Kertokaa hauskoja tai creepyjä treffistooreja
Olin nuorempana vähän naiivi ja tapasin mukavanoloisen miehen tinderissä. Treffasimme puistossa ja koska juttu luisti mukavasti niin jatkoimme miehen asunnolle. Siellä tuli outo olo ja tajusin että miehellä on seksi mielessä. Valehtelin, että tätini soitti ja tarvitsi nopeasti apua koiransa kanssa ja pääsin pois tilanteesta. Emme enää tavanneet.
Kommentit (432)
Tässäkin ketjussa ihmetyttää peukuttaminen... Ensin joku mielipide saa hirveästi yläpeukkuja ja vain vähän alapeukkuja. Sitten täysin päinvastainen mielipide herättää täsmälleen saman reaktion.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui se klassinen, eli tinder deittini 181 cm pitkä, komea, kosmopoliitti akateeminen adonis, oli mannerheimintiellä bistrossa tavattuna n. 165cm pitkä, kalju ja n. 20 vuotta ilmoittamaansa vanhempi, työtön kirvesmies. Joka omien sanojensa mukaan "halusin vaan nähdä ootko sellanen jolle haluan itseni paljastaa".
En tiedä olinko, koska poistuin saman tien.
Miten sä edes tunnistit treffisi tapaamispaikassa? Vai tuliko mies esittäytymään sulle?
:O siis tapahtuuko tällaista (en ole tinderissä)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdin tindertreffini kämpille muutaman lasillisen jälkeen. Saavuttuamme talolle mies havaitsi, että hänen vanhempansa ovatkin kotona. Joo, asuikin siis vanhempiensa kanssa. Hän piilotti minut pilkkopimeään autotalliin siksi aikaa, että kävi viattomasti moikkaamassa vanhempiaan, jonka jälkeen auttoi minut huoneensa ikkunasta sisään. En saanut jäädä yöksi, vaan heitti minut vielä autolla kotiin saman yön aikana. Itse sammuin kesken aktin. Hyvät reffit, kyllä nuori on tyhmä.
Siis kuitenkin mies sai sinut hereille vai heitti sammuneena takaisin kotiin?
Heräsin omaan pieruuni. Hän oli mennyt pelaamaan tietokoneellaan odotellen heräämistäni. Good times.
Ei hele. :D :D :D Harvemmin repeän nauramaan ääneen, mutta tämä kommentti kyllä sai tipahtamaan. :D Onneksi en ollut duunissa.
Kiitos. Mua ei tosin naurattanut, olin aika vakava. Promillet veressä auttoi kyllä hiukan.
Äh, unohdin jatkaa tätä juttua aiempaan kommenttiin. En kuullut tästä miehestä enää (luonnollisesti..) mitään. No, parin kuukauden kuluttua hän laittoi viestiä ja kysyi lähtisinkö kolmen kimppaan ottaen mukaan ystäväni (jonka hän oli vilaukselta nähnyt treffi-iltanamme). En lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin miehen luo yöksi. Eka pedattiin mulle sohvasta sänky, mutta kömmin miehen viereen lopulta. Mies oli hereillä siis vielä ja silittelin hänen selkäänsä ja menin lähelle. Mies ei tehnyt elettäkään kääntyäkseen tms vaan makasi vaan paikallaan! Ja asuin siis noin 400m päässä eli yökylälle ei kyllä varsinaista syytä ollut. No päädyttiin kyllä myöhemmin yhteen mutta sillon turhautti, nykyään naurattaa.
Minua ei olisi kyllä naurattanut, olisin lähtenyt kotiin, mies ei selkeästi ollut kiinnostunut. Olisin antanut jatkossakin olla rauhassa.
Saanko kysyä kuinka päädyitte yhteen? Tekikö mies aloitteen vai olitko sinä se aloitteellinen puoli? Veikkaan jälkimmäistä.
Miten sait alkuun sen, että mies alkoi vastata silittelyihin?
Vai alkoiko?
Onnittelut sitkeydestä, minusta ei siihen olisi.Olen ollut joskus hiukan vastaavilla treffeillä ja tosiaan toimin niin, että annan miehen olla, kiinnostusta loppuu minulta mieheen tai sitten kun torjuva mies alkaa kiinnostua minusta sieltä paljastuu jotain sellaista, että se minun vielä hiukan jäljellä oleva kiinnostus loppuu siihen.
Seuraavan aloitteen teki mies. Oli vaan kamalan ujo (oltiin siis tosi nuoria vielä tollon) ja ens kerralla kun nähtiin niin suuteli mua. Jännitti kyllä fyysistä kontaktia vaikkei neitsyt ollutkaan. Oli vaan ollu pari vuotta sinkkuna.
Lainaamasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin miehen luo yöksi. Eka pedattiin mulle sohvasta sänky, mutta kömmin miehen viereen lopulta. Mies oli hereillä siis vielä ja silittelin hänen selkäänsä ja menin lähelle. Mies ei tehnyt elettäkään kääntyäkseen tms vaan makasi vaan paikallaan! Ja asuin siis noin 400m päässä eli yökylälle ei kyllä varsinaista syytä ollut. No päädyttiin kyllä myöhemmin yhteen mutta sillon turhautti, nykyään naurattaa.
Minua ei olisi kyllä naurattanut, olisin lähtenyt kotiin, mies ei selkeästi ollut kiinnostunut. Olisin antanut jatkossakin olla rauhassa.
Saanko kysyä kuinka päädyitte yhteen? Tekikö mies aloitteen vai olitko sinä se aloitteellinen puoli? Veikkaan jälkimmäistä.
Miten sait alkuun sen, että mies alkoi vastata silittelyihin?
Vai alkoiko?
Onnittelut sitkeydestä, minusta ei siihen olisi.Olen ollut joskus hiukan vastaavilla treffeillä ja tosiaan toimin niin, että annan miehen olla, kiinnostusta loppuu minulta mieheen tai sitten kun torjuva mies alkaa kiinnostua minusta sieltä paljastuu jotain sellaista, että se minun vielä hiukan jäljellä oleva kiinnostus loppuu siihen.
Seuraavan aloitteen teki mies. Oli vaan kamalan ujo (oltiin siis tosi nuoria vielä tollon) ja ens kerralla kun nähtiin niin suuteli mua. Jännitti kyllä fyysistä kontaktia vaikkei neitsyt ollutkaan. Oli vaan ollu pari vuotta sinkkuna.
Lainaamasi
Ai nii ja itsellä kanssa kävi mielessä että antaa olla, mutta mies tosiaan kyllä osoitti kiinnostustaan muuten, muttei vaan uskaltanut fyysisesti olla kovin aggressiivinen, etten sikähdä. Itse olisin ollut ihan valmis kyllä vaikka mihin.
Sama
Joo, ymmärrän kyllä sitten jos olitte kovin nuoria.
Netissä kirjoittelin mukavan ja huumorintajuisen oloisen miehen kanssa, viestit olivat pitkiä ja hauskoja ja odotin treffeiltä paljon. Mies oli kirjoittanut profiiliinsa olevansa 170 senttinen, ja vaikka pituudella ei ole minulle merkitystä niin se, että jouduin 163 senttisenä katsomaan häntä alaspäin oli melko murskaava alku, koska ensimmäisenä tuli mieleen että jos on tuosta valehdellut niin mistä muustakin sitten? Noh, tavattiin siis sovitulla paikalla sovittuun aikaan tarkoituksena mennä kävelylle, ensimmäiseen 10 minuuttiin mies ei pukahtanut mitään kunnes äkkiä tyrkkäsi minulle kätensä ja esitteli itsensä. Sen jälkeen puhui ehkä hieman liikaakin, mutta ei ollut yhtään samanlainen mitä viesteissään vaan aivan liian innokas, kaikki aiheet kiersivät siihen miten meistä nyt tulee pari yms. Esimerkinnä että kävelymme kulki erään luistelukentän ohi missä oli lapsia pelaamassa jääkiekkoa, ja tämä tyyppi nappasi minut tiukkaan halaukseen ja totesi jotain tyyliin että tästä me sitten kerrotaan meidän lapsille, kuinka oltiin katsomassa kun junnut pelaa jääkiekkoa. Yyh. Koko ajan yritti ottaa fyysistä kontaktia, ja vähänkin jos pysähdyin katsomaan jotain maisemaa niin oli kiinni halailemassa. Kihlat mainittiin myös, ja jossain vaiheessa alkoi lausumaan Eino Leinon runoja. Siinä vaiheessa sanoin että pitää lähteä, mutta tietysti hän asui samalla suunnalla ja oli tulossa samalla bussilla osan matkaa. Kyseli pysäkillä että koska nähdään uudestaan, ja totesin että ei me kyllä nähdä. Oli kuitenkin ihan kohtelias torjumisen jälkeen ja jutteli bussimatkan ajan ihan tavallisista asioista, ja ajattelin että teinköhän nyt kuitenkin virheen kun sen kaiken esittämisen jälkeen miehestä tulikin ihan normaali tapaus. Antoi minulle vielä lapulla numeronsa ja sähköpostinsa, että jos muutan mieleni niin mielellään näkisi uudestaan. Mutta kun tuli hänen pysäkkinsä, niin laski kätensä reidelleni ja liu'utti sen ylös haaroväliini, vinkkasi ja hyppäsi bussista pois. Yhteystieto lappunen meni roskiin saman tien.
Olen myös käynyt treffeillä rupsuttelijamiehen kanssa. Bussipysäkillä ihmisten keskellä oikein nosti toista kankkuaan ja pieraisi kuuluvasti vailla häpeän häivää. Samaa tapahtui myös kahdestaan kotonani. Mukava mies, komeakin ja paljon yhteistä, mutta en vain kestänyt tuota rupsuttelua.
Olemme edelleen kavereita ja mies harmittelee kun ei ole naista löytynyt. En tiedä pitäisikö mainita rupsuttelusta, mutta jos ei ole tähän ikään mennessä sitä itse ymmärtänyt niin liekö ymmärtää sanomallakaan?
Vierailija kirjoitti:
Entinen naispuolinen työkaveri soitti ja pyysi kylään syömään. Kertoi, että ennustaja oli kuvaillut hänen tulevan miehensä ja kuvaus sopi minuun. Menin paikalle. Tarjosi salaattia ja pari kaljaa. Katsottiin telkkaria. Asunnossa ei saanut astua keskelle mattoa, piti kävellä "seinän vierustaa". Häntä ei saanut koskea. Istui sohvan toisessa reunassa. lopulta pyysi jäämään yöksi. Erikoisten iltatoimien jälkeen pyysi nukkumaan samaan 80cm leveään sänkyyn. Sängyssä makasimme pitkään vierekkäin ja häneen ei saanut koskea. Hän meditoi/ keskittyi. Lopulta oli valmis ja häneen sai koskea. Hän oli hyvin jäykkä eikä oikein liikkunut mihinkään, vaikka yritin häntä liikutella. Eli alkulämmön ajan hän makaso jäykkänä selällään - vastasi suudelmiin kovaa, mutta ei tehnyt muuta, eikä hänelle saanut tehdä. Lopulta kääntyi kontilleen ja nosti yöpaidan helmaa. Sain laittaa takaapäin, mutta ei muita asentoja. Tämän jälkeen nukkumaan lusikkaan ja hän halusi pitää minua kädestä kiinni. Aamulla lähdin pois. Ei halunnut pitää yhteyttä tai tehdä mitään. Kuukauden päästä uusimme saman jutun hänen aloitteestaan ihan samalla kaavalla sekä puolen vuoden päästä. Ihan samalla kaavalla. Tapaamisten aikana ei juurikaan puhuttu mitään tai hän ei puhunut. Soitti vielä vuoden päästä, mutta seurustelin silloin.
Tämä jälkimmäinen on vissiin kaiku? 😂
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006206873.html
Pitikö tämäkin ketju pilata toimittajan copypaste-uutisoinnilla..?
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailin useamman kerran yhtä kivan oloista miestä, mutta jokin hänessä oli outoa. Hän ei myöskään vongannut seksiä, vaikka oltiin oltu mun luona kerran. Oltiin tavattu töitten kautta, oltiin siis samalla alalla. Kerran yksi meidän firman tyyppi näki meidät yhdessä ja sit tuli erikseen juttelemaan töissä ja sanoi että niin että olit x:n kanssa ulkona, kai x on kertonut että hän on käynyt sukupuolenkorjausleikkauksessa, ja ennen hänen nimensä oli y. No en ollut kuullut. Laitoin hänelle vaan viestin, että mikset kertonut mulle ollenkaan ja hän vastasi ettei uskaltanut. Ehkä oon sit suvaitsematon mut en vaan pystynyt jatkamaan suhdetta. En edes tiä mitä hänen haarovälissään oli, oliko siis tehty jo nämä uudet elimet vai ei, ja miten semmoinen elin edes toimii.
Ja siis ei ole mitään trans-ihmisiä vastaan mut oon kait sit niin vanhanaikainen etten halua olla suhteessa heidän kanssa.
Mulla oli työpaikalla samanlainen tilanne. Käytiin tän miehen kanssa välillä lounaalla ja selkeästi oli flirttiä ilmassa. Sitten yks kollega tuli kertomaan että tämä oli trans, loppui lounaat siihen.
Ohis - mutta rupesi kiinnostamaan: kuinka monella lopahtaisi kiinnostus kuullessaan, etta toinen on trans?
Kun siis mulle toi ei olisi suorilta deal-braker.
Kaikilla muilla kuin biseksuaaleilla. Heterot ja homot eivät voi seksuaalisuudelleen mitään.
Minä olen ihan täysin hetero, eikä trans olisi mahdoton ajatus. Kunhan on toimivat värkit jotta seksielämä olisi samanlaista kuin ”tavallisen” miehen kanssa. Ei minua rakkaudessa kiinnosta toisen sukupuoli, seksissä vain.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli sisään ravintolaan ja vaikutti kiukustuneelta. Söimme ja yritin pitää keskustelua yllä.
Jossakin vaiheessa mies paukautti: ”No niin. Koska pannaan?” Olin itse, että ”Hä? No enpä tiedä.”
”*ttuako mä sitten täällä”, totesi mies, joi lasinsa tyhjäksi ja lähti.
Pihtariämmä.
Vierailija kirjoitti:
Menin nettitreffeille ekaa kertaa ja mies saapui paikalle hirveässä humalassa. Pienen jutustelun jälkeen hän lähti käymään tupakalla eikä sisään kävellessään muistanut missä pöydässä istuimme tai miltä näytin. Huvittuneena katsoin sitä rallia ympäri pientä ravintolaa kun mies hoiperteli ja arpoi kuka näistä yksinäisistä leideistä oli oikea, kunnes hän ratkaisi menemällä ulos ja soittamalla sieltä minulle, että vaihdetaanko paikkaa. Vaihdettiinhan me, en tiedä mihin paikkaan hän meni, itse menin suoraan kotiin. :)
😅🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs suomalainen sarjakuvapiirtäjä on mieltynyt kaikkiin s/m- ja fetissijuttuihin ja tekee aiheesta sarjakuvia. Hän ihastui muhun ja mielenkiinnosta lähdin kerran treffeille. Nuo s/m-jutut jotenkin käsitän vaikkei mun juttu olekaan mut sit hän kertoi, ettei *harrasta yhdyntöjä*, koska naisten alapää on kuulemma niin likainen paikka, ettei halua työntyä sinne. Tosi twisted kaveri.
Onko tamperelainen? Nimittäin tulee mieleen yksi creepy joka sopisi tuohon, vainosi minua.
Joo, kaikki creepyt on Mansesta.
Kakkahattutäti kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Aahhaahhh naen nyt sieluni silmin jonkun feikkaavan tuon kaiken vaan paastakseen pois tilanteesta (kavely jalkaa heittaen included :D :D :D)
Tää on kyllä ihan priceless. Kun treffiseuralainen ei nappaa, aloitetaan hieman salamyhkäisenä: ”kuule, mitä mieltä sä oot avanteista?” 😁
Myös se toimii, että kerrot olevasi vanhoillislestadiolainen.
Aika vähällä olen näköjään päässyt moniin verrattuna tässä puolen vuoden tinderöinnin aikana.
Mutta pari ei niin huipputapaustakin on mukaan mahtunut:
Taannoin tavattiin yhden toiselta paikkakunnalta olevan miehen kanssa. Käytiin syömässä ja muutamalla. Deitit kestivät ehkä 3h, josta suurimman osan ajasta mies kertoi vain itsestään, lähinnä matkoistaan/bänditouhuistaan. Vaikka olen normaalisti todella puhelias, niin taannuin lähinnä myötäilemään jutuissa ja vastailemaan "kyllä", "joo", "aijaa". Minkäänlaista kipinää välillämme ei ollut, mutta silti mies tuli puoliväkisin suutelemaan muutamankin kerran, ei edelleenkään minkäänlaista kemiaa.
Mies ehdotti uusia deittejä, vetosin kiireisiin. Oli jo jonkin aikaa hiljaa, mutta taas viime aikoina harva se päivä on tullut viestiä missä kertoilee mitä ovat bändiporukan kanssa tehneet, ikinä ei kuitenkaan edes kysy mitään. Ei siinä, ihan mukava tyyppi, mutta jonkinlaista vastavuoroisuutta toivoisin :D
Yksi mies vaikutti erittäin lupaavalta ja meillä olikin todella hauskaa. Kuitenkaan sänkypuuhissa ei ollut oikein minkäänlaista intohimoa, oli pienehkö pettymys. Myöskään miehen nukkuessa käyttämät silmälaput eivät lisänneet kiihkoa. Oli myös melko tarkka siisteydestä ja heti aamulla alkoi ensimmäisenä vaihtamaan lakanoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli ukkonen ja mies lähes ryömi kahvilan pöydän alle sekä halusi siirtyä pois ikkunan luonta, tuon vielä kestin sillä eihän ukkoskammo rajoitu lapsiin mutta sitten mies alkoi vastata jutteluuni ihme sihinällä ja nyki . Luulin ensin saaneen jonkun kohtauksen ja kysyin pitääkö mennä sairaalaan , vastaus oli "eiiiih..ssss". Kiitin kahvista ja sanoin että minun pitää mennä.
Ikkunan luonta? Luonta??? Et taida ihan järjenjättiläisiä olla.
Kyllä tuollainen sanontakin on olemassa - älykkääältä et kyllä tunnu sinäkään, kun puutut noin tyhmään asiaan. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelimme treffiseuralaisen ongelmasta, jota en nyt tässä kerro, mutta hän joka tapauksessa harkitsi kysyvänsä neuvoa poliisilta siihen. Sanoin, että en tiedä miten poliisit suhtautuvat, jos "joku tytönhupakko" menee sellaista asiaa kysymään. (Asia oli aika erikoinen ja olin vilpittömästi sitä mieltä, ettei poliisille puhuminen ollut paras mahdollinen idea.) No, neitihän sitten veti hirveät pultit siitä, että sanoin häntä hupakoksi. Selitin, että en ollut tarkoittanut loukata, mutta hän poistui paikalta korot kopisten.
Myöhemmin sain tietää, että joidenkin kielenkäytössä hupakko tarkoittaa maksullista tai kevytkenkäistä naista.
No loogiselta se kuulostaa: hupakko -> lyhenne hupitytöstä eli ilotytöstä. vai mistä muualta tuollainen sana tulisi??
Sanakirja on toista mieltä:
Substantiivi
hupakko (4-A)
ajattelematon, hupsu tyttö
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Aahhaahhh naen nyt sieluni silmin jonkun feikkaavan tuon kaiken vaan paastakseen pois tilanteesta (kavely jalkaa heittaen included :D :D :D)
Tää on kyllä ihan priceless. Kun treffiseuralainen ei nappaa, aloitetaan hieman salamyhkäisenä: ”kuule, mitä mieltä sä oot avanteista?” 😁
Myös se toimii, että kerrot olevasi vanhoillislestadiolainen.
MIten niin? Minusta se olisi hyvä asia.
Hyi, siis mitä hittoa? Oliko tuo mies kiihottunut omasta lapsestaan ja kuvitellut häntä sun kanssaan??? Miten selitti asian sulle viesteissä? *oksu*