Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
10101/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juho vauvalle:

"Siusta varmasti tulee vielä iso ja vahva väkevä mies."

Sofia:

"Kyllä. Ihan niin kuin meidän ensimmäisestä pojasta Oliverista."

Se oli kyllä Eetu eikä Juho.

Anteeksi, kirjoitin vahingossa väärin, mutta aika moni ymmärsi, mitä tarkoitin.

Vierailija
10102/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja Juho pelaavat häikäilemättä, samoin Nikita ja Tommy. Jälkimmäinen oli vähän yllätys.

Sofia ja Eetu sekä Vanessa ja Reetu miettivät vilpittömästi, kuka ei ansaitse paikkaa finaalissa. Toivottavasti toinen näistä pareista voittaa.

Mennään tänä vuonna rakkaus ja rehellisyys edellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10103/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ensi kaudella on vähän paremman näköistä jengiä mukana.

Vierailija
10104/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Reetu on kyllä kaikin puolin aviomiesmateriaalia. Instassa ei tee numeroa itsestään, julkaissut vaelluskuvia jne. Jotenkin luonnonläheinen jalat maassa tyyppi, jolla on kuitenkin temperamenttia ja itsevarmuutta. Eetusta pidän myös, mutta hän on kuitenkin hieman liian nössykkä, vaikkakin aivan ihana ja lutunen.

Itsellä on varmasti eniten miehistä muuttunut mielipide juuri Reetun kohdalla. Olin varma, että on ensimmäisiä miehistä, joka lähtee villasta. Ei juurikaan näkyny ensimmäisissä jaksoissa. Ja sitten yhtäkkiä juuri ennen parinvlintaa (jossa Vanessa hänet valitsi) hän kovasti toivoi tätä käännettä. Ajattelin, että onpa jännä, Vanessahan oli pudotusuhan alla Joelin kanssa, miksi haluaa V:n pariksi (toki olin huomannut, ettei Jennin kans ole sitä kemiaa). En kuitenkaan uskonut, että kauaa viihtyy Vanessan parina, vaan vaihtaa lennossa Meriin. Kun sitten valitti Eetulle ja Tommylle, että kun ei oo pusua saanut, niin lätkässähän se mies olikin ollut jo jonkun aikaa. Ja loppu taitaa olla historiaa.

Vierailija
10105/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni ja Juho pelaavat häikäilemättä, samoin Nikita ja Tommy. Jälkimmäinen oli vähän yllätys.

Sofia ja Eetu sekä Vanessa ja Reetu miettivät vilpittömästi, kuka ei ansaitse paikkaa finaalissa. Toivottavasti toinen näistä pareista voittaa.

En usko,  että Tommy ja Nikita pelaa, en vain usko Tommyn pitävän Eetusta. 

Vierailija
10106/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nuo pelurit ei ainakaan voita. TN ja JJ pois yksi kerrallaan ja aidot rakkausparit kilpailemaan voitosta. Ihan sama kumpi niistä voittaa.

Vierailija
10107/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestin Nikitaa ja Tommya, koska tykkään Jennistä ja Juhosta vielä vähemmän. Ajattelin, että Eetu ja Sofia eivät ääntäni tarvitse, koska heillä on muutenkin vahva kannatus.

Vierailija
10108/11060 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli yllätys, että Jenni ja Juho ovat noin läpinäkyviä ja hölmöjä.

Totta kai heillä olisi paremmat mahdollisuudet voittoon, jos eivät alkaisi avoimesti kieroilemaan.

Koko Jennin suosio (ja siinä siivellä Juhon) perustuu juuri siihen, että häntä pidetään reiluna ja oikeudenmukaisena.

Vierailija
10109/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle oli yllätys, että Jenni ja Juho ovat noin läpinäkyviä ja hölmöjä.

Totta kai heillä olisi paremmat mahdollisuudet voittoon, jos eivät alkaisi avoimesti kieroilemaan.

Koko Jennin suosio (ja siinä siivellä Juhon) perustuu juuri siihen, että häntä pidetään reiluna ja oikeudenmukaisena.

Ihan samanlaista taktikointia oli kaikilla pareilla. Tuo Jennin ja Juhon keskustelu taktikoinnista vain näytettiin meille. Ei me olla kaikkia keskusteluja asiasta näytetty.

Vierailija
10110/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole mitään epäselvyyttä, Vanessa ja Reetu voittaa. Samaa mieltä, että Tommy ei tykkää Eetusta. Nikita on tuskin kenenkään kanssa tuolla kovin läheinen. Eetu ja Sofia on kiva pari ainakin villassa, en vaan usko, että Sofia on vielä haudannut unelmaansa jääkiekkoilija-poikaystävästä, joten ei tule kestämään. Reetusta on mieli muuttunut, tuskin saa helposti naisia ulkomaailmassa ja nyt on ihan fiiliksissä Vanessan ulkonäöstä. Vanessa saa kiukutella ja uhriutua. Sopiva pari siis ja toivottavasti voittavat.  

Vierailija
10111/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten muka Eetu ja Sofia oli toiseksi huonoin pari hoitamaan vauvaa. Ja Juho ja Jenni toiseksi paras?! Minusta Juho ja Jenni luovutti jo aikaisessa vaiheessa ja hoitivat vielä huonommin kuin Nikita ja Tommy. Juho jätti vauvan yksin terassille, nosteli päästä, eivät huomioineen vauvan tarpeita, kiroilivat, olivat ulkopuolisia, ottivat vähiten kontaktia vauvaan. Outoa.

Vierailija
10112/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä oli nuorempana tuollainen tyttöystävä kuin Vanessa, joka puhuessaan kallisti päätään ja katsoi hartaan palvovalla katseella veljeäni. Se palvova katse oli creepyä. Muuten mukava tyttö.

Vierailija
10113/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on käsittämätöntä, että Tommyn, Nikitan, Reetun ja Vanessan mielestä riitely kertoo jotenkin parisuhteen paremmuudesta. He oudoksuvat Sofiaa, Eetua, Jenniä ja Juhoa, koska heille ei ole tullut villassa isoja riitoja (ovat hyviä keskustelijoita). Itse olen lähes nelikymppinen, enkä muista riidelleeni koskaan aikuisiällä. Minulla on ihana parisuhde, ollaan rakastuneita, muttei riidellä. Jos tulee erimielisyyksiä, ne käydään läpi ja niistä keskustellaan. Ei ole tarvetta kiukutteluun, huutoon, asioiden paiskomiseen, haukkumiseen, kiroiluun, mykkäkouluun, testailuun, jne.

Vierailija
10114/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän Aku olis onnistunut vauvanhoidossa? :) Tai Nea ja Oliver? Tai Kassu?

Vierailija
10115/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva että muidenkin silmistä on suomut pudonneet sofian ja eetun suhteen; siellä paikanpäällähän näkee vielä tarkemmin.

Vierailija
10116/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofiasta ihan tykännyt, mutta somessa omien kuvien muokkailut ihan järkyttävää! Ei olis tunnistanut samaksi ihmiseksi. Muut villan naiset sentään näyttää normaaleilta.

Vierailija
10117/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä ajatellut kaikkia pareja joita tiedän/tunnen ja kaikkia koteja joissa olen käynyt. Ne parisuhteet joissa puhutaan kivasti ja kunnioittavasti siellä on hyvä ilmapiiri ja suhteet ovat kestäneet. Kun taas ne ihmissuhteet joissa käytetään kirosanoja ym. niissä voidaan ajan kanssa huonommin ja huonommin.

Sanoissa on voimaa. Sanoilla on suuri merkitys tulevaisuuteen. Siten vetää päällensä koko hyvää tai sitten pahaa.

Vierailija
10118/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko,  että Tommy ja Nikita pelaa, en vain usko Tommyn pitävän Eetusta. 

Tuskin Tommyn ja Nikitan juttu kestää villan ulkopuolella. Nikita on todella lapsellinen verrattuna Tommyyn.

Vierailija
10119/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on käsittämätöntä, että Tommyn, Nikitan, Reetun ja Vanessan mielestä riitely kertoo jotenkin parisuhteen paremmuudesta. He oudoksuvat Sofiaa, Eetua, Jenniä ja Juhoa, koska heille ei ole tullut villassa isoja riitoja (ovat hyviä keskustelijoita). Itse olen lähes nelikymppinen, enkä muista riidelleeni koskaan aikuisiällä. Minulla on ihana parisuhde, ollaan rakastuneita, muttei riidellä. Jos tulee erimielisyyksiä, ne käydään läpi ja niistä keskustellaan. Ei ole tarvetta kiukutteluun, huutoon, asioiden paiskomiseen, haukkumiseen, kiroiluun, mykkäkouluun, testailuun, jne.

Ei mekään riidellä ja meillä on hyvä suhde. Miksi pitäisi riidellä?!

Vierailija
10120/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tommykin tupakoi!!!   nyt kyllä pisteet romahtivat!

Ketju on lukittu.