Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista unta näit?

Vierailija
25.04.2026 |

Minä menin tyttäreni kanssa töihin metallivalimoon ja kaikki vihasivat minua siellä jo etukäteen. Istuimme vahingossa lounaallakin niin kauan, että tulimme sieltä pois vasta työajan päättyessä. Samassa rytäkässä totesin, että emme olleet edes päivän alkaessa leimanneet kellokortteja. 

Kaikki olivat vaan kauhean tylyjä ja vihaisia, ja kun valimossa syttyi joku outo tulipalo, niin en uskaltanut painaa sammutusjärjestelmän nappia, kun pelkäsin senkin olevan väärin. Mietin vaan koko ajan, etten halua olla siellä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukavan yhtenäinen juoni 

Vierailija
2/14 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni todistaa naisen kuuluvan perheensä pariin kotioloihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eroottista unta Suomen seksikkäimmästä miehestä Matias Marttisesta. Ai että se tunne, kun hän puhui korvaani sillä samalla samettimaisella äänellään kuin eduskunnan kyselytunnilla.

Vierailija
4/14 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan kuulu metallivalimoon. Sen se todistaa. Siellä oli kyllä töissä hämmentävän paljon naisia, joten he ilmeisesti kuitenkin kuuluivat sinne.

Ap

Vierailija
5/14 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ravintolaivalla, ja menin ulos kannella. Siellä oli ampiainen, mikä kasvatti pitkät hämähäkkimäiset jalat. Ikävä tunnelma.

Vierailija
6/14 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että kaikki maailman ihmiset ottivat toisiaan kädestä ja tanssimme yhdessä nuotiopiirissä. Kela oli kustantanut herkkupöydän ja juomat, joita riitti kaikille halukkaille.

Trumpille ja Putinille oli tosin katettu oma pikku pöytänsä sivummalle. Siellä tarjoilu ei ollut yhtä hyvää.

Arvasitte oikein, olen zuu wakki.

Vierailija
7/14 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta, että kaikki maailman ihmiset ottivat toisiaan kädestä ja tanssimme yhdessä nuotiopiirissä. Kela oli kustantanut herkkupöydän ja juomat, joita riitti kaikille halukkaille.

Trumpille ja Putinille oli tosin katettu oma pikku pöytänsä sivummalle. Siellä tarjoilu ei ollut yhtä hyvää.

Arvasitte oikein, olen zuu wakki.

Arvasin oikein, olet persutrolli, joka eksyi väärään ketjuun.

Vierailija
8/14 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä jättänyt pesemättä kaksi lasiesinettä toinen oli vaalean vihreä mariskooli ja toinen vaalean sininen lasinen sokeriastia.

Töissä en pese astioita, siellä ei ole edes kyseisiä astioita, minullakaan  ei ole tuollaisa astioita. Mutta muistin illalla, että olin unohtanut erään varsin mitättömän työasian.

Vierailija
9/14 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa tajusin tuijottavani ulos avonaisesta ovesta aamulla ja kiskaisin sen kiinni. Ovi ei lukkiintunut ja aloin googlettaa lukkosepän numeroa. Kesken numeron näppäilyä, joka muuten meni pieleen useita kertoja, ovesta tuli kaksi henkilöä: pyörätuolissa istuva heiveröinen lapsi ja häntä työntävä toinen lapsi. Komensin heidät takaisin ulos sanoen täällä ei ole teille mitään. 

Käsiini ilmaantui vaalea tahrainen vilupeitto ja päätin laittaa sen koneeseen yhdessä tahraisen  valkoisen pehmoeläimen kanssa. Koneessa oli entisen koiran jäljiltä jokin alusta ja päätin poistaa sen tarpeettomana. Samalla kyynelehdin rakasta koiraa. Poistaessani sitä rummun sisäpuoli muuttui samanaikaisesti saunaksi ja auton sisätilaksi. Koska sauna oli lämmin ja päällä, sammutin auton moottorin. Revin koiran alustaa lattialta ja tarkastelin alta paljastuvaa laatoitusta. Se oli reunoilta tilkitty rakennettaessa ala-arvoisesti. Pohdin miten vaikuttaa asunnon myyntiin. Heitin alustan maahan, jossa oli nurmikolla myös mustia mappikansioita menossa roskiin.  

Tähän heräsin.

Vierailija
10/14 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin unta yhdestä erästä ja yhdestä ihastuksesta, joita on ikävä. Mitä se kertoo?

Ei, ei ole mahdollista sytytellä uudestaan enää.

Vierailija
11/14 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unessa tajusin tuijottavani ulos avonaisesta ovesta aamulla ja kiskaisin sen kiinni. Ovi ei lukkiintunut ja aloin googlettaa lukkosepän numeroa. Kesken numeron näppäilyä, joka muuten meni pieleen useita kertoja, ovesta tuli kaksi henkilöä: pyörätuolissa istuva heiveröinen lapsi ja häntä työntävä toinen lapsi. Komensin heidät takaisin ulos sanoen täällä ei ole teille mitään. 

Käsiini ilmaantui vaalea tahrainen vilupeitto ja päätin laittaa sen koneeseen yhdessä tahraisen  valkoisen pehmoeläimen kanssa. Koneessa oli entisen koiran jäljiltä jokin alusta ja päätin poistaa sen tarpeettomana. Samalla kyynelehdin rakasta koiraa. Poistaessani sitä rummun sisäpuoli muuttui samanaikaisesti saunaksi ja auton sisätilaksi. Koska sauna oli lämmin ja päällä, sammutin auton moottorin. Revin koiran alustaa lattialta ja tarkastelin alta paljastuvaa laatoitusta. Se oli reunoilta tilkitty rakennettaessa ala-arvoisesti. Pohdin miten vaikuttaa asunnon myyntiin. Heitin alustan maahan, jossa oli nurmikolla myös mustia mappikansioita menossa roskiin.  

Tähän heräsin.

ihan tuosta viimeisestä lauseesta tuli mieleeni: vihreämmille laitumille ja mapit heitetty, onko kenties työelämä jäämässä taakse, eläkkeelle kenties. ihan vaan mielikuva.

Vierailija
12/14 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän heräsin.

Tämä on mielenkiintoinen!

Tuossa mun unessa oli myös enemmänkin yksityiskohtia ja tapahtumia, mutta ehdin unohtaa ne jo.

Ap

Vierailija
13/14 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uusista silmälaseista irtosi muovinen koristereuna.

Vierailija
14/14 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista muistikuvaa millaista unta näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi