Oletin, että naisellakin olisi ollut paikka huomoiden hame/mekko ja korkokengät. Mitä vielä! Hän tuli paikalle farkuissa. Eipä nähty tuon jälkeen.
Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja? Tiedän kyllä, että Suomessa tykätään pukeutua huonosti, mutta voisi silti edes treffeille vähän panostaa!
Jos ei ole "mekkoihmisiä", niin ei sitä mekkoa välttämättä tule laitettua hienompaankaan ravintolaan.
Itse käytän mekkoja töissä ja juhlissa, joskus satunnaisesti vapaa-ajalla. Muutoin on yleensä farkut ihmisten ilmoilla liikuttaessa.
Tunnen useita naisia, jotka eivät koskaan käytä mekkoa tai hametta.
Ja tunnen sellaisiakin joilla on kaksi vaihtoehtoa valikoimissaan:
farkut (työ- ja vapaa-aika), legginsit (kuntosali ja vapaa-aika).
Jos odottaa tiettyä pukukoodia seuralaiselta ja se on tärkeä asia itselle, niin kannattaa kertoa asiasta seuralaiselle.
Jos ei halua pukeutua tilanteen mukaan, voi kieltäytyä kutsusta hienoon ravintolaan ja ehdottaa sen sijaan paikallista maahanmuuttajapizzeriaa. Sinne voi marssia farkuissa!
Mielestäni olisi huomaavaista mainita pukukoodista johon deitin kutsuu, oli kyseessä juhlatilaisuus tai ravintola.
Heti ekoilla treffeillä mies alkoi puhua vauvakuumeestaan. Aluksihan se oli suloista. Lopuksi kysyi, koitettaisko jo tänään tärppääkö. Ei kiitos, olin juuri aloittanut opinnot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhekielessä tytönhupakko on melko harvinainen ilmaisu. Miten yleensä nykyään tulee mieleen, varsinkaan treffeillä, oli mikä oli. 😮
Kyllähän se sana ensin jostain syystä tuli tälle miehelle itselle mieleen, hänhän sitten siirsi sen sanan mielikuvaksi miten poliisi suhtautuu kyseiseen ongelmaan.
Muutenhan olisi muotoillut muulla tavoin poliisin mahdollista käytöstä.
Ellei itse ajattelisi, että onhan tämä nyt aika tytönhupakko kun tuollaista miettii viedä poliisille.Sana on hiukan samaa luokkaa jos melko vierasta miestä sanoisi treffeillä, että taidat olla aika huithapeli.
Taitaa olla provo tämä hupakkojuttu. Muistan nimittäin käyneeni tämän hupakkokeskustelun aikoinani yhden kaverin kanssa. Olemme molemmat naisia ja minä olin se tytönhupakko. En loukkaantunut, enkä myöskään mennyt puhumaan poliisille. Asia järjestyi myöhemmin toisella tavalla. Eikä siihen aikaan kukaan käyttänyt hupakko-sanaa maksullisista naisista.
En ymmärrä tätä. Olet käynyt kaverisi kanssa sen keskustelun? Siis miten oikein ajattelet tämän?
Siis hän epäili tätä kaverinsa keksimäksi provoksi
Ei niin creepy, mutta ehkä hieman rasittava tapaus.
Tapasin muutaman kerran yhtä miestä. Aika pian kävi selväksi että luonteemme ei ihan natsaa yhteen ja ilmoitinkin miehelle ettei tästä oikein parisuhdetta voi tulla. No muutaman kerran tavattiin seksin merkeissä koska se puoli toimi välillämme hyvin.
Kuitenkin pikkuhiljaa mies alkoi aina sanomaan ettei voi olla siinä ja tässä asennossa koska sattuu milloin mihinkin. Kerran hieroin häntä ja mies laittoi monta päivää myöhemmin viestiä että ehkä kynnestä oli hieroessa tullut joku pieni naarmu jalkaan joka kuulemma häiritsi. Lisätään tässä vaiheessa, että mies harrasti aika extremelajeja joissa kyllä melkein aina hieman rytisi, mutta ilmeisesti naarmu ei ollut voinut tulla niissä :D
Vielä hieman myöhemmin alkoi kyselemään eihän minulla varmasti ole mitään sp-tauteja joka olisi voinut tarttua koska tuntee jotain kutinaa tms (tein jälkeenpäin varmuudeksi testit ja puhdas oli).
Oli varmaan kuukauden verran viestittelemättä kunnes tuli viestiä jossa kysyi voisinko joku pvä hieroa häntä, ilmoitin että kalenteri on aika täynnä seuraavat viikot (olen hieroja ammatiltani). Sen jälkeen ei ole kuulunut, ainakaan toistaiseksi..
Vierailija kirjoitti:
Kklllll kirjoitti:
Treffeillä yh isän kanssa, väkinäistä keskustelua, heitti asiatonta läppää tumma ihoisista... Okei itsekin nauroin mut ei ollut enää hauskaa kun jatko juttuaan... Eipä enää nähty
Miten tuo yh liittyi oleellisesti kertomukseen?
No se tuli juttelussa ilmi ja vähän sellainen olo jäi et etsiikö äitipuolta lapselleen
Vierailija kirjoitti:
Mies joi kokista koko illan. Hän siis kutsui minut syömään vähän parempaan ravintolaan ja osti minulle viiniä. Itse joi kokista jäillä. Illallisen päätyttyä hän antoi minulle ruusun. Siis ekat treffit!!
Mulla oli (valitettavasti) koko ajan fiilis, että se varmaan huumaa mut jollain lääkkeellä ja vie kotiinsa lemmikiksi.
Sä et kyllä kestäis esim Italiassa deittailua jos noinkin pienet asiat saa sut uskomaan et sut huumataan. Noihan on kummatkin tosi hyviä merkkejä:ei juo alkoholia mutta on ok sen kanssa että sä juot ja tollanen pieni muistaminen kukalla on vaan osoitus herrasmiehestä.
28-vuotias peräkammarinpojan oloinen mies, joka tapaamisen päätteeksi vähän shokkina suuteli ja kylmiltään yritti kielaria, mikä tuntui tungettelulta, sillä keskustelu treffeillä oli ollut väkinäistä ja kemiat hukassa.
En lähtenyt pyynnöistä huolimatta toisille treffeille, tämän mies vaikutti hyväksyvän.
Meni muutama viikko ja yhtäkkiä sama mies lähetti mesessä viestin, että hampaassaan on kova särky ja pyysi minua osallistumaan kalliisiin hammaslääkärikuluihin, kun ei saa julkiselle aikaa. Perusteluna oli, että kun hänellä ei ole koko aikuisiällään ollut reikiä hampaissa, on bakteeri lähtöisin minun suustani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli sisään ravintolaan ja vaikutti kiukustuneelta. Söimme ja yritin pitää keskustelua yllä.
Jossakin vaiheessa mies paukautti: ”No niin. Koska pannaan?” Olin itse, että ”Hä? No enpä tiedä.”
”*ttuako mä sitten täällä”, totesi mies, joi lasinsa tyhjäksi ja lähti.Jouduitko siis maksamaan laskun kun toinen häipyi kesken kaiken?
Jos olivat vain oluella, juomat oli varmaan maksettu jo etukäteen. Vain pöytiintarjoilussa ja ruokaillessa tulee Suomessa lasku jälkeenpäin.
Miten niin "jos olivat vain oluella", selkeällä suomen kielellähän siinä lukee että "söimme".
Vierailija kirjoitti:
28-vuotias peräkammarinpojan oloinen mies, joka tapaamisen päätteeksi vähän shokkina suuteli ja kylmiltään yritti kielaria, mikä tuntui tungettelulta, sillä keskustelu treffeillä oli ollut väkinäistä ja kemiat hukassa.
En lähtenyt pyynnöistä huolimatta toisille treffeille, tämän mies vaikutti hyväksyvän.Meni muutama viikko ja yhtäkkiä sama mies lähetti mesessä viestin, että hampaassaan on kova särky ja pyysi minua osallistumaan kalliisiin hammaslääkärikuluihin, kun ei saa julkiselle aikaa. Perusteluna oli, että kun hänellä ei ole koko aikuisiällään ollut reikiä hampaissa, on bakteeri lähtöisin minun suustani.
Tää on jostain syystä mun lemppari :'D Kerro vielä mitä vastasit ja jatkoiko mies inttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyi treffeillä, milloin olen viimeksi käynyt suihkussa. Valehtelin käyneeni edellisenä iltana, vaikka oikeasti olin käynyt juuri ennen treffejä. Mies alkoi inttää, että ei voi pitää paikkaansa, koska haisen niin pahalle. Se jo loukkasi, mutta yritin jutella muusta. Hän otti kuitenkin tehtäväkseen selvittää, mistä haju oli peräisin. Kyseli, mitä shampoota käytän tai käytänkö deodoranttia. Oli kiusallista. Emmin jo lähtöä. Seuraavaksi hän meinasi kysyä joltain, haistaako eri pöytään, miten paha haju minusta lähtee. Nousin silmät kyynelissä ja lähdin. Sen jälkeen epäilin pitkään haisevani. Ystäväni saivat jonkun tovin vakuutella etten haise miltään.
Hyi, törmäsit johonkin persoonallisuushäiriöiseen. Pahoittelut ☹️
Älkää oikeasti jääkö kuuntelemaan kun mies alkaa p3rseilemään. Naurakaa röhönaurut päin naamaa, toivottakaa pitkää kuivaa kautta siellä omassa peikkoluolassaan ja lähtekää kävelemään. Joillakin on jokin pakkomielle vallankäytöstä ja se pitää katkaista heti alkuun, sillä se pahenee vain. Monet naiset ovat edelleen tuollaisia sikojakin kohtaan aivan liian kohteliaita ja kilttejä.
Ja miehet: älkää j*malauta p3rseilkö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ette lähde tilanteesta heti kun tulee ketjun miehiä vastaan? Oikeasti?
Kuvitteletteko että tilanne jotenkin treffien kuluessa paranee?
Suuren osan näistä täytyy olla miehen kirjoittamia provoja (kuten tuo yksi joka huusi tyttärensä nimeä sängyssä). Ei siellä treffeillä tarvitse viettää aikaa 15 minuuttia kauempaa, kun on jo selvinnyt että deittiprofiilissa on valehdeltu, ex-tyttöystävästä ei olla päästy yli, tykätään piereskellä äänekkäästi julkisilla paikoilla, suhtaudutaan treffikumppaniin vihamielisesti, tyyppi vaikuttaa oudolta tai vaaralliselta.
Mitä ihmettä tuollaisella miehellä tekee?
Nostakaa kytkintä vaan ja nopeasti.
Ohis mutta katsoin kerran dokumentin virolaisista alaikäisistä prostituoiduista ja yksi heistä kertoi että eräs suomalainen asiakas halusi nimenomaan alaikäisen teinitytön joka muistuttaisi mahdollisimman paljon hänen tytärtään. Ei siis välttämättä mikään miehen keksimä provo tuo tarina tytärtään himoitsevasta miehestä.
Lilja 4-ever leffassa oli myös tuollainen kohtaus, olikohan saanut innoitteen tositapahtumista ja aika karseaa jos tuollainen on yleisempääkin.
Sori ohis.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tavannut tällaisen tyypin! En tosin treffeillä, mutta kerran baarijonossa joku mies alkoi jutella minulle ja kaverilleni. Hän oli ihan mukava alkuun, mutta sitten hän alkoi paasata meille miten hyvä palkka hänellä on vain kahden vuoden opiskelun jälkeen ja miten tyhmiä olemme kun opiskelemme yliopistossa niin kauan. En todellakaan tiedä mitä hän yritti tällä saavuttaa, käännettiin sille vain selkä ja jätettiin nauttimaan siitä hervottomasta palkastaan, yksin.
Apua, nyt mullekin tuli mieleen yksi vastaava! Tyyppi opiskeli kai Tkk:lla ja itse olin vasta aloittanut yliopistolla. Hirveä paasaus siitä, miksi en opiskele nopeammin ja miksen suunnilleen ole valmistunut jo.
Yritin piipittää väliin, että mun pitää käydä töissäkin...
Yhdestä baari-illanvietosta tämä mies sitten lähti kotiin kaverini kanssa samalla taksilla, kun asuivat samalla suunnalla.
Kaveri kertoi myöhemmin, että oli ollut aika mielenkiintoinen taksimatka.
Tämä kundi oli alkanut jankkaamaan radion kuuntelusta taksissa kuskin kanssa, oli vissiin ollut vääränlaista musaa ja kanavaa olisi pitänyt vaihtaa. Kuski oli hermostunut niin pahasti, että oli heittänyt heidät ulos! Ajanut vaan sivuun ja sanonut että nyt ulos.
Kyseessä oli siis jotenkin häiriintynyt tyyppi, omasta mielestään aina oikeassa. Joku lievä autismin muoto vissiin.
En tuon jälkeen viitsinyt enää tavata. Oli sängyssäkin surkea, makasi vaan selällään. Ei jatkoon!
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Miehellä oli jonkin sortin pakkoliike. Se hieroi toisen käden sormenpäillä toisen käden etusormea pitkittäin. Selvästi ei itse tätä huomannut ja kiinnittänyt siihen huomiota. Samainen mies hoki puheessaan jatkuvasti myös sanaa "semmosta". Ihan sama mitä hän kertoi, niin se oli semmosta. Työ on vähän semmosta. Harrastuksena moottoripyörät ja semmosta. Lopuksi hän kahvien jälkeen vielä ehkä vahingossa lipsautti, että mentäiskö hänen luokseen ja "semmosta". :D No ei menty.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Tinderiin voisi laittaa saman ominaisuuden mikä on esim. hotelli- ja ravintolasivustoilla: käyttökokemus. Treffanneet voivat antaa palautetta toisistaan ja näin kanssasiskoja voisi varoittaa törpöistä ja potentiaalisesti haitallisista miehistä jo etukäteen.
Tuo ei oikein toimisi, koska sitä voisi käyttää henkilökohtaiseen kostamiseen tai muuten vain häröilemiseen ja maineen pilaamiseen. Sitä paitsi eikös niitä miesmakuja ole erilaisia, toisen romu voikin olla toisen aarre?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Tinderiin voisi laittaa saman ominaisuuden mikä on esim. hotelli- ja ravintolasivustoilla: käyttökokemus. Treffanneet voivat antaa palautetta toisistaan ja näin kanssasiskoja voisi varoittaa törpöistä ja potentiaalisesti haitallisista miehistä jo etukäteen.
Tuo ei oikein toimisi, koska sitä voisi käyttää henkilökohtaiseen kostamiseen tai muuten vain häröilemiseen ja maineen pilaamiseen. Sitä paitsi eikös niitä miesmakuja ole erilaisia, toisen romu voikin olla toisen aarre?
Hmmm. Jännää että monet eivät ole lainkaan huolissaan naisia ahdistelevista, kiusaavista ja häiriköivistä miehistä, mutta siitä ovatkin kovin huolissaan, että se nainen kertoo sen miehen käytöksestä julkisesti ja mieheltä menee maine.
Ja joo, tajusin kyllä mitä hait takaa, älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm. Jännää että monet eivät ole lainkaan huolissaan naisia ahdistelevista, kiusaavista ja häiriköivistä miehistä, mutta siitä ovatkin kovin huolissaan, että se nainen kertoo sen miehen käytöksestä julkisesti ja mieheltä menee maine.
Ja joo, tajusin kyllä mitä hait takaa, älä huoli.
Ei se häiriköinti tietenkään oikein ole ja se pitäisi saada kitkettyä pois. Mutta tuo ei ole oikea keino.
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti enää ole kyse treffiseurasta, mutta ehdin seurustella jo jonkinaikaa erään komean ja mukavan miehen kanssa. Kerran sitten kun olin tuomassa ruokaostoksia kaupasta kotiin yhytin tämän harrastamassa seksiä miespuolisen pelikaverinsa kanssa. Sen jälkeen en ole voinut sietää homoja.
Mitä tekemistä homoilla on tuon petturin kanssa? Tuomitset siis kaikki homot pettävän ukkosi takia.
Todella cryypyä oli kun mies selväsi valokuvasi mua salaa. Oli mukamas että katsoo jotain kännykästä vähän väliä ja se todellisuudessa otti valokuvia. Se otti niitä myös pöydän alla.
Jäi treffit aika lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös käynyt treffeillä rupsuttelijamiehen kanssa. Bussipysäkillä ihmisten keskellä oikein nosti toista kankkuaan ja pieraisi kuuluvasti vailla häpeän häivää. Samaa tapahtui myös kahdestaan kotonani. Mukava mies, komeakin ja paljon yhteistä, mutta en vain kestänyt tuota rupsuttelua.
Olemme edelleen kavereita ja mies harmittelee kun ei ole naista löytynyt. En tiedä pitäisikö mainita rupsuttelusta, mutta jos ei ole tähän ikään mennessä sitä itse ymmärtänyt niin liekö ymmärtää sanomallakaan?
En kyllä voi käsittää mistä näitä pierijöitä ja röyhtäilijöitä sikiää. Moni on ollut pitkään yksissä eksänsä kanssa, en voi olla miettimättä onko äijä ollut samanlainen sika eksänsä kanssa? Siis eksänsä kanssa on voinut olla kauankin, yli 10v. Miten joku nainen voi tuollaista niin pitkään katsoa?
Okei, vakiintuneessa suhteessa ymmärrän satunnaisen ulkona pieremisen mutta että heti alkumetreillä pierrään kuin sika vieläpä sisätiloissa? Ja tuo röyhtäily on sama juttu, todella etovaa.
Joskus olen tapaillut tällaista pierusikaa pariin kertaan ja jättänyt koko homman. En ole sanonut miehelle että tuon takia (muun muassa, yleensä syitä on ollut muitakin) suhteen alku loppuu, ja että tiedoksi että lopeta tuo jos meinaat naisen löytää. En vain jotenkin ole saanut noin alkeellista asiaa sanotuksi!
Kerran tein yhdelle niin että tahalteen pieraisin hänen luonaan RUOKAPÖYDÄSSÄ jotta hän saisi tuta millaista se on. Ei auttanut, hän vain totesi ettei naiset piere jne. Ei siis tulisi ikinä mieleenkään muutoin noin käyttäytyä mutta ärsyynnyin niin h**isti että oli pakko, otti sen verran päähän tuollainen moukkamaisuus.
Miten tuo yh liittyi oleellisesti kertomukseen?