LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Olen koko ajan vakuuttuneempi siitä, että Reetu ja Vanessa ansaitsisivat voiton. Ovat riidelleet, mutta myös sopineet, tulleet toisiaan vastaan. Heillä on myös toimivan parisuhteen kulmakivi hallussa: avoin keskusteluyhteys. Kukaan ei voi väittää, etteikö heidän rakkaus ja tunteet olisi aitoja.
Miettikää miten kauniita lapsia Vanessa ja Reetu saavat tulevaisuudessa. Molemmat todella upean näköisiä.
Ihan odotettavissa, ettei Vanessa ja Reetu joutuneet pudotusuhan alle.
Juho vauvalle:
"Siusta varmasti tulee vielä iso ja vahva väkevä mies."
Sofia:
"Kyllä. Ihan niin kuin meidän ensimmäisestä pojasta Oliverista."
Jenni pahalla päällä ja näyttää uskovan, että heille tulee lähtö.seuraavaksi.
En muista, että olisi ikinä aiemmin ollut äkäinen. Aiemmin ollut aina hyvällä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Nikita ja Tommy antavat äänen Jennille ja Juholle. Nikita ei nimittäin varmaankaan halua äänestää Sofiaa.
Reetu ja Vanessa niin ikään antavat äänen Jennille ja Juholle.
Jenni ja Juho antavat äänen Tommylle ja Nikitalle.
Sofia ja Eetu antavat äänen Jennille ja Juholle.
Meni kyllä sun veikkaus pieleen!
Siis mitä mitä mitä, mitä Jennin ja Juhon välillä on tapahtunut? Juho sanoi Jennille tämän kyllä tietävän miksi on ollut etäinen tänään ja Jenni kyllä tietää syyn, eikä ole mitään henkilökohtaista... MITÄÄÄÄÄÄÄ?!? Mennyt ohi.
Toi Reetu on kyllä kaikin puolin aviomiesmateriaalia. Instassa ei tee numeroa itsestään, julkaissut vaelluskuvia jne. Jotenkin luonnonläheinen jalat maassa tyyppi, jolla on kuitenkin temperamenttia ja itsevarmuutta. Eetusta pidän myös, mutta hän on kuitenkin hieman liian nössykkä, vaikkakin aivan ihana ja lutunen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi lasta, joista on kyllä huolehdittu hyvin. Mitään nukkea sen sijaan en kyllä hoitais, laittaisin jonneki pyykkikoriin pois häiritsemästä. Kuka aikuinen jonkun nuken itkusta muka välittää, pelkkää kiusantekoa tollanen.
Tää nukketehtävä on niin turha, en jaksa katsoa. Ei jonkun muovinuken kohtelusta voi päätellä yhtään mitään vanhemmuustaidoista. Ehkä ennemmin siitä, miten pitkä pinna on älyvapaiden tehtävien suhteen.
Samaa mieltä, kolmen rakkaan mussukan äitinä mietin, et mikä motivoi nuken hoidossa. Ainoastaan, et saa rääkynän loppumaan? No tavallaan tehtävä tehtävien joukossa. Mutta totta kai oikea vauva oikeine tarpeineen on IHAN eri asia! Toki en mä silti alkais nukkea nurkkaan heittelemään tai kiroilemaan, vaan koittaisin joten kuten selvitä.
Yllätyin siitä, että joku (olikohan Vanessa) sanoi, että kaikki on suhteidensa kanssa niin samalla viivalla. Jotenki tuntuu vaan oudolta, koska omaan silmään ei kyllä todellakaan näytä sitä että J&J olis esim samalla viivalla muiden kanssa. Hehän ei ole esimerkiksi rakkaudesta puhuneet vielä mitään ja tuntuu et koko homma on vasta alussa verrattuna muihin. Mun mielestä näyttää et V&R ja S&E on aika samalla viivalla ja N&T tulee vähän perässä ja sit vasta kauempana Jenni ja Juho. :D
Vierailija kirjoitti:
Juho vauvalle:
"Siusta varmasti tulee vielä iso ja vahva väkevä mies."
Sofia:
"Kyllä. Ihan niin kuin meidän ensimmäisestä pojasta Oliverista."
Se oli kyllä Eetu eikä Juho.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mitä mitä, mitä Jennin ja Juhon välillä on tapahtunut? Juho sanoi Jennille tämän kyllä tietävän miksi on ollut etäinen tänään ja Jenni kyllä tietää syyn, eikä ole mitään henkilökohtaista... MITÄÄÄÄÄÄÄ?!? Mennyt ohi.
Siis syynä väsymys mikä tuli koska vauva valvotti
Eetu niin ihanasti hoiti vauvelin. Ei kiroillut.
Vierailija kirjoitti:
Eetu niin ihanasti hoiti vauvelin. Ei kiroillut.
Hän olisi ihana isänä. Tommone lepposa nallekarhu. ❤️🐻
Saako noita vauvojakin ostaa Love Islandin kaupasta:D
Vierailija kirjoitti:
No ei mitään ole tapahtunut, ihan iloisina olivat lopussa.
Onko tuolla jo noin vilposta, Nikitallakin villapaita päällä. 😧
Nämähän taisivat alkaa pelaamaan? Luulen, että saarelaisilla ei ole tietoakaan, että Reetu ja Vanessa on voittajasuosikki, koska siinä yhdessä pelissä saivat negatiivisia kommenteja katsojilta.
Ihania ja kauniita/komeita minusta nuo kaikki saarelaiset
Toivon kuitenkin, että.Vanessa ja Reetu voittavat. Myös Jennistä olen tykänny alusta saakka, samoin Tommy ihana:)