Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
10381/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelattupeli kirjoitti:

Häätyy sanoa et jos Jenni ja Juho voittavat on tämä pelattu ja suunniteltu tuotantoyhtiön toimesta.

Jenni ja Juho ei voittoa ansaitse. Ei mitään romantiikkaa koko parissa. Pelureita vaan kerätä voitto ja matkustella ympäri maailman. Eivät pidä vauvousta, kiroilevat jo nukkevauvan itkua. Hienohelmoja. Jos he voittaa niin tuotanto järjestänyt koko jutun etukäteen. Simsalabim muutamassa tunnissa Juho päätti että onkin ihastunut yleisön suosikkiin. Vaikka oonkin Eetu Sofia fani niin mielummin mikä pari muu voittoon kuin nuo teennäispari.

Vierailija
10382/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä kerro yleisön suosikkia vaikka sviittiin pääsikin Reetu ja Vanessa. Ehkä yleisö ajatteli että heidän pitää hioa vielä suhdettaan. Sofia ja Eetu voi silti olla suosituin. Valitseeko yleisö voittajan.

Eivät he yleisön äänillä sviittiin päässeet, vaan sillä että suoriutuivat vauva tehtävästä parhaiten🙈🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10383/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä äänesti Reetun ja Vanen parhaimmiksi vauvan hoitajiksi. Ja ketkä parit äänesti häätöön minkäkin parin. Ketkä äänesti Eetun ja Sofian häätöön, ketkä Jennin ja Juhon.

Vierailija
10384/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli millainen Eetu nyt sitten on oikeasti ja mitä hänestä olisi pitänyt ohjelmissa näyttää? En nyt ihan ymmärrä, mikä hänen toiminnassaan on ristiriitaista. Mikä todistaa, että hän ei oikeasti ole juuri tuollainen? Ne rumat hatut vai? 

Ei ole ristiriitaista, vaan mennyt juurikin niin kuin pitikin;). 

Eli et osaa vastata. Niin arvelinkin. 

Ei vaan, jos sinä mitätöit minun mielipiteeni vääränä toteamalla "mitä selität", se on alentuvaa. Onko Eetusta puhuminen, ja motiivien arvuuttelu tabu. Tommy ei esim. ollut mun suosikki ja voin kritisoida sen käytöstä liian päällekäyväksi Nikitaa kohtaan, mutta oli minusta kuitenkin koko ajan aito ja rehellinen. Enkä tällä nyt tarkoita, että kaikkien pitäisi olla riehuvia, koska siihen täällä taas joku puuttuisi, että "pitääkö kirota ja riidellä ollakseen aito".  Minusta Sofia on muuttunut matkan varrella aidosta teeskentelijäksi juurikin Eetun parina, ja itse epäilen että pelaavat.  Ei pelaamisessa sinänsä ole mitään vikaa, se ei tee Eetusta "limalurjusta" mun silmissä (vaikka ne karvansa saisikin mielestäni siistiä.:), mutta kerron sellaisista peliliikkeistä, mitä minä näen Eetun kohdalla. 

Eniten mun epäilyjä Eetua kohtaan herätti jurikin toi Sofian muuttuminen (olin kyllä kiinnittänyt huomiota aiemminkin noihin Eetun mielestäni peliliikkeisiin). Ennen Sofia puhui kuin ikäisensä tai talon muut naiset, mutta muuttui mielestäni Eetun parina pikkuhiljaa teeskenteleväksi, varoo puheitaan (ei kiroile, eikä mieti muita pareja ääneen, mikä mielestäni olisi ihan normaaliakin).  Sofia siis mielestäni alkanut teeskentelmään Eetun kanssa, ja jos Eetu ei tätä tajuaisi, silloinhan  Sofia käyttäisi Eetua hyväkseen. En vaan usko, että Eetu olisi niin tyhmä etteikö sitä olisi siinä tapauksessa huomannut. 

Joidenkin mielestä Sofia muuttunut saarella, ja että huomannut, että tavallinen "eetu" onkin juuri se, mitä hän haluaa. Näin voisi tietenkin tapahtua, mutta kun mun mielestä koko luonne ei muutu, vaikka olisikin ihastunut, eli mun mielestä teeskentelevät. 

Minä mitätöin mielipiteesi sillä, että et sanonut yhtäkään asiaa Eetusta, josta voisi päätellä hänen feikkaavan. Et sanonut mitään muuta kuin jonkin yksittäisen lauseen Sofian suusta ja rumat hatut. Ja nytkin sanot, että koska epäilet Sofian pelaavan, siksi oletat, että kaikki on lähtöisin Eetusta. Ilman yhtäkään perustetta. Et vieläkään kertonut yhtäkään asiaa, mitä Eetu on itse tehnyt. Puhut ainoastaan Sofiasta. 

Olen sanonut, mm. että ottanut mielestäni viime kauden tyypeistä parhaita paloja, niitä mistä katsojat pitäneet, suora viittaus Eetuun (esim. noi hatut , josta heti tuli mielikuva Patrikista , jota pidettiin komeana - ja jota mielikuvaa myös esittelyssä tuotanto vahvisti). Kyllähän nuoret toisiaan matkii, ei siinä mitään mutta omaperäistä ei ole. Esittelyssä kertoi kahvilahaaveestaan, ja heti tuli mielikuva Auran pesukoneesta, tällä "haavellaan" myi itsensä hyvin läpi. Jos verrataan, että haaveena maailmanympärysmatka (kuten joillain tuolla) verrattuna siihen, että joku "haaveilee" kahvilasta, niin eikö maailmanympärysmatka ole vähän hedonistista, eli haetaan nautintoa itselle, kun taas kahvilanpito vaatii työtä ja ahkeraa sitoutumista työntekoon. Samoin kuin Aura tarvitsi  pesukoneen, pysytyäkseen tekemään työtä. Eli mulle tuli heti mielikuva, että mainostaa itseään ahkerana työntekijänä, joka tarvitsee rahaa perustaakseen kahvilan. En osaa erikseen nyt selittää, millaisesta sanojen asettelusta tai asiayhteydestä tämä mielikuva syntyi, mutta tällainen intuitio minulle syntyi. Voihan se olla tuotannon aiheuttama intuitio mun kohdalla, mutta yhdistettynä kaikkeen muuhun mielikuvaan, mikä mulla Eetusta tullut, vahvistaa siis mielikuvaani. 

Ja jos en nyt muistanut aiemmin tähän viestiin enää lisätä aiemmin kirjoittamiani, niin se että rakastuminen tunnustettiin heti sen jälkeen, kun muut sanoivat Reetun ja Vanessan olevan rakastuneita (sohvalla puidessaan toistensa tilanteita), ja sen jälkeen kun siinä pelissä muut uskoivat muiden parien jatkavan villan jälkeen (poislukien Aku ja Sanni, sekä Eetu ja Sofia). Miten ihmeessä nuo saarelaiset eivät tätä ihastumista/rakastumista muka olleet huomanneet? Ja seuraavasssa hetkessä ne rakkaudentunnustukset, ja auringonlaskun katselut. Ja nyt tuo tyttö-/poikaystäväpuheet. Se oli juurikin Eetu, joka alkoi puhumaan, että tyttöystäväksin pyytäisi. MIksi ihmeessä tässä vaiheessa?

Täällä on myös vähän jopa säälitty Eetua, että Sofia käyttäisi hyväkseen , ja jättäis Eetun heti ohjelman jälkeen, luotu Eetusta semmonen vähän reppana kuva, mut mä en näe Eetua sellaiena hyväntahtoisena raasuna, jota naisten tarttisi täällä palstalla suojella. Ihan älykkäältä mieheltä vaikuttaa. 

Kamalaa varmaan lukea tällaisia pitkiä virkkeitä, sori siitä, mutta muulla tavoin en osaisi kyselijälle kantaani kertoa, kun kerran selityksiä vaatii.

Vierailija
10385/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on aika ristiriitainen ihminen.

Hän sanoo olevansa itsenäinen ja vahva, mutta on täysin Juhon vietävissä. Ja jo ennen Juhoa tuntui olevan valmis ihastumaan keneen tahansa.

Minusta on ikävää, että Jenni "pienentää" itsensä Juhon vuoksi, enkä nyt tarkoita sitä, että yrittää näyttää lyhyemmältä kuin on.

Hän esimerkiksi lepytteli ärsyyntynyttä Juhoa, vaikka ei ollut tehnyt mitään väärää.

Vierailija
10386/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vanhukselle pitäisi antaa paikka kassajonossa? En oo kyllä koskaan antanut! Enkä kyllä ole ajatellut et se tekee musta huonon ihmisen.

Tää on varmaan provo, mutta vastaan vastaamisen ilosta😂

Se on sitä kunnioituksen kulttuuria, jota suomessa harvoin enää näkee. Se tekee ihmisten välisestä elämästä mahdollisen, vaikka oltaisiin erilaisia ja ajateltaisiin eritavalla. Useissa muissa maissa kunnioitus toista ihmistä kohtaan on vielä vahvaa. Etenkin vanhuksia kohtaan.

Vanhemmalle ihmiselle annetaan paikka bussissa tai päästetään kassajonossa edelle, koska hän on vanha. Itse olet eräänä päivänä vanha ja voi tuntua tämä hyvältä, jos on vaikka sairas ja väsynyt, että joku osaa ajatella ympärillä olevia ihmisiä. Jos kaikki tekisi näin, maailma olisi parempi paikka elää.

Taktiikka toimii myös erimieltä olevien kanssa. Jos jaksaa kunnioittaa toista ihmistä, vaikka olisi räikeä erimielisyys, sopu säilyisi. Siihen me ei aina pystytä. Ei olisi viha puhetta tai kiusaamista.

Kunnioitus on ihan perus juttu, jota ei enää vaadita tai opettaa. Ilman sitä ollaan aika metsässä, ilmeisesti kohta takasin kivikaudella. Kuka tahansa saa sanoa/ tehdä mitä vaan, kuten villissä lännessä. Sinnekin tuli lopulta järjestys, kun eihän se toimi, että saa tehdä toisille mitä vaan, eikä ajatella muita.

Mutta joo. Kokeile! Anna paikka sairaalle bussissa/vanhukselle ja katso reaktio, avaa ovi keppien kanssa kulkevalle jne. Et ole huono ihminen, jos et näin tee, mutta parempi käytöksinen kyllä, mikäli teet ja maailma on parempi paikka.

Vierailija
10387/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Eetu on noin suosittu, hokee tyhjiä fraasejaan "se on juurikin näin" tarkoittamatta niillä yhtään mitään, ja edennyt koko ajan ihan käsikirjoituksen mukaan ihastumisineen, rakkauden tunnustuksineen ja tyttöystäväksi pyyntöineen. Heittänyt jotain hauskoja kommentteja, mutta mun mielestä suunnattu selkeesti katsojille, eikä semmoista kavereille heitettyä huumoria. 

No mitä hänen sitten pitäisi olla? Eikö ihmisestä saa pitää, jos hän on hauska ja ystävällinen ja selkeästi omanlaisensa mutkaton hötkyilemätön persoona. 

No kun mä en näe Eetua omanlaisenaan, vaan on kuin yhdistelmä viime kauden hyvänä kokemistaan saarelaisten piirteistä. Esittelyvideossa jo kuin Patrik kakkonen (mihin Patrikin totesi noup) ja kahvilahaave kuulosti vähän vastaavalta kuin Auran pesukonehaave. Onhan se ihan ystävällinen, mutta mun mielestä ei oo hauska, vitsit semmosia päälleliimattuja. Rakkaustarina kuin suoraan harlekiini-sarjasta (jos joku muistaa). Esim. kun Sofia kertoi, että iltaisin aina menevät omaan paikkaansa katsomaan auringonlaskua, ajattelin, jo että ei voi mennä enää läpi. Ei niitä ennen oltu kuvattu mitään auringonlaskua ihailemassa omassa paikassaan:D, ja epäilen, että idea tästä "omasta paikasta" tuli Eetulta,  vai olisko se Sofia sit oikeesti ihastunut Eetuun? 

Mä taas en jaksa uskoa että kukaan jaksaisi käyttäytyä noin suunnitelmallisesti noin kauaa 24/7 ilman että siitä tulisi mitään vihjeitä matkan varrella. En tiedä millanen sä sitten ajattelet että hän voisi oikeasti olla mutta aika raskaaksi kävisi kun pitäisi jokainen liike miettiä erikseen edellisen kauden lemppareita myötäillen. Otan nyt esimerkiksi Juhon koska itse aavistan/luulen/kuvittelen hänen pelaavan. Ei hänkään varmaan mitään kokonaan uutta identiteettiä ole luonut, on vaan tiputellut pieniä juttuja joiden voisi kuvitella olevan valhetta, ihan silläkin perusteella että on myöhemmin kumonnut samat faktat uusilla. Esim tämä "itken katsoessani romanttisia elokuvia" -> "en koskaan itke" "olen ollut turta tähän asti". Tuo turtana oleminen voi ollakin totta mutta en usko että se tunnelukko yhessä yössä katosi kun alkoi ajatella Jenniä sillä lailla. Eetu taas olisi vetänyt tuollaisen roolin tosi tosi hyvin kun ei kertaakaan olisi puhunut mitään ristiin/ käyttäytynyt merkittävän erilailla kun on aikaisemmin käyttäytynyt. Ja itse asiassa Sofiasta Eetu oli heti ihan ensimmäisessäkin jaksossa kiinnostunut, astui eteen Sofian esittelyssä mutta Sofia menikin tumman ja tulisen Tommyn luo. Sofia sitten vasta myöhemmin antoi mahdollisuuden Eetulle.

No en osaa sanoa Juhosta, mutta kun täällä on aiemmin epäilty Sofiaa, että kelpaa vain tummat lätkänpelaajat, niin kukaan ei ole kiinnittänyt huomiota siihen, että Eetu olisi ollut ehkä kiinnostunut jostain muustakin kuin Sofiasta alussa.  Astui joo ekana Sofian eteen (ja joka valitsi Tommin), mutta olisi käynyt myös esim. Vanessa ja myöhemmin myötäili sohvalla Tommya, joka sanoi hakevansa tummaa ja tulista (Eetua ei näkynyt kuvassa, mutta ääni kuului). Mielestäni Eetu jätti näin kaikki portit auki, jolloin häntä ei voi myöhemmin vaatia tilille siitä, että onkin kiinnostunut tietynlaisesta naisesta. Ei voi varmana sanoa, että olisi ollut kiinnostunut ainoastaan ja vain juuri Sofiasta heti alussa.. Voi tietenkin itse näin jälkeenpäin sanoa.

Ottamatta kantaa nyt yksittäisiin saarelaisiin, kyllä jollain voi olla joku rooli päällä jatkuvasti, niin voi olla kaksi kuukautta tuolla saarellakin. 

Miksi Eetun olisi ptinyt olla alusta asti kiinnostunut vai Sofiasta? Kuka näin vaatii, Sofiako?

Voi olla monistakin kiinnostunut alusa, eikös se ole tuon saaren pointtikin! Minusta kypsymätöntä lukita mielipiteensä sekuntissa, kun en oikeasti edes tunne vielä ketään.

Edellisessä viestissä juurikin korostit kuinka Eetu heti kiinnostui Sofiasta,  johon vastasin, että olisi ollut kiinnostunut muistakin, ja nyt tässä vastauksissasi irrotat asian kontekstistaan,  eli tuo aiemmin kirjoittamasi Eetun välitön ihastuminen Sofiaan (mihin kommentoin) ei näy  enää tässä viestissä. Yrität selvästi leimata minua vain trolliksi:)

Vierailija
10388/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

reetu  ja vanessa selvisivät vauvatehtävässä voittajiksi robottinukeissa olleen datan perusteella.   

Vierailija
10389/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli millainen Eetu nyt sitten on oikeasti ja mitä hänestä olisi pitänyt ohjelmissa näyttää? En nyt ihan ymmärrä, mikä hänen toiminnassaan on ristiriitaista. Mikä todistaa, että hän ei oikeasti ole juuri tuollainen? Ne rumat hatut vai? 

Ei ole ristiriitaista, vaan mennyt juurikin niin kuin pitikin;). 

Eli et osaa vastata. Niin arvelinkin. 

Ei vaan, jos sinä mitätöit minun mielipiteeni vääränä toteamalla "mitä selität", se on alentuvaa. Onko Eetusta puhuminen, ja motiivien arvuuttelu tabu. Tommy ei esim. ollut mun suosikki ja voin kritisoida sen käytöstä liian päällekäyväksi Nikitaa kohtaan, mutta oli minusta kuitenkin koko ajan aito ja rehellinen. Enkä tällä nyt tarkoita, että kaikkien pitäisi olla riehuvia, koska siihen täällä taas joku puuttuisi, että "pitääkö kirota ja riidellä ollakseen aito".  Minusta Sofia on muuttunut matkan varrella aidosta teeskentelijäksi juurikin Eetun parina, ja itse epäilen että pelaavat.  Ei pelaamisessa sinänsä ole mitään vikaa, se ei tee Eetusta "limalurjusta" mun silmissä (vaikka ne karvansa saisikin mielestäni siistiä.:), mutta kerron sellaisista peliliikkeistä, mitä minä näen Eetun kohdalla. 

Eniten mun epäilyjä Eetua kohtaan herätti jurikin toi Sofian muuttuminen (olin kyllä kiinnittänyt huomiota aiemminkin noihin Eetun mielestäni peliliikkeisiin). Ennen Sofia puhui kuin ikäisensä tai talon muut naiset, mutta muuttui mielestäni Eetun parina pikkuhiljaa teeskenteleväksi, varoo puheitaan (ei kiroile, eikä mieti muita pareja ääneen, mikä mielestäni olisi ihan normaaliakin).  Sofia siis mielestäni alkanut teeskentelmään Eetun kanssa, ja jos Eetu ei tätä tajuaisi, silloinhan  Sofia käyttäisi Eetua hyväkseen. En vaan usko, että Eetu olisi niin tyhmä etteikö sitä olisi siinä tapauksessa huomannut. 

Joidenkin mielestä Sofia muuttunut saarella, ja että huomannut, että tavallinen "eetu" onkin juuri se, mitä hän haluaa. Näin voisi tietenkin tapahtua, mutta kun mun mielestä koko luonne ei muutu, vaikka olisikin ihastunut, eli mun mielestä teeskentelevät. 

Minä mitätöin mielipiteesi sillä, että et sanonut yhtäkään asiaa Eetusta, josta voisi päätellä hänen feikkaavan. Et sanonut mitään muuta kuin jonkin yksittäisen lauseen Sofian suusta ja rumat hatut. Ja nytkin sanot, että koska epäilet Sofian pelaavan, siksi oletat, että kaikki on lähtöisin Eetusta. Ilman yhtäkään perustetta. Et vieläkään kertonut yhtäkään asiaa, mitä Eetu on itse tehnyt. Puhut ainoastaan Sofiasta. 

Olen sanonut, mm. että ottanut mielestäni viime kauden tyypeistä parhaita paloja, niitä mistä katsojat pitäneet, suora viittaus Eetuun (esim. noi hatut , josta heti tuli mielikuva Patrikista , jota pidettiin komeana - ja jota mielikuvaa myös esittelyssä tuotanto vahvisti). Kyllähän nuoret toisiaan matkii, ei siinä mitään mutta omaperäistä ei ole. Esittelyssä kertoi kahvilahaaveestaan, ja heti tuli mielikuva Auran pesukoneesta, tällä "haavellaan" myi itsensä hyvin läpi. Jos verrataan, että haaveena maailmanympärysmatka (kuten joillain tuolla) verrattuna siihen, että joku "haaveilee" kahvilasta, niin eikö maailmanympärysmatka ole vähän hedonistista, eli haetaan nautintoa itselle, kun taas kahvilanpito vaatii työtä ja ahkeraa sitoutumista työntekoon. Samoin kuin Aura tarvitsi  pesukoneen, pysytyäkseen tekemään työtä. Eli mulle tuli heti mielikuva, että mainostaa itseään ahkerana työntekijänä, joka tarvitsee rahaa perustaakseen kahvilan. En osaa erikseen nyt selittää, millaisesta sanojen asettelusta tai asiayhteydestä tämä mielikuva syntyi, mutta tällainen intuitio minulle syntyi. Voihan se olla tuotannon aiheuttama intuitio mun kohdalla, mutta yhdistettynä kaikkeen muuhun mielikuvaan, mikä mulla Eetusta tullut, vahvistaa siis mielikuvaani. 

Ja jos en nyt muistanut aiemmin tähän viestiin enää lisätä aiemmin kirjoittamiani, niin se että rakastuminen tunnustettiin heti sen jälkeen, kun muut sanoivat Reetun ja Vanessan olevan rakastuneita (sohvalla puidessaan toistensa tilanteita), ja sen jälkeen kun siinä pelissä muut uskoivat muiden parien jatkavan villan jälkeen (poislukien Aku ja Sanni, sekä Eetu ja Sofia). Miten ihmeessä nuo saarelaiset eivät tätä ihastumista/rakastumista muka olleet huomanneet? Ja seuraavasssa hetkessä ne rakkaudentunnustukset, ja auringonlaskun katselut. Ja nyt tuo tyttö-/poikaystäväpuheet. Se oli juurikin Eetu, joka alkoi puhumaan, että tyttöystäväksin pyytäisi. MIksi ihmeessä tässä vaiheessa?

Täällä on myös vähän jopa säälitty Eetua, että Sofia käyttäisi hyväkseen , ja jättäis Eetun heti ohjelman jälkeen, luotu Eetusta semmonen vähän reppana kuva, mut mä en näe Eetua sellaiena hyväntahtoisena raasuna, jota naisten tarttisi täällä palstalla suojella. Ihan älykkäältä mieheltä vaikuttaa. 

Kamalaa varmaan lukea tällaisia pitkiä virkkeitä, sori siitä, mutta muulla tavoin en osaisi kyselijälle kantaani kertoa, kun kerran selityksiä vaatii.

No varmaan siksi tässä vaiheessa parisuhteesta puhutaan, kun aika saarella käy vähiin. Jos itse olisin tuossa tilanteessa, niin haluaisin varmistaa että ollaan molempien mielestä pari ja yhdessä lähdetään.

Vierailija
10390/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu kyseli varmaan tyttöystävääsi nyt, kun aika villalla alkaa olla ohi ja on mietittävä millä statuksella kävelevät ovesta ulos.

Voi olla peliliike tai voi olla tulevaisuus puhetta.

Vierailija
10391/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla facessa spekuloidaan sillä, kuinka esim. jos Jenni ja Juho voittais, niin Juho vois ottaa rahat, tai jos Sofia ja Eetu voittais, niin Sofia ottais rahat. Se on sinänsä huono ajatus, koska monet nuoret tuolla hakee someuskottavuutta, ja sillä taas voi tienata onnistuessaan  hvyin. Ei ehkä kannattais sittenkään ottaa niitä rahoja, paitsi jos aikois muuttaa ulkomaille. En usko kenenkään koskaan ottavan rahoja.

Vierailija
10392/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pareilta kysyttiin jokun jakso sitten, että mitä  tekisiviät voittorahoilla. Finalisteista kahdella parilla oli selvät sävelet: reissuun lähdetään. Vanessa ja Reetu eivät olleet vissiin edes puhuneet asiasta, koska eivät oikein osanneet vastata. Koska heiltä olisin voinut odottaa, että tuo reissu-vastaus tulisi. Luultavasti vielä pareilta asiaa kysytään, niin katsotaan, onko he pari, joka tarvitsee astianpesukoneen jomman kumman kotiin. Vai joko reissusuunnitelmat on tehtynä..

Vierailija
10393/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu kyseli varmaan tyttöystävääsi nyt, kun aika villalla alkaa olla ohi ja on mietittävä millä statuksella kävelevät ovesta ulos.

Voi olla peliliike tai voi olla tulevaisuus puhetta.

Voi olla, että pyysi tyttöystäväksi, koska aika loppuu ja haluaa suhteen jatkuvan, mutta itse näen asian niin, että ton ikäiset pyytäis tässä vaiheessa, että lähtisivät parina ja varmisteltaisiin ehkä sitä, että varmasti nähdään sitten talon ulkopuolella.  Mutta kysyisikö tai tarvitseeko korostaa sitä tyttö- ja poikaystäväasiaa, eikö olisi riittänyt, että pariutuvat?

Vierailija
10394/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Juho paikan jonossa antaisi, varmasti ihan hyväkäytöksinen muuten, vaikka naisilla onkin pelannut ja ollut heitä iskiessään ei niin herrasmiesmäinen.

Multa on mennyt ohi, millä tavalla Juho on ollut "iskiessään" ei-niin-herrasmiesmäinen? Minä käsitin, että nimenomaan hän EI iske, vaan antaa naisten tulla iskemään?

Kertokaa mikä meni ohi!

Herrasmiehet ei pelaa, vaan on rehtejä ja avoimia.

Se, että ” ei tee mitään” on myös tekemistä. Normi kanssakäymisessä/ tutustuessa ihmiset antaa ja saa vastavuoroisesti. Juho itse totesi, ettei anna mitään henkisesti, eikö fyysisesti, ehkä vähän silmää. Tämä tepsii tietynlaisiin naisiin erittäin hyvin. Osalla käsittääkseni on kyse siitä millaiseen kohteluun on tottunut muiden taholta aiemmassa elämässään. Jos on saanut aiemmin ” kylmää kyytiä” , jossa toinen ei anna juuri mitään, tämä tapa luultavasti vetoaa. Kyseessä on monella -ei kaikilla- kipupiste. Ei ole saanut hellyyttä, läheisyyttä, rakkautta osakseen, joten kylmä kohtele tuntuu tuttuudessaan Kiinnostavalta tai jopa rakkaudelta.

Juho käyttää tätä kipupistettä ja saa naiset hyppimään villinä. En tiedä tekeekö kuinka tietoisesti, luultavasti hän itsekin tarvitsisi aitoja rakkaus kokemuksia.

Se mikä tekee herrasmiehen on se, että vaikka näkisi mistä napista painamalla saa ihmiset pomppimaan haluamallaan tavalla, valitsee ettei käytä sitä valtaa. Näitä tilanteita on kaikissa ihmissuhteissa, jossa toisen heikkous tai kipupiste on näkyvillä. Niissä painamalla voi toisia manipuloida. Se ei ole oikein etenkään, jos on kyse henkilöistä, jotka on heikommassa asemassa. Tässä tapauksessa naiset itse ovat ” pelissä” mukana , en tiedä kuinka tiedostaneet. Eli ihan tasavertaisia, sinänsä mitään ” pahaa” ei tapahdu, vaikka toki sitä soisi kaikkien pääsevän kipupisteitä eteenpäin kohti aidompaa ihmissuhteita.

Juho kyllä tiedostaa Ainakin osittain mitä tekee, koska vauva tehtävässä kertoi tyttö vauvalleen, että kertoo tälle sitten kaiken miesten taktiikoita.

Tämähän on jossain tapauksissa ( ei kaikissa!) hyvin nähtävillä Jos on Esim. huomattavasti vanhempi partneri. Vanhempi tietää mistä napista painella, koska on elämän kokemusta, eikä toinen edes tajua tulevansa jymäytetyksi. Riippuu täysin ihmisestä käyttääkö sitä tietoa mitä on kertynyt oman edun tavoitteluun vai ei. Ihmiset, jotka ei tätä valtaa käytä, heidän seurassa on Vain mukava olla. Jos huomaa tulleensa jymäytetyksi, ei siinäkin Kauaa viihdy ja suhde katkeaa.

Kaikilla meillä on valtaa johonkin nähden, eli kaikki painitaan samojen asioiden kanssa, ei vain Juho. Tälläistä keittiöpsykologiaa.

Vierailija
10395/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisittepa nähny millanen teiniraivo oli Jodelissa kun JJ pääsi finaaliin :DD

Eiks ne aluks siellä Jodelissa just nimenomaan kannattanut Jenniä, niin onks se muuttunut?

Joo se muuttui lopullisesti noiden taktikointi-puheiden takia. En oo samanlaista silmitöntä vihaa ja raivoa nähnyt lähes ikinä elämäni aikana :D Itse en ainakaan angstannut noin pahasti teininä.

Helposti johdateltavia lampaita siis, ja joku siellä lietsoo JJ-vihaa, voi kaduttaa tai hävettää tollanen lietsonta myöhemmmin:(

Vierailija
10396/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan voittajat on Sofia ja Eetu tai Vanessa ja Reetu niin oon tyytyväinen :)

Vierailija
10397/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpuhusiitämistäettiiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä kerro yleisön suosikkia vaikka sviittiin pääsikin Reetu ja Vanessa. Ehkä yleisö ajatteli että heidän pitää hioa vielä suhdettaan. Sofia ja Eetu voi silti olla suosituin. Valitseeko yleisö voittajan.

Eivät he yleisön äänillä sviittiin päässeet, vaan sillä että suoriutuivat vauva tehtävästä parhaiten🙈🙈

Alkuperäinen tarkoitti varmaan edellistä sviittiyötä, joka oli katsojaäänestys. 🤦🏽‍♀️

Vierailija
10398/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa se, että kun on seurannut koko matkan näiden parien taivalta rakkauden merkeissä, niin asiat kehittyykin niin, että feikkaaja vie lopussa palkinnon.

Elä sie etukäteen sure 😊

Vierailija
10399/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs, jos valitsee rakkauden ja rahat jäävätkin saamatta?

Oliko peräti vielä niin, ettei sitä pottia ollut pakko edes jakaa? Vai miten se meni.

Vierailija
10400/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök että ällöttää Juhon ja Jennin pelaaminen, varsinkin kun paistaa kilometrien päähän, ettei Juhoa vois Jenni vähempää kiinnostaa. Oikein kirkuu keskinäistä hyötysuhdetta koko homma. Toivottavasti Vanessa ja Reetu voittavat. Ovat aidosti omia itsejään ja reiluja tyyppejä.

Ketju on lukittu.