Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
10021/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Vanessa pysyy noin tikissä vaikka ei liiku juurikaan? Upea on

No lapsihan se on vielä. Tupakoi niin ei oo edes nälkä. Odotahan muutama vuosi.

Vierailija
10022/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on jotenkin todella vaikee ymmärtää miks ihmiset keskittyy sellasiin asioihin kun että harrastaako Vanessa urheilua vai ei? Mun käsittääkseni tää ei ollut mikään ohjelman osallistumiskriteeri?

Ja tällä ei oo mitään merkitystä parisuhteessa jos olet rakastunut kumppaniisi ilman näitä ominaisuuksia. 

Eri jos kumppanin ehdoton kriteeri parisuhteessa on että "EI SAA TUPAKOIDA JA PAKKO URHEILLA" niin joo, Vanessa ei ehkä ole tämäntyylisen ihmisen unelmanainen, mutta Reetu vaikuttaa aika mukavasti lutviutuvalta kaverilta joka ymmärtää että ihmiset voivat pitää erilaisista asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10023/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Nikitan ja Tommyn vauva itki koko yön mut esim Vanessan ja Reetun vain kerran alkuyöstä? :D vanessan ei tarvinu nousta kertaakaan sängystä

En usko että hän ois noussutkaan :'D varmaa Reetu ois hoitanu

Vierailija
10024/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks Nikitan ja Tommyn vauva itki koko yön mut esim Vanessan ja Reetun vain kerran alkuyöstä? :D vanessan ei tarvinu nousta kertaakaan sängystä

En usko että hän ois noussutkaan :'D varmaa Reetu ois hoitanu

Aika äidillisesti vanessa hoiti vauvaa tän päivän first lookissa, Reetukin kehui häntä. Uskon että hänessä on myös äidillinen ja hoivaava puoli.

Vierailija
10025/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiden veikkaatte tippuvan seuraavaksi? Itse toivon Juhon ja Jennin tippuvan, mutta pelkään Sofian ja Eetun tippuvan.

Vierailija
10026/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keiden veikkaatte tippuvan seuraavaksi? Itse toivon Juhon ja Jennin tippuvan, mutta pelkään Sofian ja Eetun tippuvan.

No Nikitan ja Tommyn tulisi tippua. First lookissa Nikita huutaa vauvalle, et turpa kiinni. Eetukin kiinnitti asiaan huomiota.

Vierailija
10027/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua noita Sofian Instakuvia! 😮 Ei kyllä todellakaan tunnista samaksi ihmiseksi! Miten voi mennä muokkaaminen noin överiksi ja miksei kukaan sano mitään?!

Mitä siitä saa että laittaa kuvan josta ei edes tunnista koko tyyppiä vaan se on joku oma haavekuva. Todella outoa!

Vierailija
10028/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan haluais leikkiä millään nukeilla, ihan horrortehtävä!

Enkä halua omiakaan lapsia, oon yllättynyt että se on joku ihmettelyn aihe vielä tänä päivänä! Eräät ovat tainneet kasvaa jossain tynnyrissä... Vaikka kyllähän tänne saastuneella pallolle kannattaa synnyttää uusia ihmisiä kärsimään 🙄

Vierailija
10029/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa ja Reetu kotiin, bye bye!

Vierailija
10030/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen sitä, että Sofia ja Eetu tippuisivat. He kun ovat suosikkipari suurelle osalle katsojista (ei kuitenkaan minun). Toivoisin, että Jenni ja Juho putoavat.

Vierailija
10031/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitumista, kiroilua vauvoille, heidän hoidosta. Huonosti hoitavat.

Vierailija
10032/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy olis niin unelmapoikaystävä, niin komea, kiltti ja vauvanakin hoiti hienosti.

Vierailija
10033/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta ärsytä Jennin tapa lopettaa toisten lauseet?

Enemmän se tapa sanoa "mmmm", "joo", "niin" joka väliin. Tarkoitus on varmaan osoittaa, että kuuntelee, mutta mun korviin kuulostaa kiirehtimiseltä.

Olen samaa mieltä! Yksi kaverini tekee tuota samaa, ja aina tulee sellainen olo että oma juttuni on jotenkin turha ja se pitäisi saada päätökseensä vauhdilla.

Vierailija
10034/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan vain, niin Tommysta tulee seuraava bachelor... Juuri sopiva siihen formaattiin: kuin veistos, naisten seksikkääksi mieltämä ammatti, romanttinen, keskuteluhaluinen ja mitä kaikkea :D

Tommy ei ole mun mieleen, mutta tosiaan sopisi seuraavaksi bacheloriksi, varmaan löytyisi kiinnostuneita naisia hänelle. Kunhan nytensin heivaa tämän pikku prinsessa Nikitan.

Vierailija
10035/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua noita Sofian Instakuvia! 😮 Ei kyllä todellakaan tunnista samaksi ihmiseksi! Miten voi mennä muokkaaminen noin överiksi ja miksei kukaan sano mitään?!

Mitä siitä saa että laittaa kuvan josta ei edes tunnista koko tyyppiä vaan se on joku oma haavekuva. Todella outoa!

Joo on kyllä melkonen catfish kuvissa..

Vierailija
10036/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan vain, niin Tommysta tulee seuraava bachelor... Juuri sopiva siihen formaattiin: kuin veistos, naisten seksikkääksi mieltämä ammatti, romanttinen, keskuteluhaluinen ja mitä kaikkea :D

Tommy ei ole mun mieleen, mutta tosiaan sopisi seuraavaksi bacheloriksi, varmaan löytyisi kiinnostuneita naisia hänelle. Kunhan nytensin heivaa tämän pikku prinsessa Nikitan.

Juu ois aivan huippu siihen ohjelmaan, ja varmaan tasokkaita hakijoitakin olis ohjelmaan. Mietin vaan, että tuleeko Suomen kanavilla enää kyseisistä ohjelmaa? Tavallisesti kuvaukset on alkanut näihin aikoihin. En ole kyllä edes nähnyt hakuilmoitusta ohjelmaan tänä syksynä.

Vierailija
10037/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Jenni ja Juho sopii toisilleen. Huomasin eilisessä jaksossa. En ole enää niin varma että Juho feikkaa, ainakaan ihan täysillä. Vanessalla ja Reetulla tuntuu koko ajan olevan jotain kinaa. Ja Vanessa kysyy usein Reetulta että tykkääkö varmasti tai vastaavaa. Toivottavasti ei liikaa ripustaudu. Nikita oli aika paha tuon nuken kanssa. En vaan tajua miten Tommy jaksaa kuunnella noita "painu v*****n!!"-huutoja. 

Vierailija
10038/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomanneet, että Jennillä on tosi usein puhuessaan ns. "räppikädet"?

Vierailija
10039/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi nuket toimii? Miksei vaan voi työtää tuttipulloa suuhun koko ajan että pysyis hiljasena. Onko sillä oikeasti väliä mitä tekee?

Vierailija
10040/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksia miten parit äänestää: Oma rivi on Eetu ja Sofia antaa äänen Nikitalle/Tommylle ja päinvastoin. Jenni ja Juho antaa äänen myös Nikitalle/Tommylle. Vanessan ja Reetun ääni mennee Jennille/juholle. 

Ketju on lukittu.