LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Luin joitain kommentteja Juhosta. Itselle ihan heti tullut epämiellyttävä fiilis tyypistä. Juuri sen oloinen tyyppi, joka ei varmasti antaisi paikkaa kassajonossa vanhukselle, jos olisi yksin, mutta jos haluaa tehdä vaikutuksen tekisi sen sisäisestä innosta hihkuen ja sitten se käärmeen hymy ja joku kommentti "mä nyt olen tällainen". Se kun antoi Jennille sen rannekorun oli niin epäluontevaa ja ei mitenkään sovi linjaan, että toppuuttelee perheelle esittelemistä. Tekee selkeitä peliliikkeitä ja kun sai pakit Nealta ajatteli, että pras mahdollisuus saada voittopotti on tarttua Jenniin.
Mä taas luulen, että antais paikan kassajonossa, jotkut ei vaan halua nähdä inhokissaan mitään hyvää. Jotenkin tuntuu, että Juhoon kohdistetaan omia patoutumia, sellaisia tunteita, joita tunnetaan jotain oman elämän ihmistä kohtaan. Toki niin se varmaan toimii monen muunkin saarelaisen kohdalla, Tommy nähtiin heti pleijerinä ja voitonhimoisena. Onko komeat miehet automaattisesti pahoja ja itsekkäitä?
Vaikuttas ehkä hienokseltaan siltä että Sofia ja Eetu voittas, ainaki facen puolella haiskahtas että moni äänestää niitä, Vane ja Reetu ihan kannassa tietysti. Melkone pommi ois jo Jennin ja Juhon voitto, mutta niin oli Jeffreyn ja Auranki voitto. Vielä on aikaista veikkailla.
Eetu ja Sofia ansaitsee voiton
Kyllä pleijerit ja hileet voi ihastua ”kunnollisiin ja maanläheisiin” tyyppeihin. On kuitenkin sitten vielä asia erikseen pohtia, pelaako joku vai ei.
Karkea stereotyypinen rajaus: Sofia ja Juho - hile ja leijeri. Jenni ja Eetu - aitoja.
Eihän se näin oikeasti mene. Leijeri ja hile voi kuorensa alla olla hyvinkin aitoja ja aidot puolestaan sydämellisiä manipuloijia, joita kaikki rakastaa ja kukaan ei näe totuutta, paitsi ne läheiset.
Niin tai näin, Juhon käytös saa pohtiin kyllä pelaamisen mahdollisuutta. Uskon hänen kyllä, pitävän Jennistä aidosti ihmisenä, mutta kaikki tapahtui liian ” siirappisesti”. Jos oikeasti silmät aukea, kyllä siinä jonkinlainen kamppailu käydään , että: ”Oikeastiko tälläiseen tyyppin ihastun, jota en aiemmin yhtään nähnyt varteenotettavaNa? ”-Luultavasti koittaa vähän vastustella ajatusta aluksi ja sitten vasta antaa periksi.
Toisaalta onhan sekin mahdollista, että Kaikki on alkanut peli liikkeenä ja aidosti ainakin kiintynyt kumppaniinsa.
Jos oikein kova pleijeri kyseessä, pitää kulissia yllä villan ulkopuolella hyvän aikaa osoittaakseen olevansa oikeassa. Aito ja rehellinen kykenee myöntämään senkin, että no, taisin pikkusen pelata, kun alkoi tuo raha houkuttaa.
Kyllä luulen, että jos on aiemmin kovin pleijeri ollut, on niitä tunteiden näyttämistä hyvä opetella jossain muualla kuin tuolla kameroiden alla.
Kyllä Juho paikan jonossa antaisi, varmasti ihan hyväkäytöksinen muuten, vaikka naisilla onkin pelannut ja ollut heitä iskiessään ei niin herrasmiesmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Eetu ja Sofia ansaitsee voiton
Yhtä lailla Vanessa ja Reetu. Molemmat parit aika hyviä kandidaatteja.
Toisaalta villan tarkoitus on saada ihmiset antamaan mahdollisuuden myös niille, kenen ohi kävelisi ulkopuolella. Tuolla kun ei ole varmaa, että sen oman maun mukainen tyyppi kävelee sisään.
Onko sitten kyseessä peli liike vai mahdollisuuden antaminen- varmaan molempia. Itseäänhän sitä jalkaan ampuu, jos on ihmisen kanssa kenestä ei oikeasti pidä. Toki satuttaa sitä toista, mutta ennenkaikkea satuttaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli millainen Eetu nyt sitten on oikeasti ja mitä hänestä olisi pitänyt ohjelmissa näyttää? En nyt ihan ymmärrä, mikä hänen toiminnassaan on ristiriitaista. Mikä todistaa, että hän ei oikeasti ole juuri tuollainen? Ne rumat hatut vai?
Ei ole ristiriitaista, vaan mennyt juurikin niin kuin pitikin;).
Eli et osaa vastata. Niin arvelinkin.
Ei vaan, jos sinä mitätöit minun mielipiteeni vääränä toteamalla "mitä selität", se on alentuvaa. Onko Eetusta puhuminen, ja motiivien arvuuttelu tabu. Tommy ei esim. ollut mun suosikki ja voin kritisoida sen käytöstä liian päällekäyväksi Nikitaa kohtaan, mutta oli minusta kuitenkin koko ajan aito ja rehellinen. Enkä tällä nyt tarkoita, että kaikkien pitäisi olla riehuvia, koska siihen täällä taas joku puuttuisi, että "pitääkö kirota ja riidellä ollakseen aito". Minusta Sofia on muuttunut matkan varrella aidosta teeskentelijäksi juurikin Eetun parina, ja itse epäilen että pelaavat. Ei pelaamisessa sinänsä ole mitään vikaa, se ei tee Eetusta "limalurjusta" mun silmissä (vaikka ne karvansa saisikin mielestäni siistiä.:), mutta kerron sellaisista peliliikkeistä, mitä minä näen Eetun kohdalla.
Eniten mun epäilyjä Eetua kohtaan herätti jurikin toi Sofian muuttuminen (olin kyllä kiinnittänyt huomiota aiemminkin noihin Eetun mielestäni peliliikkeisiin). Ennen Sofia puhui kuin ikäisensä tai talon muut naiset, mutta muuttui mielestäni Eetun parina pikkuhiljaa teeskenteleväksi, varoo puheitaan (ei kiroile, eikä mieti muita pareja ääneen, mikä mielestäni olisi ihan normaaliakin). Sofia siis mielestäni alkanut teeskentelmään Eetun kanssa, ja jos Eetu ei tätä tajuaisi, silloinhan Sofia käyttäisi Eetua hyväkseen. En vaan usko, että Eetu olisi niin tyhmä etteikö sitä olisi siinä tapauksessa huomannut.
Joidenkin mielestä Sofia muuttunut saarella, ja että huomannut, että tavallinen "eetu" onkin juuri se, mitä hän haluaa. Näin voisi tietenkin tapahtua, mutta kun mun mielestä koko luonne ei muutu, vaikka olisikin ihastunut, eli mun mielestä teeskentelevät.
Käsittääkseni ihastuksen alussa esitellään ne parhaat puolet ja ”harjataan hampaat”. Mukauduttava ja miellytetään. Myöhemmin tulee se todellinen koko paketti esiin. Ja hyvä niin, koska eihän kukaan kehenkään muuten ihastuisi, jos nenää kaivellaan hampaat pesemättä ensi treffeillä. Hyvä toki ennen papin aamenta nähdä todellinen puoli, mutta silloin sen ”kestää paremmin” , kun tuntee toisen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pleijerit ja hileet voi ihastua ”kunnollisiin ja maanläheisiin” tyyppeihin. On kuitenkin sitten vielä asia erikseen pohtia, pelaako joku vai ei.
Karkea stereotyypinen rajaus: Sofia ja Juho - hile ja leijeri. Jenni ja Eetu - aitoja.
Eihän se näin oikeasti mene. Leijeri ja hile voi kuorensa alla olla hyvinkin aitoja ja aidot puolestaan sydämellisiä manipuloijia, joita kaikki rakastaa ja kukaan ei näe totuutta, paitsi ne läheiset.Niin tai näin, Juhon käytös saa pohtiin kyllä pelaamisen mahdollisuutta. Uskon hänen kyllä, pitävän Jennistä aidosti ihmisenä, mutta kaikki tapahtui liian ” siirappisesti”. Jos oikeasti silmät aukea, kyllä siinä jonkinlainen kamppailu käydään , että: ”Oikeastiko tälläiseen tyyppin ihastun, jota en aiemmin yhtään nähnyt varteenotettavaNa? ”-Luultavasti koittaa vähän vastustella ajatusta aluksi ja sitten vasta antaa periksi.
Toisaalta onhan sekin mahdollista, että Kaikki on alkanut peli liikkeenä ja aidosti ainakin kiintynyt kumppaniinsa.
Jos oikein kova pleijeri kyseessä, pitää kulissia yllä villan ulkopuolella hyvän aikaa osoittaakseen olevansa oikeassa. Aito ja rehellinen kykenee myöntämään senkin, että no, taisin pikkusen pelata, kun alkoi tuo raha houkuttaa.
Kyllä luulen, että jos on aiemmin kovin pleijeri ollut, on niitä tunteiden näyttämistä hyvä opetella jossain muualla kuin tuolla kameroiden alla.
Samanlaisen tilanteen itse läpikäyneenä komppaan vahvasti tätä kohtaa: “ Jos oikeasti silmät aukea, kyllä siinä jonkinlainen kamppailu käydään , että: ”Oikeastiko tälläiseen tyyppin ihastun, jota en aiemmin yhtään nähnyt varteenotettavaNa? ”-Luultavasti koittaa vähän vastustella ajatusta aluksi ja sitten vasta antaa periksi.” Ja tuotahan se Reetukin on kommentoinut. Että oli kiinnostunut Vanessasta mutta vähän taisteli sitä vastaan kun käsitys naisesta oli hyvin erilainen kuin mitä olisi voinut kumppanikseen ajatella. Paljon luonnollisempi reaktio olla vähän epävarma tilanteesta, kuin pelkkä ”mä vähän mietin ja sit heräsin siihen että täähän se ihminen on” ja totaalinen kelkan kääntäminen ja 100% sisällä jutussa samantien. Tuo Juhon ”tajuaminen” että Jennihän on se oikea oli kovin analyyttinen, kylmä ja tunteeton ja sai käsikarvat pystyyn. Ei tuntunut aidolta. Varsinkaan kun aina vakuuttelee asiaa samoin sanoin ”ne oli ne meidän yhteiset arvot”. Jos on johonkuhun kiintynyt ni ei se ole noin suorasukaisen yksinkertaista ja niitä hyviä ihania piirteitä alkaa kertyä ja asiat joihin on toisessa tykästyny kasaantuu ja niistä puhuminen muuttuu ja aina keksii lisää sanottavaa. Ei pelkkä ”aito ja arvot”, kai siinä ihmisessä muutakin on!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli millainen Eetu nyt sitten on oikeasti ja mitä hänestä olisi pitänyt ohjelmissa näyttää? En nyt ihan ymmärrä, mikä hänen toiminnassaan on ristiriitaista. Mikä todistaa, että hän ei oikeasti ole juuri tuollainen? Ne rumat hatut vai?
Ei ole ristiriitaista, vaan mennyt juurikin niin kuin pitikin;).
Ei vaan, jos sinä mitätöit minun mielipiteeni vääränä toteamalla "mitä selität", se on alentuvaa. Onko Eetusta puhuminen, ja motiivien arvuuttelu tabu. Tommy ei esim. ollut mun suosikki ja voin kritisoida sen käytöstä liian päällekäyväksi Nikitaa kohtaan, mutta oli minusta kuitenkin koko ajan aito ja rehellinen. Enkä tällä nyt tarkoita, että kaikkien pitäisi olla riehuvia, koska siihen täällä taas joku puuttuisi, että "pitääkö kirota ja riidellä ollakseen aito". Minusta Sofia on muuttunut matkan varrella aidosta teeskentelijäksi juurikin Eetun parina, ja itse epäilen että pelaavat. Ei pelaamisessa sinänsä ole mitään vikaa, se ei tee Eetusta "limalurjusta" mun silmissä (vaikka ne karvansa saisikin mielestäni siistiä.:), mutta kerron sellaisista peliliikkeistä, mitä minä näen Eetun kohdalla.
Eniten mun epäilyjä Eetua kohtaan herätti jurikin toi Sofian muuttuminen (olin kyllä kiinnittänyt huomiota aiemminkin noihin Eetun mielestäni peliliikkeisiin). Ennen Sofia puhui kuin ikäisensä tai talon muut naiset, mutta muuttui mielestäni Eetun parina pikkuhiljaa teeskenteleväksi, varoo puheitaan (ei kiroile, eikä mieti muita pareja ääneen, mikä mielestäni olisi ihan normaaliakin). Sofia siis mielestäni alkanut teeskentelmään Eetun kanssa, ja jos Eetu ei tätä tajuaisi, silloinhan Sofia käyttäisi Eetua hyväkseen. En vaan usko, että Eetu olisi niin tyhmä etteikö sitä olisi siinä tapauksessa huomannut.
Joidenkin mielestä Sofia muuttunut saarella, ja että huomannut, että tavallinen "eetu" onkin juuri se, mitä hän haluaa. Näin voisi tietenkin tapahtua, mutta kun mun mielestä koko luonne ei muutu, vaikka olisikin ihastunut, eli mun mielestä teeskentelevät.
Minä mitätöin mielipiteesi sillä, että et sanonut yhtäkään asiaa Eetusta, josta voisi päätellä hänen feikkaavan. Et sanonut mitään muuta kuin jonkin yksittäisen lauseen Sofian suusta ja rumat hatut. Ja nytkin sanot, että koska epäilet Sofian pelaavan, siksi oletat, että kaikki on lähtöisin Eetusta. Ilman yhtäkään perustetta. Et vieläkään kertonut yhtäkään asiaa, mitä Eetu on itse tehnyt. Puhut ainoastaan Sofiasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis niin että Tommy&Reetu eivät tykkää Eetusta ja Juhosta?
"Ei tykkää"? Kuinka lapsellinen kysymys.
Eivät ehkä ole bestiksiä, mutta eiköhän tule ihan normaali ihmisten tavoin toimeen. Tuskin ovat kuiskineet keskenään: "me ei sitten tykätä noista, eihän" ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Eetu on noin suosittu, hokee tyhjiä fraasejaan "se on juurikin näin" tarkoittamatta niillä yhtään mitään, ja edennyt koko ajan ihan käsikirjoituksen mukaan ihastumisineen, rakkauden tunnustuksineen ja tyttöystäväksi pyyntöineen. Heittänyt jotain hauskoja kommentteja, mutta mun mielestä suunnattu selkeesti katsojille, eikä semmoista kavereille heitettyä huumoria.
No mitä hänen sitten pitäisi olla? Eikö ihmisestä saa pitää, jos hän on hauska ja ystävällinen ja selkeästi omanlaisensa mutkaton hötkyilemätön persoona.
No kun mä en näe Eetua omanlaisenaan, vaan on kuin yhdistelmä viime kauden hyvänä kokemistaan saarelaisten piirteistä. Esittelyvideossa jo kuin Patrik kakkonen (mihin Patrikin totesi noup) ja kahvilahaave kuulosti vähän vastaavalta kuin Auran pesukonehaave. Onhan se ihan ystävällinen, mutta mun mielestä ei oo hauska, vitsit semmosia päälleliimattuja. Rakkaustarina kuin suoraan harlekiini-sarjasta (jos joku muistaa). Esim. kun Sofia kertoi, että iltaisin aina menevät omaan paikkaansa katsomaan auringonlaskua, ajattelin, jo että ei voi mennä enää läpi. Ei niitä ennen oltu kuvattu mitään auringonlaskua ihailemassa omassa paikassaan:D, ja epäilen, että idea tästä "omasta paikasta" tuli Eetulta, vai olisko se Sofia sit oikeesti ihastunut Eetuun?
Mä taas en jaksa uskoa että kukaan jaksaisi käyttäytyä noin suunnitelmallisesti noin kauaa 24/7 ilman että siitä tulisi mitään vihjeitä matkan varrella. En tiedä millanen sä sitten ajattelet että hän voisi oikeasti olla mutta aika raskaaksi kävisi kun pitäisi jokainen liike miettiä erikseen edellisen kauden lemppareita myötäillen. Otan nyt esimerkiksi Juhon koska itse aavistan/luulen/kuvittelen hänen pelaavan. Ei hänkään varmaan mitään kokonaan uutta identiteettiä ole luonut, on vaan tiputellut pieniä juttuja joiden voisi kuvitella olevan valhetta, ihan silläkin perusteella että on myöhemmin kumonnut samat faktat uusilla. Esim tämä "itken katsoessani romanttisia elokuvia" -> "en koskaan itke" "olen ollut turta tähän asti". Tuo turtana oleminen voi ollakin totta mutta en usko että se tunnelukko yhessä yössä katosi kun alkoi ajatella Jenniä sillä lailla. Eetu taas olisi vetänyt tuollaisen roolin tosi tosi hyvin kun ei kertaakaan olisi puhunut mitään ristiin/ käyttäytynyt merkittävän erilailla kun on aikaisemmin käyttäytynyt. Ja itse asiassa Sofiasta Eetu oli heti ihan ensimmäisessäkin jaksossa kiinnostunut, astui eteen Sofian esittelyssä mutta Sofia menikin tumman ja tulisen Tommyn luo. Sofia sitten vasta myöhemmin antoi mahdollisuuden Eetulle.
No en osaa sanoa Juhosta, mutta kun täällä on aiemmin epäilty Sofiaa, että kelpaa vain tummat lätkänpelaajat, niin kukaan ei ole kiinnittänyt huomiota siihen, että Eetu olisi ollut ehkä kiinnostunut jostain muustakin kuin Sofiasta alussa. Astui joo ekana Sofian eteen (ja joka valitsi Tommin), mutta olisi käynyt myös esim. Vanessa ja myöhemmin myötäili sohvalla Tommya, joka sanoi hakevansa tummaa ja tulista (Eetua ei näkynyt kuvassa, mutta ääni kuului). Mielestäni Eetu jätti näin kaikki portit auki, jolloin häntä ei voi myöhemmin vaatia tilille siitä, että onkin kiinnostunut tietynlaisesta naisesta. Ei voi varmana sanoa, että olisi ollut kiinnostunut ainoastaan ja vain juuri Sofiasta heti alussa.. Voi tietenkin itse näin jälkeenpäin sanoa.
Ottamatta kantaa nyt yksittäisiin saarelaisiin, kyllä jollain voi olla joku rooli päällä jatkuvasti, niin voi olla kaksi kuukautta tuolla saarellakin.
Miksi Eetun olisi ptinyt olla alusta asti kiinnostunut vai Sofiasta? Kuka näin vaatii, Sofiako?
Voi olla monistakin kiinnostunut alusa, eikös se ole tuon saaren pointtikin! Minusta kypsymätöntä lukita mielipiteensä sekuntissa, kun en oikeasti edes tunne vielä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Eetu on noin suosittu, hokee tyhjiä fraasejaan "se on juurikin näin" tarkoittamatta niillä yhtään mitään, ja edennyt koko ajan ihan käsikirjoituksen mukaan ihastumisineen, rakkauden tunnustuksineen ja tyttöystäväksi pyyntöineen. Heittänyt jotain hauskoja kommentteja, mutta mun mielestä suunnattu selkeesti katsojille, eikä semmoista kavereille heitettyä huumoria.
No mitä hänen sitten pitäisi olla? Eikö ihmisestä saa pitää, jos hän on hauska ja ystävällinen ja selkeästi omanlaisensa mutkaton hötkyilemätön persoona.
No kun mä en näe Eetua omanlaisenaan, vaan on kuin yhdistelmä viime kauden hyvänä kokemistaan saarelaisten piirteistä. Esittelyvideossa jo kuin Patrik kakkonen (mihin Patrikin totesi noup) ja kahvilahaave kuulosti vähän vastaavalta kuin Auran pesukonehaave. Onhan se ihan ystävällinen, mutta mun mielestä ei oo hauska, vitsit semmosia päälleliimattuja. Rakkaustarina kuin suoraan harlekiini-sarjasta (jos joku muistaa). Esim. kun Sofia kertoi, että iltaisin aina menevät omaan paikkaansa katsomaan auringonlaskua, ajattelin, jo että ei voi mennä enää läpi. Ei niitä ennen oltu kuvattu mitään auringonlaskua ihailemassa omassa paikassaan:D, ja epäilen, että idea tästä "omasta paikasta" tuli Eetulta, vai olisko se Sofia sit oikeesti ihastunut Eetuun?
Mä taas en jaksa uskoa että kukaan jaksaisi käyttäytyä noin suunnitelmallisesti noin kauaa 24/7 ilman että siitä tulisi mitään vihjeitä matkan varrella. En tiedä millanen sä sitten ajattelet että hän voisi oikeasti olla mutta aika raskaaksi kävisi kun pitäisi jokainen liike miettiä erikseen edellisen kauden lemppareita myötäillen. Otan nyt esimerkiksi Juhon koska itse aavistan/luulen/kuvittelen hänen pelaavan. Ei hänkään varmaan mitään kokonaan uutta identiteettiä ole luonut, on vaan tiputellut pieniä juttuja joiden voisi kuvitella olevan valhetta, ihan silläkin perusteella että on myöhemmin kumonnut samat faktat uusilla. Esim tämä "itken katsoessani romanttisia elokuvia" -> "en koskaan itke" "olen ollut turta tähän asti". Tuo turtana oleminen voi ollakin totta mutta en usko että se tunnelukko yhessä yössä katosi kun alkoi ajatella Jenniä sillä lailla. Eetu taas olisi vetänyt tuollaisen roolin tosi tosi hyvin kun ei kertaakaan olisi puhunut mitään ristiin/ käyttäytynyt merkittävän erilailla kun on aikaisemmin käyttäytynyt. Ja itse asiassa Sofiasta Eetu oli heti ihan ensimmäisessäkin jaksossa kiinnostunut, astui eteen Sofian esittelyssä mutta Sofia menikin tumman ja tulisen Tommyn luo. Sofia sitten vasta myöhemmin antoi mahdollisuuden Eetulle.
No en osaa sanoa Juhosta, mutta kun täällä on aiemmin epäilty Sofiaa, että kelpaa vain tummat lätkänpelaajat, niin kukaan ei ole kiinnittänyt huomiota siihen, että Eetu olisi ollut ehkä kiinnostunut jostain muustakin kuin Sofiasta alussa. Astui joo ekana Sofian eteen (ja joka valitsi Tommin), mutta olisi käynyt myös esim. Vanessa ja myöhemmin myötäili sohvalla Tommya, joka sanoi hakevansa tummaa ja tulista (Eetua ei näkynyt kuvassa, mutta ääni kuului). Mielestäni Eetu jätti näin kaikki portit auki, jolloin häntä ei voi myöhemmin vaatia tilille siitä, että onkin kiinnostunut tietynlaisesta naisesta. Ei voi varmana sanoa, että olisi ollut kiinnostunut ainoastaan ja vain juuri Sofiasta heti alussa.. Voi tietenkin itse näin jälkeenpäin sanoa.
Ottamatta kantaa nyt yksittäisiin saarelaisiin, kyllä jollain voi olla joku rooli päällä jatkuvasti, niin voi olla kaksi kuukautta tuolla saarellakin.
Miksi Eetun olisi ptinyt olla alusta asti kiinnostunut vai Sofiasta? Kuka näin vaatii, Sofiako?
Voi olla monistakin kiinnostunut alusa, eikös se ole tuon saaren pointtikin! Minusta kypsymätöntä lukita mielipiteensä sekuntissa, kun en oikeasti edes tunne vielä ketään.
Sorry typot...
Vierailija kirjoitti:
Juho on monesti sanonut, että arvot merkitsee enemmän kuin ulkonäkö. Ulkonäöllä ei ole väliä. Ihan kun ei pitäisi Jenniä viehättävänä ja yrittää todistella muille, että tykkää Jennin luonteesta. Plaaah. Jos olisivat ihastuneet eri tavalla niin olisin voinut uskoa, mutta yhtäkkiä kun sai pakit nealta niin tuli joku ihme herääminen. Juu ei uppoa
Sama surettaa! Eikö Juho oikeasti näe Jenniä kauniina, millään tavalla? Minusta Jenni on kaunis!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Juho paikan jonossa antaisi, varmasti ihan hyväkäytöksinen muuten, vaikka naisilla onkin pelannut ja ollut heitä iskiessään ei niin herrasmiesmäinen.
Multa on mennyt ohi, millä tavalla Juho on ollut "iskiessään" ei-niin-herrasmiesmäinen? Minä käsitin, että nimenomaan hän EI iske, vaan antaa naisten tulla iskemään?
Kertokaa mikä meni ohi!
Miksi vanhukselle pitäisi antaa paikka kassajonossa? En oo kyllä koskaan antanut! Enkä kyllä ole ajatellut et se tekee musta huonon ihmisen.
Hieno ulostulo!
Olen myös miettinyt onko meille katsojille näytetty liian ruusuinen kuva henkilöiden välisistä suhteista. Itse voin sanoa että jatkuva "v..tu sitä, v..tu tätä" vaahtoaminen saisi minut puuttumaan asiaan. Ainoa kerta jonka huomasin oli kun Eetu selvästi Nikitan kiroiluun tympääntyneenä huomautti ettei lapselle saa noin puhua.
Minun korvani eivät kestäisi tuollaista kielenkäyttöä missään tilanteessa.
Minusta Jenni oli aavistuksen päällekäyvä eilen, kun toinen lepäili sohvalla, ja sit tulee päälle ja alkaa kysellä kaikenlaista. Haluatko mennä nukkumaan? Onks kaikki ok? Ym. Eikö toinen voi saada vain olla ja makoilla hiljaa välillä?
Minun mieheni ärsyyntyy, jos minä hänen hiljaa ollessaan alan tenttaamaan, et mikä meininki, ootko ärsyyntyny muhun ym. Pitäis oppia antaa olemaan, kyllä se sit yleensä kertoo jos on jotain sanottavaa =)