Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysynpä täältäkin, että olisinko sinusta mielenkiintoinen treffikumppani ja kenties tuleva miehesi?

Vierailija
12.08.2019 |

Kyllä haluan perinteiseen tapaan naimisiin, mutta en heti enkä kenen tahansa kanssa.

Olen 32v sinkkumies ja asun Helsingissä, sinkkuna viihtynyt pari vuotta. Työ löytyy ja harrastuksia myös sekä pieni koira. Olen perhekeskeinen, arvostan vanhempiani ja kunnioitan naisia. Ulkonäöstä lyhyesti, 187 cm ja 75 kg, tumma piirteet. Olen mieheksi romanttinen, haluan kävellä käsi kädessä, avaan ovet ja treffeillä pitelen mielelläni naisen käsilaukkua jos niin tarvitsee, maksan treffeillä enkä odota vastapalveluksia muuta kuin kiitoksen. Parisuhteessa tykkään viettää aikaa kotona naisen kanssa, esimerkiksi katsoa romanttisia leffoja tai tehdä yhdessä ruokaa. Jos seurusteluun asti päästään, niin minulle on tärkeää että tyttöystävä tulee toimeen perheeni kanssa ja haluaa viettää aikaa heidän kanssaan. Haluan tutustua tyttöystäväni perheeseen ja viettää samalla tavalla aikaa heidän kanssaan enkä sulkea perhettä pois. Toisekseen naisen on pidettävä koirista, koska lemmikkini on minulle kuin oma lapsi. Kolmanneksi, en pidä kiirettä seksin kanssa enkä harrasta nopeita pelkkää seksiä sisältäviä suhteita, koska olen tunneihminen ja minulla on tunteet mukana lähes kaikessa.

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku kuulostaa lupaavalta, noitten lisäksi mulle on hyvin tärkeää että mies on älykäs, hyvä keskustelemaan, hauska ja seikkailunhaluinen. Ja valmis ottaan muutaman koiran ja kisun sen pikkuhauvan lisäksi...

Vierailija
22/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha ja lälly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta vähän tuossa oli sellaista naisen palvelijaksi asettumista. En ymmärrä tuota laukkujuttua ollenkaan. Tähän asti ole kyllä oman laukkuni kantanut. Ja kunnioitat naisia? Se että se pitää erikseen sanoa viittaa siihen ettet ehkä sittenkään kunnioita? Tai katsot että se on joku saavutus kun pitäisi olla itsestään selvää. Kirjoittaisitko että kunnioitan ihmisiä? Ei kannata olla liian palveluspoika. Naiset haluaa tasavertaisen kumppanin.

Arvostan naisia erityisesti sekä kunnioitan vanhempia ihmisiä ja laukku jutun olen oppinut äidin puolen kulttuurista. Isäni on suomalainen ja äiti muualta.

Vierailija
24/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ota huomioon, että lähes aina naiset löytävät moitittavaa miesten omista kuvailuista. Monesti todetaan, "ettei tuo kerro sinusta mitään" tai "et maininnut sitä, tätä ja tota".

Toisaalta taas joku voi osata kertoa tarkkaan kaikki ns. oikeat asiat ja jotkut saattavat olla aivan ihastuneita pelkkään tekstiin. Sitten tavattuaan toteaa, että "Joo, ei nyt oikeen natsaa. Kemiaa puuttuu,"

Eli ihan ok lähtökohdat sulla, ja sitten vaan treffaamaan naisia. Tapaamalla se aina selviää se totuus. 

Koska parisuhde on aina kemiaa ja ihan vähintään kommunikaatiota. En minä rakastu mieheen siksi, että hän on jotain vaan siksi, miten hän kohtelee/katsoo/koskee/puhuu minua/minulle ja miten meillä menee yksiin. Noita palikoita sitten sovitellaan kohdilleen, että yhteinen elämä onnistuu ja on molemmille mielekästä ja omannäköistä. 

Juuri sen takia et voi kirjoituksen perusteella tehdä johtopäätöstä suuntaan tai toiseen. Tai tietenkin, jos kaikki on päin seinää tekstissä tai siinä ei lue muuta kuin "Moi", mutta älkää ikinä tehkö liikaa johtopäätöksiä ensimmäisistä teksteistä.

Vierailija
25/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olet sukurakas on miinusta. Minä haluan itse valita seurani, enkä tykkää seurustella ihmisten kanssa, koska ”pitää”.

Ja tuo tunneihmisyys on minulle hieman pelottava asia. Sellaiset ihmiset ovat ailahtelevaisia tunneviirejä. Koskaan ei tiedä, mistä seuraavana päivänä tuulee. Koska ne tunteet.

Muut asiat ok.

Vierailija
26/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuulostaa oikein hyvältä, mutta koira on näin allergikolle ehdoton ei. 

Vierailija
27/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alku kuulostaa lupaavalta, noitten lisäksi mulle on hyvin tärkeää että mies on älykäs, hyvä keskustelemaan, hauska ja seikkailunhaluinen. Ja valmis ottaan muutaman koiran ja kisun sen pikkuhauvan lisäksi...

Älä ota tätä nyt kauheana itsekehuna (itseluottamukseni on hyvä), mutta minulla on ansiokas CV ja yliopistokoulutus vakityön lisäksi.

Vierailija
28/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ota huomioon, että lähes aina naiset löytävät moitittavaa miesten omista kuvailuista.

Lisäksi kannattaa huomioida, että naiset eivät ikinä myönnä tai tuo ilmi rahaan kohdistuvia vaatimuksiaan, vaikka vaatimuksista kuitenkin tulee ilmi, että työssäkäynti ja rahan tienaaminen on naisille selvästi tärkein ja ehdottomin kriteeri miehessä.

Vierailija
29/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Run Forrest run!

Vierailija
30/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisesta kuvauksesta voi tietää, millainen oikeasti olet. Luonne ja ne kuuluisat kemiat ratkaisevat, kuka on sopiva kumppani ja kuka ei. 

Vierailija
31/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat minusta sosiopaatilta, joka on yrittänyt opetella miellyttämään naisia ja peläten jäävänsä yksin.

Vierailija
32/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ota huomioon, että lähes aina naiset löytävät moitittavaa miesten omista kuvailuista.

Lisäksi kannattaa huomioida, että naiset eivät ikinä myönnä tai tuo ilmi rahaan kohdistuvia vaatimuksiaan, vaikka vaatimuksista kuitenkin tulee ilmi, että työssäkäynti ja rahan tienaaminen on naisille selvästi tärkein ja ehdottomin kriteeri miehessä.

Ap ei ottanut rahaa esille, sen takia en siihen ottanut kantaa.

Vierailija
33/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota tätä nyt kauheana itsekehuna (itseluottamukseni on hyvä), mutta minulla on ansiokas CV ja yliopistokoulutus vakityön lisäksi.

Riippuu mitä haluat tuomalla tämän ilmi. Jos haluat ahneita ja tunteettomia rahan perässä juoksijoita, jotka hakevat miehestä vain lypsylehmää, niin sittenhän tämä kannattaa toki tuoda ilmi. Niitähän täällä kyllä riittää.

Vierailija
34/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni et ole kiinnostava. Olet liian perhekeskeinen ja kuulostat myös läheisriippuvaiselta. Itse arvostan vapautta, en ole kiinnostunut edes omasta suvustani, saati kenenkään toisen, tai lapsista tai kotieläimistä. Elämäntapamme eivät sopisi ollenkaan yhteen.

Vaikuttaa, että olemme liian erilaisia ja olen kyllä perhekeskeinen, mutta arvostan rehellistä ja asiallista milipidettäsi. Hyvää loppukesää ja jos olet sinkku, niin toivon että löydät itsellesi sopivan kumppanin. :)

Vierailija
35/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kunnioitan naisia"? Miksi IHMEESSÄ tuo pitää mainita? Saat sen kuulostamaan erityiseltä palvelukselta vaikka se on itsestäänselvyys.

Vierailija
36/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin työssäkäynti on oleellinen osa yhteiskuntaamme. Luulen, että suurimmalle osalle riittää normaali ammatti. Se kertoo, että ihminen kykenee elättämään  ainakin itsensä.

Vierailija
37/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ottanut rahaa esille, sen takia en siihen ottanut kantaa.

Ei ottanut sitä ilmi, koska ei ymmärrä kuinka ehdoton vaatimus se on. Silloin on ihan oikein, että pelin henki tehdään ap:lle selväksi.

Vierailija
38/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta vähän tuossa oli sellaista naisen palvelijaksi asettumista. En ymmärrä tuota laukkujuttua ollenkaan. Tähän asti ole kyllä oman laukkuni kantanut. Ja kunnioitat naisia? Se että se pitää erikseen sanoa viittaa siihen ettet ehkä sittenkään kunnioita? Tai katsot että se on joku saavutus kun pitäisi olla itsestään selvää. Kirjoittaisitko että kunnioitan ihmisiä? Ei kannata olla liian palveluspoika. Naiset haluaa tasavertaisen kumppanin.

Arvostan naisia erityisesti sekä kunnioitan vanhempia ihmisiä ja laukku jutun olen oppinut äidin puolen kulttuurista. Isäni on suomalainen ja äiti muualta.

No suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu naisen laukun kantaminen, ei kannata tehdä niin. Herkästi tulkitaan kontrolloivaksi toisen laukulle meno. Ja noin muuten ehdotan että älä kunnoita naisia yhtään erityisesti, usko huviksesi siitä ei saa lisäpisteitä vaan päinvastoin. Kunnioita naisia yhtä paljon kuin kunnioitat vauvoja ja teinejä ja miespuolisia työkavereitasi ja vanhuksia. Eli kunnioita kaikkia ihmisiä lähtökohtaisesti ja yksilöitä sen mukaan miten he toimivat, ei sukupuolen. Teillä on kaikilla pariutumisongelmaisilla sama dilemma että ette näe naisia ihmisinä vaan teillä on sellainen häiritsevä jalustalle nostamisen meininki.

Vierailija
39/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä haluat tuomalla tämän ilmi. Jos haluat ahneita ja tunteettomia rahan perässä juoksijoita, jotka hakevat miehestä vain lypsylehmää, niin sittenhän tämä kannattaa toki tuoda ilmi. Niitähän täällä kyllä riittää.

Niinpä. Tälläkin palstalla riehuu elämäntapatyötön mies joka syyttelee hänen tukieuronsa maksavia naisia ahneiksi, kun eivät halua elättää tätä patalaiskaa miestä.

Vierailija
40/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kuvauksen perusteella lähtisin kyllä treffeille.

N31