LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
En jaksa kauheasti kiinnostua tosta nukenhoitotehtävästä tai sen perusteella arvioida ihmisiä. Vaikka minulla lapsi onkin ja haaveissa myös toinen niin en silti itsekään jaksaisi innostua jostain nukesta. Kyseessä vielä draamaohjelma jonka ideana on löhötä uima-altaalla ruskettumassa ja etsimässä rakkautta, joten en yhtään ihmettele miksi porukalla tuolla ei ole ensimmäisenä kiinnostuksen kohteena vauvan kanssa valvominen. Ei se tee kenestäkään pa*kaa vaikka itse olenkin toisin valinnut. Eri asia toki jos sieltä tulisi jotain ihan sekopäistä settiä lapsiin ja vauvoihin liittyen.
Ei ole myöskään kovin yllättävää että täällä on taas löydetty uusi piirre josta arvostella Vanessaa (ja muita naisia) : liikunta ja sen puute. Mun mielestä Vanessalla on upea vartalo, aivan kuten kaikilla muillakin tuolla on. Ja kuten täällä jo useampaan kertaan on todettu niin ohjelmasta on kokonaan jätetty pois se että myös Vanessa oli mammajumpassa. Jokainen voi ihan itse päätellä että saattaa olla että Vanessan urheilua ei vain ole telkassa näytetty. Mä en muutenkaan millään ymmärrä mikä noissa villan naisissa on niin vastenmielistä että niistä täytyy jatkuvasti keksiä pieniäkin juttuja joita arvostella? Se että ovat hyvännäkösiä, (ohjelman huomioiden) yllättävän fiksuja ja suhteellisen itsenäisiä? Jenni on ällö kun treenaa liikaa ja on miesmäinen kroppa, Vanessa ja Nikita taas on ällöjä kun eivät telkkarin mukaan treenaa tarpeeksi. Sofialla on lättänaama ja feikki luonne, Sannilla taas väärän muotoset silmät. Huhheijjaa. Oikeastaan voitti noista kuka vaan, niin on tainnut sen ansaita, sen verran saa näköjään kohtuutonta shaissea niskaan.
Ja se että joku oman elämänsä jumppapirkko analysoi Vanessan muotojen tai Nikitan "massun" perusteella sen liikkuuko nämä, en lähtisi sen perusteella kauheasti päätelmiä tekemään.
Aamen 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vanessa ja Reetu kotiin, bye bye!
Voittoon:)
Nikita ja Tommy antavat äänen Jennille ja Juholle. Nikita ei nimittäin varmaankaan halua äänestää Sofiaa.
Reetu ja Vanessa niin ikään antavat äänen Jennille ja Juholle.
Jenni ja Juho antavat äänen Tommylle ja Nikitalle.
Sofia ja Eetu antavat äänen Jennille ja Juholle.
Vierailija kirjoitti:
Nikita ja Tommy antavat äänen Jennille ja Juholle. Nikita ei nimittäin varmaankaan halua äänestää Sofiaa.
Reetu ja Vanessa niin ikään antavat äänen Jennille ja Juholle.
Jenni ja Juho antavat äänen Tommylle ja Nikitalle.
Sofia ja Eetu antavat äänen Jennille ja Juholle.
Olen ajatellut juuri samalla tavalla.
Saa nähdä, olemmeko oikeassa.
Tänään on sitten varmaankin myös se pudotusäänestys.
Ärsyttää lyhyt äänestysaika. Katson jaksot c-morelta ja kymmeneltä olen jo unohtanut koko asian eli olen missannut kaikki viimeaikaiset valinnat.
Vanessa on ihan kaunis mutta en vaan voi sietää hänen lässytyksiään ja muka-nokkelia heittoja Reetulle. Pakko vaihtaa siinä vaiheessa kanavaa. Sama juttu kun Sofia ja Eetu juttelevat kahdestaan, ihan hirveää katsottavaa. Enkä kestä Jenniäkään kun rapsuttelee Juhoa koko ajan. Itseä ahdistaa jos joku koskee päähäni tai hiuksiini. Tulee ihan kylmät väreet Juhon puolesta.
Ainoa joita voin katsoa on Nikita ja Tommi.
Outoo että esim temppareihin riittää aina kasapäin ihan hyvännäköisiä sinkkuja mut love islandille vissiin ei ollu paljoo ketään tulijoita..parikymppisiä sinkkuja kiinnostaa kumminki vissiin enemmän ryyppääminen ja biletys kuin vakavamman suhteen etsiminen ja sitoutuminen
Vierailija kirjoitti:
Vanessa on ihan kaunis mutta en vaan voi sietää hänen lässytyksiään ja muka-nokkelia heittoja Reetulle. Pakko vaihtaa siinä vaiheessa kanavaa. Sama juttu kun Sofia ja Eetu juttelevat kahdestaan, ihan hirveää katsottavaa. Enkä kestä Jenniäkään kun rapsuttelee Juhoa koko ajan. Itseä ahdistaa jos joku koskee päähäni tai hiuksiini. Tulee ihan kylmät väreet Juhon puolesta.
Ainoa joita voin katsoa on Nikita ja Tommi.
Miten sä voit mitään mistään tietää, kun koko ajan pitää vaihtaa kanavaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikita ja Sofia olivat Jennin vetämässä mamajumpassa mutta missä oli Vanessa? En ymmärrä ihmistä joka liikkuu 2kk aikana tyylii yhden kerran? Tulisin ihan hulluksi jos makaisin 2kk. Näin erilaisia me ollaan.
Äidin klipissä Vanessa on mukana ringissä. Mä en luota enää yhtään siihen, miten noita kohtauksia kuvataan ja näytetään
Minustakin näin kohtauksen, joka oli ennen mainoskatkoa hieman erilainen kuin sen jälkeen, se kun Aku halusi Janitan kanssaan juttelemaan ennen pusua. Voiskohan noi vetää samat kohtaukset pariinkin kertaan?
Vierailija kirjoitti:
Tommy olis niin unelmapoikaystävä, niin komea, kiltti ja vauvanakin hoiti hienosti.
Tommyssa on paljon hyvää, ja vrmatsi hänestä tulee vielä hyvä isä!
Ulkonäkö on sit makuasia, minun silmiin ei ole erityisen komea. Naama on liian pieni ja nenässä ei ole suoruutta tarpeeksi minun makuuni. Ja liian määräilevä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Outoo että esim temppareihin riittää aina kasapäin ihan hyvännäköisiä sinkkuja mut love islandille vissiin ei ollu paljoo ketään tulijoita..parikymppisiä sinkkuja kiinnostaa kumminki vissiin enemmän ryyppääminen ja biletys kuin vakavamman suhteen etsiminen ja sitoutuminen
No kyllähän näistä jokainen on niin kaunis, komea ja kivannäköinen, toisin kuin temppareissa, ei oo täs oo yhtään.
Siis mitä?? :DDDDD Ollaankohan katsottu samaa ohjelmaa, mutta minusta Vanessan kroppa näyttää juurikin siltä ettei harrasta liikuntaa. Yksi ystäväni näyttää juuri samalta kun syö suht terveellisesti ja käy lenkillä n. pari kertaa vuodessa. Ja ei, en ole itse lihava, vaan käyn 4 krt viikossa salilla ja kroppani myös näyttää siltä! Ja kyllä, olen ylpeä siitä :)[/quote]
-Kaikki ei myöskään tykkää massiivisesta ja lihaksikkaasta kropasta naisella, eikä varsinkaan monet miehet, tosin nyt en tiedä, miltä sun kroppa näyttää tai mitä sä teet siellä salilla.
Musta kans Vanessa on tosi naisellinen ja hyväkroppainen ja joo, itse kyl harrastan monipuolista liikuntaa, mut en tykkää massiivisesta ja liian lihaksikkaasta kropasta naisella, se on musta maskuliininen.
Mulla on kaksi lasta, joista on kyllä huolehdittu hyvin. Mitään nukkea sen sijaan en kyllä hoitais, laittaisin jonneki pyykkikoriin pois häiritsemästä. Kuka aikuinen jonkun nuken itkusta muka välittää, pelkkää kiusantekoa tollanen.
Tää nukketehtävä on niin turha, en jaksa katsoa. Ei jonkun muovinuken kohtelusta voi päätellä yhtään mitään vanhemmuustaidoista. Ehkä ennemmin siitä, miten pitkä pinna on älyvapaiden tehtävien suhteen.
MIKÄ noita vaivaa. Tuossa iässä pitää pystyä valvomaan ja bilettämään vähintään kaksi vuorokautta putkeen. Nämä inisevät muutaman tunnin yöunista.
Onko nuo vauvat kauko-ohjattuja, vaikuttaa siltä?
Vierailija kirjoitti:
Voi apua noita Sofian Instakuvia! 😮 Ei kyllä todellakaan tunnista samaksi ihmiseksi! Miten voi mennä muokkaaminen noin överiksi ja miksei kukaan sano mitään?!
Mitä siitä saa että laittaa kuvan josta ei edes tunnista koko tyyppiä vaan se on joku oma haavekuva. Todella outoa!
Mikä on Sofian ig-nimimerkki?
Nyt näki, ettei Jennin ja Juhon välillä ole muuta kuin teeskentelyä. Ei tarvittu paljon, kun kulissit romahtivat.
Loppuis nyt jo tuo rääkyminen, ärsyttää jo ihan meitä katsojiakin
"Posin kautta" ja Juhon ilme 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua noita Sofian Instakuvia! 😮 Ei kyllä todellakaan tunnista samaksi ihmiseksi! Miten voi mennä muokkaaminen noin överiksi ja miksei kukaan sano mitään?!
Mitä siitä saa että laittaa kuvan josta ei edes tunnista koko tyyppiä vaan se on joku oma haavekuva. Todella outoa!
Mikä on Sofian ig-nimimerkki?
sallisofia
En jaksa kauheasti kiinnostua tosta nukenhoitotehtävästä tai sen perusteella arvioida ihmisiä. Vaikka minulla lapsi onkin ja haaveissa myös toinen niin en silti itsekään jaksaisi innostua jostain nukesta. Kyseessä vielä draamaohjelma jonka ideana on löhötä uima-altaalla ruskettumassa ja etsimässä rakkautta, joten en yhtään ihmettele miksi porukalla tuolla ei ole ensimmäisenä kiinnostuksen kohteena vauvan kanssa valvominen. Ei se tee kenestäkään pa*kaa vaikka itse olenkin toisin valinnut. Eri asia toki jos sieltä tulisi jotain ihan sekopäistä settiä lapsiin ja vauvoihin liittyen.
Ei ole myöskään kovin yllättävää että täällä on taas löydetty uusi piirre josta arvostella Vanessaa (ja muita naisia) : liikunta ja sen puute. Mun mielestä Vanessalla on upea vartalo, aivan kuten kaikilla muillakin tuolla on. Ja kuten täällä jo useampaan kertaan on todettu niin ohjelmasta on kokonaan jätetty pois se että myös Vanessa oli mammajumpassa. Jokainen voi ihan itse päätellä että saattaa olla että Vanessan urheilua ei vain ole telkassa näytetty. Mä en muutenkaan millään ymmärrä mikä noissa villan naisissa on niin vastenmielistä että niistä täytyy jatkuvasti keksiä pieniäkin juttuja joita arvostella? Se että ovat hyvännäkösiä, (ohjelman huomioiden) yllättävän fiksuja ja suhteellisen itsenäisiä? Jenni on ällö kun treenaa liikaa ja on miesmäinen kroppa, Vanessa ja Nikita taas on ällöjä kun eivät telkkarin mukaan treenaa tarpeeksi. Sofialla on lättänaama ja feikki luonne, Sannilla taas väärän muotoset silmät. Huhheijjaa. Oikeastaan voitti noista kuka vaan, niin on tainnut sen ansaita, sen verran saa näköjään kohtuutonta shaissea niskaan.
Ja se että joku oman elämänsä jumppapirkko analysoi Vanessan muotojen tai Nikitan "massun" perusteella sen liikkuuko nämä, en lähtisi sen perusteella kauheasti päätelmiä tekemään.