Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
10341/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofiaakin mollataan kovasti. Tietysti ovat erilaisia, mutta voihan se pilehilekin arvostaa maanläheisiä kumppania. Sofia tuo Eetuun säpinää ja Eetu rauhoittaa Sofiaa. Ikä tekee myös tehtävänsä. Harva in hautaan asti bilehile. Molemmilla on hyvä olla myös omat elämät, toinen voi hileillä ja toinen kalastaa. Ei suhde välttämättä tuollaisiin juttuihin kaadu. Ennemminkin jos nuo ed. mainitut arvot on eri.

Minäkin ihmettelen tätä oletusta, että bilehileet ja pleijerit eivät voisi aidosti ihastua oikeasti mukavaksi havaittuihin ihmisiin. Kun Juho astui taloon, tälläkin palstalla mussutettiin, että hän valitsi Jennin koska tietää, että kaikki pitävät Jennistä. No haloo, eikö Juho itse voinut pitää Jennistä?

Ja sama juttu Eetun ja Sofian kanssa. Aina hoetaan sitäkin, että naiset ihastuvat k*sipäihin, mutta sitten kun virheistä opitaan ja joku ihastuukin kunnolliseen mieheen, huudetaan, että ei voi olla aitoa. 

Juurikin näin 👌

Vierailija
10342/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Eetu on noin suosittu, hokee tyhjiä fraasejaan "se on juurikin näin" tarkoittamatta niillä yhtään mitään, ja edennyt koko ajan ihan käsikirjoituksen mukaan ihastumisineen, rakkauden tunnustuksineen ja tyttöystäväksi pyyntöineen. Heittänyt jotain hauskoja kommentteja, mutta mun mielestä suunnattu selkeesti katsojille, eikä semmoista kavereille heitettyä huumoria. 

No mitä hänen sitten pitäisi olla? Eikö ihmisestä saa pitää, jos hän on hauska ja ystävällinen ja selkeästi omanlaisensa mutkaton hötkyilemätön persoona. 

No kun mä en näe Eetua omanlaisenaan, vaan on kuin yhdistelmä viime kauden hyvänä kokemistaan saarelaisten piirteistä. Esittelyvideossa jo kuin Patrik kakkonen (mihin Patrikin totesi noup) ja kahvilahaave kuulosti vähän vastaavalta kuin Auran pesukonehaave. Onhan se ihan ystävällinen, mutta mun mielestä ei oo hauska, vitsit semmosia päälleliimattuja. Rakkaustarina kuin suoraan harlekiini-sarjasta (jos joku muistaa). Esim. kun Sofia kertoi, että iltaisin aina menevät omaan paikkaansa katsomaan auringonlaskua, ajattelin, jo että ei voi mennä enää läpi. Ei niitä ennen oltu kuvattu mitään auringonlaskua ihailemassa omassa paikassaan:D, ja epäilen, että idea tästä "omasta paikasta" tuli Eetulta,  vai olisko se Sofia sit oikeesti ihastunut Eetuun? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10343/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu ottaa ihanasti Sofiaa huomioon. Vauvan hoidossa kehui tämän lapsenhoitoon taitoja. Puhuu positiivista ja hyvää toisesta, vahvistaa toisen itsetuntoa ja taitoja ja saa nähdä sitä mitä puhui.

Katsojia kosiskeli tuollakin, Nikitaa nuhteli, kun nukkeansa ei kohdellut kuin oikeaa vauvaa:)

Vierailija
10344/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle, mitä ne Jennin ja Juhon yhteiset arvot ovat?

Eivät halua lapsia, rakastavat matkustelua, tykkäävät vauhdikkaista harrastuksista ja ovat elämäntavoiltaan sporttisia.

Aikaisemmin mainittujen lisäksi asioihin suhtaudutaan "positiivisen kautta", annetaan suhteessa toiselle tilaa, ollaan itsenäisiä omilla jaloilla seisovia, toinen otetaan sellaisena kuin hän on.

Vierailija
10345/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisittepa nähny millanen teiniraivo oli Jodelissa kun JJ pääsi finaaliin :DD

Vierailija
10346/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Eetu on noin suosittu, hokee tyhjiä fraasejaan "se on juurikin näin" tarkoittamatta niillä yhtään mitään, ja edennyt koko ajan ihan käsikirjoituksen mukaan ihastumisineen, rakkauden tunnustuksineen ja tyttöystäväksi pyyntöineen. Heittänyt jotain hauskoja kommentteja, mutta mun mielestä suunnattu selkeesti katsojille, eikä semmoista kavereille heitettyä huumoria. 

No mitä hänen sitten pitäisi olla? Eikö ihmisestä saa pitää, jos hän on hauska ja ystävällinen ja selkeästi omanlaisensa mutkaton hötkyilemätön persoona. 

No kun mä en näe Eetua omanlaisenaan, vaan on kuin yhdistelmä viime kauden hyvänä kokemistaan saarelaisten piirteistä. Esittelyvideossa jo kuin Patrik kakkonen (mihin Patrikin totesi noup) ja kahvilahaave kuulosti vähän vastaavalta kuin Auran pesukonehaave. Onhan se ihan ystävällinen, mutta mun mielestä ei oo hauska, vitsit semmosia päälleliimattuja. Rakkaustarina kuin suoraan harlekiini-sarjasta (jos joku muistaa). Esim. kun Sofia kertoi, että iltaisin aina menevät omaan paikkaansa katsomaan auringonlaskua, ajattelin, jo että ei voi mennä enää läpi. Ei niitä ennen oltu kuvattu mitään auringonlaskua ihailemassa omassa paikassaan:D, ja epäilen, että idea tästä "omasta paikasta" tuli Eetulta,  vai olisko se Sofia sit oikeesti ihastunut Eetuun? 

Mitä ihmettä sinä selität? Sofia sanoi jotakin ja sen takia pidät Eetua feikkinä? :D Ja miten sinä tiedät, onko heille muodostunut jonkin lempparipaikka, kun ohjelmissa näkyy vain murto-osa kaikesta, mitä tuolla tapahtuu. Viimeistä lausettasi en ymmärrä ollenkaan. Idea yhteisestä paikasta tuli Eetulta, koska mietit onko Sofia oikeasti ihastunut. Eihän tuossa ole mitään järkeä. 

Esittelyvideoiden perusteella ei voi tehdä oikein mitään johtopäätöksiä. Niissähän kysellään osallistujilta niitä kliseisiä kysymyksiä ja leikataan miten sattuu. 

Sinun mielestäsi hän ei ole hauska, mutta monen muun mielestä on. Niin se nyt vain menee. 

Vierailija
10347/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuota eetun suosiota ihmettelen minäkin.  ollut aika näkymätön ja taustalla - sulautunut tapettiin - mutta viimeisellä viikolla aktivoitunut niin että väkisinyrittäminen näkyy selvästi.  ei ole oma itsensä kun yrittää olla sosiaalinen ja suu tuottaa puhetta joka selvästi ei ole sen omaa, vaan sanoo kaikkea makeilevaa minkä olettaisi nostavan profiiliaan ja suosiotaan.    ja sen veturinkuljettajan lippalakin oikeasti voisi joskus - edes syödessä - ottaa pois!

Johtuisikohan taustalle sulautuminen siitä, että villalla on ollut pikkuisen enemmän porukkaa ja nyt viime päivinä häntä on näytetty enemmän, kun ei ole esimerkiksi Oliver-Nea -draamaa täyttämässä kaikkea ruutuaikaa? Ei hänen käytöksensä muutu miksikään aktivoitumiseksi sillä, että ohjemaa leikataan eri tavalla. Ja ne makeilevat puheet todennäköisesti johtuvat siitä, että tuntee Sofian paremmin ja on häneen ihastunut. Mitenköhän hän olisi näitä alusta asti voinut puhua? 

Onhan hän tehnyt villalla vaikka mitä hauskaa, esimerkiksi Olverin kanssa se curling-juttu ja piti asukkaille jonkin tietovisankin, kun naiset lähtivät toiselle villalle ja tuli uudet naiset. 

Kyllä Eetua on näytetty, valittu vaan aina niitä "Eetun parhaita paloja", lupsakoita heittoja "se on juurikin näin, laitetaanko tästä vähän autoa tulemaan". Jos ei niitä sit vaan oo ollut niin paljoa kuitenkaan. Sama juttu noitten pipojen kanssa, luulis tota Sofiaakin jo ärsyttävän ne, samoin vois siistiä vähän tukkaansa ja noita karvojaan tosta naamastaan finaalia varten. 

Vierailija
10348/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en jaksa uskoa että kukaan jaksaisi käyttäytyä noin suunnitelmallisesti noin kauaa 24/7 ilman että siitä tulisi mitään vihjeitä matkan varrella. En tiedä millanen sä sitten ajattelet että hän voisi oikeasti olla mutta aika raskaaksi kävisi kun pitäisi jokainen liike miettiä erikseen edellisen kauden lemppareita myötäillen. Otan nyt esimerkiksi Juhon koska itse aavistan/luulen/kuvittelen hänen pelaavan. Ei hänkään varmaan mitään kokonaan uutta identiteettiä ole luonut, on vaan tiputellut pieniä juttuja joiden voisi kuvitella olevan valhetta, ihan silläkin perusteella että on myöhemmin kumonnut samat faktat uusilla. Esim tämä "itken katsoessani romanttisia elokuvia" -> "en koskaan itke" "olen ollut turta tähän asti". Tuo turtana oleminen voi ollakin totta mutta en usko että se tunnelukko yhessä yössä katosi kun alkoi ajatella Jenniä sillä lailla. Eetu taas olisi vetänyt tuollaisen roolin tosi tosi hyvin kun ei kertaakaan olisi puhunut mitään ristiin/ käyttäytynyt merkittävän erilailla kun on aikaisemmin käyttäytynyt. Ja itse asiassa Sofiasta Eetu oli heti ihan ensimmäisessäkin jaksossa kiinnostunut, astui eteen Sofian esittelyssä mutta Sofia menikin tumman ja tulisen Tommyn luo. Sofia sitten vasta myöhemmin antoi mahdollisuuden Eetulle.

Vierailija
10349/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks ne aluks siellä Jodelissa just nimenomaan kannattanut Jenniä, niin onks se muuttunut?

Vierailija
10350/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuota eetun suosiota ihmettelen minäkin.  ollut aika näkymätön ja taustalla - sulautunut tapettiin - mutta viimeisellä viikolla aktivoitunut niin että väkisinyrittäminen näkyy selvästi.  ei ole oma itsensä kun yrittää olla sosiaalinen ja suu tuottaa puhetta joka selvästi ei ole sen omaa, vaan sanoo kaikkea makeilevaa minkä olettaisi nostavan profiiliaan ja suosiotaan.    ja sen veturinkuljettajan lippalakin oikeasti voisi joskus - edes syödessä - ottaa pois!

Johtuisikohan taustalle sulautuminen siitä, että villalla on ollut pikkuisen enemmän porukkaa ja nyt viime päivinä häntä on näytetty enemmän, kun ei ole esimerkiksi Oliver-Nea -draamaa täyttämässä kaikkea ruutuaikaa? Ei hänen käytöksensä muutu miksikään aktivoitumiseksi sillä, että ohjemaa leikataan eri tavalla. Ja ne makeilevat puheet todennäköisesti johtuvat siitä, että tuntee Sofian paremmin ja on häneen ihastunut. Mitenköhän hän olisi näitä alusta asti voinut puhua? 

Onhan hän tehnyt villalla vaikka mitä hauskaa, esimerkiksi Olverin kanssa se curling-juttu ja piti asukkaille jonkin tietovisankin, kun naiset lähtivät toiselle villalle ja tuli uudet naiset. 

Kyllä Eetua on näytetty, valittu vaan aina niitä "Eetun parhaita paloja", lupsakoita heittoja "se on juurikin näin, laitetaanko tästä vähän autoa tulemaan". Jos ei niitä sit vaan oo ollut niin paljoa kuitenkaan. Sama juttu noitten pipojen kanssa, luulis tota Sofiaakin jo ärsyttävän ne, samoin vois siistiä vähän tukkaansa ja noita karvojaan tosta naamastaan finaalia varten. 

Eli Eetu on mielestäsi teennäinen feikki, koska hänellä on rumia hattuja ja epäsiisti tukka. 

Kaikistahan tuolla on näytetty niitä parhaita paloja. Mitä se nyt todistaa? 

Vierailija
10351/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis niin että Tommy&Reetu eivät tykkää Eetusta ja Juhosta?

Vierailija
10352/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli millainen Eetu nyt sitten on oikeasti ja mitä hänestä olisi pitänyt ohjelmissa näyttää? En nyt ihan ymmärrä, mikä hänen toiminnassaan on ristiriitaista. Mikä todistaa, että hän ei oikeasti ole juuri tuollainen? Ne rumat hatut vai? 

Vierailija
10353/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kummastuttaa näiden ihmisten siivoton kielenkäyttö.

on v..ttu sitä ja v..ttu tätä... (Reetu ja Tommy etunenässä esimerkkeinä)

sydämen kyllyydestä suu puhuu 

ja se mitä puhuu, niin sellainen on sydän

feikata voi saarella hyvissä olosuhteissa kuka vaan,

mutta oikeesti jos joutuisivat koville tai edes näkemään

ihmisiä joilla oikeasti on vaikeaa ja puuttuu ruokaa tms. 

niin hävettäisikö edes olla tuolla patjalla makaamassa ja kiroilla!

Vierailija
10354/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks ne aluks siellä Jodelissa just nimenomaan kannattanut Jenniä, niin onks se muuttunut?

Joo se muuttui lopullisesti noiden taktikointi-puheiden takia. En oo samanlaista silmitöntä vihaa ja raivoa nähnyt lähes ikinä elämäni aikana :D Itse en ainakaan angstannut noin pahasti teininä.

Vierailija
10355/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joitain kommentteja Juhosta. Itselle ihan heti tullut epämiellyttävä fiilis tyypistä. Juuri sen oloinen tyyppi, joka ei varmasti antaisi paikkaa kassajonossa vanhukselle, jos olisi yksin, mutta jos haluaa tehdä vaikutuksen tekisi sen sisäisestä innosta hihkuen ja sitten se käärmeen hymy ja joku kommentti "mä nyt olen tällainen". Se kun antoi Jennille sen rannekorun oli niin epäluontevaa ja ei mitenkään sovi linjaan, että toppuuttelee perheelle esittelemistä. Tekee selkeitä peliliikkeitä ja kun sai pakit Nealta ajatteli, että pras mahdollisuus saada voittopotti on tarttua Jenniin.

Vierailija
10356/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en jaksa uskoa että kukaan jaksaisi käyttäytyä noin suunnitelmallisesti noin kauaa 24/7 ilman että siitä tulisi mitään vihjeitä matkan varrella. En tiedä millanen sä sitten ajattelet että hän voisi oikeasti olla mutta aika raskaaksi kävisi kun pitäisi jokainen liike miettiä erikseen edellisen kauden lemppareita myötäillen. Otan nyt esimerkiksi Juhon koska itse aavistan/luulen/kuvittelen hänen pelaavan. Ei hänkään varmaan mitään kokonaan uutta identiteettiä ole luonut, on vaan tiputellut pieniä juttuja joiden voisi kuvitella olevan valhetta, ihan silläkin perusteella että on myöhemmin kumonnut samat faktat uusilla. Esim tämä "itken katsoessani romanttisia elokuvia" -> "en koskaan itke" "olen ollut turta tähän asti". Tuo turtana oleminen voi ollakin totta mutta en usko että se tunnelukko yhessä yössä katosi kun alkoi ajatella Jenniä sillä lailla. Eetu taas olisi vetänyt tuollaisen roolin tosi tosi hyvin kun ei kertaakaan olisi puhunut mitään ristiin/ käyttäytynyt merkittävän erilailla kun on aikaisemmin käyttäytynyt. Ja itse asiassa Sofiasta Eetu oli heti ihan ensimmäisessäkin jaksossa kiinnostunut, astui eteen Sofian esittelyssä mutta Sofia menikin tumman ja tulisen Tommyn luo. Sofia sitten vasta myöhemmin antoi mahdollisuuden Eetulle.

No en osaa sanoa Juhosta, mutta kun täällä on aiemmin epäilty Sofiaa, että kelpaa vain tummat lätkänpelaajat, niin kukaan ei ole kiinnittänyt huomiota siihen, että Eetu olisi ollut ehkä kiinnostunut jostain muustakin kuin Sofiasta alussa.  Astui joo ekana Sofian eteen (ja joka valitsi Tommin), mutta olisi käynyt myös esim. Vanessa ja myöhemmin myötäili sohvalla Tommya, joka sanoi hakevansa tummaa ja tulista (Eetua ei näkynyt kuvassa, mutta ääni kuului). Mielestäni Eetu jätti näin kaikki portit auki, jolloin häntä ei voi myöhemmin vaatia tilille siitä, että onkin kiinnostunut tietynlaisesta naisesta. Ei voi varmana sanoa, että olisi ollut kiinnostunut ainoastaan ja vain juuri Sofiasta heti alussa.. Voi tietenkin itse näin jälkeenpäin sanoa.

Ottamatta kantaa nyt yksittäisiin saarelaisiin, kyllä jollain voi olla joku rooli päällä jatkuvasti, niin voi olla kaksi kuukautta tuolla saarellakin. 

Vierailija
10357/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin joitain kommentteja Juhosta. Itselle ihan heti tullut epämiellyttävä fiilis tyypistä. Juuri sen oloinen tyyppi, joka ei varmasti antaisi paikkaa kassajonossa vanhukselle, jos olisi yksin, mutta jos haluaa tehdä vaikutuksen tekisi sen sisäisestä innosta hihkuen ja sitten se käärmeen hymy ja joku kommentti "mä nyt olen tällainen". Se kun antoi Jennille sen rannekorun oli niin epäluontevaa ja ei mitenkään sovi linjaan, että toppuuttelee perheelle esittelemistä. Tekee selkeitä peliliikkeitä ja kun sai pakit Nealta ajatteli, että pras mahdollisuus saada voittopotti on tarttua Jenniin.

Minä en osaa päättää, mitä ajattelen Juhosta. Toisaalta tuntuu, että hän ei ole millään tavalla aito, mutta toisaalta tuntuu, että jos huijaa, tekee sen kyllä tosi huonosti. Todellinen pleijeri tekisi ihan eri tavalla. Juho on jotenkin ihan hukassa. 

Vierailija
10358/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli millainen Eetu nyt sitten on oikeasti ja mitä hänestä olisi pitänyt ohjelmissa näyttää? En nyt ihan ymmärrä, mikä hänen toiminnassaan on ristiriitaista. Mikä todistaa, että hän ei oikeasti ole juuri tuollainen? Ne rumat hatut vai? 

Ei ole ristiriitaista, vaan mennyt juurikin niin kuin pitikin;). 

Vierailija
10359/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätyy sanoa et jos Jenni ja Juho voittavat on tämä pelattu ja suunniteltu tuotantoyhtiön toimesta.

Vierailija
10360/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en osaa sanoa Juhosta, mutta kun täällä on aiemmin epäilty Sofiaa, että kelpaa vain tummat lätkänpelaajat, niin kukaan ei ole kiinnittänyt huomiota siihen, että Eetu olisi ollut ehkä kiinnostunut jostain muustakin kuin Sofiasta alussa.  Astui joo ekana Sofian eteen (ja joka valitsi Tommin), mutta olisi käynyt myös esim. Vanessa ja myöhemmin myötäili sohvalla Tommya, joka sanoi hakevansa tummaa ja tulista (Eetua ei näkynyt kuvassa, mutta ääni kuului). Mielestäni Eetu jätti näin kaikki portit auki, jolloin häntä ei voi myöhemmin vaatia tilille siitä, että onkin kiinnostunut tietynlaisesta naisesta. Ei voi varmana sanoa, että olisi ollut kiinnostunut ainoastaan ja vain juuri Sofiasta heti alussa.. Voi tietenkin itse näin jälkeenpäin sanoa.

Ottamatta kantaa nyt yksittäisiin saarelaisiin, kyllä jollain voi olla joku rooli päällä jatkuvasti, niin voi olla kaksi kuukautta tuolla saarellakin. 

Siis mitä ihmettä nämä nyt todistavat? Kai nyt jokainen saattaa ensisilmäyksellä kiinnostua kenestä tahansa ja sitten myöhemmin huomata, että ei tämä nyt toimikaan. Ja jos kysytään nais/miesihannetta, voihan siihen sanoa ihan mitä tahansa, mutta ei se silti tarkoita, että toisenlaisen naisen/miehen kanssa kaikki on huijaamista ja pelaamista. Minäkin olen sanonut, että kaljut miehet ovat mielestäni kuumia. Mutta ei se nyt herranjestas tarkoita, että nykyinen tuuheatukkainen mieheni on vain kulissi ja nyt tässä etsin koko ajan oikeasti kaljua miestä. 

Ketju on lukittu.