Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko unelmiesi mies?

Vierailija
11.08.2019 |

Ikää 31v. Kunnollinen, vakituisessa työssä, omistusasuja Helsingistä, käytan alkoholia vähän ja harvoin.
Harrastan pörssisijoittamista, valokuvausta ja tietokoneita, sekä lukemista vaihtelevasti (lähinnä talvisin, fantasiaa enimmäkseen englanniksi).
Perhekeskeinen, mutta lapseton. Kuulemma lämmin ihminen.
Pituutta 183cm, painoa himpun alle 90kg. Melko harteikas ja kohtalaisen vahva, muttei bodari. Partainen ja karvainen (parran siistin, karvoja en ajele). Kasvot melko tavalliset, joku joskus komeaksikin sanonut, muttei usein.

Kuinka kiinnostunut olisit?

Erityisesti alle 35v sinkkunaisten mielipiteitä mieluusti

Kommentit (196)

Vierailija
161/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole unelmieni mies, sillä epäilyittää, miksi ikäisesi mies, noilla meriiteillä,  on yksin, etsimässä kumppania ja kyselemässä täällä mahdollisuuksiaan?

Kuten sanottua en istu stereotypioihin. Valtaosa minusta muutoin kiinnostuvista naisista on korkeakoulutettuja ja useat heistä pitävät työtä, josta pidän alempiarvoisena. Minä en syntynyt papereita pyörittämään päivästä toiseen. Harrastuksen ja läheisten takia sitäkin teen, mutta en työkseni. Vuorotyöni pitkin työvuoroin antaa minulle aikaa asioille joita pidän oikeasti merkityksellisinä.

Palomieskö olet?

Vierailija
162/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole unelmieni mies, sillä epäilyittää, miksi ikäisesi mies, noilla meriiteillä,  on yksin, etsimässä kumppania ja kyselemässä täällä mahdollisuuksiaan?

Kuten sanottua en istu stereotypioihin. Valtaosa minusta muutoin kiinnostuvista naisista on korkeakoulutettuja ja useat heistä pitävät työtä, josta pidän alempiarvoisena. Minä en syntynyt papereita pyörittämään päivästä toiseen. Harrastuksen ja läheisten takia sitäkin teen, mutta en työkseni. Vuorotyöni pitkin työvuoroin antaa minulle aikaa asioille joita pidän oikeasti merkityksellisinä.

Palomieskö olet?

En. Vuorotoissä tehtaassa 12h vuoro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö melontaretkelle?

Vierailija
164/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän äkkiväärä vaikutelma.

Jos alistat seksissä muttet muuten niin ehkä :)

Vierailija
165/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja paino ovat hyvät, en tykkää laihoista miehistä. Muutenkin kuvaus kuulostaa oikein kivalta, mutta lapsia en halua, joten siihen ainakin kaatuisi se homma.

Vierailija
166/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro kolme unelmiesi naisen tärkeintä luonteenpiirrettä niin katsotaan olenko se minä.

Vierailija
167/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitkö melontaretkelle?

Jos tuot kanootin?😉

Vierailija
168/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmarra miksi taalla on nain paljon vihamielisia kommentteja. Ap on kylla erittain karsivallinen eika provosoidu, mika on plussaa. Varsinkin tuo alkon juomisen hyva kontrolli nayttaa olevan toisille aivan punainen vaate. Ehka vahainen alkon kaytto on vaan useimmille suomalaisille ihan tuntematon konsepti ja mielletaan omahyvaisyydeksi ja nipottamiseksi. 

Jos olisin vapailla markkinoilla ja huomattavasti nuorempi, olisin kiinnostunut tapaamaan. Vaikutat olevan ihan normi rauhallinen introvertti ja viihdyt omassa seurassasi, mika sopisi hyvin tallaiselle toiselle introvertille.  Pidan parrakkaista miehista, kunhan parta on siisti ja hoidettu.  Porssisijoittaminen on myos positiivista etka minusta silla mitenkaan retostele. Suomalaisilla on varaa olla arvostamatta rahan tuomaa turvaa, koska suomalainen ei sita niin paljoa tarvitse hyvan sosiaaliturvan takia. Sijoittaa voi myos eettisesti jos haluaa.

Suurin hankaluutesi nayttaa olevan vain se etta et tee paljoa aloitteita tai ole niin sanotusti nakysalla jotta kiinnostuneet naiset loytaisivat sinut. Hoida tuo puoli kuntoon ja sinulle sopiva kumppani varmasti loytyy.

Vierailija
169/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro kolme unelmiesi naisen tärkeintä luonteenpiirrettä niin katsotaan olenko se minä.

Pahan pistit.

Ymmärtäväisyys/sovinnonhalu (en nauti riitelystä), iloluontoinen (murjottajan kanssa eivät minunkaan parhaat puoleni tule esiin), tiedonjanoinen (utelias luonne on mukava, voidaan jakaa poimittuja tiedonmurenia)

Vierailija
170/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Raha, omistaminen, pörssi. Ei.

Vierailija
171/196 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lähteä kahville.

Ulkonäkösi kuulostaa hyvälle, samoin valokuvaus ja rauhallisuus.

Olen itse 29, harrastan ratsastusta ja meditointia metsässä, halailen puita ja luen paljon.

Tykkään myös välillä juhlia.

Vierailija
172/196 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin lähteä kahville.

Olen itse 29, harrastan ratsastusta ja meditointia metsässä, halailen puita ja luen paljon.

Mistäpäin olet ja miten nää sokkotreffit laitetaan toimimaan? :')

Vierailija
173/196 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin lähteä kahville.

Helsingistä.

Varmaan joku kahvila, josta molemmat pääsevät tarvittaessa pakoon 😁

Vierailija
174/196 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että sijoittamista ei kannata mainita. Se antaa oudon kuvan ihmisestä. Normaali ihminen toki voi sijoittaa säästöjään järkevästi, mutta ei selittele tuntemattomille ihmisille raha-asioitaan. Tulee sellainen olo, että yrittää leveillä rahalla mutta onnistuu vain vaikuttamaan sivistymättömältä.

Sen sijaan eläinten kuvaaminen kannattaa mainita jo aloituksessa. Eläimet vetoavat aika moniin naisiin, ja eläimistä pitävä mies on monen mielestä kunnollinen mies.

Kirjat on myös kova juttu naisille, sitä kannattaa laajentaa. Lukeva mies on nykyään harvinainen aarre.

Mittojen mainitseminen antaa pinnallisen kuvan, mutta ehkä osa naisista noita kaipaa. Nuo nyt ovat enemmistön silmissä varmaan aika ihanteelliset, eli pitkä, mutta ei liian, ja tukeva, mutta ei liian.

Vierailija
175/196 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan kivalta mieheltä. Minulle et tosin varmaan olisi sopiva. En halua lapsia, en osaa kuvitella pörssisijoittamista harrastuksena (sitä mitenkään vähättelemättä), ja pidän lyhyistä ja laihoista miehistä. Lisäksi olen kyllä muutenkin sulle liian vanha kun olen 40-vuotias, ja kaiken kukkuraksi myös naimisissa. Toivottavasti löydät itsellesi sopivan puolison! Rohkeasti vain treffeille.

Mikäli ei ole ole päiväkaupankävijä (jollaiseksi useimmat asiaan perehtymättömät sijoittamisen mieltävät), on siinä vaikka kuinka eri yrityksiin perehtymistä ja tulevaisuudennäkymien arviointia/arvailua ja voi tunnusluvuillakin laskeskella vaikka mitä, mikäli sellaisesta tuntee iloa saavansa.

Tutkitusti kuitenkin vanhojen naisten, jotka eivät pelaa yhtään, vaan sijoittavat vakavaraisiin yrityksiin ja eivät myy, salkut tuottavat keskimäärin kaikkein parhaiten. Eli oikeasti fiksua kuvaa ei itsestään saa annettua sijoittamisen harrastajana.

Vierailija
176/196 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa näissä "kelpaisinko minä" tyyppisissä keskusteluissa on se ongelma että mitkään kirjallisesti luetellut ominaisuudet eivät lopulta paina valtavasti jos sitä keskinäistä kemiaa ei ole. Tiettyjen ihmisten kanssa se ajatusmaailma vain menee yksiin ja juttu luistaa ja jonkun toisen kanssa ei sitten vain millään. Eikä tätä voi päätellä etukäteen oikein mitenkään. 

Olen myös huomannut että niillä ihmisillä joilla on vaikeuksia löytää kumppani, on myös usein hyvin tarkka etukäteiskäsitys siitä millainen sen kumppanin pitäisi olla. Silloin mennään liikaa ominaisuudet edellä eikä niin päin että katsottaisiin ensin että kenen kanssa synkkaa ja sitten jos näin käy niin sitten että sopiiko se ihminen muutenkin minulle.

Vierailija
177/196 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin lähteä kahville.

Helsingistä.

Varmaan joku kahvila, josta molemmat pääsevät tarvittaessa pakoon 😁

En niin kahviloissa yleisesti käy, joten saat valita paikan (ja suunnitella pakoreitin valmiiksi😝) Mulla on arkiviikko vapaata, joten ajankin puolesta joustoa on.

Vierailija
178/196 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan kivalta mieheltä. Minulle et tosin varmaan olisi sopiva. En halua lapsia, en osaa kuvitella pörssisijoittamista harrastuksena (sitä mitenkään vähättelemättä), ja pidän lyhyistä ja laihoista miehistä. Lisäksi olen kyllä muutenkin sulle liian vanha kun olen 40-vuotias, ja kaiken kukkuraksi myös naimisissa. Toivottavasti löydät itsellesi sopivan puolison! Rohkeasti vain treffeille.

Mikäli ei ole ole päiväkaupankävijä (jollaiseksi useimmat asiaan perehtymättömät sijoittamisen mieltävät), on siinä vaikka kuinka eri yrityksiin perehtymistä ja tulevaisuudennäkymien arviointia/arvailua ja voi tunnusluvuillakin laskeskella vaikka mitä, mikäli sellaisesta tuntee iloa saavansa.

Tutkitusti kuitenkin vanhojen naisten, jotka eivät pelaa yhtään, vaan sijoittavat vakavaraisiin yrityksiin ja eivät myy, salkut tuottavat keskimäärin kaikkein parhaiten. Eli oikeasti fiksua kuvaa ei itsestään saa annettua sijoittamisen harrastajana.

En tiedä tarvitseeko siinä olla vanha tai nainenkaan. En pelaa, mutta osakkeiden hankinnassa perehdyn ensin ja seuraan milloin sijoituksen teen. Muuten olisiko stockman yksi sellainen vakavarainen yritys?😉 (Ei niitä kannata valita mielikuvien perusteella).

Vierailija
179/196 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa näissä "kelpaisinko minä" tyyppisissä keskusteluissa on se ongelma että mitkään kirjallisesti luetellut ominaisuudet eivät lopulta paina valtavasti jos sitä keskinäistä kemiaa ei ole. Tiettyjen ihmisten kanssa se ajatusmaailma vain menee yksiin ja juttu luistaa ja jonkun toisen kanssa ei sitten vain millään. Eikä tätä voi päätellä etukäteen oikein mitenkään. 

Olen myös huomannut että niillä ihmisillä joilla on vaikeuksia löytää kumppani, on myös usein hyvin tarkka etukäteiskäsitys siitä millainen sen kumppanin pitäisi olla. Silloin mennään liikaa ominaisuudet edellä eikä niin päin että katsottaisiin ensin että kenen kanssa synkkaa ja sitten jos näin käy niin sitten että sopiiko se ihminen muutenkin minulle.

Niinpä. Joku ystävällinen, avoin mutta hieman ujo katse voi viedä sydämen. Muusta riippumatta.

Vierailija
180/196 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne etukäteen asetetut vaatimukset tai toiveet kuitenkin ihan hyvin joukkoa rajaa pienemmäksi, jos vaikka Tinderiä ajattelee. Erityisesti miesten tarkat listat ovat hyviä, koska ovat yleensä sellaisia, joista näkee heti, ettei tuota ainakaan halua tavata. Tyyliin etsin naisia 18-45 vuotta.