Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten lihominen on surkeaa katseltavaa. Uimarannalla sen huomaa. Miksi lihomme?

Syömällä hautaan
12.08.2019 |

Suomalaiset lihovat hirvittävällä vauhdilla. Nykyään näkee lihavia lapsiakin. Vähän sääliksi käy, kun he eivät ylipainon takia pysty liikkumaan niin paljon ja ketterästi kuin tervepainoiset lapset. :( No ylipainoisista naisista minulla on mielipide liittyen olemiseen julkisilla uimarannoilla...

Sivistyksen puutteesta lihominen ei voi johtua. Kuntosaleja ja liikuntapaikkoja on paljon enemmän kuin 80-luvulla.

MIKSI SUOMALAISET LIHOVAT!

Kommentit (2134)

Vierailija
1501/2134 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihomme, koska täällä on kylmää ja pimeää, eikä mitään muuta tekemistä tai nautintoa kuin ruoka. Ja siitä saa rasvakerroksen ympärille, sekin vähän lämmittää. Vähän niinkuin hylkeet tai jääkarhut.

Vierailija
1502/2134 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihomme, koska täällä on kylmää ja pimeää, eikä mitään muuta tekemistä tai nautintoa kuin ruoka. Ja siitä saa rasvakerroksen ympärille, sekin vähän lämmittää. Vähän niinkuin hylkeet tai jääkarhut.

Joo onhan se tosi "nautintoa" kantaa ylimääräisiä kiloja mukanaan minne sitten meneekin. Terveys kärsii ja esim. liukkaalla kävely on vaikeampaa ja kaatuminen johtaa paljon todennäköisemmin loukkaantumiseen. Ja ylipaino aiheuttaa myös jatkuvaa nälkää ja nälkäkiukkua, kun kropan sokerit menee sekaisin ja kylläisyydentunteen välittäjäaineen tuotanto kärsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/2134 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruokaa kotiin kannettuna. Netfliksit, internet ym tekee liikkumisen tarpeettomaksi. Jo teineille tarjotaan skoottereita, mönkijöitä, mopoautoja ja sähköskuutteja, ettei tarvi omia lihaksiaan kuluttaa liikkumalla.

Vierailija
1504/2134 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitys liikunnasta on täysin vääristynyt monilla nykyihmisillä. Luullaan, että jollain 10 minuutin venyttelyllä saadaan painoa alas tai kiipeämällä portaat kolmesti päivässä....

Ja lisäksi kyky harrastaa liikuntaa on menetetty. Ei enää kyetä liikkumaan niin, että se tuottaa hyvää oloa ja motivaatiota ja terveyttä. Kun itsensä liikuttaminen omin voimin tuntuu pahalta ja saa paikat kipeäksi, sitä ei kukaan jaksa pidempää yrittääkään.

Lapsen kaverin äiti (aasialaistaustainen) harrastaa juoksua ja hänen juoksuaskel on kyllä ihanan kepeän kevyt hipaisu. Aina niin hyvällä tuulella, kun tulee vastaan. On kyllä mahdottoman pitkä matka jostain 20 kilon ylipainosta samanlaiseen kuntoon...

Vierailija
1505/2134 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää lihavuus viha kohdistuu aina jotenkin naisiin, miksi? :D Miehet tuntuu olettavan että naiset jaksaa olla töissä 8h päivässä, sitten siivoaa, tekee ruoan, joutuu ehkä käymään kaupassa, hoitaa lasta ja hei sitten pitäisi löytää aikaa vielä vaikka salille tai muuhun liikkumiseen. Samalla herra itse pääsee töistä ja juo oluen sohvalla katsoessaan jääkiekkoa ja syö makkaraa. Onneks oon vasta alle 22v ja saan käyttää kaiken ajan ja vaivan vielä itseeni. Voi olla että tuun olemaan sinkku aina, koska tollasta paska kasaa en tuu ikinä kattelemaan..

Vierailija
1506/2134 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää lihavuus viha kohdistuu aina jotenkin naisiin, miksi? :D Miehet tuntuu olettavan että naiset jaksaa olla töissä 8h päivässä, sitten siivoaa, tekee ruoan, joutuu ehkä käymään kaupassa, hoitaa lasta ja hei sitten pitäisi löytää aikaa vielä vaikka salille tai muuhun liikkumiseen. Samalla herra itse pääsee töistä ja juo oluen sohvalla katsoessaan jääkiekkoa ja syö makkaraa. Onneks oon vasta alle 22v ja saan käyttää kaiken ajan ja vaivan vielä itseeni. Voi olla että tuun olemaan sinkku aina, koska tollasta paska kasaa en tuu ikinä kattelemaan..

Kyllä nykyään monesta naisesta näkee, että he eivät ole rehkineet.... Toki miehistäkin.

Vierailija
1507/2134 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten omaa syytä. Jokainen on ihan itse tunkenut kitaansa liikaa herkkuja ja sokeriliemiä. Ruokaa korvataan jenkkityylisesti jatkuvalla herkuttelulla.

Vierailija
1508/2134 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha yleistää. Tunnen useita naisia jotka EIVÄT ole yhtään ylipainoisia ja osalla on lapsiakin. Ovat tosin kaikki taustaltaan tai geeneiltään aasialaisia, mutta lasken heidät suomalaisiksi.

Vierailija
1509/2134 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki tunnen sirpakoita useamman lapsen äitejä eikä heillä ole ylimääräisiä kiloja. Onko yllätys, että hekin ovat noita aasialaisia taustoiltaan.... johtuuko geeneistä vai mistä?!?!?

Vierailija
1510/2134 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällaista ole nykyään enää olemassakaan. Että jotkut naiset muka katselisivat tuollaista, että mies ei muka tee mitään tai osallistu mihinkään. Siis jos on tasavertainen pari eli esim. tulot about samalla tasolla. Jos on, niin olen todella yllättynyt. 

Vierailija
1511/2134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, se ukko kantaa 24/7 niitä läskejään. Onko naisen elämä nykyään niin helppoa, että nainenkin haluaa vielä lisätaakkaa kannettavakseen ja lihottaa sitten itselleen sellaisen?

Vierailija
1512/2134 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömme liikaa. Siinä se.

Vierailija
1513/2134 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudumme amerikkalaisten ystäviemme naapuruuteen ja vastaanottoon.

Vierailija
1514/2134 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakit ja vaalea leipä on enää ainoita mitä vara ostaa. Kalaa, kasviksia ja hedelmiä ei ole varaa ostaa edes jouluna. Syödään uunimakkaroita, perunaa sekä riisipuuroa jouluna. 

Vierailija
1515/2134 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen on ainoa iloa tuottava asia elämässäni. Jos rupeaisin rajoittaamaan ruokavaliotani tai määriä niin samalla voisin poistua sitten kokonaan elämästä.

Vierailija
1516/2134 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nakit ja vaalea leipä on enää ainoita mitä vara ostaa. Kalaa, kasviksia ja hedelmiä ei ole varaa ostaa edes jouluna. Syödään uunimakkaroita, perunaa sekä riisipuuroa jouluna. 

Eikö ole varaa ostaa nakkeja ja vaaleaa leipää vähemmän?

Vierailija
1517/2134 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöminen on ainoa iloa tuottava asia elämässäni. Jos rupeaisin rajoittaamaan ruokavaliotani tai määriä niin samalla voisin poistua sitten kokonaan elämästä.

No kannattaisko pistää elämä kuntoon niin ei tartte syyä.

Vierailija
1518/2134 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon viitaten sen verran, että syömättä päätyy hautaan huomattavasti nopeammin.

Vierailija
1519/2134 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä kun katsoo niin viimeisen 10 vuoden aikana on vain lihottu. kukaan ei ole laihtunut. Kolme naista on sentään pysynyt hoikkana, mutta he ovatkin aasialaistaustaisia.

Vierailija
1520/2134 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissä kun katsoo niin viimeisen 10 vuoden aikana on vain lihottu. kukaan ei ole laihtunut. Kolme naista on sentään pysynyt hoikkana, mutta he ovatkin aasialaistaustaisia.

Se on itsestä kiinni pysyykö normaalipainoisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi