Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
10401/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Jenni Juhoa ainakin ihmisenä kiinnostaa. En muusta osaa sanoa.

Vierailija
10402/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Eetu on noin suosittu, hokee tyhjiä fraasejaan "se on juurikin näin" tarkoittamatta niillä yhtään mitään, ja edennyt koko ajan ihan käsikirjoituksen mukaan ihastumisineen, rakkauden tunnustuksineen ja tyttöystäväksi pyyntöineen. Heittänyt jotain hauskoja kommentteja, mutta mun mielestä suunnattu selkeesti katsojille, eikä semmoista kavereille heitettyä huumoria. 

No mitä hänen sitten pitäisi olla? Eikö ihmisestä saa pitää, jos hän on hauska ja ystävällinen ja selkeästi omanlaisensa mutkaton hötkyilemätön persoona. 

No kun mä en näe Eetua omanlaisenaan, vaan on kuin yhdistelmä viime kauden hyvänä kokemistaan saarelaisten piirteistä. Esittelyvideossa jo kuin Patrik kakkonen (mihin Patrikin totesi noup) ja kahvilahaave kuulosti vähän vastaavalta kuin Auran pesukonehaave. Onhan se ihan ystävällinen, mutta mun mielestä ei oo hauska, vitsit semmosia päälleliimattuja. Rakkaustarina kuin suoraan harlekiini-sarjasta (jos joku muistaa). Esim. kun Sofia kertoi, että iltaisin aina menevät omaan paikkaansa katsomaan auringonlaskua, ajattelin, jo että ei voi mennä enää läpi. Ei niitä ennen oltu kuvattu mitään auringonlaskua ihailemassa omassa paikassaan:D, ja epäilen, että idea tästä "omasta paikasta" tuli Eetulta,  vai olisko se Sofia sit oikeesti ihastunut Eetuun? 

Mä taas en jaksa uskoa että kukaan jaksaisi käyttäytyä noin suunnitelmallisesti noin kauaa 24/7 ilman että siitä tulisi mitään vihjeitä matkan varrella. En tiedä millanen sä sitten ajattelet että hän voisi oikeasti olla mutta aika raskaaksi kävisi kun pitäisi jokainen liike miettiä erikseen edellisen kauden lemppareita myötäillen. Otan nyt esimerkiksi Juhon koska itse aavistan/luulen/kuvittelen hänen pelaavan. Ei hänkään varmaan mitään kokonaan uutta identiteettiä ole luonut, on vaan tiputellut pieniä juttuja joiden voisi kuvitella olevan valhetta, ihan silläkin perusteella että on myöhemmin kumonnut samat faktat uusilla. Esim tämä "itken katsoessani romanttisia elokuvia" -> "en koskaan itke" "olen ollut turta tähän asti". Tuo turtana oleminen voi ollakin totta mutta en usko että se tunnelukko yhessä yössä katosi kun alkoi ajatella Jenniä sillä lailla. Eetu taas olisi vetänyt tuollaisen roolin tosi tosi hyvin kun ei kertaakaan olisi puhunut mitään ristiin/ käyttäytynyt merkittävän erilailla kun on aikaisemmin käyttäytynyt. Ja itse asiassa Sofiasta Eetu oli heti ihan ensimmäisessäkin jaksossa kiinnostunut, astui eteen Sofian esittelyssä mutta Sofia menikin tumman ja tulisen Tommyn luo. Sofia sitten vasta myöhemmin antoi mahdollisuuden Eetulle.

No en osaa sanoa Juhosta, mutta kun täällä on aiemmin epäilty Sofiaa, että kelpaa vain tummat lätkänpelaajat, niin kukaan ei ole kiinnittänyt huomiota siihen, että Eetu olisi ollut ehkä kiinnostunut jostain muustakin kuin Sofiasta alussa.  Astui joo ekana Sofian eteen (ja joka valitsi Tommin), mutta olisi käynyt myös esim. Vanessa ja myöhemmin myötäili sohvalla Tommya, joka sanoi hakevansa tummaa ja tulista (Eetua ei näkynyt kuvassa, mutta ääni kuului). Mielestäni Eetu jätti näin kaikki portit auki, jolloin häntä ei voi myöhemmin vaatia tilille siitä, että onkin kiinnostunut tietynlaisesta naisesta. Ei voi varmana sanoa, että olisi ollut kiinnostunut ainoastaan ja vain juuri Sofiasta heti alussa.. Voi tietenkin itse näin jälkeenpäin sanoa.

Ottamatta kantaa nyt yksittäisiin saarelaisiin, kyllä jollain voi olla joku rooli päällä jatkuvasti, niin voi olla kaksi kuukautta tuolla saarellakin. 

Miksi Eetun olisi ptinyt olla alusta asti kiinnostunut vai Sofiasta? Kuka näin vaatii, Sofiako?

Voi olla monistakin kiinnostunut alusa, eikös se ole tuon saaren pointtikin! Minusta kypsymätöntä lukita mielipiteensä sekuntissa, kun en oikeasti edes tunne vielä ketään.

Edellisessä viestissä juurikin korostit kuinka Eetu heti kiinnostui Sofiasta,  johon vastasin, että olisi ollut kiinnostunut muistakin, ja nyt tässä vastauksissasi irrotat asian kontekstistaan,  eli tuo aiemmin kirjoittamasi Eetun välitön ihastuminen Sofiaan (mihin kommentoin) ei näy  enää tässä viestissä. Yrität selvästi leimata minua vain trolliksi:)

En ole se edellinen kirjoittaja, en ole kirjoittanut Eetusta tätä ennen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10403/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan päivää menee, että lööpeissä Jennin ja Juhon alkava suhde ei kestänyt välimatkaa. Se lienee paras voitto Jennille.

Missä lööpeissä?

Tosi vähän on tästä sarjasta kirjoitettu mitään lehdissä. En oo itekään katsonut lähetyksiä moneen viikkoon mutta ei lehdet esimerkiksi kirjoita pudonneista mitään. No ehkä jotku mtv:n nettisivut kun on oman firman ohjelma.

Vierailija
10404/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tota että jotku ”ansaitsee” voiton, mitä sekin tarkoittaa! Mitä vaikka Reetu ja Vanessa on tehnyt ansaitakseen sen, makoilleet tuolla ja välillä riidelleet.

Itse toivon rahoja Eetulle tai Jennille, heidän kumppaneilleen en.

Vierailija
10405/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa on kuin pikkutyttö, joka tiuskii heti, kun ei mene mieliksi. Hyvällä tuulella vain silloin, kun Reetu makoilee vieressä ja puhuu pehmosia! Kauankohan Reetu viitsii moista kiukuttelua katsella!

Vierailija
10406/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö viime vuoden ainoat parit jatkanut yhdessä? Eli Anku ja Patrik ja Veera ja Janne, ja ovat olleet pitkään yhdessä. Eli luulen, että kaikki parit jatkavat yhdessä ainakin vuden tai pari vuotta. Eihän kenestäkään nykyään voi sanoa, että ovat loppuelämänsä. Varsinkin kun nuo on aika nuoria.

Vierailija
10407/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanessa on kuin pikkutyttö, joka tiuskii heti, kun ei mene mieliksi. Hyvällä tuulella vain silloin, kun Reetu makoilee vieressä ja puhuu pehmosia! Kauankohan Reetu viitsii moista kiukuttelua katsella!

Vanessahullu iskee jälleen. Oo jo hiljaa, oikeesti.

Vierailija
10408/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyväntuulinen ja iloinen Vanessa on tuolla. Pari riitaa Reetun kanssa ja nekin selvitetty.

Oletko muuten huomannut, että kirjoitat jokaiseen Vanessaa haukkuvaan kommenttiisi verbin "makoilee"? Lisäksit suosit huutomerkkejä. Hiton huvittavaa 😂

Vierailija
10409/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nauratti, kun Reetu sanoi, ettei kukaan mies voi viedä enää Vanessaa, koska Vanessa ei kiinnostunut Oliverista. Ehkä Oliver oli suosittu villassa, mutta ei kukaan "tasokas" nainen Oliverista kiinnostunut. Esim. omasta mielestäni Reetu on paljon paremman näköinen kuin Oliver. Ja mikä tärkeintä, ei samanlainen nyhväke.

Vierailija
10410/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö viime vuoden ainoat parit jatkanut yhdessä? Eli Anku ja Patrik ja Veera ja Janne, ja ovat olleet pitkään yhdessä. Eli luulen, että kaikki parit jatkavat yhdessä ainakin vuden tai pari vuotta. Eihän kenestäkään nykyään voi sanoa, että ovat loppuelämänsä. Varsinkin kun nuo on aika nuoria.

veera ja janne eros, eli vaan yks pari enää yhessä.

Vierailija
10411/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös vain Anku ja Patrik ole enää yhdessä? Eli vain ne, joita täällä kommenteissa parjattiin ja pidettiin epäaitoina! Tulee vain Jenni ja Juho mieleeni. Heitäkin täällä parjataan eikä voittoa suotaisi. Aikuisina ihmisinä erottuvat todella edukseen noiden lapsukaisten rinnalla, joiden mielestä rakkautta pitää toistaa jatkuvasti.

Vierailija
10412/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen pari Tommyn instastoryn videossa. Mä veikkaan, että tuo suhde jatkuu.

Vierailija
10413/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä Oliver on paremman näköinen kuin Reetu 🤔 Kumpikaan ei ole kyllä omaan makuun, en ois varmaan saarella kiinnostunut (paitsi Oliverin pituuteen)

Vierailija
10414/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetu koki Oliverin ehkä uhkana ulkoisesti. Kaikki naiset ei kuitenkaan tykkää yhtään Oliverin kaltaisista. Voi tulla monelle miehille yllätyksenä minkälaista miehistä nainen on kiinnostunut- ja toisin päin. Moni ei ymmärtänyt Nean suosiota, vaikka omissa silmissä Hän on todella kaunis.

Vierailija
10415/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannea ei näyttänyt Veerasta eroaminen ottavan koville. eilen Mikan 30v bileissä naisia tuntu riittävän ympärillä.

Vierailija
10416/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reetu koki Oliverin ehkä uhkana ulkoisesti. Kaikki naiset ei kuitenkaan tykkää yhtään Oliverin kaltaisista. Voi tulla monelle miehille yllätyksenä minkälaista miehistä nainen on kiinnostunut- ja toisin päin. Moni ei ymmärtänyt Nean suosiota, vaikka omissa silmissä Hän on todella kaunis.

No kyllähän tuolla saarella naiset olivat Oliverin perään. Kaikki Casa Amoren typykätkin puhuivat prinssi Rohkeasta.

Vierailija
10417/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun vetoaa Reetun herkkyys. Tosimiehet uskaltavat itkeä.

Vierailija
10418/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli millainen Eetu nyt sitten on oikeasti ja mitä hänestä olisi pitänyt ohjelmissa näyttää? En nyt ihan ymmärrä, mikä hänen toiminnassaan on ristiriitaista. Mikä todistaa, että hän ei oikeasti ole juuri tuollainen? Ne rumat hatut vai? 

Ei ole ristiriitaista, vaan mennyt juurikin niin kuin pitikin;). 

Eli et osaa vastata. Niin arvelinkin. 

Ei vaan, jos sinä mitätöit minun mielipiteeni vääränä toteamalla "mitä selität", se on alentuvaa. Onko Eetusta puhuminen, ja motiivien arvuuttelu tabu. Tommy ei esim. ollut mun suosikki ja voin kritisoida sen käytöstä liian päällekäyväksi Nikitaa kohtaan, mutta oli minusta kuitenkin koko ajan aito ja rehellinen. Enkä tällä nyt tarkoita, että kaikkien pitäisi olla riehuvia, koska siihen täällä taas joku puuttuisi, että "pitääkö kirota ja riidellä ollakseen aito".  Minusta Sofia on muuttunut matkan varrella aidosta teeskentelijäksi juurikin Eetun parina, ja itse epäilen että pelaavat.  Ei pelaamisessa sinänsä ole mitään vikaa, se ei tee Eetusta "limalurjusta" mun silmissä (vaikka ne karvansa saisikin mielestäni siistiä.:), mutta kerron sellaisista peliliikkeistä, mitä minä näen Eetun kohdalla. 

Eniten mun epäilyjä Eetua kohtaan herätti jurikin toi Sofian muuttuminen (olin kyllä kiinnittänyt huomiota aiemminkin noihin Eetun mielestäni peliliikkeisiin). Ennen Sofia puhui kuin ikäisensä tai talon muut naiset, mutta muuttui mielestäni Eetun parina pikkuhiljaa teeskenteleväksi, varoo puheitaan (ei kiroile, eikä mieti muita pareja ääneen, mikä mielestäni olisi ihan normaaliakin).  Sofia siis mielestäni alkanut teeskentelmään Eetun kanssa, ja jos Eetu ei tätä tajuaisi, silloinhan  Sofia käyttäisi Eetua hyväkseen. En vaan usko, että Eetu olisi niin tyhmä etteikö sitä olisi siinä tapauksessa huomannut. 

Joidenkin mielestä Sofia muuttunut saarella, ja että huomannut, että tavallinen "eetu" onkin juuri se, mitä hän haluaa. Näin voisi tietenkin tapahtua, mutta kun mun mielestä koko luonne ei muutu, vaikka olisikin ihastunut, eli mun mielestä teeskentelevät. 

Minä mitätöin mielipiteesi sillä, että et sanonut yhtäkään asiaa Eetusta, josta voisi päätellä hänen feikkaavan. Et sanonut mitään muuta kuin jonkin yksittäisen lauseen Sofian suusta ja rumat hatut. Ja nytkin sanot, että koska epäilet Sofian pelaavan, siksi oletat, että kaikki on lähtöisin Eetusta. Ilman yhtäkään perustetta. Et vieläkään kertonut yhtäkään asiaa, mitä Eetu on itse tehnyt. Puhut ainoastaan Sofiasta. 

Olen sanonut, mm. että ottanut mielestäni viime kauden tyypeistä parhaita paloja, niitä mistä katsojat pitäneet, suora viittaus Eetuun (esim. noi hatut , josta heti tuli mielikuva Patrikista , jota pidettiin komeana - ja jota mielikuvaa myös esittelyssä tuotanto vahvisti). Kyllähän nuoret toisiaan matkii, ei siinä mitään mutta omaperäistä ei ole. Esittelyssä kertoi kahvilahaaveestaan, ja heti tuli mielikuva Auran pesukoneesta, tällä "haavellaan" myi itsensä hyvin läpi. Jos verrataan, että haaveena maailmanympärysmatka (kuten joillain tuolla) verrattuna siihen, että joku "haaveilee" kahvilasta, niin eikö maailmanympärysmatka ole vähän hedonistista, eli haetaan nautintoa itselle, kun taas kahvilanpito vaatii työtä ja ahkeraa sitoutumista työntekoon. Samoin kuin Aura tarvitsi  pesukoneen, pysytyäkseen tekemään työtä. Eli mulle tuli heti mielikuva, että mainostaa itseään ahkerana työntekijänä, joka tarvitsee rahaa perustaakseen kahvilan. En osaa erikseen nyt selittää, millaisesta sanojen asettelusta tai asiayhteydestä tämä mielikuva syntyi, mutta tällainen intuitio minulle syntyi. Voihan se olla tuotannon aiheuttama intuitio mun kohdalla, mutta yhdistettynä kaikkeen muuhun mielikuvaan, mikä mulla Eetusta tullut, vahvistaa siis mielikuvaani. 

Ja jos en nyt muistanut aiemmin tähän viestiin enää lisätä aiemmin kirjoittamiani, niin se että rakastuminen tunnustettiin heti sen jälkeen, kun muut sanoivat Reetun ja Vanessan olevan rakastuneita (sohvalla puidessaan toistensa tilanteita), ja sen jälkeen kun siinä pelissä muut uskoivat muiden parien jatkavan villan jälkeen (poislukien Aku ja Sanni, sekä Eetu ja Sofia). Miten ihmeessä nuo saarelaiset eivät tätä ihastumista/rakastumista muka olleet huomanneet? Ja seuraavasssa hetkessä ne rakkaudentunnustukset, ja auringonlaskun katselut. Ja nyt tuo tyttö-/poikaystäväpuheet. Se oli juurikin Eetu, joka alkoi puhumaan, että tyttöystäväksin pyytäisi. MIksi ihmeessä tässä vaiheessa?

Täällä on myös vähän jopa säälitty Eetua, että Sofia käyttäisi hyväkseen , ja jättäis Eetun heti ohjelman jälkeen, luotu Eetusta semmonen vähän reppana kuva, mut mä en näe Eetua sellaiena hyväntahtoisena raasuna, jota naisten tarttisi täällä palstalla suojella. Ihan älykkäältä mieheltä vaikuttaa. 

Kamalaa varmaan lukea tällaisia pitkiä virkkeitä, sori siitä, mutta muulla tavoin en osaisi kyselijälle kantaani kertoa, kun kerran selityksiä vaatii.

Hohhoijaa. Minä en näe noissa kyllä yhtäkään sellaista asiaa, mitä ei ihan jokainen muukin saarella olisi tehnyt tai mikä olisi selkeästi feikkaamista. Hatut, öö, nuo kaikki ovat pitäneet hattuja. Kahvilahaave, kaikilta varmasti esittelyjen kuvauksissa kysytty, mitä tekisivät voittorahoilla.

Ajankohta, jolloin tunnustivat rakkauden, Sofiahan sen ensiksi sanoi ja siihen vastavetona Eetu sitten halusi ottaa puheeksi tyttöystäväasian. Eiköhän se ole luonnollista puhua siinä vaiheessa, kun on puhuttu niistä tunteista eikä esim ensitapaamisella. 

Vieläkään minulle ei auennut yhtäkään sellaista omituista tai ristiriitaista kohtaa, josta voisi päätellä, että Eetu feikkaa tai pelaa. Minkäs hän nyt sille voi, että joku muukin on joskus käyttänyt hattuja tai että kahvilaunelma antaa ihmisestä ahkeran kuvan. (Miten ihmeessä se muuten vertautuu pesukoneeseen? :D)

Vierailija
10419/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho antoi lyhyen tuttavuuden jälkeen Jennille jopa rannekorun kertomaan muka tunteistaan, mutta veti herneen nenään, kun kuuli, että Jenni haluaa esitellä hänet siskolleen.

Kummallista.

Vierailija
10420/11060 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannea ei näyttänyt Veerasta eroaminen ottavan koville. eilen Mikan 30v bileissä naisia tuntu riittävän ympärillä.

Niin, siellä näkyivät olevan Pauliina, Alexina ja Senja viime kaudelta. Onpas kamalaa.

Ketju on lukittu.